The ones that got away

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti: MANAAJA
Uskoisitko, kun sanon, että arviosi minusta on oikeastaan helvetin imarteleva? Tuollainenhan tarkoittaisi, että olen sittenkin Ihminen, ja olisin voinut Kelvata! Silti tuosta tulee väistämättä eteen myös se, että minä se olen syyllinen ja ollut erittäin loukkaava naisia kohtaan. Varsinkin tuon kuvien naisen tapauksessa olisin siis pettänyt Pyhistä Pyhimmän. Syyllinen. Turvallisempaa ajatella, etten kelpaa...
Olet kerrankin ymmärtänyt asian täysin oikein. Nyt kun vielä sisäistät sen. Olisit todellakin kelvannut, useita kertoja. Olet vain nöyryyttäviä pakkeja jakeleva mokaaja. Miksi kuvittelet että suurin osa näistä naisista ovat loukkaantuneet ja lopettaneet puheyhteydet kanssasi?
Manaaja on taas oikeassa. Itselläni tuo ongelma oli vielä 5 tai 6 vuotta sitten. Itselleni oli helpompaa aloittaa itseäni paljon vanhemmista naisista. Heillä riitti ymmärrystä ja kokemusta. Nykyinen tyttöystäväni on sitten minua vain 2 vuotta vanhempi.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Suvinen kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:En ole koskaan rakastanut ketään tapaamaani naista yhtä paljon kuin suosikkielokuviani.
Oi, onnellinen!
Toki, mutta on tuolla huonotkin puolensa.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Olen tätä ennenkin kysynyt, mutta annetaan luupin pyöriä;

Miksi sä gattis et hakeudu terapiaan? Kun sulla on

1. Rahaa
2. Aikaa

Mitä sä voisit siinä hävitä? Jos terapia ei auta, niin sitten se ei auta. Kokeilemalla se selviää.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12380
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriD kirjoitti:
Miksi sä gattis et hakeudu terapiaan? Kun sulla on
Vaihtoehto 1: Gatin mielipide terapiasta on: syvältä

Vaihtoehto 2: Orimattilan paroni ei tarvitse terapiaa vaan ykköstä ja hyvin rasvattua B-rappua.

Vaihtoehto 3: Hän on jo terapiassa mutta ei viitsi kertoa siitä tällä foorumilla.

Vaihtoehto 4: Koko Gatin habitus on täysin valheellinen virtuaalihahmo. Tosiasiassa hän on Tom Cruisen näköinen heppu, joka skorettaa jatkuvasti. Miitteihin muita ruNkkareita tapaamaan hän on lähettänyt jonkun peräkamarin poitsun Savonmualta.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
SikaMika

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eiköhän Gattacan kannata jäädä ihan nykyiseen tuleen makaamaan. Kaikkein tuhoisin vaihtoehto voisi olla se, että saisi jollain ilveellä kasvatettua itselleen munat ja sattuisi löytämään jostain itselleen nousun myötä naisen. Sitten kun suhteelleen kävisi niin kuin niistä suurimmalle osalle käy eli lusikat menee jakoon, tyyppi olisi vielä nykyistäkin enemmän sekaisin. Kaikille paras vaihtoehto on että jatkaa nykyisellä linjallaan kun on kerran saanut itselleen uskoteltua olevansa omaa, parempaa rotuaan. Se, ettei hän siltikään ole onnellinen ei tietenkään johdu siitä että teoriassaan olisi jotain vikaa, vian täytyy löytyä teoriaa toteuttamattomasta todellisuudesta. Tai eihän sekään ole teorian mukaan todellisuutta vaan harhaa, Gattacalle omat harhansa ovat todellisuutta. Eihän tuo eroa mitenkään esimerkiksi uskonnollisesta hurmoksesta, turha PetriFB:llekään on ehdottaa Jumalan hylkäämistä kun ei sen mieli siihen millään pysty.

Jatka samaan malliin, Gat. Olet oikealla tiellä. Kuolet saappaat jalassa ja mulkku kourassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Elppis »

SikaMika kirjoitti:Jatka samaan malliin, Gat. Olet oikealla tiellä. Kuolet saappaat jalassa ja mulkku kourassa.
Mä taas näen tän ennemminkin niin, että kuolee mulkku maasturin pakoputkessa ja saapas päässä.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti: mulkku maasturin pakoputkessa ja saapas päässä.
*kiihottuu*
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tämä ketju inspiroi katsomaan oman karkuunpäästetyn kuvia netistä. Pitäis mennä niiden keikalle kun ehtis, kovastihan tuo on kutsunut ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Miksi sä gattis et hakeudu terapiaan?
.
exPertti kirjoitti: Vaihtoehto 2: Gattis on niin sekaisin, että ei löydä itsestään energiaa terapiaan
Kyllä.
Homeboy65 kirjoitti: Vaihtoehto 1: Gatin mielipide terapiasta on: syvältä.
Kyllä.
Useasta syystä.
En usko, että kukaan kallonkutistaja voisi ymmärtää ongelmiani paremmin kuin minä. Psykiatrille selittäminen veisi loputtomiin ja sitten psyko antaisi patenttiratkaisuja oman koulukuntansa oppien mukaan. Ehkä sellainen toimii ihmisille, joille toimii mikä vaan huuhaa, oli se sitten astrologiaa tai väriterapiaa. Todennäköisimmin päätyisin syöttämään psykolle oman tulkintani ongelmistani, ja hän olisi löytävinään sen sitten. Mutta nehän jo tiedän itsekin.

Sitten jos sopivin diagnoosi tosiaan sattuisi olemaan tuo mainitsemani Love Shyness, joka parhaiten mielestäni mätsää.. niin sehän ei ole virallinen tautiluokitus vielä ollenkaan joten sitä ei ole psykiatrille koulussaan opetettu. Kohtalotovereille on sentään oma keskustelufoorumi (en ole rekkautunut). Ihan skarppeja tyyppejä vaikuttavat olevan. Misogyniaa havaittavissa. Mutta ihmekös tuo.
http://love-shy.com/phpBB3/

Sitten että kun ennen olisin ollut julkisen puolen psykiatreista riippuvainen, niin ainakin täällä ne ovat kaikki naisia. Ja vahvasti luulen ettei nainen voi tätä ymmärtää, oli sitten koulutettu psykiatri tai ei.

Sitten viimeisenä ja ehkä tärkeimpänä: Jospas tilanteeni ei johdukaan mielen sairaudesta, vaan ihan oikeasti on maailman ominaisuus? Vaikka kuinka vaikea teidän on käsittää, että niin voisi olla. Silloin psykon kanssa keskustelu olisi noloa. Psykiatri olisi kuin tilanteessa jossa teeskentelisi opettavansa jalatonta miestä juoksemaan, vaikka kaikki näkee että sillä ei ole jalkoja.
Homeboy65 kirjoitti: Vaihtoehto 2: Orimattilan paroni ei tarvitse terapiaa vaan ykköstä ja hyvin rasvattua B-rappua..
Kyllä, oi kyllä.
Paitsi ei rasvattua B-rappua.
Homeboy65 kirjoitti: Miitteihin muita ruNkkareita tapaamaan hän on lähettänyt jonkun peräkamarin poitsun Savonmualta.
Se on mun debiili serkku Tauno, Tohmajärveltä.
SikaMika kirjoitti:Sitten kun suhteelleen kävisi niin kuin niistä suurimmalle osalle käy eli lusikat menee jakoon, tyyppi olisi vielä nykyistäkin enemmän sekaisin. .
En ole ajatellut noin pitkälle. En olettaisi suhteen olevan pysyvä. Pelkkä suhteen alkaminen olisi jo ihme, vaikka loppuisikin.
SikaMika kirjoitti: Kaikille paras vaihtoehto on että jatkaa nykyisellä linjallaan kun on kerran saanut itselleen uskoteltua olevansa omaa, parempaa rotuaan. .
Ota huomioon, että ylemmyydentuntoani kompensoi voimakas alemmuudentuntoni :D Johon on syytäkin. Enemmän tämä on tosisasioiden tunnustamista sikäli, että ilmeisesti olen eri rotua. Koska yleisimmät pariutumistavat kuten baareissa viihtyminen ja iso osa muusta nykysuomen tyylistä todella ovat minulle kuin vieraan planeetan olioiden maailmaa.
Viimeksi muokannut Gat, 26.11.2009 10:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Enemmän tämä on tosisasioiden tunnustamista sikäli, että ilmeisesti olen eri rotua. Koska yleisimmät pariutumistavat kuten baareissa viihtyminen ja iso osa muusta nykysuomen tyylistä todella ovat minulle kuin vieraan planeetan olioiden maailmaa.
Hei hei hei mamu, kertaapa vielä miten pariutumisen piti tapahtua sinun maailmassasi? Eikö Suomessa enää pariuduta ollenkaan kyseisellä tavalla? Oletko vakuuttunut että sinulla flaksaisi perinteisellä tyylillä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Homeboy65 kirjoitti:Vaihtoehto 2: Orimattilan paroni ei tarvitse terapiaa vaan ykköstä ja hyvin rasvattua B-rappua.
Gat kirjoitti:Kyllä, oi kyllä.
Paitsi ei rasvattua B-rappua.
No, kannattaisiko oikeasti siirtyä kolmosesta ykköseen?
Ei ainakaan pahentaisi tilannetta!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Vaihtoehto 1: Gatin mielipide terapiasta on: syvältä.
Kyllä.
Useasta syystä.
En usko, että kukaan kallonkutistaja voisi ymmärtää ongelmiani paremmin kuin minä. Psykiatrille selittäminen veisi loputtomiin ja sitten psyko antaisi patenttiratkaisuja oman koulukuntansa oppien mukaan. Ehkä sellainen toimii ihmisille, joille toimii mikä vaan huuhaa, oli se sitten astrologiaa tai väriterapiaa. Todennäköisimmin päätyisin syöttämään psykolle oman tulkintani ongelmistani, ja hän olisi löytävinään sen sitten. Mutta nehän jo tiedän itsekin.
.
Olisiko vaarallista kokeilla? Mitä voisit menettää? Hiukan aikaa ja hiukan rahaa? Ymmärtääkseni molempia em. hyödykkeitä sinulla on riittävästi.

On totta, että oman pääsi sisällön tunnet parhaiten. Samalla on kuitenkin totta, että et pysty katsomaan omaa tilannettasi objektiivisesti, vaan jo määritelmän mukaan subjektiivisesti ja sen takia ulkopuolisella havainnoitsijalla saattaa olla jotain sellaista sanottavaa, mitä itse et tajua.

Lääkärin ei tarvitse sairastaa sydäninfarktia osatakseen hoitaa sitä, eikä silmälääkärinkään tarvitse itse olla heikkonäköinen.

Mutta oleellisin pointti on mielestäni, miksi et kokeilisi? Mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Vaikea kuvitella, että yleistilanteesi voisi huonommaksi mennä. Miksi et uskalla ottaa sitä pientä riskiä, että terapiasta saattaisi olla apua?

Musta tuntuu, että tuo perintö oli sulle vain onnettomuus, koska se mahdollistaa sun eristäytymisen entistä paremmin ja vajoamisen alkoholismiin. Jos olisit ilman perintöä, joutuisit käymään työkkärissä ja välillä olemaan tukityöllistettynä, käymään työkykyarviossa jne. Nuo systeemit pitäisivät sut tod. näk. paremmin elävien kirjoissa ja tasapainoisempana kuin nykyinen elämäntyylisi.

Mielestäni tilanteesi oli parempi silloin, kun olit tukityöllistetty webmaster. Nyt sulla on toki enemmän rahaa Karhuun ja tupakkaan ja aamulla ei tarvitse lähteä töihin, mutta mielestäni se on pelkästään huono asia.
milli

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja milli »

Se tärkein, joka pääsi karkuun, hän myös palaisi takaisin :h:
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kiitos milli kun kerrot väliin omiasi, ettei pyöri mun moniongelmapersereiän ympärillä.

Editoin ylle tipahtaneen kommentin Sian "lusikat jakoon" -skenarioon.
Frederik Krueger kirjoitti:
Gat kirjoitti:Enemmän tämä on tosisasioiden tunnustamista sikäli, että ilmeisesti olen eri rotua. Koska yleisimmät pariutumistavat kuten baareissa viihtyminen ja iso osa muusta nykysuomen tyylistä todella ovat minulle kuin vieraan planeetan olioiden maailmaa.
Hei hei hei mamu, kertaapa vielä miten pariutumisen piti tapahtua sinun maailmassasi? Eikö Suomessa enää pariuduta ollenkaan kyseisellä tavalla? Oletko vakuuttunut että sinulla flaksaisi perinteisellä tyylillä?
Yllä olen kertonut sellaisista mahdollisuuksistani (joihin uskominen siis sekä imartelee että kaduttaa). , kaikki baarimaailman ulkopuolella Harvoin tapahtuneita (about neljän vuoden välein), ja nykyään todennäköisyys on sama kuin jos löytäisi kadulta ison tukon rahaa.

