PaskaMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivän väkivaltaisesti lopettava vuodatus, ilman perforaatiotako? Pidetään leipäveittet ja puukkoset laatikossa, jos ei mene nyrkki ovesta läpi niin salille mars! Jos rupee nassu turpoamaan ei muuta kuin pukamavoidetta poskiin!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:Puhut Manis asiaa. Mulla on ihan nollatoleranssi noihin "mutku oon rikkinäisestä perheestä, isi raiskas perseeseen ja aiti nauro vieressä"-juttuja. Varmasti kipeitä asioita, muttei oikeuta koko loppuelämää käyttäytymään kuin kakara ja vetämään tota korttia esiin jokaisessa vastoinkäymisessä. Jokainen on vastuussa omasta tulevaisuudestaan.

Niin että mitäs jos Ninni hankkisit ihan oikean työpaikan?
Nyt voisit vetää lehmä jo vitun päähäs.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Puhut Manis asiaa. Mulla on ihan nollatoleranssi noihin "mutku oon rikkinäisestä perheestä, isi raiskas perseeseen ja aiti nauro vieressä"-juttuja. Varmasti kipeitä asioita, muttei oikeuta koko loppuelämää käyttäytymään kuin kakara ja vetämään tota korttia esiin jokaisessa vastoinkäymisessä. Jokainen on vastuussa omasta tulevaisuudestaan.

Niin että mitäs jos Ninni hankkisit ihan oikean työpaikan?
Nyt voisit vetää lehmä jo vitun päähäs.
Sori Ninni sä et vaan ole upporasvapaistamisen maisteri? ;)
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Niba kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Puhut Manis asiaa. Mulla on ihan nollatoleranssi noihin "mutku oon rikkinäisestä perheestä, isi raiskas perseeseen ja aiti nauro vieressä"-juttuja. Varmasti kipeitä asioita, muttei oikeuta koko loppuelämää käyttäytymään kuin kakara ja vetämään tota korttia esiin jokaisessa vastoinkäymisessä. Jokainen on vastuussa omasta tulevaisuudestaan.

Niin että mitäs jos Ninni hankkisit ihan oikean työpaikan?
Nyt voisit vetää lehmä jo vitun päähäs.
Sori Ninni sä et vaan ole upporasvapaistamisen maisteri? ;)
Joo en.

Ekaa kertaa "työttömänä" ni toimistossa kynsiään viilailevat ämmät alkaa aukoo. Okei...
Manaaja

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Rouva Pupu kirjoitti:Ymmärrän vähän molempaa kantaa. Kyllä se vaan jotenkin tyhmältä tuntuu kun on tavannut miljooniensa päällä istuvan äidin, jonka perse ei nouse senttiäkään kun oman lapsen maailma menee täysin sekaisin, itsestä riippumattomista syistä.
Joo. Vaan...

1. Sen mitä mä olen ymmärtänyt, Ninnin mutsi ei istu minkään miljoonien päällä. Jos en nyt ihan väärin muista, niin mm. joskus vuos takaperin Ninni kertoili ajelevansa mutsinsa autolla joka oli joku ikivanha Corollanroju tms. ja muutenkin Ninnin puheista oon aikasemmin saanut sellasen kuvan, että mitään upporikkaita yrittäjiä ei heidän perheensä ole. Vaan nyt kun on itsellä saantipuoli kyseessä ja leirin viiva onkin piirretty itsensä ja omien vanhempiensa väliin, näistä vanhemmista aletaankin piirtämään upporikkaiden tyrannien kuvaa.

2. Ninnin maailma ei ole mennyt sekaisin itsestä riippumattomista syistä, vaan ihan itseaiheutetuista konflikteista, syistä ja tapahtumista, jotka liittyvät selvästi erittäin epävakaaseen, impulsiiviseen ja seurauksia harkitsemattomaan käytökseen.

3. Ihmistä, joka on aivan vitun kiittämätön kaikesta ja projisoi jatkuvasti omaa ahdistustaan, tyytymättömyyttään ja epäonneaan läheisiinsä ja partnereihinsa voi olla aivan vitun raskasta auttaa perunapussia enempää, vaikka miten olisi oma lapsi.

Jos helvetti sentään ei koskaan näe sitä suurinta vikaa ja joustamattomuutta itsessä, vaan kaiken paskan aiheuttaa aina ympärilläoleva maailma ja sua aina syyttä väärin kohtelevat ihmiset, ei kannata ihmetellä että on jatkuvasti sukset ristissä ihan kaikkien lähellä käyvien ihmisten kanssa.

Paijatkaa ja ymmärtäkää niin paljon kuin haluatte, mutta mä väitän että Ninnin ongelmien ratkominen ei lähde yhtään mistään muualta kuin itsestä. Ja mä melkein kehtaan myös väittää, että Ninni itse aiheuttaa läheisilleen vähintään saman verran tuskaa ja mielipahaa kuin itse kokee heidän kauttaan syyttömänä marttyyrina saavansa.

Raise your bets. Tässä omani. Akka hoitoon ja vauhdilla, vauva ei odota.

Eri mieltä olijat voivat valmiiksi haistaa vitun. Todennäköisesti noin 26 muutakin palstalaista on kanssani ihan samaa mieltä, mutta minä olen taas ainoa tarpeeksi "ikävä" ihminen sanomaan asian ääneen tilanteessa missä iänikuinen hyssyttely, ymmärtely, voivottelu ja empatisointi ainoastaan pahentaa tilannetta.

T: Narskupappa
ninnithequeen

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kiitos Manis aamun nauruista. Corollanromu ja kaikkee.
Dumis

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:mutta minä olen taas ainoa tarpeeksi "ikävä" ihminen sanomaan asian ääneen tilanteessa missä iänikuinen hyssyttely, ymmärtely, voivottelu ja empatisointi ainoastaan pahentaa tilannetta.
T: Narskupappa
Narskupapalla on astia hallussa, mutta narskis ei ole eka joka samat astiat sanoo.

Oli miten meni, mutta tää toisen asioiden julkinen riepostelu(koskee yleisesti kaikkia) tässä skaalassa on epämiellyttävää. Ja joo tietty hän ite roudaa joka asiansa palstalle... Sanonta too much information pätee tähän.
Rouva Pupu

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Manaaja kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Ymmärrän vähän molempaa kantaa. Kyllä se vaan jotenkin tyhmältä tuntuu kun on tavannut miljooniensa päällä istuvan äidin, jonka perse ei nouse senttiäkään kun oman lapsen maailma menee täysin sekaisin, itsestä riippumattomista syistä.
Joo. Vaan...
Joo ittelles. Otin yleisesti kantaa siihen pitäisikö (pitäisi on väärä sana) vanhempien avustaa rahallisesti aikuisia lapsiaan jos siihen on mahdollisuus ja tilanne on syystä tai toisesta perseellään. Mainitsin myös, että jatkuva kukkarolla käyminen luokitellaan loisimiseksi.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt voisit vetää lehmä jo vitun päähäs.
Ei kiitos, sulla on näemmä siellä sen verran reipas trafiikki, ettei tiedä mitä tauteja saisin.
ninnithequeen kirjoitti:Ekaa kertaa "työttömänä" ni toimistossa kynsiään viilailevat ämmät alkaa aukoo. Okei...
Ja kun tämäkin oli ilmeisesti minulle, niin ihan omalla työlläni olen päässyt toimistoon kynsiäni viilailemaan.

Jos mä olisin samaisessa tilanteessa, eli mutsi vittuilisi päin naamaa ja jättäisi palkat maksamatta, noraisin koko ämmän kokonaan. Hoitaisin ne palkat viranomaisteitä, hankkisin toisen duunin ja näyttäisin, että pärjään ilmankin. Sä olet nyt ainoastaan vallankäyttöväline mutsillesi, eli pistä asiasi kuntoon ja näytä sille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: PaskaMaanantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Manaaja kirjoitti:Todennäköisesti noin 26 muutakin palstalaista on kanssani ihan samaa mieltä, mutta minä olen taas ainoa tarpeeksi "ikävä" ihminen sanomaan asian ääneen tilanteessa missä iänikuinen hyssyttely, ymmärtely, voivottelu ja empatisointi ainoastaan pahentaa tilannetta.

T: Narskupappa
Mä jo jonkin aikaa ehdin vikistä mitä se Ninni vinkuu ja avautuu ennen kuin laitoin noreen. Ei vaan oo sana noin hyvin hallussa.
Vastaa Viestiin