The ones that got away

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stadinarska kirjoitti:Miksi sinussa sitten oikein on vialla, että sinut on jätetty peräti monta kertaa, huh?
Naiivi kysymyksenasettelusi antaa kuvan ettet ole tainnut seurustella koskaan.

Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.

Samaa ei voi sanoa niistä moninaisista tapauksista kun minä olen ollut suhteen päättäjä. Vika on aina löytynyt vastapuolesta, tietysti. En kai minä ketään sen takia jättäisi että minussa on jotain vikaa? Eihän sellainen kävisi järkeen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Frederik Krueger kirjoitti:Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.
Lienee aika peruskauraa tuo vastaus. Se varmaan lukee jossain yksilahkeisten sosiaalisten suhteiden aapisessa. Jos ei keksi muuta niin vetää hatusta jotain.

Tosin oon paska kommentoimaan kun kukaan ei ole sanonut mulle koskaan että missään muussa olisi vikaa kuin mussa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mylwin kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.
Lienee aika peruskauraa tuo vastaus.
No duh ja hysss, menit pilaamaan SA-vedätykseni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Frederik Krueger kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.
Lienee aika peruskauraa tuo vastaus.
No duh ja hysss, menit pilaamaan SA-vedätykseni.
=(

En mä jaksa kun roiskia enää. Maha painaa avaruuspainiketta.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Frederik Krueger kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Miksi sinussa sitten oikein on vialla, että sinut on jätetty peräti monta kertaa, huh?
Naiivi kysymyksenasettelusi antaa kuvan ettet ole tainnut seurustella koskaan.

Mutta vastaus kysymykseen: minussa ei ollut mitään vikaa, minulle on sanottu joka ainoa kerta ettei vika ole minussa vaan siinä toisessa. Kai se on sitten uskottava kun kaikki ovat toistaneet samaa.

Samaa ei voi sanoa niistä moninaisista tapauksista kun minä olen ollut suhteen päättäjä. Vika on aina löytynyt vastapuolesta, tietysti. En kai minä ketään sen takia jättäisi että minussa on jotain vikaa? Eihän sellainen kävisi järkeen.
Kiitän F.K . En toki voi aavistaa mitä muut ajattelee mutta minä olen peroonana sitä mieltä mietittyäni perusteellisesti asiaa, että.........

Vaikuttaa melko tavallisohralta tämä tytön antama sanallinen viesti.

Sitä voitaneen selata tietyssä hameväen seurustelukontaktien oppaassa. Verbaalisesti köyhänä sitten iskee pöytään vain mitä sattuu.




S t a d i n a r s k a
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis kirjoitti:Gattis, sillä jätkällä oli kyllä muitakin ongelmia kuin vaan se, ettei saa pillua. Varmasti olisi saanutkin, mutta se taustatyö ja sinut oleminen panemisen kanssa oli se, mitä siltä puuttui. Ei naiset, kuten sulla.
Jaa näitkö sinäkin sen dokkarin ja muistat?
Taisi olla niin, että kundi tarvitsi jotain seksivalistustakin ja oli seksuaalisia estoja.

Toisaalta onhan BB-Aso kuulemma saanut kahtasataa naista, vaikkei tiedä mikä on klitoris.

Minulla ja kohtalotovereillani taas on näin:
http://kvantti.tky.fi/in/118.shtml

"Ilman Naista"-sarjakuvaa olen linkittänyt liikaakin. Voi olla, että normaali Nussivan Maailman kansalainen ei millään ymmärrä että tuo voi olla tosimaailma ja ihan pakosta, ja vain nauraa luusereille. Vaikka sarjan tekijöiden pointti on muualla.

Ammattiavusta siellä:

Seksivalistus:
http://kvantti.tky.fi/in/87.shtml

Psykiatri:
http://kvantti.tky.fi/in/114.shtml

Ihmissuhdeterapeutit:
http://kvantti.tky.fi/in/73.shtml
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:--
Sä elät aivan samassa maailmassa kuin muutkin.

Tilannettasi voisi verrata siihen, että minä valittaisin siitä, miten suomessa ei saa mistään ruokaa, nälissään joutuu ihminen olemaan koko ajan.

Joku voisi huomauttaa, että eikös sitä ruokaa kaupassa myydä ja ravintoloitakin on, joissa voi käydä syömässä. Monet jopa ostavat ruoka-aineita ja valmistavat ateriansa itse.

