Kesuli-keskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja milli »

Pari tonnia.. tai .. hmm.. no ehkä kans just viisi tonttua ylimääräistä auttaia kans saamaan tiettyä varmuutta yhteen proggikseen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vakituinen työpaikka auttais tähän ahdistukseen, ei sinänsä mikään summa rahaa... Se raha vaan tuhlaantuu.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Vakituinen työpaikka auttais tähän ahdistukseen, ei sinänsä mikään summa rahaa... Se raha vaan tuhlaantuu.
Mä oon vähän outo, kun mulla ei ole minkäänlaista ahdistusta ja ei ole ollut moneen moneen vuoteen. Eron jälkeen oli pieni ahdistus, miten pärjään lasteni, haastavan työni kanssa sekä miten pystyn rahallisesti jäämään OK-talooni, mutta siitäkin selvisin mielestäni todella hyvin. Pientä apua sain ammattiauttajalta, joka vahvisti omia tuntemuksiani siitä, että osasin käsitellä eron mukana tuomia tuntemuksiani oikein.

Koskaan en ole syönyt masennuslääkkeitä tai muitakaan mielialalääkkeitä ja toivon että en jatkossakaan.

Ilmeisesti ole hyvin tasapainossa henkisesti ja taloudellisesti. Rahasta on silloin tällöin tiukkaa, mutta eri järjestelyin, olen onnistunut pitämään itselläni sellaisen elintason, joka tyydyttää minua, lapsiani ja vaimoani. Matkustellaan sopivasti välillä ja välillä ollaan vain kotioloissa ja nautitaan kokonaisvaltaisesti yhdessäolosta. Puutarhanhoitoa, pientä remonttihommaa, lenkkeilyä, tarpomista kauniissa luonnossa, terassilla käyntejä, löhöilyä jne.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mut Martza, sä ootki vanhus. Mä oon vielä nuori!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Mut Martza, sä ootki vanhus. Mä oon vielä nuori!
Älä masenna mua juuri nyt, kun luulin olevani onnellinen ihminen.

En mä vanhus ole, ikää vain on karttunut sopivasti
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole enää yhtä ahdistunut. Vittu olen hyvä, ottakaa mallia minusta, tein sen taas.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Muijakin vain suuttuu mulle, kun mainitsen asiasta, koska se tietää, etten ole ahistuneena hyvää seuraa.
Reilu muija.
Tai sitten muija alkaa paasaamaan siitä, kuinka häntä ahdistaa myös välillä. Niinku kilpailu. Eli mun kannattaa pitää se naama jumissa useimmiten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja martza »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En ole enää yhtä ahdistunut. Vittu olen hyvä, ottakaa mallia minusta, tein sen taas.
Jos muhun viittaat, en ole sanonut, että olen hyvä. Mulla vaan on asiat hyvin ja on ollut pidemmän aikaa näin. Eikö näin saisi olla vai pitäisikö mua myös ahdistaa, että sopeutuisin tähän porukkaan

Olen uhrannut paljon itsestäni, olen antanut paljon periksi, mutta myös saanut paljon. Olen löytänyt itselleni ja samalla siihen yhteisöön, missä elämäni kulkee, hyvän kompromissin.
Mun mielstä mä yritän luoda ja tuoda tänne myös näitä hyviä puolia. Elämässä on paljon hyvää, kun osaa löytää itselleen ne tärkeät pikkuasiat, mitä antavat elämän iloa.

Nämä elämän ilot tulevat paljolti eletyn elämän ja kokemusten kautta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: Muijakin vain suuttuu mulle, kun mainitsen asiasta, koska se tietää, etten ole ahistuneena hyvää seuraa.
Reilu muija.
Tai sitten muija alkaa paasaamaan siitä, kuinka häntä ahdistaa myös välillä. Niinku kilpailu. Eli mun kannattaa pitää se naama jumissa useimmiten.
Naiset.. Ei, kyl mun mielestä parisuhteessa pitää olla oikeus saada olla huonolla tuulella, ahdistunut, vittuuntunut, vaikka itkeä ilman syytä jos siltä tuntuu ilman että toinen nälvii.

Martza - ehkä sun elämä on täydellistä, ehkä. Sun puheet/jutut kuulostaa aina siltä, että sun piilareissa on väärät vahvuudet tai sut on lääkitty hyvin, u nou? Ei siinä tietty mitäään vikaa oo, et menee loistavasti.. hölmöä vaan et sitä samaa pitää toitottaa kokoajan, me tiedetään jo.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Reilu muija.
Tai sitten muija alkaa paasaamaan siitä, kuinka häntä ahdistaa myös välillä. Niinku kilpailu. Eli mun kannattaa pitää se naama jumissa useimmiten.
Naiset.. Ei, kyl mun mielestä parisuhteessa pitää olla oikeus saada olla huonolla tuulella, ahdistunut, vittuuntunut, vaikka itkeä ilman syytä jos siltä tuntuu ilman että toinen nälvii.

Martza - ehkä sun elämä on täydellistä, ehkä. Sun puheet/jutut kuulostaa aina siltä, että sun piilareissa on väärät vahvuudet tai sut on lääkitty hyvin, u nou? Ei siinä tietty mitäään vikaa oo, et menee loistavasti.. hölmöä vaan et sitä samaa pitää toitottaa kokoajan, me tiedetään jo.
Ei se täydellistä ole. Ei todellakaan. Totta kai mun elämässä on myös tällä hetkellä silloin tällöin riitoja ja alamäkiä, mutta avoimin keskusteluin niistä on yli menty. Erimielisyyksiähän pitää olla myös ja sehän on elämän suola, ainakin yhteiselossa, kun kumpainenkin osaa käsitellä niitä oikein.

Musta tuntuu taas, että täällä koko ajan toitotetaan, että kuinka mua ahdistaa ja vituttaa ja tätä tuodaan todella paljon esille.
Ajattelin samalta kantilta toitottaa päinvastaisia fiiliksiä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Taidan olla vanha, tää on musta jotenkin tosi... en edes tiedä mitä. No mutta, nytpä tiedän ainakin kasvoilta viisi henkilöä, jotaka harrastavat biletystä...

http://www.fabric.fi/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sehän on ihan täysin normaalia, että välillä vituttaa ja ahdistaa. Tämä nyt sattuu olemaan paikka, johon on helppo kirjottaa pari riviä siitä mikä vituttaa, ja saa sitten vähän tsemppikommenttia takaisin. Hirveän paljon täällä avaudutaan myös ilon ja onnen asioista, suorastaan leuhkitaan ja pröystäillään!11 Minusta tässä on kyllä ihan semmonen balanssi näiden välillä.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:Taidan olla vanha, tää on musta jotenkin tosi... en edes tiedä mitä. No mutta, nytpä tiedän ainakin kasvoilta viisi henkilöä, jotaka harrastavat biletystä...

http://www.fabric.fi/
Joo, mä sain kutsun avajaisiin. Hm.. en taida ihan sopia imagoon :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kohta syömään italian herkkuja eli pitsaa, jiihaa. Kohta on Isänpäivä, pitäisi vaan alkaa täyttää vaatimuslistaa...
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ei vitsi tuo fabricin sivusto :D Total ROFL! Uppoo kansaan kuin veitsi kuumaan voihin..

Ihmisillä todellakin on erilaisia elämänsisältöjä, ja olen enemmän kuin tyytyväinen omiini :dream:
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Riemumieli kirjoitti:Kohta syömään italian herkkuja eli pitsaa, jiihaa. Kohta on Isänpäivä, pitäisi vaan alkaa täyttää vaatimuslistaa...
Meillä on ihana isänpäivä :D (Tell u leitör) Mies lähtee iltapäivällä Suomi-Ruotsi- lätkää katsomaan kaverinsa kanssa...
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

nowaysis kirjoitti: kuin veitsi kuumaan voihin..

Apua! Onkos toi se oikea sanonta, vai enkö vain tajua? :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No alunperinhän sen on kuuma veitsi voihin..
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Uusi työläppärini saapui. Jaahas, tiedän ainakin mitä teen koko loppupäivän ja miksei huomisenkin. Siinä on varmaan aika paljon tykimpi näyttöpiiri kuin nykyisessäni, pitääpä laittaa rasitustestiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Luin aluksi että raskaustestiin. Tyypillistä.
Prepare for the worstest.
NuoriD

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:Uusi työläppärini saapui. Jaahas, tiedän ainakin mitä teen koko loppupäivän ja miksei huomisenkin. Siinä on varmaan aika paljon tykimpi näyttöpiiri kuin nykyisessäni, pitääpä laittaa rasitustestiin.
Kuva
ninnithequeen

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä oon syöny jo puolikkaan leikkeen valkosipuliperunoilla (doggybag eilisiltä treffeiltä, hehe) 2 paahtoleipää juustolla ja nyt lämpeää uunissa karjalanpaisti. I am a foodmonster!!!111
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

:on:

Minua ei ahdista kautta masenna tänäänkään, tai sitten vain peitän sen hyvin itseltänikin. Tänään iloa aiheuttavat:

1. Talvirenkaat vaihdettu, jei!
2. Uusi läppäri.
3. Kultsipultsipuppeliini lähettää kovin mukavia viestejä.
4. Viikonlopuksi on luvattu edes vähän lunta.

Jos nyt hakemalla hakee jotain vitutuksen aihetta, lähemmässä ruokalassa on tänään aika paskaa keskiviikkoruokaa, eikä viitsi pizzaakaan syödä. Pitää lampsia kauempaan, siellä on onneksi vähän parempaa.

Niin ja eilen meinasi hieman vituttaa etten ehtinyt uimakoulusta magaan ajoissa kun jäin keskustelemaan saunaan parin tyypin kanssa kännyköiden navigaattoreista, ja syökö Androidin uusi Google-pohjainen navigaattori kaikki muut navigaattorit elävältä. Minä olin hieman eri mieltä, koska otaksun että kyseinen navigaattori vaatii jatkuvaa yhteyttä nettiin (kuten GoogleMapsikin tekee), mikä on ns. vittumainen juttu niille jotka tarvitsevat navigaattoria ulkomailla, varsinkin kännyköiden katvealueilla. Ulkomaillahan normi-ihminen sitä kännykkänavigaattoria yleisimmin tarvitsee, ei kotikulmillaan. Tai ainakin minä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kai Nalo

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Onpa nälkä. Jäkaapissa odottava raejuustopurkki ei inspaa. Minneköhän sitä lähtis syömään..

Tai no, mitä ruokapaikkoja hertsikassa nyt yleensä edes on.. äh
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kesuli-keskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nehemiah James kirjoitti:Kyllä sellanen viis tottua kummasti auttaisi tähän tämän hetkiseen ahistukseen.
Jaa, no nyt selkisi miksi en ole ahdistunut. Käyttötilille jostain syystä viime kuukausina kertyneet kahdeksan tonttua ilmeisesti pitävät alitajuisesti ahdistukseni poissa. Parempi varmaan pitääkin ne siellä ettei ala ahistaa. Kiitos tontuille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?