Missä iässä kiinnostuit "sillai"?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä iässä kiinnostuit "sillai"?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Niba kirjoitti: En ole koskaan suudellut yhtään opettajaani vaikka turpaan olenkin lätkäissyt laudalla.
Rispektiä tippuu... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Missä iässä kiinnostuit "sillai"?

Viesti Kirjoittaja par-sky »

joskus tokalla-kolmannella ihastuin rinnakkaisluokalla olevaan poikaan. Vaklattiin sitä sitten kaverin kanssa ja annettiin sille joku "tykätään susta"-kirje. Mihinkäänhän se ei sitten johtanut ja myöhemmällä iällä kun oon sen nähnyt se ei mitenkään enää säväytä.
Ensimmäinen kunnolla seksuaalinen sillai oli seiskan alussa jolloin palavasti halusin seksiä kaksi vuotta vanhemman partiokaverin kanssa. Se nyt ei sillon oikeen lämmenny mulle, mutta noin viitisen vuotta myöhemmin pääsin sen tyyppaamaan. Ei mitään maata järisyttävää mutta ihan jees. Luulen että nyt kokeneempana saisin siitäkin jutusta enempi irti, siinä miehessä kun oli puolia joita en osannut sillon hyödyntää :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Missä iässä kiinnostuit "sillai"?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Tais olla joskus pikkupoikana luokilla 2-3 kun ihastuin yhden pikajuoksijalupaus luokkakaveriin. Tosin tuon tytön peballa oli suuri vaikutus tuohon ihastumiseen ja seisokkeihin. Myöhemmin heräsi kiinnostus ylempänä ja toisella puolella oleviin rauhasiin. Nykyään kelpaa melkein kaikki, kunhan kokonaisuus hivelee.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin