Mittwoch - Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:
Muutenkin ihan kivasti menee vaihteex 8)
:cheer:
The great club outshines the individual, always and forever.
Nehemiah James

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Pitkästä aikaa semmonen olo et olispa nyt vailla velvollisuuksia eli lapsia, vois elää fiiliksen mukaan eli right about now lukittautuu makkariin kyrvän kanssa ja jatkaa elämää siellä.
No työnnä ne kakarat ensimmäiselle vapaalle läheiselle ja ota se kyrpä mukaan sinne landelle.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Perseet olalle tulis myös kysymykseen mut viimekertanen viini-ilta aiheutti 3 päivän krapulan enkä tosiaan jaksais pääni kanssa sitä toiste.
Viinistä tulee aina. Ota ihan reippaasti vaan hyvää vodkaa, se ei aiheuta tollasia olotiloja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Pitkästä aikaa semmonen olo et olispa nyt vailla velvollisuuksia eli lapsia, vois elää fiiliksen mukaan eli right about now lukittautuu makkariin kyrvän kanssa ja jatkaa elämää siellä.
No työnnä ne kakarat ensimmäiselle vapaalle läheiselle ja ota se kyrpä mukaan sinne landelle.
Kyrpä on kiinni tommosessa tun tissinössöpullamössössä kultakimpaleessa, joka ei halua dumpata lapsia nytKÄÄN mihinkään. Käytiinkin jo mukavat keskustelut aiheesta ja päällimmäisenä niistä jäi semmonen kutina et mä en nyt vaan hotsita tarpeeks.

Täysin käsittämätöntä, vain muille voi käydä näin...
Fcuk

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Perseet olalle tulis myös kysymykseen mut viimekertanen viini-ilta aiheutti 3 päivän krapulan enkä tosiaan jaksais pääni kanssa sitä toiste.
Viinistä tulee aina. Ota ihan reippaasti vaan hyvää vodkaa, se ei aiheuta tollasia olotiloja.
Sitä täytyis sit ottaa yksin, tätä viinapäätäni ei juuri muille viitti esitellä. :D

Fazun mustikkapiirakkasuklaa toki vois jeesata...
Joo, meen hakee sitä lasten kanssa kaupasta kävellen. Ne saa banaanit ja minä saan suklaata (pidän piilossa, paitsi jos tapellaan ni sit paljastan kiusallani herkkuni).
Viimeksi muokannut Fcuk, 23.09.2009 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nehemiah James

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Kyrpä on kiinni tommosessa tun tissinössöpullamössössä kultakimpaleessa, joka ei halua dumpata lapsia nytKÄÄN mihinkään. Käytiinkin jo mukavat keskustelut aiheesta ja päällimmäisenä niistä jäi semmonen kutina et mä en nyt vaan hotsita tarpeeks.
Pelottele, että meet ja otat sitten jonkun muun kyrvän mukaan... Tai ei se toimikaan... No **ttu komenna sitä. Potkaise nilkaan ja huuda kovaan äänen.
Fcuk

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:Pelottele, että meet ja otat sitten jonkun muun kyrvän mukaan... Tai ei se toimikaan... No **ttu komenna sitä. Potkaise nilkaan ja huuda kovaan äänen.
Oon niin huono käskemään, vois opetella. Katon mikä fiilis tunnin pääst ja jos sama niin vien lapset kummisedälle, joka mussu jo teki safkat ja siivouksetkin pentuja varten ja ihan lapsiseuran puutteessa kuulema... Äääääääääääää, suklaata!
Nehemiah James

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Fcuk kirjoitti:Katon mikä fiilis tunnin pääst ja jos sama niin vien lapset kummisedälle, joka mussu jo teki safkat ja siivouksetkin pentuja varten ja ihan lapsiseuran puutteessa kuulema... Äääääääääääää, suklaata!
Mä olen vähän niinq kade näistä tälläsista kummisedistä yms... Mun on tehnyt jo pitkän aikaa mieli työntää toi pikku-ukko jonnekin viikkokylään, että saisin kauan kaivattua hermolomaa, mutta kun ei ole minne laittaa, niin ei ole. Hermolomani viettäisin yksin ihan ilman **ttua - tietenkin.
Tiski

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Melkoinen tilaus annokselle karpalovodkaa ja olutta perjantaina.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hui! Tilasin äsken taksin nauhalta ja se tilausnumero oli 666! Pelottavaa.

