Toivoton Torstaaki

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä kipeenä :swirl:

Kuis nussukoilla tänään?
Stinky

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ei tämä päivä toivoton ole! Kaikkea muuta :]
Mielessä pyörii parin tunnin sisään tapahtuva silmien tarkistus, työpino mikä odottaa sen jälkeen duunissa ja tän päivän treffit.
Ostin muuten eilen uuden ripsarin voin suositella kitinän mimmeille! Lumenen Natural coden semmonen vihree hylsy. Mulle teki ainaki ihanan pitkät, tuuheet ja tummat räpsyttimet :h:.
milli

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja milli »

Mitäs tänään, töitä, toivottavasti ehtisi hieman urheilla, pitää ainaskin pakata.. ja ja ja.. alkaa jännittää huominen reissu enemmän ja enemmän. IIH!
bliss

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mietin milloin ehtisin Medilaseriin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:Mietin milloin ehtisin Medilaseriin.
Mitäs siellä? Mun pitäis poistaa toi ruma luomi olkapäiden välistä, missä roukkuu jo pitkiä karvoja ja silmälasit.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mietin milloin ehtisin Medilaseriin.
Mitäs siellä? Mun pitäis poistaa toi ruma luomi olkapäiden välistä, missä roukkuu jo pitkiä karvoja ja silmälasit.
Silmät :)
Haluan päästä rilleistä eroon!
NuoriD

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mietin milloin ehtisin Medilaseriin.
Mitäs siellä? Mun pitäis poistaa toi ruma luomi olkapäiden välistä, missä roukkuu jo pitkiä karvoja ja silmälasit.
Silmät :)
Haluan päästä rilleistä eroon!
Sä tarvit kohta lukulasit joka tapauksessa (tai ilmeisesti voidaan korjata vain toinen silmä, toisella katsotaan sitten kauas ja toisella lähelle, Disclaimer: en ole asiantuntija)
Viimeksi muokannut NuoriD, 17.09.2009 9:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Nehemiah James

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Elppis kirjoitti:Mun pitäis poistaa toi ruma luomi olkapäiden välistä, missä roukkuu jo pitkiä karvoja ja silmälasit.
Hyvä kun muistutit. Mä olen jo onnistunut useampaan kertaan haavoittamaan ton yhden kasvukkaan. En ole koskaan ollut. Millanen operaatio tuo on? Jos otattais saman tien useammankin pois.
bliss

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Mitäs siellä? Mun pitäis poistaa toi ruma luomi olkapäiden välistä, missä roukkuu jo pitkiä karvoja ja silmälasit.
Silmät :)
Haluan päästä rilleistä eroon!
Sä tarvit kohta lukulasit joka tapauksessa (tai ilmeisesti voidaan korjata vain toinen silmä, toisella katsotaan sitten kauas ja toisella lähelle, Disclaimer: en ole asiantuntija)
En välttämättä. Samankaltaisen toimenpiteen läpikäynyt äitini (66 vuotta) ei tarvitse vieläkään. On siis varmaan ollut erilainen leikkausmenetelmä, tiedä sitten mitä sellaisella on vaikutusta.

EDIT: tarkennus

Tosin äidin silmäleikkauksesta on ainakin 15 vuotta aikaa.
Viimeksi muokannut bliss, 17.09.2009 9:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää tekee ny si lähtöä sinne rosikseen....wish me luck.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nehemiah James kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun pitäis poistaa toi ruma luomi olkapäiden välistä, missä roukkuu jo pitkiä karvoja ja silmälasit.
Hyvä kun muistutit. Mä olen jo onnistunut useampaan kertaan haavoittamaan ton yhden kasvukkaan. En ole koskaan ollut. Millanen operaatio tuo on? Jos otattais saman tien useammankin pois.
Tosiaan pään poisto on varmaan aika kivuliasta, mutta normi luomen poisto tapahtuu 5 minuutissa. Yksityiset usein jäädyttää luomen ja ns rapsuttaa sen pois, mutta jos on syytä epäillä mitään, tai ollaan lähettämässä luomea patologisiin tutkimuksiin, niin paikallispuudutuksessa, pari pientä viiltoa ja max. 2 tikkiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mun elämäni ainoa luomenpoisto joskus yläasteella oli ihan törkeän kipeä, siis lähinnä se puudutus. Kaiken lisäksi tilanne oli nolo, sillä luomen poisti bestiksen faija. Tissien välistä.