Mutta en irtoseksistäkään kieltäytyisi. Se maailma josta sitä saa on vaan minulle yhtä vieras kuin vaikka muslimikulttuuri teille. Ettekä tekään musulmaaniksi välttämättä alkaisi pelkän pillun takia.
NuoriD kirjoitti: Musta tuntuu, että tuo perintö oli sulle vain onnettomuus, koska se mahdollistaa sun eristäytymisen entistä paremmin ja vajoamisen alkoholismiin. Jos olisit ilman perintöä, joutuisit käymään työkkärissä ja välillä olemaan tukityöllistettynä, käymään työkykyarviossa jne. Nuo systeemit pitäisivät sut tod. näk. paremmin elävien kirjoissa ja tasapainoisempana kuin nykyinen elämäntyylisi.

Mielestäni tilanteesi oli parempi silloin, kun olit tukityöllistetty webmaster. Nyt sulla on toki enemmän rahaa Karhuun ja tupakkaan ja aamulla ei tarvitse lähteä töihin, mutta mielestäni se on pelkästään huono asia.
Ärh... "tukityöllistetty" olin siellä vain ekan vuoden. Seuraavat neljä vuotta normaalilla "toistaiseksi" -työsopimuksella kun kuulemma olin niin hyvä. Toinen juttu sitten, että 5,5 h työaikaa ei sido teoreettisetkaan minimipalkkasuositukset, eikä tuollaiset yhdistykset kunnon palkkaa pysty tai halua maksaa. Työsuhde päättyi kun niiltä katkesi yksi rahoitushana. Työsopimukseni väärennettiin määräaikaiseksi. Pulju käytti pääasiassa vuoden kertakäyttöorjia, siis tukityöllistettyjä. Toisen vakituisen, sihteerin, duunin onnistuivat
väärentämään "oppisopimuskoulutukseksi", mutta minun työlleni ei ollut asiaa ymmärtävää virallista valvojaa.

Sitten nykytilanteeni ei ole pääosin "perintö" vaan "sukupolvenvaihdos" niine helpotuksineen. Jollaisen voi tehdä ei-perillisenkin kanssa.

Kantaasi että hyi helvetti ei. Siellä konttorissa oli puuduttavaa eikä sosiaalisuuteni kehittynyt. Pyrinkin tekemään paljon töitä kotona, mihin pomo suostui aina kun oli uusi sivusto suunniteltavana.

Sitten nuo kurssit ja sosiaalitätien vastaanotot ym työttömänä ovat niin nöyryyttäviä ja turhia, että sitä rataa olisin jättäytynyt pois ja kenties suljettu laitokseen.

Terapiaan en edes jaksaisi lähteä. Enkä uskokaan ylläsanomistani syistä. Lisäksi todella voi olla, että tämä on maailman rakenne, parempi kuin sopeudun vaikka se tarkoittaisi eristäytymistä.

Minulla on huono kokemus shrinkeistä.
9-10 vee kävin kasvatusneuvolan tädeillä käsienpesupakkoneuroosin takia. Ei mitään hyötyä. Testasivat ÄO:kseni sen ajan (lasten) testeillä 145, vaikka eka kertaa sellaista näin ja järkeni hyytyi paniikista. Se vähän kohensi itsetuntoa.

Sitten joskus 15 vee oireilin taas pahasti pakkoneurooseissa. Paikallinen mielenterveystoimisto ei sopinut, koska isän kakkosnaisista ykkönen (siis osa hätäni aiheuttajaa) oli siellä psykologina. Siispä maksulliselle psykiatrille 80 km päähän. Monta kertaa. Olihan tympeetä. Halusi hoitaa perheterapiana. Kyseli joskus kaavamaisia juttuja, enimmäkseen oltiin kaikki hiljaa. Ei minkäänlaista apua.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:
Minulla on huono kokemus shrinkeistä.
9-10 vee kävin kasvatusneuvolan tädeillä käsienpesupakkoneuroosin takia. Ei mitään hyötyä. Testasivat ÄO:kseni sen ajan (lasten) testeillä 145, vaikka eka kertaa sellaista näin ja järkeni hyytyi paniikista. Se vähän kohensi itsetuntoa.

Sitten joskus 15 vee oireilin taas pahasti pakkoneurooseissa. Paikallinen mielenterveystoimisto ei sopinut, koska isän kakkosnaisista ykkönen (siis osa hätäni aiheuttajaa) oli siellä psykologina. Siispä maksulliselle psykiatrille 80 km päähän. Monta kertaa. Olihan tympeetä. Halusi hoitaa perheterapiana. Kyseli joskus kaavamaisia juttuja, enimmäkseen oltiin kaikki hiljaa. Ei minkäänlaista apua.
Muistan nuo kyllä. Nuo eivät kuitenkaan mitenkään aukottomasti todista, että et voi hyötyä terapiasta. Ja niinkuin edellä kirjoitin, mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Mitä sä pelkäät?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:Mitä sä pelkäät?
Gathan on ahdistuksessaan ja masennuksessaan omalla mukavuusalueellaan, siksi tuttu ja turvallinenkin olotila se on. Kun riittävän kauan tyytyy tähän mukavuusalueeseensa, nousee luonnollisesti kynnys muuhun koko ajan. Paska elämäkin voi periaatteessa tuntua omalla tavallaan turvalliselta ja riittävän helpolta. Tämä siis kaiken kseno- yms. läpän lisäksi.

Gatin rahoista on mun mielestä turha hänelle mainita ollenkaan, koska se vaan pahentaa tilannettaan. Loppujen lopuksi kyse on aivan muusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Laittakaa nyt muutkin omaa sossupokeanne ketjun aiheesta, en jaksa nyt enää.
NuoriD kirjoitti: Muistan nuo kyllä. Nuo eivät kuitenkaan mitenkään aukottomasti todista, että et voi hyötyä terapiasta. Ja niinkuin edellä kirjoitin, mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Mitä sä pelkäät?
No mutta kyllä sekä sinulla että minulla olisi rahaa ja aikaa skientologien auditointiterapiaan! Mitä me oikein pelkäämme? Miten niin luulemme, ettei se tehoa? Tai miten olisi astrologia, meediot, antroposofia, uskoon tulo, aromaterapia tai enkeliterapia?

No joo, psykiatria voi olla eri tasolla. Mutta silti se on käsittääkseni ihmisille ja ihmisten ongelmiin. Jotka vaikuttaa olevan enimmäkseen ettei kaikin ajoin koe itseään onnelliseksi ja/tai on niitä parisuhdeongelmia. Entäs jos psykiatri olisi kanssani samassa tilanteessa kuin sinä fyysisenä lääkärinä yrittäisit hoitaa suoraan UrAnus-planeetalta tulevaa kaasupussioliota?

Muistan kun eka kertaa vuosia sitten Cityyn tullessani selitin ongelmaani ihan vilpittömästi. Vastine oli vain kummastelua ja pilkkaa. Jotenkin en usko, että lääkärin koulutus ja vielä normaali-ihmisten ongelmiin yhtään auttaisi ymmärrystä saati ratkaisujen keksimistä.

Kun 24-vuotiaana hain nukahduslääkereseptiä miespuoliselta yksityispsykiatrilta, tuo kysyi seurustelu/seksisuhteistani ja järkyttyi syvästi. Vain vaivoin sain myöntämään reseptin. Pyöritti päätään että voi voi on kyse vakavasta psykiatrisesta häiriöstä. Olin vasta 24!!

Myöhemmin olenkin hakenut mömmöni fysiologisesti asennoituvalta yksityisneurologilta.

Mutta voisihan se olla hauskaa nyt järkyttää psykiatria. Varsinkin naispuolista, 12-15-vuotiaasta paritellutta ja seurustellutta. Antaa asiani avautua hänelle vähitellen. En usko että hyötyisin kuin shokeeraamisen ilon.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Laittakaa nyt muutkin omaa sossupokeanne ketjun aiheesta, en jaksa nyt enää.
NuoriD kirjoitti: Muistan nuo kyllä. Nuo eivät kuitenkaan mitenkään aukottomasti todista, että et voi hyötyä terapiasta. Ja niinkuin edellä kirjoitin, mitä vaaraa siitä voisi olla? Pahimmillaan hukkaisit hiukan aikaa ja rahaa, so what? Mitä sä pelkäät?
No mutta kyllä sekä sinulla että minulla olisi rahaa ja aikaa skientologien auditointiterapiaan! Mitä me oikein pelkäämme? Miten niin luulemme, ettei se tehoa? Tai miten olisi astrologia, meediot, antroposofia, uskoon tulo, aromaterapia tai enkeliterapia?

