Jouluhössötysketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:Miehet EI osaa ostaa lahjoja.
Eiköhän se riipu ihan miehestä.

nimim. ei vielä koskaan valittamista
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
ninnithequeen

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lilo kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Miehet EI osaa ostaa lahjoja.
Eiköhän se riipu ihan miehestä.

nimim. ei vielä koskaan valittamista
Lucky You! :D

Kun tosiaan sanoo tasan tarkkaan mitä tahtoo, ni sit menee nappiin kyllä. Mutta noi "mä nyt äkkiä kääräsen ton ja tonki pakettiin vielä"-lahjat menee yleensä aina pieleen.
bliss

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

En viitti hössöttää, joulu tulee (ja varsinkin menee) ilmankin.
Muutama lahja hankittu omalle ja veljen lapsille, villasukkia tehty iso kasa (kohta kukaan ei enää halua niitäkään kun varastot ovat täynnä :D ) isommille ihmisille.
Kotiin en hanki joulusapuskaa - pakenemme mun vanhempien luokse jouluviikolla. Jos käynnistäis jonkun jouluksi muille maille tai hotelliin -perinteen meidän perheeseen...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mä järjestin toissajouluna ns. kaverijoulun Rukalla. Se oli oikeestaan aika hemmetin kivaa, täytynee toteuttaa uudelleen :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
MGandhi

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Vesper kirjoitti:Mä järjestin toissajouluna ns. kaverijoulun Rukalla. Se oli oikeestaan aika hemmetin kivaa, täytynee toteuttaa uudelleen :]
Aika kullannut muistot? ;)
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

MGandhi kirjoitti:Aika kullannut muistot? ;)
No kyllähän se pääasiassa oli tosi kivaa, vaikka yks vatipää meinaskin pilata kaiken. Ja taisitpa säkin jotain hölmöillä, mutta irrotetaan se nyt tästä asiayhteydestä kun ei se enää mun jouluihin liity.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Aika kullannut muistot? ;)
No kyllähän se pääasiassa oli tosi kivaa, vaikka yks vatipää meinaskin pilata kaiken. Ja taisitpa säkin jotain hölmöillä, mutta irrotetaan se nyt tästä asiayhteydestä kun ei se enää mun jouluihin liity.
Haistan että täs ois potentiaalista sossuporskaa enemmänkin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumis kirjoitti:Haistan että täs ois potentiaalista sossuporskaa enemmänkin.
Todellakin. Ei vaan ole ollut tapana vetää muita palstalaisia lokaan kertomalla täällä palstan ulkopuolisia asioita.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mua hatuttaa etten saa koskaan niin hyviä lahjoja kuin itse annan. Mm. viime jouluna ostin siskolle sellasen kolikoilla toimivan kouralaitteen minkä täytin vaahtokumisienillä. Sillä kouralla sitten saa kolikon laittamisen jälkeen yrittää poimia sienen tietyn ajan kuluessa ja pudottaa se luukusta syötäväksi. Oli kuulemma paras lahja ikinä. Mä saan vaan aina jotain pitkiä kalsareita, saatana.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Miks kukaan söis vaahtokumia? ;)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:^ Miks kukaan söis vaahtokumia? ;)
Ei mikskään. Löysin semmosia vanhoja ja kovettuneita. Oon pihi.
RP

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä en kyllä osaa ostaa lahjoja, mies taas osaa. Koska en osaa meiltä löytyy esmes kaikki pelikonsolit extravehkeineen :roll: Niin törkeän helppoa mun ostaa tommosia. Mieheltä on aina tullut semmonen lahja josta olen jauhanut joskus jossain ja todennut haluavani, eli on kuunnellut. Nyt veikkaan saavani Hynysen uusimman kirjapläjäyksen, koska olen sitä lehdestä katsellut ja pohtinut ostoa.
ninnithequeen

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti: Nyt veikkaan saavani Hynysen uusimman kirjapläjäyksen, koska olen sitä lehdestä katsellut ja pohtinut ostoa.
Hei mikämikä, millon ilmestyy? Toi ois niiiiiiiiin hyvä Ukkokullalle, kun se kerää suomalaiseen musiikkiin liittyvää kirjallisuutta...
Manaaja

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jounihan runoileekin, saatana.
ninnithequeen

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:Jounihan runoileekin, saatana.
Ai simmonen opus vai? No ei se sitte käy...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jounihan runoileekin, saatana.
Ai simmonen opus vai? No ei se sitte käy...
Ei se nyt ihan Tapertajamannia oo, enemmän sellasta ihanaa suoltamista :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Jounihan runoileekin, saatana.
Ai simmonen opus vai? No ei se sitte käy...
Ei se nyt ihan Tapertajamannia oo, enemmän sellasta ihanaa suoltamista :h:
Jaa...Ukkokullalla ku on hyllyssä kaikki historiikit ja elämänkerrat jne. ni ei toi siihen uppoo kyl. *kuvittelee sielunsa silmin herran lukemassa runoja, hihihi*
Jenny Daa-aah! ling

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Äänikirjana ne Hynysen paskansuoltamiset on joskus niiiin herkkua...
RP

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, viime viikkosella keikalle se viihdytti meitä tytsejä paidattomuuden lisäksi runoilemalla: "Kädessäni". Oi, niin kaunista niin kaunista :lol:
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En hössötä koskaan. Tosin en myöskään koskaan ole itse joulun päävastaava, vaan joku vanhempi saa hoitaa sen. Sitten kun itse järjestän joulun, hössötän. Lahjoja ostan ne "pienet pakolliset" niille keiden kanssa joulua vietetään ja saavat olla joko hyödylliset tai hemmottelulliset. Muksulle ehkä pari korkeintaan.

Ainoa ongelma tässä on se toinen mummi, jonka keskimmäinen joulunimi tuntuu olevan "No Limit". Pienen lapsen kanssa tuo oli hauskaa, eipä menny omat rahat niihin, mutta nyt lähinnä sapettaa se lahjasäkki jota sitten ei isukki eikä äitiliini oikeastaan halua omaan kotiinsa. Mietin sitäkin, että pyytäis muksulle max yksi/kaksi lahjaa per antaja ja loput rahana sen tilille niin saisi sitten itse ostaa mitä haluaa ja tarvitsee. Säilyis se muistamisen ydinkin jotenkin raikkaampana, kun ei hukkuis siihen roinaan..

Parasta joulussa on jouluiset tuoksut, herkkusafkat, kirjat, uudet pörrösukat, takkatuli jos on tarjolla ja kiireetön yhdessäolo sukulaisten kanssa. Mii laik.
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noi lasten lahjat joo....joka vuos pyytänyt, ettei pliis pehmoleluja enempää, ja niitä tulee sitten jätesäkillinen kuitenkin - mun vanhemmilta. Luulevat kai korjaavansa sillä sen etteivät koko vuonna ehdi tapaamaan tai jotain? Tulee sieltä muutakin neidille, rahallisesti ainakin hulvattomia summia pistävät menemään. Tai no faija ainakin.
Nehemiah James

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Yök koko joululle, sano. Pois tollaset turhakkeet kalentereista. Jeesus Kristus ja Joulupukki, perkele!! Juuri ja juuri selvisin hengissä tekopyhästä helloweenistä, saatana. Mistä näitä juhlapyhiä oikein sataa?!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Me ei kyl voida ikinä mennä naikkariin, jos et tykkää joulusta :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Nii ja eiks isit tykkää aina joulusta? En tunne yhtään tommosta isiä!
Nehemiah James

Re: Jouluhössötysketju

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Mitään ei pääse mihinkään tekemään moneen päivään kun kaikki paikat on kiinni. Hyvää ruokaa saa joka päivä muutenkin. Saunassakin saa käydä aina kun huvittaa. Perhettäkin näkee ihan joka päivä - vähän liikaakin. TV:tä en juuri tihrusta, joten siinähän ihmettelet mitä kettua sitä puuhais. Ennen sentään pääsi ulos hiihtämään/luistelemaan, mutta vittu tonne paskakeleihin huvitä mennä. Kakara ei kestä mökkielämän hyisevää kylmyyttä vielä, joten sinnekään ei voi paeta. Siinähän ihmetellään mitä kettua sitä tekis. Ja lahjojakin saa antaa vaikka joka päivä vuodesta. Ihme tekopyhästelyä koko touhu. Ja kaikki vaan jonkun Jeesuksen takia? Niinkö? Ihan oikeesti... Petri tuu paasaamaan mulle!!

Mua ei niinku huvita yhtään mikään...
Vastaa Viestiin