Perse Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Manala?

pukamat
3
50%
tyrät
2
33%
luomi
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:White trashia pahimmillaan.
... ja pahimmillaan :(
Auttaako toisto tähän? No luit tietysti että parhaimmillaan, mutta en minäkään jaksa enää tästä jutusta vitsailla, on nimittäin sen verran loppuun kulunutta juttua.
Paras päivä ikinä.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tiski kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Sä oot niin ihanan emppis. :h:
Oisin tehnyt saman sullekin :h:
Höpöhöpö! Luotan yhä siihen, että tuut panemaan musta turhat vitutukset pois sormia napsauttamalla. Älä tallo harhojani. 8)
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Fcuk kirjoitti:
Tiski kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Sä oot niin ihanan emppis. :h:
Oisin tehnyt saman sullekin :h:
Höpöhöpö! Luotan yhä siihen, että tuut panemaan musta turhat vitutukset pois sormia napsauttamalla. Älä tallo harhojani. 8)
No en mä juurikaan maksa 10 € enempää yöltä laatukäytössä!
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tiski kirjoitti:No en mä juurikaan maksa 10 € enempää yöltä laatukäytössä!
Meil on yhä Sikapossu keittiönkaapissa. Mies laittaa sinne 20 senttiä aina kun ei oo mielestään ollu täydellinen orhi, kyllä niillä hiluilla jo varmaan pari Tix-yötä sais. Pyydän siltä laskut ja päivitykset ihan pian!
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Fcuk kirjoitti:Meil on yhä Sikapossu keittiönkaapissa. Mies laittaa sinne 20 senttiä aina kun ei oo mielestään ollu täydellinen orhi, kyllä niillä hiluilla jo varmaan pari Tix-yötä sais. Pyydän siltä laskut ja päivitykset ihan pian!
Eka yö on talon piikkiin. Niinku tutustumistarjouksena.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:White trashia pahimmillaan.
... ja pahimmillaan :(
Auttaako toisto tähän? No luit tietysti että parhaimmillaan, mutta en minäkään jaksa enää tästä jutusta vitsailla, on nimittäin sen verran loppuun kulunutta juttua.
Ei auta. Näin tein. Samaa mieltä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

On topic, onpa tosi harmi kun mua ei saa tiineeks (enää) kukaan ulkopuolinen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:En tiedä voiks mikään olla ihanampi ku suklaa mut laita nyt viel huviks linkki väreihin kun ne on kuitenkin suosikeissas!
Tää olis cacao:
Kuva
..ja tää lava:
Kuva
Olis siellä tällanen kokomustakin...
Kuva

Auto siis metallimusta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Musta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Siis niinku harmaa, musta vai ruskea? :D
Viimeksi muokannut Elppis, 18.09.2009 14:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Mä taas ottasin cacaon miettimättä. :]
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Fcuk kirjoitti:Mä taas ottasin cacaon miettimättä. :]
Kylhän se melko caca on.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Antakaa se kolehti vaikka ruoka-apuun, mä voin lahjottaa käyttämättömän ja liian ison perseensuristimen ihan ilmaseks.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Zeb

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:Halut ne on hiirelläki, saati sitten minulla
No köh, vaikkei edes välitettäisi menneistä, niin ootko tullut ajatelleeksi, että mitä jos se vetää sua taas turpiin ja saat keskenmenon? Tai lapsi vammautuu? Kai ees kortsua käytät, ne sukupuolitaudit ei myöskään oo vauvalle oikein edullisia juttuja.

En tiedä miten turhaa on aikuista ihmistä täällä holhota, mutta yrittää on pakko kun tällaista näkee. Varmaan oot jonkinlaisessa henkisessä kusessa kun noin toimit. Siihen voi saada apua. Varmaan ihan neuvolastakin voisi lähteä liikkeelle. Meillä päin ainakin ihan rutiinisti neuvolasta ohjeistettiin psykologin yhteystiedot jos vaan tarvetta tulee. Muuten ne taitaakin olla kiven takana mut tiineitä paapotaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Tänään on ihan ässäpäivä.

