Keskeinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mitäs mielessä nussukat?
milli

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Töitä, töitä, urheilua.. ja jänskättää viikonlopun reissun Frankfurtiin :)
ninnithequeen

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä meinasin eilen pyörtyy, kun joku oli laittanu mun tilille rahaa. Semmosen tasasumman, ei voinu olla mistään Kelasta. En pystyny siitä automaatilta katsomaan mistä on tullu, mut olipa järkytys. Mut kiitti vaan whoever you are, muuten täs oltais oltuki viikko ilman kissanruokaa jne...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Mä meinasin eilen pyörtyy, kun joku oli laittanu mun tilille rahaa. Semmosen tasasumman, ei voinu olla mistään Kelasta. En pystyny siitä automaatilta katsomaan mistä on tullu, mut olipa järkytys. Mut kiitti vaan whoever you are, muuten täs oltais oltuki viikko ilman kissanruokaa jne...
Mitä ruokaa teillä kisut muuten syö? Malmilla on sulkemassa oviaan eläinkauppa, joka myy ruokia lähes puoleen hintaan, voisin käydä joku pvä katsomassa jos löytyis raksuja :) (naisen logiikka: pakko ostaa kun halvalla saa!)

Naamakirja on perseestä. Ilmoittaa mulle monta kertaa päivässä että Account Unavailable ja sen perään "site maintenance"- viestin jossa menee 2 tuntia. Tehnyt tätä jo monta päivää. Ihan pyllystä, mihin mä nyt floodaan näitä aivo-oksennuksiani?

TÄNNE :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppa ne syö mitä vaan...eläinkaupan ruoat toki parhaita (ja kalleimpia)hae ihmees pois jos halvalla saa!!! Samalla saat syyn tulla kyläileekin :D
Dumis

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Päävää. Tänään taas jännittäviä toimistotöitä ja lekuri kekkellä päivää. Sitten puntille taas reenaa jalkoja, jännittäviä päiviä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa ne syö mitä vaan...eläinkaupan ruoat toki parhaita (ja kalleimpia)hae ihmees pois jos halvalla saa!!! Samalla saat syyn tulla kyläileekin :D
Mä olisin tullut silloin lauantaina - sul on niin paljon ohjelmaa ;)
Mä katon mitä siellä on; turha tosiaan ostaa eläinkaupan ruokia 5kg säkkiä, jos ei sittenkään maistu...
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Osta ihmees vaan, niille tosiaan kelpaa. Luikkueunukki on vähän nirso mut on jo tajunnu et jos ei kelpaa ni sit on ilman. Kasja söis pelkkiä sipsejä ja Sadja keitettyä porkkanaa :roll: Ihme tyyppejä.
Stinky

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nyt on huono päivä. Itseasiassa ihan paska. Perseestä. Hyvin syvältä perseestä!
Mun työkaveri on saatana semmonen lusmuilija, että mä ihmettelen miten se edelleen on täällä töissä. Ei siis minkäänlaista työmotivaatiota eikä moraalia. Nakittaa hommia toisille ja istuu jalat pöydällä hoitamassa omia asioitaan. Vittu. Muutenkin kiire kun porukkaa sairaana ja yks vaan laiskottelee.
Yleensä en tästä stressaa mut nyt tuntuu että en jaksa. Meinas aamulla jo itku tulla. Eikä helpotusta tällä viikolla ole luvassa.
ninnithequeen

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Raivostuttavia tuommoset...mulla aikanaan vastaava POMO hetkellisesti, ravintolapäällikkönä, me hoidettiin tilaukset ja kaikki, hää vaan touhus aina omiaan ja kertoi suureen ääneen asiakkaille kuinka HÄN nyt on taas hoitanut kaiken ja voi hitsi ku on rankkaa. Eikä suostunut yhteenkään iltavuoroon edes. Asshole.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stinky - shitty situation! Mä taas tahtoisin töihin missä vois tehdä jotain jolla on ns. merkitystä ja jonka tulos näkyisi. Tää näpyttely on aika pitkästyttävää... Listasta napsasen työn auki, ja samaan aikaan toisella taholla lääkäri sanelee toisen kirjoittamani tilalle; blääh.

Koita jaksella!!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

UU, tulossa kiva viikonloppu Frankfurtissa, pe on ohjelmassa shoppailua, grillibileet ja muutenkin bilettämistä.. ja lauantaina mennään kuulema limusiinilla baariin :D

Ei muuten, mutta.. enhän mä herranjestas jaksa kahta päivää putkeen, kun oon mummoutunut niin kokonaan.

Täytyy toivoa, että lentokoneessa saa sit nukuttua.
Dumis

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Mä taas tahtoisin töihin missä vois tehdä jotain jolla on ns. merkitystä ja jonka tulos näkyisi. Tää näpyttely on aika pitkästyttävää...
Näpyttely on arseesta, varsinkin jos joutuu jotain vidun tunnuksia robottimaisesti lätkimään. Onneks mun raportointijutuissa on sentään vähän vaihtelua. Kohta lounaalle ja sit sen jälkeen viikkohuoltoon lekurille.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:sit sen jälkeen viikkohuoltoon lekurille.
Muista öljyjen vaihto :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ninni muista olla kiitollinen edellisiä lahjoittajia kohtaan?
Pyyhin Netikettiin..
MGandhi

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Tänään n. 4kk vajaa kolmasosa vuosisadasta täynnä mittarissa ja tilanteeseen sopivasti se vietetään sairastellen.
Stinky

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kiitos murmelit kannustuksesta!
Pikkuhiljaa rupee vitutus laantumaan kun pääsin yhelle työkaverille vähän mouhoomaan tosta yhestä k.päästä. Toivottavasti huomenna ois parempi päivä.
Aamulla meen silmälääkäriin jälkitarkistukseen.. Saavat pärjätä ilman minuu aamupäivän töissä. Jos se yks on vielä saikulla niin saapahan tuo k.pää näpäytyksen kun joutuu tekemään kahden ihmisen (ja omansa) hommat samaan aikaan. HAH!
MGandhi

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Stinky kirjoitti:Vittu. Muutenkin kiire kun porukkaa sairaana ja yks vaan laiskottelee.
Kitinässä kuitenkin kerkeät kaiken kiireen keskellä käydä avautumassa? ;)

No ei, tiedän kyllä miltä tuo tuntuu. Täällä päässä hieman samansuuntaista liikkeellä. Tosin nämä lusmuilijat ovat niin paskoja työssään, että tekevät hommat muille helpommiksi tajuamalla pysyä poissa tieltä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

MGandhi kirjoitti:Tänään n. 4kk vajaa kolmasosa vuosisadasta täynnä mittarissa ja tilanteeseen sopivasti se vietetään sairastellen.
Onnea puli.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Mitäs mielessä nussukat?
Tissit, mutta valitettavasti omani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

MGandhi kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Vittu. Muutenkin kiire kun porukkaa sairaana ja yks vaan laiskottelee.
Kitinässä kuitenkin kerkeät kaiken kiireen keskellä käydä avautumassa? ;)
Pakkohan se on että en tiuski asiakkaille puhelimessa :] Ja tosta heebosta kenestä kiukkuun, vaihtaa onneks osastoa tässä lähiaikoina. Saadaan se täältä pois jonkun muun riesaksi!

Ihanaa kun tulit takas. Oli jo ikävä :h: Ja onnittelut lienevät paikallaan!
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Suvi Koponen seurustelee Tyler Riggs-nimisen miesmallin kanssa.

http://vmagazine.com/article.php?n=13764&p=3

Onko tuo Taylor mielestänne komea?

Suvin poseeraus on aika håt :)

edit: on kai se Taylor komea, salilla pitäisi kyllä käydä enemmän (ja syödä enemmän).

http://i.models.com/model_culture/model ... aroids.jpg
Viimeksi muokannut NuoriD, 16.09.2009 11:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
bliss

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti: Onko tuo Taylor mielestänne komea?
Ei edes sinnepäin.
NuoriD

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Onko tuo Taylor mielestänne komea?
Ei edes sinnepäin.
No kyllä se nyt ehkä kuitenkin on.
Fcuk

Re: Keskeinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Just sen näkönen pariskunta, että sopivat toisilleen. Kumpikaan ei ehkä mun standardeilla kaunis tai komea mutta siis silleen varsin match!

Nyt meen ostaa leivoksia, nams!
Viimeksi muokannut Fcuk, 16.09.2009 11:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin