The ones that got away

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
nastamuumio

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti:
Olenkos suositellut tätä jo aiemmin?

http://www.adlibris.com/fi/product.aspx?isbn=9517963939
En muista, ootko sä suositellut tota vai et, mutta oon kyllä lukenut ton muutama vuos sitten, silloin kun sain kandinpaperit ja jätin taas yhden kerran opinnot sikseen.

Mutta kyllähän ainakin nettipalstoilla puhutaan hyvästä ja huonosta seksistä ihan yleisesti, ja koska ajattelen oikeasti aika vähän, uskon suuren osan siitä, mitä missään sanotaan.
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:.

Mutta kyllähän ainakin nettipalstoilla puhutaan hyvästä ja huonosta seksistä ihan yleisesti, ja koska ajattelen oikeasti aika vähän, uskon suuren osan siitä, mitä missään sanotaan.
Heh. Luulisi aikuisen ihmisen tietävän, ettei tarvitse uskoa kaikkea mitä lukee. Jos minäkin uskoisin kaiken, mitä netissä on, niin mullahan dildo surisi pyllyssä nytkin ja ainakaan ääntä ei kuulu.

Aika monelle ihmiselle seksi on hyvää silloin kun sitä on.
nastamuumio

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mä voisin suositella japanilaista poppia...
Millainen mies käy katsomassa japskipoppia?
Eiks japsipoppia kuuntele vaan ne hassusti pukeutuvat varhaisteini-ikäset tytöt?
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mä voisin suositella japanilaista poppia...
Millainen mies käy katsomassa japskipoppia?
Eiks japsipoppia kuuntele vaan ne hassusti pukeutuvat varhaisteini-ikäset tytöt?
Tätä mä ajoin takaa, eli oikea vastaus on: pedofiili.
tuulenpuiska

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

nastamuumio kirjoitti:
Eiks japsipoppia kuuntele vaan ne hassusti pukeutuvat varhaisteini-ikäset tytöt?
Ei, ellen mä paljastaudu sellaiseksi ;)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:E ja L, jos se kerta on noin helppoa, lähtekää mukaan! Edit: Niin, ja Dave voi tietty tulla kans!
Storyvillessä tosin sinua saatetaan pyytää tanssimaan (live-musiikin tahdissa), joka siis ei ole diskohumputusta vaan ihan jotain paritanssia, jiveä tms. Aina voi toki kieltäytyä ja sanoa että emmekö voisi vain nus... jutella?

Niin ja se livemusa on sitten alakerran kellarissa, muistaakseni sinne on erillinen pääsymaksu toisin kuin yläkertaan (=katutaso). Kaikkein parasta kannaltasi lienee että ainakin silloin kun minä sinne eksyin, oli siellä joku humaltunut ruotsalainen pukumies, joka tosin käyttäytyi mielestäni aika törpösti muita kohtaan. Muistaakseni puhut sujuvasti ruåtsia?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:Mä voisin suositella japanilaista poppia...
Millainen mies käy katsomassa japskipoppia?
Eiks japsipoppia kuuntele vaan ne hassusti pukeutuvat varhaisteini-ikäset tytöt?
Minkä ikäinen itse olet, 45?
Minä suosittelen eurosinkkuja joku muukin vastaava löytyy. Bonkut taisi olla yksi sinkku kerho. Vieläkin vanhemmille taisi olla joku paikka. Eurosinkuissa käy kaikenikäisiä mummosta ja vaarista alle 30 vuotiaisiin. Bonkuissa yli kolmekymppiset ja sitten oli se 3. jonka nimeä en muista.

Sieltä saa kumminkin vertaistukea muilta seinäruusuiksi jääneiltä. Perinne on myös että kun osallistuu pippaloitten tai tapaamisten järjestämiseen vaikka sitten vaan yhdessä muiden kanssa, niin aktiivisuus huomataan. Tapahtumien järjestäjistä on aina pulaa he eivät kauaa ehdi olla sinkkuina.

Niillä on kaikenlaisia harrastus ja urheilukerhoja, niin että tavata voi ihan huvin vuoksi eikä vaan parinhaku tai seksimielessä.