Mahtavan tiimin kanssa on hienoa tehdä suunnitelmia ja töitä. Viime päivien aikana monet jutut viimein loksahtaneet ja loksahtavat paikoilleen. Hallituksen puheenjohtajakin oli tyytyväinen. Tällaisina päivinä on hyvä olla toimitusjohtaja.

Nyt syömään stadiin.
prosessi

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Riemumieli kirjoitti:Hormonit puhuvat. Siittäjässä on sitä jotain, ei kai sen muuten olisi antanut siittääkään. Kuulostaa Matilta ja Merviltä, ensin tapellaan, sitten käräjöidään ja sen jälkeen pannaan taas. Erona vain se, että ovat sen verran fiksuja etteivät sotke lapsia kuvioihin. White trashia pahimmillaan.
Ei siinä mitään muuta eroa ole kuin Mervin ikä, joka väkisinkin estää lapsien sotkemisen kuvioihin. Ja se, että jos Ninnin väitteet siitä, että toinen osapuoli ei ollut vielä vuosi sitten aivan holtiton alkoholin suurkuluttaja, vaan että kokonaistilanne paheni merkittävästi työttömyyden myötä, pitävät paikkansa, jo tässä vaiheessa sairastettu aivokalvontulehdus tarkoittaa sitä, ettei hän ole enää kovin kauaa elossa. Joko Matti on enemmän kohtuukäyttäjä kuin Ninnin toinen osapuoli nykyään, tai sitten Matin huipputasoa ollut lähtökunto on pitänyt häntä näinkin hyvin hengissä.
Tiski

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Tiski »

prosessi kirjoitti:Joko Matti on enemmän kohtuukäyttäjä kuin Ninnin toinen osapuoli nykyään, tai sitten Matin huipputasoa ollut lähtökunto on pitänyt häntä näinkin hyvin hengissä.
Ääh. Ei alkoholistien elinikä ole kuin 6-18 vuotta vähemmän kuin muilla. Jos miehet kuolevat keskimäärin 73 ikäisenä, ilman juoppokaverin puukotusta tai vakavaa kaatumista keskivertodenso tenuttaa hyvinkin päälle viidenkympin. Matilla asiaa helpottaa se, että hänellä on fyrkkaa ja satunnaisia raittiuskausia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vesper kirjoitti:Sain just tarjouksen autosta. Nyt pitäs päättää että onko verhoilu sittenkin laava vai se ihana suklaa. Olisin halunnut kerman, muttei ollut valikoimissa. Ja kyllä pojat, ne ovat värejä
Jos nahkajakkarat, niin musta. Jos taas kangasta, niin muu kuin täysmusta, vaikka sitten offblack tjsp.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
prosessi

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tiski kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Joko Matti on enemmän kohtuukäyttäjä kuin Ninnin toinen osapuoli nykyään, tai sitten Matin huipputasoa ollut lähtökunto on pitänyt häntä näinkin hyvin hengissä.
Ääh. Ei alkoholistien elinikä ole kuin 6-18 vuotta vähemmän kuin muilla. Jos miehet kuolevat keskimäärin 73 ikäisenä, ilman juoppokaverin puukotusta tai vakavaa kaatumista keskivertodenso tenuttaa hyvinkin päälle viidenkympin. Matilla asiaa helpottaa se, että hänellä on fyrkkaa ja satunnaisia raittiuskausia.
Joo, paitsi että Ninnin tapaus on jo ehtinyt saada ensimmäisen alkoholismin loppuvaiheen sairautensa. Henki menee nopeasti, jos kulutus lisääntyy kovin paljon kovin nopeasti, kun elimistö ei ole ehtinyt tottua kohtuuttoman suuriin määriin alkoholia siedättämällä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Sossupokea ku kaipaatte, ni eiköhän se ny ollu ihan selvä kenen vierestä heräsin aamulla :oops:
Sä pidät kyllä aika visusti itse huolen siitä, ettei myötätuntoa ja apua tipu.