Sitäpaitsi näin yöllä ainakin kaksi eri murhapainajaista..jälleen kerran. Mistä niitä oikein tulee?!?! Yritin vähän kuuklettaa, mut sieltä tuli ihan typeriä vastauksia.

Muuten ihan hyvä päivä. (Paitsi että Dumis vois tulla siivoamaan naapurilähiöönkin. 8) )
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mäkin taidan nollata alkoholilla. Ei kuulu mun tapoihin, mut jotenkin nyt pää käskee. Pitääkö odottaa poliittisesti korrektia perjantaita, vai voiko näin sairaslomalla juopotella keskellä viikkoakin?

Mitä tolle säälle tapahtui? Vettä tulee osapuilleen saavista kaataen ja on säkkipimeää.

Edit: oliskohan kohta jo pikkujouluketjun paikka...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti: Mitä tolle säälle tapahtui? Vettä tulee osapuilleen saavista kaataen ja on säkkipimeää.
Siis häh? :o

Täällä on kaunis kesäinen auringonpaiste, pari pilvenhaitulaa taivaalla ja 17 astetta lämmintä! Tuulee tosin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Maalla sataa. Ja satoi muuten ihan h*lvetisti äsken.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihana! Ihanaihanaihana! Sain äsken yheltä äijältä semmosen poissaolovastausmeilin, että "I'm on the nappy changing holiday". Niin söpöä.

Noni, ja nyt ulos täältä.. On ollu jo muutaman tunnin ihan hämärät jutut.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
tuulenpuiska

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Mä oon täysin hyödytön paska. *vajoaa itsesääliin*
milli

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

sade saapui tännekin.. ihanaa..
tekisi mieli mennä suihkuun, kuunnella samalla sadetta ja laittaa kynttilöitä päälle ..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jep, aika kakka fiilis.

Tekisi akkamaisesti mieli ostaa jotakin mielenkohottamiseksi. Tuli vastaan kiva nahkatakki, mutta toisaalta kamerakin olisi kiva lelu kun nykyinen kettuilee. Loppujen lopuksi menen kuitenkin ostamaan possunsuikaleita
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:tekisi mieli mennä suihkuun, kuunnella samalla sadetta ja laittaa kynttilöitä päälle ..
Oon kyllä kuullut että jotkut tykkää kuumasta steariinista iholla, mut melko pervoa silti... ;)

Nyt täällä paistaa jo aurinko!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tein ja söin herkkusalaattia, nyt rööki jälkkäriks ja sit siivoilemaan.
bliss

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

bliss kirjoitti: Täällä on kaunis kesäinen auringonpaiste, pari pilvenhaitulaa taivaalla ja 17 astetta lämmintä! Tuulee tosin.
Pitikin mennä sanomaan. Nyt sataa.
Fcuk

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Nehemiah James kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Katon mikä fiilis tunnin pääst ja jos sama niin vien lapset kummisedälle, joka mussu jo teki safkat ja siivouksetkin pentuja varten ja ihan lapsiseuran puutteessa kuulema... Äääääääääääää, suklaata!
Mä olen vähän niinq kade näistä tälläsista kummisedistä yms... Mun on tehnyt jo pitkän aikaa mieli työntää toi pikku-ukko jonnekin viikkokylään, että saisin kauan kaivattua hermolomaa, mutta kun ei ole minne laittaa, niin ei ole. Hermolomani viettäisin yksin ihan ilman **ttua - tietenkin.
Tiedän, että oot... Ja tiedän, että viettäisit. Toivon usein mielessäni, että niitä sellasia kummisetiä yms. jostain putkahtaisi teillekin. :h:

Lapset menee huomenna kyläilemään ja kultakimpaleeni lähtee - yllätys yllätys - kalastamaan. Vähän ryssin tän jutun nyt.
Tiski kirjoitti:Melkoinen tilaus annokselle karpalovodkaa ja olutta perjantaina.
Tai sitten en ryssinyt.
Tiski

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Fcuk kirjoitti:Tai sitten en ryssinyt.
Voin tarjota.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Villejä veikauksia missä huumeissa Simo Rantalainen on Maria!-showssa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Kolme ja puol sekkaa katoin ennenkuin alkoi ärsyttää. Veikkaan pilveä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mittwoch - Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:^Kolme ja puol sekkaa katoin ennenkuin alkoi ärsyttää. Veikkaan pilveä.
En usko että riittää. Nokitan pirin tohon päälle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin