Kermainen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

bliss kirjoitti:Pitäis alkaa suunnitella pikkujäbän synttärikakkua.
Vadelmia ja vaniljaa? Kuulostaaks hyvältä?
Hyvältä kuulostaa, tai vadelmat ja sitruuna..
Väänsin kerran oikein ihanan kakun, kakkuosuudet olivat mutakakkua .. ja toiseen väliin tuli vadelmia.. ja toiseen itsetuunattua sitruunatuorejuustoa.. nam.. Päälle tietty sulatettua suklaata ... toi varmaan onnistuisi muuten karppiversionakin.. ehkä... *alkaa suunnitella*
Nehemiah James

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

^^^ Pitäis ensin tietää, että tuleeko myös Mister X kylään? Voisin melkein ehdottaa, että silloin kannattaa tarjoilla myös piirakkaa.

(AAAAAAAHHHHH!!! Somtimes I just kill myself!!) Oikeasti olen erittäin iloinen puolestasi ja siksi kiusaan ;)
bliss

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viimeks oli valkosuklaata ja se ei oo niin hyvää :S
Nehemiah James kirjoitti:^^^ Pitäis ensin tietää, että tuleeko myös Mister X kylään? Voisin melkein ehdottaa, että silloin kannattaa tarjoilla myös piirakkaa.
Ehhehehheeee.
Tulee se. :P
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

valkosuklaa on kyllä usein vähän pettymys. Mites olis vadelma-mascarpone?
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mulle kelpais kyllä mascarpone, mutta sen tarttee maistua myös pennuille.
Vaniljakiisseli/hyytelö ainakin uppois...
Nehemiah James

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

bliss kirjoitti:Tulee se. :P
Nyt en sano enää mitään! Alkaa jo kohta omat jutut nolottaa (panettaa).

Mutta koska kuitenkin sen haluatte kuulla, niin menen tänään katsastamaan Classicin suomalaisille pelikentille lanseeraaman miesvartioinnin toimivuutta paikalliselle hallille. Odotettavissa läjäpäin häkkejä ja suunnattomasti maalivahtien tuskaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^Mulle kelpais kyllä mascarpone, mutta sen tarttee maistua myös pennuille.
Vaniljakiisseli/hyytelö ainakin uppois...
Uuuu, tiramisut!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Jahas, kohta lähden sörkittäväksi, katsotaan mikä on tuomio, että voiko silmät leikata vai ei.. ja jos voi .. niin .. sit se olis kait menoa parin viikon päästä. Hulppeeta.
Stinky

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Tsemppiä! Ilmottele kuin käy :)
milli

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Stinky kirjoitti:^Tsemppiä! Ilmottele kuin käy :)
thx, juu lupaan raportoida :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tuli "kermainen+/-" keskiviikko vaikka suunnnitelmat oli sitten aivan muuhun yhdyssanaan??
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain päivän työt tehtyä, mutta pitäis vielä kolme tuntia kärvistellä. Mitäs sitä keksis, kun ei oo liikkavermeitäkään mukana...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

par-sky kirjoitti:Juuri on palattu baarista, eikä näkynyt viikonpäivä-ketjua johon raportoida tämä varmasti kaikkia sangen suuresti kiinnostava asia.

Ja ei, ei kostunut torttu tai jäykistynyt lerppu. Harmi sinänsä.
On käyty tiistaina baarissa? Mitäs tää tämmöinen peli on olevinaan?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tuulenpuiska kirjoitti:On käyty tiistaina baarissa? Mitäs tää tämmöinen peli on olevinaan?
Sehän on jo monivuotinen perinne nimeltä tiistai-kalja. Tuttujen ja oudompienkin kanssa keräännytään tiistaisin juomaan kahden euron tuoppeja. Tuutko ens tiistaina mukaan? ;)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Mayah
Elämätön Kitisijä
Viestit: 365
Liittynyt: 01.09.2009 1:38
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mayah »

Mä inhoan tänään kaikkea ja kaikkia. Vituttaa kuin pientä sikaa. PRKL!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

bliss kirjoitti:Pitäis alkaa suunnitella pikkujäbän synttärikakkua.
Vadelmia ja vaniljaa? Kuulostaaks hyvältä?
5- ja 2-vuotiaille (ja vanhemmileeen) ainakin kelpas hyvin kakku, jossa täytteinä eri kerroksissa persikka/lakkapyre(?)/mustaviinimarjahillo, kostutus jaffalla ja päälle kermavaahto + sopivia karkkeja. Karkit voinee korvata marjoilla. Käytämistäni ranskanpastilleista alkoi irtoamaan väriä kermavaahtoon parin tunnin jälkeen. Niin, oisi pitänyt koristella vasta viime tingassa.

Kohta auton pesu+imurointi. Etä(palkattomat+yli)työt voi siirtää mahdollisimman myöhäiseen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

par-sky kirjoitti: Sehän on jo monivuotinen perinne nimeltä tiistai-kalja. Tuttujen ja oudompienkin kanssa keräännytään tiistaisin juomaan kahden euron tuoppeja. Tuutko ens tiistaina mukaan? ;)
Minne?
Mayah kirjoitti: Mä inhoan tänään kaikkea ja kaikkia. Vituttaa kuin pientä sikaa. PRKL!
Niin meitä kaikkia.
Stinky

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ahistaa. Ärsyttää että yks tyyppi on päässyt taas mun ihon alle vaikka kaikin keinoin oon yrittänyt pyristellä (näitä tunteita) vastaan. Ärähdin sille pahasti tänään aiheesta/aiheetta ja nyt vituttaa oma käytös. Miks helvetissä sen pitää tulla sekottamaan mun pää ja tunteet taas kerran :(
Miks mä en pysty pysymään kovana vaikka mä tiiän että se vaan satuttaa (tahtomattaan?) mua? Miksi sekään ei pysty olemaan musta erossa sekä henkisesti että fyysisesti (ja ei, en tarkota seksiä kuitenkaan).
Stellan biisi Piste kuvastaa tunteita just eikä melkein.
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti:Ahistaa. Ärsyttää että yks tyyppi on päässyt taas mun ihon alle vaikka kaikin keinoin oon yrittänyt pyristellä (näitä tunteita) vastaan. Ärähdin sille pahasti tänään aiheesta/aiheetta ja nyt vituttaa oma käytös. Miks helvetissä sen pitää tulla sekottamaan mun pää ja tunteet taas kerran :(
Miks mä en pysty pysymään kovana vaikka mä tiiän että se vaan satuttaa (tahtomattaan?) mua? Miksi sekään ei pysty olemaan musta erossa sekä henkisesti että fyysisesti (ja ei, en tarkota seksiä kuitenkaan).
Stellan biisi Piste kuvastaa tunteita just eikä melkein.
Keittiöpsykologioimalla voisi todeta että se kun toinen imartelee ja haluaa juuri sinua, niin alitajuisesti vastaa niihin tunteisiin. Tai jotain.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tuulenpuiska kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Sehän on jo monivuotinen perinne nimeltä tiistai-kalja. Tuttujen ja oudompienkin kanssa keräännytään tiistaisin juomaan kahden euron tuoppeja. Tuutko ens tiistaina mukaan? ;)
Minne?
Willeen
Me transmitte sursum, Caledoni!
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

par-sky kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
par-sky kirjoitti: Sehän on jo monivuotinen perinne nimeltä tiistai-kalja. Tuttujen ja oudompienkin kanssa keräännytään tiistaisin juomaan kahden euron tuoppeja. Tuutko ens tiistaina mukaan? ;)
Minne?
Willeen
En ihan viitsi täältä Hellsingistä lähteä sinne asti, vaikka 2 € tuoppia olis tarjolla. Loistavasta seurasta puhumattakaan.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

^seurahan on ihan mielettömän hyvää ja tänne puksuttaa junalla vajaan tunnin. Mutta ei se mitään jos ei kye, voidaan nostaa sun puolesta maljat ens tiistaina :paijaa:
Me transmitte sursum, Caledoni!
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

^Kiitos :P
Stinky

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

tuulenpuiska kirjoitti:Keittiöpsykologioimalla voisi todeta että se kun toinen imartelee ja haluaa juuri sinua, niin alitajuisesti vastaa niihin tunteisiin. Tai jotain.
Muttakun mä en halua! En en en. Mä oon sanonut sille että jättää mut rauhaan, se on sanonut mulle samaa. Ja mä tiedän että me molemmat ollaan sydämestä asti tarkotettu sitä. Mikä helvetti meissä sit vetää toisiamme puoleen näin? Tää on ihan perseestä!
tuulenpuiska

Re: Kermainen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Stinky kirjoitti: Muttakun mä en halua! En en en. Mä oon sanonut sille että jättää mut rauhaan, se on sanonut mulle samaa. Ja mä tiedän että me molemmat ollaan sydämestä asti tarkotettu sitä. Mikä helvetti meissä sit vetää toisiamme puoleen näin? Tää on ihan perseestä!
Nyt meni liian vaikeaksi. Tohtori Puiska myöntää tappionsa ja tietämättömyytensä tässä asiassa. Jossain muistan todettaneen että ihminen on ristiriitainen olento. Liekö sillä vaikutusta tai ei, ken tietää?
Vastaa Viestiin