Joku aika sitten mä mietin hiki hatussa, miten mä voisin auttaa sua jaloillesi, tai edes olla jotenkin avuksi ja tsempata. Mikset sä mene muualle töihin? (No nyt se taitaa jo olla myöhäistä masun kanssa.) Mikset laita äitiäs työnantajana oikeesti koville? Tarviitko apua kaiken maailman byrokratian kanssa? Tai ehkä olisin voinut auttaa tekemään pesäeroa siihen äijään. Mutta kun mä sit kuitenkin uskon, että niin makaa kun petaa. Mä olen todella pahoillani, mutta en vaan voi ymmärtää sun valintoja, enkä mä voi muuttaa sun elämää paremmaksi (ei kukaan muu voi kuin sinä itse), joten kaikki sympatiani ja empatiani vaan sulle.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ikävää, että syntymätöntä lasta ei suojella Suomessa mitenkään. Lapsia voi hankkia kenen kanssa tahansa ja ennen syntymää voi vetää mitä tahansa tai toimia vaikka nyrkkeilysäkkinä.

Ei tätä vain ymmärrä. Eukko ottaa ukolta turpaan, tulee tälle raskaaksi, käy oikeudessa ja antaa tälle sen jälkeen toosaa. Ukko on väkivaltainen alkoholisti, sairaalloisen mustasukkainen ja toopen näköinen. Mikä siinä viehättää? Ninni varmaan muistit oikeudessa kehua, miten hyvä rekkis on ja miten kaikki oli sinun vikasi ja pyysit korkeintaan ehdollista ja mieluiten pientä sakkoa?

Kunnon kolmiodraama muuten, millainen ihastus rekkiksen vaimo on? Miksei Suomessa kaksin- tai vaikka kolminnaida, laatu-uroksille olisi aina vientiä? Ehkei huoltajuuden antaminen vain isälle olisi huono idea, samaan tapaan kuin Ninnille määrättävä edunvalvoja. Ei sekään tosin toosan käyttöä pysty säätelemään, mutta ehkä edes raha-asiat hoituisivat, ettei ukkokullan kanssa tehdyn jälkeläisen tarvitsisi nähdä äitinsä kanssa nälkää.
Paras päivä ikinä.
tuulenpuiska

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huomenta! Korjasin eilen pleikkarini, nyt taas kelpaa pelata. Nyt kun vielä discswapin saan pelaamaan :vihelt:


Ps. ostakaa kolehdilla Ninnille siveysvyö niin sekin ongelma hoituu.

PPs. miksi mä pysyn kärryillä tästäkin asiasta vaikka em. henkilö on noressa. TMI
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kyllä mun sydän sykkii nyt eniten tolle ruskealle, kun musta ei ole tarpeeksi musta. Se on ennemminkin sellanen tumman harmaa :/ Mutta täytyy varmaan mennä vielä ihan luonnossa hipelöimään...

Uh, tää on söpö, ei vaan sovi tohon autoon:
Kuva
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Ei kyl, mulla on tommoiset ja ne kyllä on aika työläät pitää puhtaina.
SikaMika

Re: Perse Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Joopajoo, ei ihmistä voi pelastaa omalta itseltään. Välinpitämättömänä henkilönä minulle on yksi ja sama vaikka henkisesti häiriintynyt rekkamies (nimi muutettu syyllisten suojelemiseksi) mättäisi kaksi kärpästä hengiltä yhdellä iskulla. Tuo loppuratkaisu voisi muutenkin toimia pidemmällä juoksulla parhaiten: henkisesti häiriintynyt rekkamies istumaan elinkautista ja jäljelle jäävä jälkikasvu sen fiksumman vanhemman, Veli-hopean (nimi muutettu) huostaan. Voitto-voittotilanne. Tai vaihtoehtoisesti NNtheQueer (nimi muutettu) voisi vain tulla tolkkuihinsa joko omin tai ammatti-ihmisen avuin.
Vastaa Viestiin