Minä vain valittaisin, että helppoahan teillä Syövän Maailman ihmisillä on. Toista se on meillä nälkää näkevillä. Ei kukaan ole työntämässä ruokaa suuhun...

Jatkaisin kokkiohjelmien katselua ja selailisin netissä ravintoloiden ruokalistoja ja kävisin mäkkärissä katsomassa katkerana, kun viereisessä pöydässä syödään Big Macciä ikään kuin se olisi maailman luonnollisin asia, ja minä vaan joudun olemaan ilman.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12408
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:--
Sä elät aivan samassa maailmassa kuin muutkin.

Tilannettasi voisi verrata siihen, että minä valittaisin siitä, miten suomessa ei saa mistään ruokaa, nälissään joutuu ihminen olemaan koko ajan.

Joku voisi huomauttaa, että eikös sitä ruokaa kaupassa myydä ja ravintoloitakin on, joissa voi käydä syömässä. Monet jopa ostavat ruoka-aineita ja valmistavat ateriansa itse.
Ei tuo nyt sama asia ole. Ruokaa voi jokainen tietysti ostaa, mutta rakkautta ei voi ostaa rahalla. Ruoan saaminen ei ole kiinni henkilökohtaisesta viehätysvoimasta, olemuksesta, luonteesta. Sen kun lyö "paalua" pöytään, niin saa jauhelihaa.

Mitä Gatin pitäisi tehdä: vähentää Karhun kittaamista, huolehtia paremmin hygieniastaan, hankkia mahdollisesti uusia vaatteita ("mahdollisesti", koska en luonnollisesti tunnne hänen garderoobinsa sisältöä), tuoda niitä parempia puoliaan (varallisuus, intelligenssi) sopivasti esiin. Ja olla kertomatta huonoista puolistaan edes rehellisyyden nimissä.
Sääliin EI pidä vedota. Se taktiikka ei pure.

Netin kontaktipalstoja kannattaa yrittää. Varsinkin City ja Iskuri ovat vilkkaita paikkoja.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Zeb

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mä luulen, ettet Gat edes halua oikeasti mitään naissuhdetta, se olisi kai jotenkin liian iso riski, turvallisempaa pysytellä tutussa vanhassa (=fantasioiden maailmassa). Same old, same old (song). Muuten muuttaisit joko jotain itse keksimääsi (pystyt tähän itsekin koska olet kai ihan fiksu mies) tai edes tuhannesti vinkattua asiaa ja alkaisit johonkin suhteeseen. Mut siis iisimpää tai turvallisempaa asettua karhuineen jonnekin omaan maailmaansa erilleen tai jopa yläpuolelle normirahvaasta eli siitä nussivasta maailmasta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Homeboy65 kirjoitti:Mitä Gatin pitäisi tehdä: vähentää Karhun kittaamista, huolehtia paremmin hygieniastaan, hankkia mahdollisesti uusia vaatteita ("mahdollisesti", koska en luonnollisesti tunnne hänen garderoobinsa sisältöä), tuoda niitä parempia puoliaan (varallisuus, intelligenssi) sopivasti esiin. Ja olla kertomatta huonoista puolistaan edes rehellisyyden nimissä.
Sääliin EI pidä vedota. Se taktiikka ei pure.

Netin kontaktipalstoja kannattaa yrittää. Varsinkin City ja Iskuri ovat vilkkaita paikkoja.
Homie, tuosta saisi ihan toimivan ohjelmaformaatin kun sinä neuvoisit Gattista ihan kädestä pitäen tyylin valinnassa. Voisitte käydä yhdessä vaatekaupassa, opetella ruoanlaittoa, lopussa menisitte yhdessä Iskuriin etsimään Gatille sopivia vaimoehdokkaita, suunnittelisitte Gattille treffi-ilmoituksen jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja huima »

Frederik Krueger kirjoitti: Homie, tuosta saisi ihan toimivan ohjelmaformaatin kun sinä neuvoisit Gattista ihan kädestä pitäen tyylin valinnassa. Voisitte käydä yhdessä vaatekaupassa, opetella ruoanlaittoa, lopussa menisitte yhdessä Iskuriin etsimään Gatille sopivia vaimoehdokkaita, suunnittelisitte Gattille treffi-ilmoituksen jne.
Mistä lähtien FK on ollut näin pisteliäs?

Hemuli, ei ole kivaa pilailla vähäosaisten kustannuksella.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:
Gat kirjoitti:--
Sä elät aivan samassa maailmassa kuin muutkin.

