Tissi-tiistai <3

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Stinky kirjoitti:
Nehemiah James kirjoitti:Mikäs ketun tizzi-tiistai tämä nyt on, kun ei yhtään tizziä ole vilauteltu missään?! Aevan kauheeta!! Tyrmistyneenä lähden Tapiolaan.
Mulla on sen verran avonainen paita et kun katon alaspäin niin tissivako näkyy nätisti ja kauniit kaaret :] On ne nätit!
Löytykö Tapiolasta tissejä?
Joo ei. Tai no oli siellä yhdet herkulliset, mutta sillä tizziparilla oli poikaystävä mukana, joten en alkanut tuttavalliseksi. Olen pettynyt. Ketjun aloittaja voisi nyt kantaa vastuuta.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mitäs täällä nyt!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tissit kipeytyy, kuulema ihan luonnollista paranemisen tässä vaiheessa. Toinen näyttää ja voi hyvin, toinen ehkä mätänee kokonaan pois. Damaged goods :/

Oliskohan puhelimella huollon paikka, kun jo muutamaan otteeseen on ns. jäänyt värinä päälle. Tulee tekstari --> akku värisee ja jää päälle. Virran sammuttaminen, toisinaan ainoastaan akun irroittaminen auttaa. Hassu vehje, sano.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitäs täällä nyt!
Ei oikeastaan mitään, mut mä voin näyttää mun manboobsit jos on tylsää?
Stinky

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Paas näyttäen. Mulla on tylsää!

Pitäs siivoo kaapit kirppu varten jo nyt. Mulla on paljon korjattavia/muokattavia vaatteita ja pitäs käydä läpi mitä pidän ja mitä en jaksa ruveta fiksailemaan. On laukkuja, kenkiä, cd-soitin ja kaikkee muuta sälää mitä haluun kaapista pois.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nurtsin leikkuuseen. Samalla vois laittaa saunaan tulen ja vaatteet puhdistumaan. Hmm oiskohan vielä bensaa tätä leikuukertaa varten..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Yllätyin kun sykemittari anto 50 minuutin nurtsin ajelusta 490 kcal kulutuksen. Ihanan mäkistä. En oo ees kipeeks tulossa!

Nyt meen tarkistamaan miehen kampsut läpi, lähtee reissuun pariks päiväks ja ei oikeesti oo 10 vuoden aikana hoitanu yhtäkään pakkausrumbaa niin, että kaikki tarvittavat ois mukana. Ihme touhua, aikuinen ja muuten niin järjestelmällinen mies!

Äiti hoitaa. Myöhemmin illalla itseni.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Leevi »

Eikös Jaettu maa-sarjassa ollut tämä puujalka Patrick.
Enttu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Koneella taasen. Huomenna vapaata,saa nukkua pitkään,vaikka koko päivän jos huvittaa.Mietin tässä samalla uutta hiustyyliä,parturi olis pop ...
Tiski

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Tiistai pitkällä, missä tissit????
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tiski kirjoitti:Tiistai pitkällä, missä tissit????
Ihan kohta ihan kohta.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mies toi kaupasta niitä pinkkejä ja mustia Dominoita. Nämä pinkit on ihan hyviä; vadelmaa ja milkshakea, mutta näistä mustista; salmiakkia ja chiliä, en osaa sanoa. Hmm. Syön vaikka paketillisen niin osaan vastata tähän polttavaan kysymykseen paremmin.
Dumis

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ei tullutkaan käveltyä luukissa, vaan kumpulassa. Soli mun päätös kerta naene ei osanna. Mut oli kivaa se ja sit autoiltiin vähän Pasilassa, kerta hää ei tuntenut sitä olleskaan. Nyt narripelin jälkeen vutista. Jos ottais taas lonkeron kun ei sitä olutta ole vieläkään.
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Hah! Tajusin just, että tais olla Rouva Pupun huuto.net-kohteita mitä just äsken huutelin :D
Nehemiah James

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

...ei vieläkään... *napu napu napu*
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bliss, jos se keneltä huusit lukemista on matkoilla niin jeps!
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:Bliss, jos se keneltä huusit lukemista on matkoilla niin jeps!
Sitten arvasin oikein (tai siis päättelin nimimerkistä :D)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Pihatöissä ruohonleikkuun kera kärvähti Suunto Training Managerin mukaan 464kcal ja t6c:n mukaan 684kcal. Ilmeisesti tietsikka analisoi datan tarkemmin.
Jos alottaisi etätyöt ja pakertaisi tunnin tahi pari.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nehemiah James kirjoitti:...ei vieläkään... *napu napu napu*
Etsivä löytää :wink:

EDIT: poistin jo :P
tuulenpuiska

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:^Paas näyttäen. Mulla on tylsää!
*näyttää manboobsit*


teidän onneksi mulla ei oo kameraa
Fcuk

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Hö, ei vieläkään tissejä.
Dumis

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ronaldo rankas, taitaa jäädä toinen puoliaika kattomatta.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

ninnithequeen kirjoitti:Nyt niitä kotikonsteja kamalaan flunssaan kiitos?

Nokka niin tukossa että voi saakutti. LämminKuppi-kanakeittoa tabascolla otettu, mut ei aukee nokka ei. Ja aivastanu varmaan 200 kertaa tänään, argh! Kaapista löytyy onneks mustaviinimarjamehua, mut miten tän nokan sais auki?

Jeesus mä oon eroottisen näkönen taas...
Nokan saa auki parhaiten apteekista ostettavalla nenähuuhtelukannulla ja miedolla suolaliuoksella. Itse liuos ei maksa oikeastaan mitään pelkkää merisuolaa ja juomavettä. Kannun mukana tulee ohje. Käytän itse joka päivä vähintään 2 kertaa.

Halpaa verrattuna kaikkiin turhiin sumutteisiin, jotka ei kuitenkaan tehoa. Eikä tunnu ollenkaan inhottavalta, kun osaa tehdä oikean vahvuista, jottei ala kirvelemään.
Rouva Pupu

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Bliss, jos se keneltä huusit lukemista on matkoilla niin jeps!
Sitten arvasin oikein (tai siis päättelin nimimerkistä :D)
Olen joskus miettinytkin, jotta koska mahtaa ensimmäinen tuttu tulla vastaan tuolla :) No jos lukemiselle on kiire niin passaa kyllä sulkea jo nyt, mies vie sitten torstaina postiin.
bliss

Re: Tissi-tiistai <3

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rouva Pupu kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Bliss, jos se keneltä huusit lukemista on matkoilla niin jeps!
Sitten arvasin oikein (tai siis päättelin nimimerkistä :D)
Olen joskus miettinytkin, jotta koska mahtaa ensimmäinen tuttu tulla vastaan tuolla :) No jos lukemiselle on kiire niin passaa kyllä sulkea jo nyt, mies vie sitten torstaina postiin.
Ei mulla kiire ole. Tokihan ne VOI sulkea niin maksan ne sitten vielä tänään. :)
Vastaa Viestiin