PaskaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:äitini kans en sovi mitään, se narsisti alkoholisti saa elää ihan ilman lapsenlapsiaan jatkossa. Ei tuollaista "äitiä" voi olla ees olemassa hitto.
Kai sä tiesit että luonnehäiriöt ovat hyvin usein perinnöllisiä?
bliss

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Manaaja kirjoitti:Huh, kävin ostamassa rypälevoidetta. Oli aika nöyrryyttävä kokemus. Minussako jotain vikaa muka häh. Kas kun ei eturauhasongelmia. No ei seisokaan. No laitetaan koko hylly lääkkeitä samoin tein. Mites onko teillä niitä liukuvoiteitakin? Keinopimperollekin olis tarvetta, oisko mitään anatomisesti oikein muotoiltua? Naamioin onneksi ton ostotapahtuman hienosti kun huomasin että siellä oli tollasta telkkarissa mainostettua ihan sikakallista laihdutuslääkettä. No ostin sitten sitä. Kyllähän sitä nyt läskiksi voi itsensä myöntää. Mutta ei saatana rypäleitä perseessä. Ostin sen vaan silleen varalle junous. Jos joskus joku tarttis. Vaikka se vaimo. Perkeleen kalliiksi tulee noi agenttimaiset apteekkireissut kun yli viiskymppiä joutuu maksamaan että saa pyllyrasvaa.
Mites, jos ostat kaupasta kortsuja, joudutko ostamaan pari iltapäivälehteä ja muutaman karkkipussin samalla kertaa?
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Huh, kävin ostamassa rypälevoidetta. Oli aika nöyrryyttävä kokemus. Minussako jotain vikaa muka häh. Kas kun ei eturauhasongelmia. No ei seisokaan. No laitetaan koko hylly lääkkeitä samoin tein. Mites onko teillä niitä liukuvoiteitakin? Keinopimperollekin olis tarvetta, oisko mitään anatomisesti oikein muotoiltua? Naamioin onneksi ton ostotapahtuman hienosti kun huomasin että siellä oli tollasta telkkarissa mainostettua ihan sikakallista laihdutuslääkettä. No ostin sitten sitä. Kyllähän sitä nyt läskiksi voi itsensä myöntää. Mutta ei saatana rypäleitä perseessä. Ostin sen vaan silleen varalle junous. Jos joskus joku tarttis. Vaikka se vaimo. Perkeleen kalliiksi tulee noi agenttimaiset apteekkireissut kun yli viiskymppiä joutuu maksamaan että saa pyllyrasvaa.
Mites, jos ostat kaupasta kortsuja, joudutko ostamaan pari iltapäivälehteä ja muutaman karkkipussin samalla kertaa?
En. Ostan vaan sitä XL-mallia ja meen rintakarvat röyheenä näteimmän kassatytön jonoon. Maalarinteipillä se pysyy vähän pienemmässäkin.
Nehemiah James

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Huh, kävin ostamassa rypälevoidetta. Oli aika nöyrryyttävä kokemus. Minussako jotain vikaa muka häh. Kas kun ei eturauhasongelmia. No ei seisokaan. No laitetaan koko hylly lääkkeitä samoin tein. Mites onko teillä niitä liukuvoiteitakin? Keinopimperollekin olis tarvetta, oisko mitään anatomisesti oikein muotoiltua? Naamioin onneksi ton ostotapahtuman hienosti kun huomasin että siellä oli tollasta telkkarissa mainostettua ihan sikakallista laihdutuslääkettä. No ostin sitten sitä. Kyllähän sitä nyt läskiksi voi itsensä myöntää. Mutta ei saatana rypäleitä perseessä. Ostin sen vaan silleen varalle junous. Jos joskus joku tarttis. Vaikka se vaimo. Perkeleen kalliiksi tulee noi agenttimaiset apteekkireissut kun yli viiskymppiä joutuu maksamaan että saa pyllyrasvaa.
Mites, jos ostat kaupasta kortsuja, joudutko ostamaan pari iltapäivälehteä ja muutaman karkkipussin samalla kertaa?
Mä sain tässä taannoin rispektiä kun pitkän lennon jälkeen toiselle oli puhjennut rypäleet, eikä ensinnäkään tiennyt kyseisen vaivan englannin kielistä termiä eikä siksikään olisi kyennyt oikeaa lääkettä pyytämään ja toisekseen rypälevoiteen ostaminen oli myös hänelle kovin vaikeaa. Toimitin asian hänen puolestaan. Itseäni jännitti lähinnä, että entäs jos se apteekin tyttö ei ymmärä mistä puhun. Mitenkäs sitten toimitaan? Persettä näyttämällä? Ymmärsi ilman pyllistelyjä ja voide tuli, noh, kuin apteekin hyllyltä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen aina ostanut kortsuja ilman lisukkeita, noh. kaksi kertaa, muuten huitelen suojaamatta täydellä luottamuksella!
Pyyhin Netikettiin..
prosessi

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:Prosessille: äitini kans en sovi mitään, se narsisti alkoholisti saa elää ihan ilman lapsenlapsiaan jatkossa. Ei tuollaista "äitiä" voi olla ees olemassa hitto.
Luulen, että tuollainen on aika tavallista. Omakin äitini minun erotessani totesi minulle, että minusta on välillä vähän vaikea pitää, koska elämäni käänteiden miettiminen on niin raskasta. Ja minun erooni ei edes liittynyt mitään riitoja, uusia miehiä alkoholiongelman kera tahi ilman, tai mitään muutakaan sen kummempaa. Loukkasihan tuo, etenkin kun itse tietenkin silloin olisi kaivannut tukea, mutta ihmiset ovat vain ihmisiä, ja jos oman äidin voimat eivät riitä tuon parempaan, ei kannata kuitenkaan heittää kaikkea sitä jäljellä olevaa hyvääkin kaivoon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikähän ne apteekin tädit ja sedät oo nähneet vaikka mitä. Itse kävin juuri hakemassa antibiootteja, äitynyt leikkaushaava toisesta pikkuoravasta sen verran pahaksi, josko sitten noilla kuivuisi. Perjantaina sitten uusintanäyttö, ja aletaan miettiä, millä noi kammottavat ruvet saisi haavasta irti. Yäk.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Prosessille: äitini kans en sovi mitään, se narsisti alkoholisti saa elää ihan ilman lapsenlapsiaan jatkossa. Ei tuollaista "äitiä" voi olla ees olemassa hitto.
Luulen, että tuollainen on aika tavallista. Omakin äitini minun erotessani totesi minulle, että minusta on välillä vähän vaikea pitää, koska elämäni käänteiden miettiminen on niin raskasta. Ja minun erooni ei edes liittynyt mitään riitoja, uusia miehiä alkoholiongelman kera tahi ilman, tai mitään muutakaan sen kummempaa. Loukkasihan tuo, etenkin kun itse tietenkin silloin olisi kaivannut tukea, mutta ihmiset ovat vain ihmisiä, ja jos oman äidin voimat eivät riitä tuon parempaan, ei kannata kuitenkaan heittää kaikkea sitä jäljellä olevaa hyvääkin kaivoon.
Sä et tosiaankaan tiedä mimmosesta ihmisestä kyse...Faija osti mulle aikanaan Vina Maipo-pullon lahjaksi, ja mutsi vähensi sen kiukustuneena mun palkasta.
7-vuotiaana piirsin mummolassa hienon kuvan hevosesta, niin mutsin oli pakko piirtää kans samanlainen, joka olis niinkun hienompi.

Tuossa vähän esimakua.
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Suvinen kirjoitti:Mulle ei tulisi mieleenkään häpeillä yhtään minkään tökötin hakemista apteekista, samoiten kuin ei myöskään lääkärille vaivojen selittämistä. Miehelle on pitänyt hakea kaikenmoista apteekista, kun se itse "ei kehtaa". Hassua minusta; sitä vartenhan se pulju on pystyssä, että ihmiset menevät sinne voivojaan hoitamaan.
Vitut. Sieltä käydään ostamassa buranaa ja vitamiinia. Korkeintaan jotain nenäsumutetta. Mutta ei perkele mitään perseeseen työnnettävää.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Huh, kävin ostamassa rypälevoidetta. Oli aika nöyrryyttävä kokemus.
Taisin vuosi sitten asiasta täällä mainitakin...eli mulle tuli etelän lomalla viime kesänä haavauma peppuaukon lähistölle. Eka bepantenia sit peräpuikkoja mut ei auttanut. Nöyryyttävin oli se, kun lekuri työnsi valmiiksi vertavuotavaan ja saatanan arkaan rupaani jonkun vitun tähytysputken. Pyllistin sikiöasennossa ja sattui ihan saatanasti. Jälkeenpäin olo oli kuin olisi raiskattu. Ehkä en vaan ollut sinut sisäisen homoni kanssa tjsp.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

prosessi kirjoitti:Luulen, että tuollainen on aika tavallista. Omakin äitini minun erotessani totesi minulle, että minusta on välillä vähän vaikea pitää, koska elämäni käänteiden miettiminen on niin raskasta. Ja minun erooni ei edes liittynyt mitään riitoja, uusia miehiä alkoholiongelman kera tahi ilman, tai mitään muutakaan sen kummempaa. Loukkasihan tuo, etenkin kun itse tietenkin silloin olisi kaivannut tukea, mutta ihmiset ovat vain ihmisiä, ja jos oman äidin voimat eivät riitä tuon parempaan, ei kannata kuitenkaan heittää kaikkea sitä jäljellä olevaa hyvääkin kaivoon.
Vaikka tajunnanvirka on kivaa, suosittelen kuitenkin käyttämään pistettä useammin ja pilkkua huomattavasti harvemmin.

Asiaan liittyvänä mainittakoon, että kaikenlaiset elämää suurempaa vannomiset ihmissuhteissa (en enää koskaan ymsp.) ja ongelmalliset perhejudanssit taitavat olla suurimpia syitä ihmisten krooniseen pahoinvointiin.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Riemumieli kirjoitti:Näköjään paskatauti jatkuu edelleen, jippii. Olisikohan aika lähteä kotiin potemaan alapään vesivahinkoa?
Ei ihmeessä. Tartuta kaikin mokomin puoleen duuniporukasta sama tauti. Varsinkin pienten lasten vanhemmilta saat varmasti varauksetonta rispektiä ollessasi reipas ja rohkea ja paskatautisena töissä.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

bliss kirjoitti:Ei ihmeessä. Tartuta kaikin mokomin puoleen duuniporukasta sama tauti. Varsinkin pienten lasten vanhemmilta saat varmasti varauksetonta rispektiä ollessasi reipas ja rohkea ja paskatautisena töissä.
Otin vinkistäsi vaarin ja jäkitin täällä tähän asti.
Paras päivä ikinä.
prosessi

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

ninnithequeen kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Prosessille: äitini kans en sovi mitään, se narsisti alkoholisti saa elää ihan ilman lapsenlapsiaan jatkossa. Ei tuollaista "äitiä" voi olla ees olemassa hitto.
Luulen, että tuollainen on aika tavallista.
Sä et tosiaankaan tiedä mimmosesta ihmisestä kyse...Faija osti mulle aikanaan Vina Maipo-pullon lahjaksi, ja mutsi vähensi sen kiukustuneena mun palkasta.
7-vuotiaana piirsin mummolassa hienon kuvan hevosesta, niin mutsin oli pakko piirtää kans samanlainen, joka olis niinkun hienompi.

Tuossa vähän esimakua.
Enpä minä väittänytkään, että äitisi olisi mikään helppo tapaus, sillä silloinhan ette olisi riidoissa. Väitän vain, että suuttuneena keskityt muistelemaan enemmän noita ikäviä muistoja, etkä niinkään niitä hyviä, joita niitäkin varmasti on olemassa. Elämä on kumman paljon helpompaa, jos edes yrittää keskittää huomionsa niihin hyviin asioihin.
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Huonoja muistoja? Niitä on kuule ihan tarpeeks. Mut lomautettiin just(äitini siis lomautti), koska pikkuveli (asuu ilmaseks mutsin ja faijan kanssa plus ruoat ja kaikki) tarvii enemmän töitä ja rahaa. Aijaahas. Ihan sama syönkö pelkkää makaroonia kaks viikkoa, ja kerskataan sisäfilepihveillään (tämäkin on taivaan tosi). Nyt ois toinen laps tulossa ja rouva lähettää mulle pussin perunoita ja mustikoita. Ai että!

Uikoon miljoonissaan, MÄ en ikinä jättäis omaa lastani pulaan. Katkera? Kyllä. Faija antais ja lainais mulle kuun taivaalta mutta äiti kieltää. Siellä se istuu kartanossaan siideripullo kädessä ja on varmaan hiton onnellinen.