Tilannettasi voisi verrata siihen, että minä valittaisin siitä, miten suomessa ei saa mistään ruokaa, nälissään joutuu ihminen olemaan koko ajan.

Joku voisi huomauttaa, että eikös sitä ruokaa kaupassa myydä ja ravintoloitakin on, joissa voi käydä syömässä. Monet jopa ostavat ruoka-aineita ja valmistavat ateriansa itse.

Minä vain valittaisin, että helppoahan teillä Syövän Maailman ihmisillä on. Toista se on meillä nälkää näkevillä. Ei kukaan ole työntämässä ruokaa suuhun...

Jatkaisin kokkiohjelmien katselua ja selailisin netissä ravintoloiden ruokalistoja ja kävisin mäkkärissä katsomassa katkerana, kun viereisessä pöydässä syödään Big Macciä ikään kuin se olisi maailman luonnollisin asia, ja minä vaan joudun olemaan ilman.
Jaaha.
Tuollainen kannustuspuhe. Kiitos, kai.

Kumminkin on mahdollista, että ihan karma-metafyysisesti tai sitten arkisemmin käytännön välttämättömyydestä on olemassa minä ja hajallaan maailmassa joukko muita surkeita miehiä, jotka eivät vaan sovi tähän maailmaan, ovat ylimääräisiä.

Ja jos psykologisointiin lähdetään, siis pidettäisiin tätä "vain" psyykkisenä ongelmana... niin jos olisit hankkinut lekurikoulutuksen päälle psykiatrin paperit sinä varmaan:

-hoitaisit alkoholismia kertomalla että viina on pahasta, lopettakoon juomisen
-narkkarille sanoisit, että heroiini tappaa
-masentuneelle että ryhdistäydy hyvä mies
-pakkoneurootikolle että kyllähän itsekin tiedät ja myönnät, ettei niillä rituaaleilla ole merkitystä, lopeta ne
-bipolaariselle että koeta nyt elää tasaasesti
-skitsofreenikolle että ei täällä mitään ääniä kuulu

Hyvin toimii? Ota vuoteesi ja kävele!
No, tuskin psykiatrina noille ryhmille noin sanoisit. Minulle kyllä edelleen, koska ongelmani todella ovat ulkopuolella normaalien ihmisten ongelmista, eikä niistä siis ole kirjaviisautta edes psykiatrien koulutuksessa.
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:todella ovat ulkopuolella normaalien ihmisten ongelmista, eikä niistä siis ole kirjaviisautta edes psykiatrien koulutuksessa.
Tuo on taas tuota sun narsismiasi. Kas kun et julistaudu Napoleoniksi ja totea, että tavallinen rahvas ei voi sinua ymmärtää.

Usko pois gattis, et sä ole niin erityinen. Toki kuvitelmasi siitä varmasti palvelee jotain tarvetta, koska vaalit sitä niin hartaasti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Ja jos psykologisointiin lähdetään, siis pidettäisiin tätä "vain" psyykkisenä ongelmana... niin jos olisit hankkinut lekurikoulutuksen päälle psykiatrin paperit sinä varmaan:

-hoitaisit alkoholismia kertomalla että viina on pahasta, lopettakoon juomisen
NiinPä! Eihän noin voi sanoa, koska Alkoholismihan On Sairaus, aivan kuten haimasyöpä. Ainoa tapa päästä eroon alkoholismisairaudesta on AA:n kymmenaskeleinen ohjelma jossa tunnustat kaikki syntisi Jeesukselle Kristukselle ja lupaat seurata Hänen valoaan tässä pimeässä maailmassa.

(nyysitty jostain AA:ta käsittelevästä Penn&Teller: Bullshit! jaksosta.)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Jotta vähääkään tajuisitte, tehkää miehet "love-shyness" testi ja kertokaa skore. Jotkut kysymykset vähän riippuu, minä "scoretan" 36-37. Huono. Tosiaan.

(Äh. mitä "older love-shy men"? Noin minulla nuorena jo ja vieläkin. Siitä yli on niin valtava muuri, ettei yli pääse eikä stressiltä edes piparia halua. Noin siis livenä, kirjoittamalla olen onnistunut jujuttamaan misuja mutta sitten jähmetyn. Elleivät itse anna selvääkin selvempää lupaa, ja sitten se onkin kyytiä. Tai hei... ehkä ei sittenkään elleivät ihan suoraan sanoisi herkkää kuten anna suukko tai pane mua :D )

http://love-shy.com/20questions.htm
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Gat kirjoitti:Jotta vähääkään tajuisitte, tehkää miehet "love-shyness" testi ja kertokaa skore. Jotkut kysymykset vähän riippuu, minä "scoretan" 36-37. Huono. Tosiaan.

(Äh. mitä "older love-shy men"? Noin minulla nuorena jo ja vieläkin. Siitä yli on niin valtava muuri, ettei yli pääse eikä stressiltä edes piparia halua. Noin siis livenä, kirjoittamalla olen onnistunut jujuttamaan misuja mutta sitten jähmetyn. Elleivät itse anna selvääkin selvempää lupaa, ja sitten se onkin kyytiä. Tai hei... ehkä ei sittenkään elleivät ihan suoraan sanoisi herkkää kuten anna suukko tai pane mua :D )

http://love-shy.com/20questions.htm
Tuo sun "love shyness" on vain pieni indikaattori laajemmista mielenterveysongelmistasi.

Asiaa voisi verrata siihen, että skitsofreenikko jankuttaisi, miten kaikki olisi hyvin, kunhan vain hampaista saisi mikrofonit poistettua. Sitten ei olisi mitään ongelmaa..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Koska nykyään on kaikki ADHD:t ja IBS:t, eiköhän kohta pääse työkyvyttömyyselääkkellekin "love shyness":n vuoksi. Sille pitää vain löytää jokin ammattimaisempi nimi, kuten "tunneperäinen läheisyyskaipuun epästabiliteettisyndrooma".
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:Koska nykyään on kaikki ADHD:t ja IBS:t, eiköhän kohta pääse työkyvyttömyyselääkkellekin "love shyness":n vuoksi. Sille pitää vain löytää jokin ammattimaisempi nimi, kuten "tunneperäinen läheisyyskaipuun epästabiliteettisyndrooma".
Aina voidaan uudelleenkouluttaa esim. insinööriksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Minusta on huolestuttavaa että olet kirjoittanut kaksi viestiä kahteen eri osastoon (Suhteilu ja Erotiikka) samalla kellonlyömällä. Oletko kloonannut itsesi? Miksi, kun yhdessäkin on jo liikaa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Minusta on huolestuttavaa että olet kirjoittanut kaksi viestiä kahteen eri osastoon (Suhteilu ja Erotiikka) samalla kellonlyömällä. Oletko kloonannut itsesi? Miksi, kun yhdessäkin on jo liikaa?
Olen vaan niin tehokas. Tässä samalla tusheeran vielä potilasta vasemmalla kädellä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti: Tuo sun "love shyness" on vain pieni indikaattori laajemmista mielenterveysongelmistasi.

Asiaa voisi verrata siihen, että skitsofreenikko jankuttaisi, miten kaikki olisi hyvin, kunhan vain hampaista saisi mikrofonit poistettua. Sitten ei olisi mitään ongelmaa..
Niin paljonko sait itse tuosta testistä? Pystytkö itse yhtään samaistumaan sellaiseen, joka saa alla neljäkymmentä pojoa noinkin "kilteistä" tilanteista?

Ärsyttävää asenteessasi on että yrität poispyyhkäistä ongelmani inttämällä kuin ongelmaa ei olisikaan. Vaikka aivan selvästi on. Ja helpottavaa, että en olekaan ainoa sillä lailla omituinen. Tuollainen diagnoosintapainen vasta antaa mahdollisuuden käsitellä ongelmaa.

Totta kai minulla on laajempia ja syvempiä mielenterveysongelmia. Mutta tuo, sanotaan vaikka "Love Shyness" on se eniten elämääni invalidisoinut ja poikkeavaksi tehnyt ilmentymä niistä.

Luultavasti takana minulla on yleinen estoisuus olla revitellen oma itseni missä vaan. Mutta silti tiedän minuakin paljon arempia ihmisiä, jotka eivät uskaltaisi tehdä mitä minä olen tehnyt. Ja silti he uskaltavat iskeä naisia. Mikä on minusta täysin nurinkurista. Ei mikään voi olla dramaattisempi ja uskallusta vaativampi asia kuin naisen pokaaminen.

Kun tää ketju nyt näkyy menevän taas mun Rööriin, niin annanpa palaa ja selitän.

Ensinnäkin tietysti fyysiset alemmuudet. Habituksen lisäksi se tosiasia, että kehityin fyysisesti tosi hitaasti. Olin pikkupoika kun muut olivat jo aikamiehiä. Näin vuosia ja vuosia, jolloin oli selvää, ettei minun asiani ole yritellä ikäisiäni tyttöjä/naisia. Sitten viimeisen kymmenen vuoden aikaan äkkiä vanhetuin, ja nyt minulle sanotaan että olen liian vanha alle menopaussi-ikäisille naisille. Koska olin sopivan ikäisen näköinen? En kai kun viikon-pari.

Kulttuuriero.
Esimerkiksi Kitinän neuvoissa on perseestä, että minun oletetaan olevan vajavainen, harjoituksen puutteessa kun en sopeudu nykyiseen pariutumiskulttuuriin, esim. baarien maailmaan, Tämä vastaa sitä, jos sinulle Dave kerrottaisiin, että kyllä sinäkin vihervasemmistopiireihin pääset ja kettutyttöä saat, kunhan vaan otat ituhippien neuvoista vaarin ja sopeudut. Arvaan, että niin ylimielinen asenne ja omien arvojesi pitäminen lähinnä sairautena tai harjoituksen puutteena vituttaisi sinua.

Sitten eksistentialistis-vittumaiset syyt. Nämä toki kuulostaa oudoilta, jos ette ole koskaan ajatelleet. Mutta mitä vikaa näissä on loogisesti?

Kyse ei ole niinkään naisen pelosta tai liiasta naisen kunnioituksesta. Eikä yleisujoudesta muilla aloilla.

Naisen iskeminen on ylimääräistä. Se on kaiken välttämättömän arjen päälle. Ihmiset hoitavat asiallisia asioitaan ja minä asioin heidän kanssaan. Ei ongelmaa, oli vastapeluri mies tai nainen. Mutta että sen lisäksi pyrkiä, suorastaan tyrkyttäytyä jonkun niistä kanssa romanttiseen/seksisuhteeseen? Sehän on tarpeetonta, päälleliimattua, täysin ylimääräistä arjen asioiden hoidon päälle.

Lisäksi onhan aloite romanttiseen/seksisuhteeseen tai edes sellaisen mahdollisuutta luotaaville treffeille ihan eri sfääreissä kuin muut ihmissuhteet. Intiimiteetiltään ja tyrkkyydeltään verrattavissa, jos (Kuvitellaan nyt ilman houmoufiiliksiä) sinä Dave menisit sanomaan jollekin vieraalle miehelle: "Minä haluan olla sinun ystäväsi.". Pystyisitkö, vai menisikö pupu pöksyyn? Jos et uskaltaisi, niin siirrä se tunnetila siihen mitä minä koen naisten kanssa. Naisen kanssa se on toki 10 kertaa dramaattisempaa, koska kaikki tietävät että onhan se seksipuolikin, äärimmäinen intimiteetti, siinä mielessä. Joten jos et pysty tuntemattomalle miehelle sanomaan "Minä haluan olla sinun ystäväsi", niin miten helvetissä olet uskaltanut pokata naisia ja ihan seksiin asti? En käsitä. Mahdatko käsittää itsekään.

Sitten vielä metafyysisemmin. Huomautan kuitenkin, että nämä ovat ongelman jälkikäteistä itseanalyysiä, ei niin että ensin olisin filosofoinut ja sitten tullut Love Shyksi. Vain teoriaa tämä.

Jokainen ihminen ON saari. Jos kuvittelee olevansa ihmisenä osa ryhmää, alkio joukko-opissa, kaikki samaa ja sitten leikitään... ei ehkä ole huomannut, että maailmaa voi kokea vain oman itsensä kautta. Ei kenenkään muun ihmisen aistein tai ajatuksin. Jotta tuota et käsittäisi ihan narsismiksi tai solipsismiksi, niin siihen liittyy totta kai tieto, että jokainen muukin ihminen on samalla lailla erillinen, kuin kokonainen toinen maailmankaikkeus.

Minä sitten voin kevyesti kaveerata näiden muiden, minusta erillisten olentojen kanssa. Voin yrittää tehdä tuotteita/palveluja heidän käyttöönsä. Voin tapella heitä vastaan henkisesti ja fyysisesti. Yhteistä näille on, että ne eivät ole kovin intiimiä, eikä niissä tarvitse itse kelvata. Sen sijaan romanttisessa/seksisuhteessa pitäisi kelvata itse, psyykkisesti ja fyysisesti. Eikä vain jonkun tekemäni pitäisi kelvata.

Usko tuollaiseen kelpoisuuteensa niille erillisille, kokonaisille toisille maailmoille, siis tietoisille muille olennoille, minun käsittääkseni edellyttää aivan Jumalankaltaista itsetuntoa. Tästä päättelenkin, että te muut ihmiset olette Jumalia tai ainakin Ylijättiläisiä.

Tai sitten ette vaan ole sattuneet näitä ajattelemaan ja tuntemaan. Nyt kun luette, miten uskallatte enää pokailla naisia?

Tietysti voisi olla, että osaatte ulkoistaa romanttis/seksipokailut vain itsenne ulkopuoliseksi tuotteeksi. Tai sitten kuten Dilbertissä kerran oli neuvona: "Ajattele muita ihmisiä huonekaluina."

Minä en osaa. En ilman lobotomiaa.
Viimeksi muokannut Gat, 04.12.2009 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tää on sanottu kyllä muutamaan otteeseen, mutta:
Pokaa netistä se nainen! 8) Osaat kirjoittaa lennokkaasti ja hauskastikin ja varmasti moni mimmi lueskelisi sun meilejä mielellään hämärinä talvi-iltoina.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Tää on sanottu kyllä muutamaan otteeseen, mutta:
Pokaa netistä se nainen! 8) Osaat kirjoittaa lennokkaasti ja hauskastikin ja varmasti moni mimmi lueskelisi sun meilejä mielellään hämärinä talvi-iltoina.
Luulen Gattacan tarkoituksena olleen saada naiselta ihan livenä, sähköpostiseksi on niin ysäriä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Ei mikään voi olla dramaattisempi ja uskallusta vaativampi asia kuin naisen pokaaminen.
Ei tietenkään, mutta silti voisit miettiä: mikä on pahinta mitä pokausyrityksessäsi voi tapahtua? Nainen suutelee jotain toista miestä ja huudahtaa "Mutta tämähän on meidän Jaska?". Onko se nyt välttämättä niin kauheaa, jos toisen kerran tapahtuu?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

sipsi kirjoitti:Tää on sanottu kyllä muutamaan otteeseen, mutta:
Pokaa netistä se nainen! 8) Osaat kirjoittaa lennokkaasti ja hauskastikin ja varmasti moni mimmi lueskelisi sun meilejä mielellään hämärinä talvi-iltoina.
No tottakai, tuolla tavalla olen päässyt noin kymmenelle nettitreffille ja neljän luona yöpynytkin, kaksi yötä joka paikassa. Vaan kun se miten osaan esiintyä ja flirtata meileissä (tai enemmän karkeatörkypeeloillen Kitinässä) katkeaa heti livenä. Ellei nainen sano. "Anna suukko" ja "Onhan sulla varmasti kortsuja", kuten kerran kävi. :D

Nyttemmin en enää ole jaksanut nettitreffikirjoittelun vaivaa... kaikki aika menee kun pyörittää useaa nettimisua ja tulos on nolla, useimmiten ei tapaamistakaan.

Hmmm.. sipsiiiii... miten mä muistelen, että säkin olet joskus harkinnut mun pokaamista? :D
Frederik Krueger kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ei mikään voi olla dramaattisempi ja uskallusta vaativampi asia kuin naisen pokaaminen.
Ei tietenkään, mutta silti voisit miettiä: mikä on pahinta mitä pokausyrityksessäsi voi tapahtua? Nainen suutelee jotain toista miestä ja huudahtaa "Mutta tämähän on meidän Jaska?". Onko se nyt välttämättä niin kauheaa, jos toisen kerran tapahtuu?
Äh.
Minulla ei vähimmässäkään määrin ole kyse pakkien pelosta, pakit on arkipäivää. Vaan itse aktiivisesti pokausta yrittäessä sen rajan, muurin, kuilun whatever ylittämisen dramaattisuudesta mun katsannossa yli kaiken muun inhimillisen toiminnan.

Mutta kyse ei ole seksuaalisesta estosta. Jos nainen tekisi (tosiselkeän) aloitteen, se olis kunnon kyytiä. Tai jos, öh.. maksan prostituoidulle, siinäkään ei sitä rajapintaa ole. Eikä kyllä kelpoisuuttanikaan, vain seteleitä. Siis ei mikään ratkaisu.