Perse Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Manala?

pukamat
3
50%
tyrät
2
33%
luomi
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Otatko perseet?
Onko perse sinussa?
Vedätkö perseeseen?
Paljonko on monta persettä?
Pystyykö nauttimaan usemmasta perseestä simultaneously?
Mikä on Manalan perseen tilanne? Pukamat ei oo mukavat kun omalle kontolle sattuu!
Vai riittääkö kottikärryt edelleen niitten kuljettämiseen?
Neuvoksi talvea varten, käytä terkoitukseen pulkkaa?
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Perseistä huomenta. Töis, kolmanneks vika päivä täl viikol.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olo on perseestä, siksi kotona kurkku turvonneena ja pöhnässä.

Näin viime yönä erittäin rietasta unta miespuolisesta kaverista. Hävettää :oops:

Onneksi on mökkiviikonloppu edessä, lataus on selkeästi kohdillaan.

Eiks tää ollu erotiikkaperjantai?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Näin viime yönä erittäin rietasta unta miespuolisesta kaverista. Hävettää :oops:
Eiks tää ollu erotiikkaperjantai?!
Hohoo, ei niitä piä hävetä, jokaisellehan niitä on. Tosin mun pitää vaalia kaappihomouttani ja sanoa naispuolisesta kaverista :wink:
Niban aloituksissa ei yhtään erotiikkaa, mun ketju viime pewjantaina oli täynnä erotiikkaa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Näin viime yönä erittäin rietasta unta miespuolisesta kaverista. Hävettää :oops:
Eiks tää ollu erotiikkaperjantai?!
Hohoo, ei niitä piä hävetä, jokaisellehan niitä on. Tosin mun pitää vaalia kaappihomouttani ja sanoa naispuolisesta kaverista :wink:
Niban aloituksissa ei yhtään erotiikkaa, mun ketju viime pewjantaina oli täynnä erotiikkaa!
Miks vaalia kaappihomoutta? Ne saman sukupuolen kanssa riettaudet yöuniaikaan on just parhautta! Tosin olen niin... miten sen nyt sanois, ujohko? että punastelisin kyllä jos ko. ihminen tulis saman päivän aikana vastaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Enttu

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Äänestyksestä puuttuu vaihtoehto "tuulenpuiska"
Niba ryhdistäydy :P
Stinky

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana perjantai!
Tänään saattaapi tulla töissä muutto huoneesta toiseen. Woop Woop, pääsen natsistakin eroon ja mä saan sen kauan kaivatun ikkunapaikan!
Kilojakin tippunut kaksi ja tänään taas lenkille. Jos mulla ois ollut isompi reppu missä on ne rinta- ja vyötärönauhahärpäkkeet, mä oisin ottanu lenkkikamat aamulla töihin ja lähteny täältä suoraan lenkille. Jos jollain lojuu ylimääräsenä tommonen reppu himassa niin...
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu, töissä taasen, üksi tiimistä sen iskujoukosta IT rindamil kipeenä toivottavasti on jo ensi viikolla rivissä?

"Minä juon nyt kahvia!"

Erotiikka tajoittunee sattuneesta syystä autoerotikkaan tänäänkin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pää taas vaihteeksi räjähtämispisteessä. Mulla on varmaan aivokasvain/verenvuoto. Ärrrrrsyttävä olotila. Ja mikähän mun TomTomiakin vaivaa, se ei eilen sitten löytänyt minkänlaista signaalia koko iltana. Kehtas vielä kysellä että olenko sisätiloissa. Paskan möivät!!
Tänään taas vilauttamaan tyhmätissiä. Mun mielestä mitään kehitystä ei ole tapahtunut, mitähän ne seuraavaksi keksii...

Valivalivali, TYHMÄ PÄIVÄ!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ootte te aikast ihania. Osa kyselee Facebookissa että ookko sää hengissä eilisen jäljiltä ja osa oikeen soittaakin :D

Juujuu, kaikki hyvin, mamma kotiutunut ja odottelee lapsostaan kotiin.

Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:

Se on aika myrsky kuulkaa ku nää kaks kohtaa pitkästä aikaa taas...mut yksin kotona oon ja pysyn.
NuoriD

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

ninnithequeen kirjoitti: Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:
Sä olet sekaisin. Oikeasti. Ikävä juttu.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Voi voi teitä... Mites se rekkiksen vaimo? Tuleeko se nyt viimeistään hakkaamaan miehensä tuotoksen ulos susta vai ootteko te ihan sumplineet nää kuviot niin kuin fiksut aikuiset tekevätkin?

Tietääks Nita jo tulevasta isosiskoudestaan? :]
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:
Mutta kuten hyvin tiedät, nyt on sitten turha enää syytellä sitä mustasukkaisuudesta tai mistään muustakaan. Kuten Manala tossa moneen kertaan on sanonutkin, itse aiheutettua.
Hyvä kuitenkin että oot kunnossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:
Sä olet sekaisin. Oikeasti. Ikävä juttu.
Halut ne on hiirelläki, saati sitten minulla :roll:
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:
Sä olet sekaisin. Oikeasti. Ikävä juttu.
Halut ne on hiirelläki, saati sitten minulla :roll:
Hiiret harvemmin nussii kissoja.
ninnithequeen

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Fcuk kirjoitti: Tietääks Nita jo tulevasta isosiskoudestaan? :]
Juu kerroin hälle jo :)
bliss

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:
Sä olet sekaisin. Oikeasti. Ikävä juttu.
Halut ne on hiirelläki, saati sitten minulla :roll:
Mä en oikeesti enää halua uskoa tätä :shock:
Stinky

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

bliss kirjoitti: Mä en oikeesti enää halua uskoa tätä :shock:
En mäkään! Miten joku voi olla noin typerä :shock:
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Pistän 10 euroa kolehtiin, jotta saadaan Ninnille ostettua joku vituntäristin ettei tarvitse hölmöillä ihan noin kuninkaallisesti.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tiski kirjoitti:Pistän 10 euroa kolehtiin, jotta saadaan Ninnille ostettua joku vituntäristin ettei tarvitse hölmöillä ihan noin kuninkaallisesti.
Sä oot niin ihanan emppis. :h:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Hormonit puhuvat. Siittäjässä on sitä jotain, ei kai sen muuten olisi antanut siittääkään. Kuulostaa Matilta ja Merviltä, ensin tapellaan, sitten käräjöidään ja sen jälkeen pannaan taas. Erona vain se, että ovat sen verran fiksuja etteivät sotke lapsia kuvioihin. White trashia pahimmillaan.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tiski kirjoitti:Pistän 10 euroa kolehtiin, jotta saadaan Ninnille ostettua joku vituntäristin ettei tarvitse hölmöillä ihan noin kuninkaallisesti.
Osallistun!

Sain just tarjouksen autosta. Nyt pitäs päättää että onko verhoilu sittenkin laava vai se ihana suklaa. Olisin halunnut kerman, muttei ollut valikoimissa. Ja kyllä pojat, ne ovat värejä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:White trashia pahimmillaan.
... ja pahimmillaan :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Fcuk kirjoitti:Sä oot niin ihanan emppis. :h:
Oisin tehnyt saman sullekin :h:
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:Sain just tarjouksen autosta. Nyt pitäs päättää että onko verhoilu sittenkin laava vai se ihana suklaa. Olisin halunnut kerman, muttei ollut valikoimissa. Ja kyllä pojat, ne ovat värejä.
En tiedä voiks mikään olla ihanampi ku suklaa mut laita nyt viel huviks linkki väreihin kun ne on kuitenkin suosikeissas!

Meille tuli musta villalankamatto viikko sit ja siinä ei oo vieläkään mitään näkyvää skeidaa. En voi käsittää! Tätäkö se lemmikittömän elämä parhaimmillaan on? En joudu imuroimaan kuin kerran viikkoon, aika luksusta.

Haluun silti keväällä koiran.
Vastaa Viestiin