Puhuin just tänään vuokranantajan kanssa ja ans kattoo miten käy, tuleeko luvatut rahat liian myöhään vai ei. Ja mutsi vaan nauraa. Ihan oikein että joudut kadulle. Näin.
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Et sä voi loppuelämääs olla äitis elätettävänä ja katkera siitä jos sun kotona asuva kakaraveljes saa jotain luontaisetuja enemmän kuin yli kolmekymppinen sisarensa. Aika moni ois onnesta soikeena jos oma äiti lähettäis pussin perunoita ja mustikoita sen sijaan että haukkuu sen väärin kohtelevaksi narsistinpaskaksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Manaaja kirjoitti: Vitut. Sieltä käydään ostamassa buranaa ja vitamiinia. Korkeintaan jotain nenäsumutetta. Mutta ei perkele mitään perseeseen työnnettävää.
Miten voikaan mies uskotella ostavansa pukamavoideta pukamiin. Myönnä pois, ostat silmäpuseihin !
Isot pojat ja tytöt retostelee, että auttaa. En ite oo vielä niin iso, että silmäpussit vaivaisivat.
Silmäpusseihin tilapäistä apua.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Puhut Manis asiaa. Mulla on ihan nollatoleranssi noihin "mutku oon rikkinäisestä perheestä, isi raiskas perseeseen ja aiti nauro vieressä"-juttuja. Varmasti kipeitä asioita, muttei oikeuta koko loppuelämää käyttäytymään kuin kakara ja vetämään tota korttia esiin jokaisessa vastoinkäymisessä. Jokainen on vastuussa omasta tulevaisuudestaan.

Niin että mitäs jos Ninni hankkisit ihan oikean työpaikan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ymmärrän vähän molempaa kantaa. Kyllä se vaan jotenkin tyhmältä tuntuu kun on tavannut miljooniensa päällä istuvan äidin, jonka perse ei nouse senttiäkään kun oman lapsen maailma menee täysin sekaisin, itsestä riippumattomista syistä. Varsinkaan kun ihminen ei koskaan ollut mitään äidiltään pyytänyt, alaikäisenäkin hommasi haluamansa pelit ja vehkeet omalla työllään. Jotenkin se vaan on pönttöä. Ehkä se on jotenkin niin, että kun omassa perheessä autetaan ja avustetaan jos siihen joskus tarvetta tulisi. Ei ole koskaan tullut, rahallisesti. Tietysti on eriasia, jos pitäisi ns. elätettävänä olla vuodesta toiseen. Sitä voisi kutsua jo loisimiseksi.
Zeb

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä taas haluaisin mielellään jo vitsailunkin tasolla erottaa toisistaan insestin ja sen, etteivät vanhemmat auta taloudellisesti (aikuista) lastaan. Insestikortin saa halutessaan mun puolesta vetää esiin vaikka 150-vuotiaaksi. Monet ei tosiaan toivu siitä koskaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ymmärsit kuitenkin varmasti pointtini, vaikka sen hyvin karrikoiden esitinkin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Enttu

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Back in business runkkarit ... vapaapäivä oli tänään,on nukuttu hyvin,
harkitsen duunin vaihtoa,pidän kyllä nykyisen työni,kunnes jotain fiksumpaa tekemistä löytyy.Pitäisi alkaa järjestelemään vaatekaappeja,ei vaan nyt millään jaksais. Maltoin olla liki vuoden pois,nyt syyspimeällä iski joku lievä ahdistus tai suorastaan ikävä vanhalle hiekkalaatikolle :P
Zeb

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vesper kirjoitti:^ Ymmärsit kuitenkin varmasti pointtini, vaikka sen hyvin karrikoiden esitinkin.
Luullakseni :)

Luullakseni olen jopa pääpiirteissään samaa mieltä. Lapsuudenperheestä olisi hyvä jossain kohtaa päästä henkisesti irti. Muuten käy niin kuin yhdelle omalle sukulaiselleni, 60-vuotispäivä on ovella ja tyyppi on käyttänyt ison osan elämästään hautoen ja jäkättäen olettamastaan sisarusten epätasapuolisesta kohtelusta vanhempiensa taholta. Oli niin tai näin, niin oman elämänsä siinä jumittaessa vain pilaa. Ja ehkä sivussa hieman oman perheensäkin elämästä. Kaikki ei vaan pysty omin voimin tämänkään tason vääryyksistä(?) päästämään irti.
Rouva Pupu

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään ollut tytsän kanssa mainio päivä, ihan tirauttelin kun näin jo toisenkin hampaan suussa <3 Niin se vaan kasvaa! Girl Power!!! Nyt painun pehkuihin, luen hyvää kirjaa. Söisin panttereita ellei toi yks ruttu ois unohtanut tuoda niitä kaupast, murr!
Nehemiah James

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Miten se onkin niin, että töllöstä tulee aina paskaa proggista silloin kun minä kaipaan viihdystä. Tai siis aina, kun ei tuonne kovolle ole tarttunut mitään tunteita herättävää. Herättäkää mun tunteet. Te siellä! Juuri te!
Vastaa Viestiin