PaskaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Voi saatanan saatana, kyllä nyt vituttaa.

Syön terveellisesti, laihdun, liikun ja muutenkin pidän itsestäni huolta, niin mitä saan tästä kaikesta palkaksi? JONKUN SAATANAN RYPÄLEEN PERSEESEEN!

Siis helvetti! Peräpukama! Tajusin just! Mulla on rypäleitä perseessä! No oikeastaan vain yksi, mutta silti! Ei oo koskaan ennen ollu! Se on kipee! Apua! Kuolen! En voi tehdä mitään! Hajottaa! Perse feilaa! Hanuri ei toimi!

Mitä helvettiä? Mun piti olla fyysisesti täydellinen. Paitsi vähän läski. Ei tää nyt toimi. Tää pukama perseessä ei sovi mun imagoon, mitä tälle pitää tehdä? Miten tän saa pois? Dave? Määräisitsä mulle jotain voidetta? Et saa ite levittää.

Nää on niitä hetkiä kun vituttaa olla sinkku. Ei se mitään ettei saa pillua. Ei se mitään ettei voi lusikoida itseään iltaisin toisen pakaroita vasten. Ei se mitään ettei oo pusuja eikä haleja. Mut kyllä se vaan vituttaa, ettei oo ketään kattomassa sinne minne aurinko ei paista eikä Sauronin silmä yletä.

Olisinpa edes kännissä.
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Nyt vedän viinaa ('91 Talisker) ja lääkkeitä (800mg Burana). Olo on niin likainen ja epätäydellinen. Jotenkin täysin detached. Ruumiini petti sieluni. En kestä. En kestä. En kestä. Ei voi olla totta. Ei edes flunssaa jumalauta vaikka kaikilla muilla on, mutta sitten rypäleitä perseessä. Ei jeesuksen peräpukamat. Vedän ranteeni auki ihan just kohta. Pyllyreikäasia ei naurata.
Dumis

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jaah, taas pitäs röihin hiihtää. Saakin olla kaikki päivät töissä tällä viikolla, ehanaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Voi saatanan saatana, kyllä nyt vituttaa.

Syön terveellisesti, laihdun, liikun ja muutenkin pidän itsestäni huolta, niin mitä saan tästä kaikesta palkaksi? JONKUN SAATANAN RYPÄLEEN PERSEESEEN!

Siis helvetti! Peräpukama! Tajusin just! Mulla on rypäleitä perseessä! No oikeastaan vain yksi, mutta silti! Ei oo koskaan ennen ollu! Se on kipee! Apua! Kuolen! En voi tehdä mitään! Hajottaa! Perse feilaa! Hanuri ei toimi!

Mitä helvettiä? Mun piti olla fyysisesti täydellinen. Paitsi vähän läski. Ei tää nyt toimi. Tää pukama perseessä ei sovi mun imagoon, mitä tälle pitää tehdä? Miten tän saa pois? Dave? Määräisitsä mulle jotain voidetta? Et saa ite levittää.

Nää on niitä hetkiä kun vituttaa olla sinkku. Ei se mitään ettei saa pillua. Ei se mitään ettei voi lusikoida itseään iltaisin toisen pakaroita vasten. Ei se mitään ettei oo pusuja eikä haleja. Mut kyllä se vaan vituttaa, ettei oo ketään kattomassa sinne minne aurinko ei paista eikä Sauronin silmä yletä.

Olisinpa edes kännissä.
Älähän vauva itke niin kamalasti. Voihan tuo olla suurellakin todennäköisyydelä vain vaikka pikku pikku syöpäpallerokin.

Mutta jos se nyt kuitenkin on vaarien persepukama niin ei auta kun hirttää sinut kumilenkillä, ÄH, SIIS TARKOITAN sen syövän kumilenkillä ja sitten sä kuolioidut, ÄH, SIIS TARKOITAN siis se menee kuolioon.

Kyllä se siitä sitten jotenkuten selviää. Ilmoittele eläväsi niin olemme tyytyväiset.

PÄÄASIA, ettet VAAN lähetä kuvaa perseestäsi. JOTAIN rajaa pitää olla.


Stadinmies antaa neuvojaan ihan ilmanseksiä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On kyllä meikäläisestä tullut kermaperse, ei osaa nukkua kuin omassa punkassa. Alkaa olemaan ihan kiva zombie parin huonon yön jälkeen.

^^ Ei muuta kuin peräpukamavoidetta apteekista, auttaa se vähän aikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manala, tunget sen vain takaisin ja vihellät kuin sitä ei olisi tapahtunut ;) Rohkeesti vaan tosiaan apteekkiin ja voide käyttöön, pitäisi jeesata muutamassa päivässä.

Mulla on paska aamu, eikä tätä voi mikään tai kukaan tehdä paremmaksi. Pahemmaksikin alkaa olla jo haaste.

:evil:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taidan lähteä terkkariin vilauttamaan toista pikkuoravaa. Perkele!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manis, mul ois himassa viel Ukkokullan peräpukamavoidetta. Se sai aikanaan peräpukamia ku sammu istualteen kissanhiekkalaatikkoon :rofl:
(tämä oli kauan ennen Nitan syntymää, huom, joten taitaa voidekin olla roskiskamaa)

Kertokaa mulle kuin pässi pitää ison ihmisen olla, että KEHTAA saada mustasukkaisuuskohtauksen yhestä lapsenvahtikeikasta, vaikka itte menee naimisiin ja liehuu pitkiinsä? Mä en voi ku nauraa enää sen hullun aivoituksille, ei kristus! Joo, olin yötä toisen miehen luona lapsien kanssa mutta mistä kohtaa mun tekemiset sille kuuluu? ARGH!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:mistä kohtaa mun tekemiset sille kuuluu? ARGH!
No tietty siinä vaiheessa kun sille kerrot!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mistä kohtaa mun tekemiset sille kuuluu? ARGH!
No tietty siinä vaiheessa kun sille kerrot!
"Ihan varmaan oot nussinu siel vieraita, ihan varmasti vittu!"
Karjuu naimisissa oleva mies MULLE. Jeesus.
PÄÄ HAJOOOOOOO!!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos syö liikaa lihaa niin siitä saa hemorroids ja sitten päälle vielä kihti kun ikää kertyy! MAHTAVAA!
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:mistä kohtaa mun tekemiset sille kuuluu? ARGH!
No tietty siinä vaiheessa kun sille kerrot!
"Ihan varmaan oot nussinu siel vieraita, ihan varmasti vittu!"
Karjuu naimisissa oleva mies MULLE. Jeesus.
PÄÄ HAJOOOOOOO!!!
Olisit sanonut että "niin nussinki, mitä vittua se sulle kuuluu?". Niin, mitä vittua se tosiaan sille kuuluu. Mä en tajua missä vaiheessa se on jäänyt sulle ystäväksi, argh.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Mulle on jääny jotkut äidinvaistot isoo vauvaa kohtaan tai jotain...ja pakkohan meijän on yhteyksissä olla, mut ku se ei tajua että yhessä ei olla. Ja hei, jos mä vahin kahta 6 veetä ni toki mä nussin siinä sivussa koko ajan hei :roll:
bliss

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Fillarin ajotietokonetta testattu 26,63 km verran, sykemittarikin toimii pitkästä aikaa kunnolla ja kohta saa kahvia ja tuoreita sämpylöitä.
Mikäs tässä maanantaissa... :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Sairaanhoitaja määräsi lääkäriin. Great.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Sairaanhoitaja määräsi lääkäriin. Great.
Voi ei... tihkuuko? Vai kuumottaa ja punoittaa?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Voi ei... tihkuuko? Vai kuumottaa ja punoittaa?
Vuotaa ja peitettäkin, pitäs saada ruvet pois, ettei tulehdu alta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Voi ei... tihkuuko? Vai kuumottaa ja punoittaa?
Vuotaa ja peitettäkin, pitäs saada ruvet pois, ettei tulehdu alta.
Voi shait, kait sä sait hoitajan käden osoittamaan tapaturma-aseman suuntaan, pääsisit suoraan plastikolle ?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Voi shait, kait sä sait hoitajan käden osoittamaan tapaturma-aseman suuntaan, pääsisit suoraan plastikolle ?
Kävin ihan tossa paikallisessa terkkarissa. Katotaan nyt mitä lääkäri sanoo, onhan mulla aina optio painella suoraan Töölöön, en vaan jaksais turhaan vaivautua sinne asti. Ja mut leikannut kirurgi on nyt lomalla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sain ulkomaankomennuksella ripulin ja Imodiumit jäivät kotiin. Kyllä siinä paska lensi ja haisi niin kuin pyypaisti.
Paras päivä ikinä.
Tiski

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

ninnithequeen kirjoitti:pakkohan meijän on yhteyksissä olla
Nyt on pakko kysyä, että miksi on pakko? Tässä tapauksessa tuntuisi kaikin puolin lapsen edun mukaiselta, että isäkontaktia spermanluovuttajaan ei ole eikä tule. Ja suoraan sanoen myös sinun etusi mukaista. Vaikka en ole sinun parhaita palstakavereitasi, minusta olisi helvetin ikävä lukea otsikko "mustasukkainen mies heitti kahden lapsen yhksinhuoltajan parvekkeelta alas" tms. settiä, mihin nämä jutut tuntuvat aikaa myöten aina päättyvän.

Itsesuojeluvaistoa ja lähestymiskieltoa kehiin ylikehittyneen äidinvaiston sijaan. Päihdeongelmaiset, väkivaltaiset miehet eivät pääsääntöisesti koskaan muutu ja yhteydenpitosi on omiaan rohkaisemaan ja ruokkimaan sairasta mustasukkaisuutta ja päihtyneessä päässä pyöriviä harhakuvitelmia. Ugh, olen puhunut, pidän tästä lähin turpani kiinni aiheesta.
Dumis

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Komppi tolle tiskin tekstille. Nyt lopetat sen höösäämisen ja alat käyttää järkeä, tuosta ei hyvää heilu.
bliss

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ninni on kuin Gat - vaikka kuinka neuvoo, neuvot menevät ihan hukkaan kun niitä ei edes yritetä kuunnella/toteuttaa.
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiedän rakkaat, kiitos huolenpidosta.

Valitettavasti mun takaraivossa on vieläkin rakkaus sitä henkilöä kohtaan, joka se joskus oli.
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti mun takaraivossa on vieläkin rakkaus sitä henkilöä kohtaan, joka se joskus oli.
Entäs ukkokultaa kohtaan?
Vastaa Viestiin