Mittwoch - Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

En ollut bongaavinani vielä päiväketjua.

Hyvää huomenta kaikille!

Töissä!
Tänään jatkuu toipuminen viikonlopusta :D Että osaakin viedä pieni biletys voimat.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ennenkuin ehtivät korjaamaan:

http://www.kauppalehti.fi/5/i/blogit/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

TJ2 laivalle stökikseen. Tekeekin ihan hyvää päästä vähän nollaa melkein kolmen viikon huikattomuuden työputken jälkeen.
Stinky

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kurkku oli aamulla kipee ja nokka tukossa. Mä en saa tulla kipeeks. Lauantaina ois tarkotus mennä kattomaan kissapetoja korkeasaareen (säävarauksella tietty) :]
Mun uus työhuone on edelleen ihana ja kämppis mitä parhain. Perjantaiks aattelin leipoa suklaamuffinsseja uuden huoneen ja vähän tulevien synttäreidenikin kunniaks.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kivimurskain pörisee melkein vieressä ja vessassa jannu vetelee poravasaralla seinille. Alkaa kummasti http://www.etuovi.com/kohde/209985 näyttämään himskatin houkuttelevalta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Messi ja Ibra olivat sen verran liekeissä yöllä, että uni jäi pahasti vajaaksi, kun tytsikin päätti jo aamuyöstä herätä. Pitäis varmaan vetää unta edes vähän, jotta suodattuis tää väsyvitutus pois, muttei jotenkin vaan osaa. Ehkä lähden kohta juoksemaan...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Tytär jo toista yötä pois kotoaan, omassa kodissaan. Nyyhh... Luopuminen on välillä niin vaikeaa, mutta elämän on mentävä eteenpäin.
Tytär oli ollut eilen yliopistonsa fuksiaisbileissä. Olivat kuulemma olleet lasersotaa harjoittelemassa jossain Hesan keskustassa. Oli kuulemma ollut aika psykedeelistä touhua ja todella mukavaa. Näin ne akateemiset opiskelijat osaavat väliilä ottaa myös rennosti.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

martza kirjoitti:Tytär jo toista yötä pois kotoaan, omassa kodissaan. Nyyhh... Luopuminen on välillä niin vaikeaa, mutta elämän on mentävä eteenpäin.
Tytär oli ollut eilen yliopistonsa fuksiaisbileissä. Olivat kuulemma olleet lasersotaa harjoittelemassa jossain Hesan keskustassa. Oli kuulemma ollut aika psykedeelistä touhua ja todella mukavaa. Näin ne akateemiset opiskelijat osaavat väliilä ottaa myös rennosti.
Niin me osattiin..
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mun ns. ajatukset ovat tänään ihan mutkalla. Vai miksi uutisissa kerrottu "Kontulan terveysasemalla on pääkaupunkiseudun pisimmät lääkärijonot" sai mulle aikaan vision piiiiitkästä, mutkittelevasta jonosta valkotakkisia henkilöitä. Pöh.

Pitäis varmaan nukkua enemmän :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kummipoika äitineen kahvitettu, seuraava ohjelmanumero (taas!!) haavan mekaaninen puhdistus terkkarilla. Hyvin toimii palvelut täällä periferiassa :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja martza »

Niba kirjoitti:
martza kirjoitti:Tytär jo toista yötä pois kotoaan, omassa kodissaan. Nyyhh... Luopuminen on välillä niin vaikeaa, mutta elämän on mentävä eteenpäin.
Tytär oli ollut eilen yliopistonsa fuksiaisbileissä. Olivat kuulemma olleet lasersotaa harjoittelemassa jossain Hesan keskustassa. Oli kuulemma ollut aika psykedeelistä touhua ja todella mukavaa. Näin ne akateemiset opiskelijat osaavat väliilä ottaa myös rennosti.
Niin me osattiin..
Eiköhän se taito ole vieläkin tallella sulla!
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pääsin pätemään eräälle varustamolle kun eivät tahtoneet hyväksyä laskujaan joiden yhteenvedon olin ite tehnyt. PEEKELE!

Yllättävän hyvälle tuntui, yleensä töissä tuntuu vaan vitutus ainaisesti päin vittua olevien olosuhteiden ansiosta.... kun pitää säästää, stna!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: kun pitää säästää, stna!
MÄ paikansin just oman firman palkanlaskuohjelmasta virheen, joka periaatteessa kusi mun päälle. Kiitti vaan vitusti, mun mielestä ansaitsisin lisäansiota, enkä piiskaa. Haistakee!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Perin outoa, löysin yhden fleeceakin taskusta röökiaskin. Kuka tunnustaa?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Jaahas. Kohta vetämään presistä VentureCapitalisteille.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei jee, sain vapautuksen terkkarikäynneistä, ainakin toistaiseksi. Siis jos ei kirurgi perjantaina toisin määrää. Mä ehkä paranen, ainakin fyysisesti, sittenkin! :mrgreen:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Hei jee, sain vapautuksen terkkarikäynneistä, ainakin toistaiseksi. Siis jos ei kirurgi perjantaina toisin määrää. Mä ehkä paranen, ainakin fyysisesti, sittenkin! :mrgreen:
Jei! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Elppis kirjoitti:Jei! :)
Mun itsehoitotaidot on ilmeisen vakuuttavat ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänää on tullut häslättyä, mitenköhän jaksais himassakin häslää sen kuosiin... :roll:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Tänää on tullut häslättyä, mitenköhän jaksais himassakin häslää sen kuosiin... :roll:
Paa narttu hommiin, lupaat sille jotain herrrrkkua ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Tänää on tullut häslättyä, mitenköhän jaksais himassakin häslää sen kuosiin... :roll:
Paa narttu hommiin, lupaat sille jotain herrrrkkua ;)
Narttu on parinkyt kilsan päässä lespooliassa, eikä ole kovinkaan kotitaulousichme. Enkä nyt muutenkaan kehtaa muita nakitella, oon sentäs parin kuukauven päästää kolmekymppinen-kolmekymppinen!!

edit: mut jos antaisin itelleni luvan syödä vähän herkkuja siivouksen päälle, se vois tomia motivaattorina, eikä siellä nyt niin kauhian sottasta ole kun maanantaina sain jo imuroitua...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:edit: mut jos antaisin itelleni luvan syödä vähän herkkuja siivouksen päälle, se vois tomia motivaattorina, eikä siellä nyt niin kauhian sottasta ole kun maanantaina sain jo imuroitua...
Saat tohon kuule ihan äireen luvan! Vai ylämummoko se oli...

Miks City ei nakkaa mua pihalle, vaikka mun VIP-aika loppui jo 15.9?? Ärrrsyttävää!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti: edit: mut jos antaisin itelleni luvan syödä vähän herkkuja siivouksen päälle, se vois tomia motivaattorina, eikä siellä nyt niin kauhian sottasta ole kun maanantaina sain jo imuroitua...
:D Aika hyvä seivi.. Ja miks pitäis siivota, jos ei kuitenkaan ole viikonloppuna edes kotona? Kunhan on puhtaat lakanat ja vaatteet, all is well.
The great club outshines the individual, always and forever.
Fcuk

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vittu mikä vittupäivä tästäkin tuli, vaikkei pitäny. Pari tuntia sit oli maailman paras pössis. Mielialat heittelee sen verran ahkerasti, että pakko kai tehdä perheelle palvelus ja siirtää oma perse landelle... Perseet olalle tulis myös kysymykseen mut viimekertanen viini-ilta aiheutti 3 päivän krapulan enkä tosiaan jaksais pääni kanssa sitä toiste.

Pitkästä aikaa semmonen olo et olispa nyt vailla velvollisuuksia eli lapsia, vois elää fiiliksen mukaan eli right about now lukittautuu makkariin kyrvän kanssa ja jatkaa elämää siellä.

Nyt joku idiootti aattelee "taas toi akka on kiittämätön lapsistaan, mitäs teki ne, idari!!11" ja se joku voi sit ennen typerien ajatustensa näppikselle siirtoa vetää vitun päähänsä.

Ite en taipunu, yritin kyllä...
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^^ Pittee siivota kun on sottasta :D Ja paras fiiwis viettää sit rapulaa risteilyn jälkeen su puhtaas kämpäs. Taidankin jekuttaa itteni namuilla siivoamaan. Aika kiva fiiwis kun 6vko ricci ollut räpyläkin taas toimii, huomenna pääsee zalille jumppaa jo yläroppaakin.

Muutenkin ihan kivasti menee vaihteex 8)
Vastaa Viestiin