No joo, psykiatria voi olla eri tasolla. Mutta silti se on käsittääkseni ihmisille ja ihmisten ongelmiin. Jotka vaikuttaa olevan enimmäkseen ettei kaikin ajoin koe itseään onnelliseksi ja/tai on niitä parisuhdeongelmia. Entäs jos psykiatri olisi kanssani samassa tilanteessa kuin sinä fyysisenä lääkärinä yrittäisit hoitaa suoraan UrAnus-planeetalta tulevaa kaasupussioliota?

Muistan kun eka kertaa vuosia sitten Cityyn tullessani selitin ongelmaani ihan vilpittömästi. Vastine oli vain kummastelua ja pilkkaa. Jotenkin en usko, että lääkärin koulutus ja vielä normaali-ihmisten ongelmiin yhtään auttaisi ymmärrystä saati ratkaisujen keksimistä.

Kun 24-vuotiaana hain nukahduslääkereseptiä miespuoliselta yksityispsykiatrilta, tuo kysyi seurustelu/seksisuhteistani ja järkyttyi syvästi. Vain vaivoin sain myöntämään reseptin. Pyöritti päätään että voi voi on kyse vakavasta psykiatrisesta häiriöstä. Olin vasta 24!!

Myöhemmin olenkin hakenut mömmöni fysiologisesti asennoituvalta yksityisneurologilta.

Mutta voisihan se olla hauskaa nyt järkyttää psykiatria. Varsinkin naispuolista, 12-15-vuotiaasta paritellutta ja seurustellutta. Antaa asiani avautua hänelle vähitellen. En usko että hyötyisin kuin shokeeraamisen ilon.
Ihminen sä olet gattis. Psykiatrit hoitavat työkseen paljon sua "hullumpia". On ilmeisesti eräänlaista narsismia, että kuvittelet olevasi jotenkin niin erityinen, että sua ei kukaan osaa hoitaa.

Totta on se, että voisin tietysti mennä auditoimaan itseäni scientologian piiriin ja joku voisi sanoa, että eihän siinä nyt voi menettää kuin hiukan aikaa ja rahaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti: Ihminen sä olet gattis. Psykiatrit hoitavat työkseen paljon sua "hullumpia". On ilmeisesti eräänlaista narsismia, että kuvittelet olevasi jotenkin niin erityinen, että sua ei kukaan osaa hoitaa.

Totta on se, että voisin tietysti mennä auditoimaan itseäni scientologian piiriin ja joku voisi sanoa, että eihän siinä nyt voi menettää kuin hiukan aikaa ja rahaa.
Mutta kun niin moni on saanut oikeaa apua scientologiasta! Tarkoitan tosissani, että sellainen auttaa joitakin. Täällä kun vieläkin näkyy kaikki maksukanavat ilmaiseksi, äsken katsoin suomalaista ohjelmaa, jossa ihmiset soittivat astrologian asiantuntijalle. Joka antoi neuvoja UrAnuksenkin aseman selittäen ja kaikkiin sopivia psykologisia latteuksia ladellen, ja nuo ihmiset oikeasti kiitelivät ja kertoivat miten hyvä apu siitä on! Maksakaamme sinä ja minäkin tuollaisesta!

Sitten psykiatrian puolella oli joitain aikoja sitten dokumentti aikuisista neitsyistä. Malliesimerkkeinä nainen yli 40 ja mies oliko jo suunnilleen 30. Ihan normaalin näköinen, suorastaan hyvin O.K. Brittejä. Naiselle järkättiin gigolo ja nainen oli läpeensä tyytyväinen. Mies "sai" keskustella sosiaalikuraattorin ja psykiatrin kanssa ja ihan lopuksi pääsi panemaan surrogaattiterapeuttia, siis huoraa.

Noh, mieskin ohjelman hengen mukaisesti lopuksi arveli että ehkä mahdollisesti tästä oli apua tai sitten ei. No Vittu. Psykon selittämät jutut fiksuna jätkänä varmasti tiesi itsekin. Sitten pääsi panemaan maksullista naista. Kuten minäkin. Ja tämä vaikuttaa varsinaiseen ongelmaan siis niin miten? Joka luulee, että auttaa, ei ymmärrä mitään. Ja nämä auttajat siis nimenomaan olivat länsimaisen rationaalisesti koulutettuja ammattilaisia. Ja ratkaisut tuota tasoa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Gattis, sillä jätkällä oli kyllä muitakin ongelmia kuin vaan se, ettei saa pillua. Varmasti olisi saanutkin, mutta se taustatyö ja sinut oleminen panemisen kanssa oli se, mitä siltä puuttui. Ei naiset, kuten sulla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Laittakaa nyt muutkin omaa sossupokeanne ketjun aiheesta, en jaksa nyt enää.
Minut on jätetty useampia kertoja, ja varsinkin yksi joka pariin eri otteeseen lähestyi (=halusi treffeille) ja sitten taas perääntyi pisti ihmetyttämään ja kismittämään. Lisäksi on pari tapausta joissa minua harmitti jälkeenpäin että menin lopettamaan suhteemme, mutta kai mulla silloin jokin hyvä syy oli.

Pääsin kuitenkin heistä kaikista yli, enkä ainakaan tällä hetkellä kaipaa heistä ketään takaisin. Noin muutenkin katson tällaisissa asioissa mieluummin eteenpäin kuin taaksepäin, eivät naiset maailmasta ihan heti lopu, varsinkaan jos suosii kierrätystä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RP

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja RP »

En ole enää vuosiin haikaillut takaisin yhtikäs mitään. Mutta joskus aikoinaan kovastikin mietin ensirakkauttani, joka silloin nuoruudessain sytämeni särki. Viime jouluna törmäsinkin tyyppiin pitkästä aikaa. Itse olen sydänsurusta toivuttuani aina pitänyt eroa positiivisena asiana vaikka suhde oli erittäin hyvä kaikilla mittareilla mitattuna. Vain nuoruus ja kokemattomuus olivat kompastuskivinä. Olisin kuitenkin lähtenyt itse lentoon jossain vaiheessa veikkaan ma. Olen sellaisessa käsityksessä, mitä nyt häntä olen joskus nähnyt, että oma lentoon lähtönsä on useampaan otteeseen kaduttanut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Niba »

Toiset kaipaa rakkauden tunnetta, toiset fyysistä toimintaa "paineista" päästäkseen, Gat kaipaa torjuntaa ja sitä tule aina saamaan mitä eniten kaipaa. Ei ole tämä tilanne kenenkään naisen syytä syytä pitää aina etsiä itsestään ensimmäiseksi js toiseksi ja vielä senkin jälkeen. Gat oli pienessä kuopassa, kuin sai rahaa ei täyttänyt kuoppaa vaan kaivoi vain kuopan syvemmäksi. Ktinä on hyvä keino purkaa tarpeitaan, toiset kirjoittaa lapsistansa toiset saa aiheen pullostansa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti: Ihminen sä olet gattis. Psykiatrit hoitavat työkseen paljon sua "hullumpia". On ilmeisesti eräänlaista narsismia, että kuvittelet olevasi jotenkin niin erityinen, että sua ei kukaan osaa hoitaa.
NO NIMENOMAA NÄIN. Nyt sanoi Nuori Daavid ammattiymmärryksensä vuoksi toki täysin naulan kantaan. Siis hullut ovat hulluja. Poikuus on aivan eri sorttia. Poikuudella on erinomainen kyky itsearvioida ja ITSEHALLITA tekemisiään ja olla humoristi ja kyky kirjoittaa. Nämä asiat yhdessä koko kokonaisuuden kanssa epäilenkin että Poikuus on Velmu ja sillä on liuta naisia. VOISIKO JOKU TARKISTAA asiaa siis sivistyneesti...?
Frederik Krueger kirjoitti:Minut on jätetty useampia kertoja, ja varsinkin yksi joka pariin eri otteeseen lähestyi (=halusi treffeille) ja sitten taas perääntyi pisti ihmetyttämään ja kismittämään. ....
Miksi sinussa sitten oikein on vialla, että sinut on jätetty peräti monta kertaa, huh?

Kysymykseni oli tahallisesti hieman puolileikillinen, MUTTA siis jos kuitenkin asiallisesti vastaat, mikä sinussa on ollut sellaista että MONTA kertaa jätetty. Jos et tiedä niin arvele mikä se on.


S t a d i n a r s k a
Vastaa Viestiin