Nyt suihkuun ja ystävän kanssa lounaalle, iltapäivällä toisen kanssa shampanjalle. Ei tää saikuttelu ihan perseestä olekaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Tahtoo kanssa saikulle, etätyöt on persuksista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Nehemiah James

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti:Mun elämäni ainoa luomenpoisto joskus yläasteella oli ihan törkeän kipeä, siis lähinnä se puudutus. Kaiken lisäksi tilanne oli nolo, sillä luomen poisti bestiksen faija. Tissien välistä.
Toi noin... Sun kuuluis jotenkin olla mun tukena, eikä pelotella, prkl!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja aasi »

Multa poistettiin selästä selkärangan kohdalta luomi joskus kakarana, eipä siinä kai mitään ihmeempiä ollut. Hankasi juuri sopivasti kaikkiin tuolinselkämyksiin niin että ärtyi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nehemiah James kirjoitti:Toi noin... Sun kuuluis jotenkin olla mun tukena, eikä pelotella, prkl!!
Valehtelin!

Siis onhan multa poistettu toinenkin luomi. Sen poisti lääkäri, jonka äiti oli ilmeiseti saanut raskauspahoinvointiinsa Talidomidia. Siinä vaiheessa kun sakset lähenivät kaulallani ollutta luomea, myönnän, vähän jännitti. Mutta siitäs sain ennakkoluuloineni, kaikki meni mainiosti eikä lääkäri edes ottanut palkkiota hommistaan. Ja kyseessä oli siis suuren lääkäriasemaketjun lääkäri.

Ei sattunut!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja huima »

Edelleen Kalliossa putkiremppaa paossa.

Ihmettelen jengin viehtymystä tähän seutuun. Hesarilla ympäri vuoden vappu ja erilaisissa sekavuuden asteissa olevia kulkijoita tulee vastaan vähän väliä.

Muistan edelleen seudun 80-luvun lopulta ja 90-luvun alusta, ajalta ennen kuin hipsterit valtasivat Kallion ja tekivät siitä coolin. Muutama vuosi talouden negatiivista kehitystä ja ollaan takaisin siinä mistä lähdettiin.

Toisaalta kehitys voi tehdä hyvää alueen asuntojen hintakehitykselle. Olisi mukava jos täältä vapautuisi halvalla hinnalla pieniä asuntoja, joihin pääsisi sijoitusmielessä kiinni.
NuoriD

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti: eikä lääkäri edes ottanut palkkiota hommistaan. Ja kyseessä oli siis suuren lääkäriasemaketjun lääkäri.
Miksi?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Miksi?
Oli ilmeisesti niin pieni homma.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Miksi?
Oli ilmeisesti niin pieni homma.
Tai ihqut tissit.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:Tai ihqut tissit.
Se oli nainen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Miksi?
Oli ilmeisesti niin pieni homma.
Pitäisi kannalle liittoon tuollaisesta epäkollegiaalisuudesta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:
huima kirjoitti:Tai ihqut tissit.
Se oli nainen.
Miten tämä vaikuttaa asiaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
huima kirjoitti:Tai ihqut tissit.
Se oli nainen.
Miten tämä vaikuttaa asiaan?
Niin, mäkin olen mies ja tykkään silti tisseistä!
bliss

Re: Toivoton Torstaaki

Viesti Kirjoittaja bliss »

Dumis kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Se oli nainen.
Miten tämä vaikuttaa asiaan?
Niin, mäkin olen mies ja tykkään silti tisseistä!
Taitaa olla kahvitauon paikka kun aloin hillittömästi hihittää tälle :D
Vastaa Viestiin