PS: ja sieltä löysin omankin tyttöystäväni.
Manaaja

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jyrki73 kirjoitti:Minkä ikäinen itse olet, 45?
Go Jykä, go.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Minkä ikäinen itse olet, 45?
Go Jykä, go.
Auta nyt toista, selvästi opetuksen tarpeessa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:Minkä ikäinen itse olet, 45?
Go Jykä, go.
Auta nyt toista, selvästi opetuksen tarpeessa.
En. Olen itsekäs.
NuoriD

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Go Jykä, go.
Auta nyt toista, selvästi opetuksen tarpeessa.
En. Olen itsekäs.
Kun antaa niin saa itsekin.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Gat kirjoitti: Silti niin provosoiduin lausunnostasi, että tilapäisessä mielenhäiriössä laitan tähän ilmeisesti Hänen Facebookkuvansa nykyään.
Kuva

Tää on siis niin vitun idioottia, ja todistaa kasvontunnistusvaikeuksistani. Tosin kukaan muukaan ei rotestoinut, ettei olisi sama nainen kuin gallerianikin vanhemmissa tai siis 32-33 vee Anne"ni" kuvissa.

Edit: Miksi tuo katoo jopa galleriastani? Aasi? Bugi? Sathana?

Kuten:
Kuva
Ja
Kuva

Onko sama?

Mutta nyt kun facebookissa on uusi jutska , joka harhauttaa julkasemaan tietoja, niin ekan kuvan samannimisestä naisesta (muut on ehtaa ja lisääkin oli aikanaan):

"Sukupuoli:Nainen Yhteystiedot Koulutus ja työ Lukio/ammattiopisto:Halikon lukio '90
Työnantaja:Anttila Oy Sijainti:Salo, Finland".


Ei todellakaan... ja arvaan paljon nuorempikin. Jos -90 ylioppilas. Eikä vaikka -82-83. Se Suvisenkin "ikäisensä näköinen" heitosta. Lukion käynyt (vai valehteliko Anne siitä minulle ettei käynyt?) , eri työpaikka. Vain sanomani sai teidät näkemään samana. Suggestion tai minulla toiveen voima.Sama tyyppi ja poskipäät ja nenu ja hiusten väri, mutta vähän ittekin kelasin kun silmät kuvassa näyttää ruskeilta. Vaikka oli siniset kuten minulla.
Kai Nalo

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Nyt me kaikki olemme saaneet stalkkeroinnille kasvot..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kai Nalo kirjoitti:Nyt me kaikki olemme saaneet stalkkeroinnille kasvot..
Nuo oli jo aiemmin. Nyt halusin korjata mahdollista disinformaatiota että tuo eka kuva olisi se nykyään. Näköjään nimi ja kuvakaan ei riitä. Melkoinen yhdennäköisyys ja sattuma silti? Tai sitten kasvontunnistukseni ei pelitä. Joka tapauksessa hyvä etten kontaktoinut eli stalkannut ihan väärää ihmistä :D
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Auts. =/
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Suvinen kirjoitti:Jouduin huomaamaan, että en todellakaan ole päässyt tästä yli. *sigh*
Tuo ei ole uhka vaan mahdollisuus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:[Tuo ei ole uhka vaan mahdollisuus.
Tehdä Ninnit vai?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen kirjoitti:
Gat kirjoitti:Tässä saa ruikuttaa vanhoista, epäonnistuneista rakkauksista ja niiden aiheuttamista sydänsuruista.
Mun vanha rakkaus käveli tänään työpaikalleni, moikkasi, hymyili ja kyseli kuulumisia. Kutsui joskus kahville, kun asutaan nykyään melko lähekkäin. Jouduin huomaamaan, että en todellakaan ole päässyt tästä yli. *sigh*
Mutta enhän minä ole käynyt Jyväskylässä. :D
Äh ei vaan tuo voi olla purkillinen matoja ja joudut Helvettiin ja Vittuun.

Eipä silti, vanha äiteenikin kertoi nähneensä koko yön unia vanhasta heilastaan. Eipä kertonut isälleni.

Minä taas mahdollisesti jäljitin Facebookista sen yhden jonka alkuun virhetunnistin. Tällä kertaa en laita kuvaa. Yllättävän hyvin säilynyt jos on. Facebookin julkiset tiedot ovat puutteellisia, mutta päättelen että on koska viestitin ja kysyin. Ei vastannut. Sitten viestitin uudestaan ja totesin, että taidat olla, normaali-ihminen olisi jo kuitannut normaali-ihmiselle. Siinä vaiheessa koko profiilinsa katosi, tai sen löytää vain kiertotietä. On se, varmat merkit :D
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja huima »

Suvinen kirjoitti: Ai niin, ja masalle: Ninnien tekeminen ei tässä tapauksessa olisi edes mahdollista.
Kuis?

EIkä tällä rakkaudella ole ajokorttia? Vai onko se nainen?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Ehkä Suvinen ymmärtää käyttää muutakin ehkäisyä kuin kuun asentoa ja villasukkaa?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gat »

Suvinen:
Sinä olet hyvännäköinen nainen jopa minun asteikollani, vaikka sinulla on liian isot tissit. Se on mies. Mies ei ota sinuun noin yhteyttä muuten kuin että haluaa Pilluasi.

Koska olen moralisti, joka ei nykyisessä tilanteessasi törkkisi sinuun, vaikka nakuna ja haarat levällään anelisit, sanon:

Siis "aikuisuutta" on nykyään mukamas että antaisit sille. Minusta taas aikuisuutta olisi, että velvollisuutesi ja rakkautesi olisi perheyksikköösi. Aika Kitinähuvittavaa kyllä, jos sinäkin liityt tyypilliseen City/Kitinätilastoon. Ennen eläkeikää ehtisit niitä kymmeniä, eihän tuokaan kestäisi.

Niin ja p.s. tee ensin siisti ero, sitten RRRAkastelen sinua. Siinä järjestyksessä. Tuohan oli vanhan häiriköintini koko tarkoitus.
Zeb

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Suvinen kirjoitti:Eihän tässä välttämättä ole siis mitään, eikä luultavasti tulekaan. Mutta onhan mun nyt ainakin omassa päässäni saatava ajatukset kuntoon, etten ala sekoilemaan. I'm too old for this shit.
Juu, kuulostaa aika riskialttiilta toiminnalta, jos nyt siis näet järkeväksi pitää perheen kasassa.
Zeb

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Ei niin. Eikä kaikkia perheitä edes kannata väkisin pitää kasassa. (Tämä ei siis ollut kannanotto Suviseen liittyen.)
masa

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja masa »

Suvinen kirjoitti:Kyllähän se nyt on tiedossa, että tätä parisuhdetta ei edes olisi olemassa ilman lasta. Omia valintojani tässä nyt kärsin ja puin. Vaan kun aina ei ole siitä kiinni mikä tuntuu kivalta omasta mielestä. Kukaan ei pysty mua vakuuttamaan siitä, että tämä pari vuotta parisuhteessa olisi jotenkin vahingoittanut lasta. Kyllä tässä ovat voittaneet kaikki kolme. Eri asia sitten, kuinka kauan tätä jaksan. Luulen että parisuhde olisi korjattavissa, mutta vaivannäkö ei juuri nyt tunnu kovin mielekkäältä. Joskus vain toivoisin että nuo molemmat jättäisivät mut vaan rauhaan ja antaisivat olla. Saisipa olla joskus jotain muuta kuin vaimo ja äiti.

Mitä jos lopettaisit tuon jatkuvan valittamisesi ja keskittyisit perheeseesi?

En tiedä muista, mutta minua henk.kohtaisesti vituttaa lukea tuota kaipuutasi toisen miehen syliin jatkuvasti. Kuulostat ihan naispuoliseslta gattacalta. :evil:
Gaia

Re: The ones that got away

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti: Mitä jos lopettaisit tuon jatkuvan valittamisesi ja keskittyisit perheeseesi?

En tiedä muista, mutta minua henk.kohtaisesti vituttaa lukea tuota kaipuutasi toisen miehen syliin jatkuvasti. Kuulostat ihan naispuoliseslta gattacalta. :evil:
Kauhee kun susta on tullut ahdasmielinen.

Ei se, että kirjoittaa asioita, tarkoita sitä, että toteuttaa niitä. Joskus on ihan hyvä vähän avautua, vaikkapa sitten tämmösille virrtuaalipersoonille.
Helpottaa sitä oikeaa elämää.
Vastaa Viestiin