Keppijumppa-keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Takkaan tuli ja etätöiden pariin. Mutta koska toi ilmojenhalki käyvä yhteys on prceestä, niin kattelen odotellessa telkkaa tai boksin levyltä jotain. Ja tietty pyykkikone pyörimään!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
SikaMika

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kävin pelaamassa sählyä, jei!

Otin iltasella pienet torkut kun väsytti, aika siistii.

Palatessani sählystä joku pikku pierussa ollut turkulaisaksentilla puhuva arvatenkin turkulaishyypiö tenttasi sporapysäkillä multa lähes koko HKL:n reitistön päästäkseen vajaan kilsan päähän arvatenkin jonkun toisen turkulaishyypiön kämpille. :h:

Menen suihkuun pesemään pyllyni. Tästä tulee hyvä päivä.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Keppijumppa jäi tekemättä. On kuitenkin parijumppana kivempaa.
Pyykit kuivumassa ja pesä kuumana. Nuquun.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keppijumppa-keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

SikaMika kirjoitti:Kävin pelaamassa sählyä, jei!

Otin iltasella pienet torkut kun väsytti, aika siistii.

Palatessani sählystä joku pikku pierussa ollut turkulaisaksentilla puhuva arvatenkin turkulaishyypiö tenttasi sporapysäkillä multa lähes koko HKL:n reitistön päästäkseen vajaan kilsan päähän arvatenkin jonkun toisen turkulaishyypiön kämpille. :h:

Menen suihkuun pesemään pyllyni. Tästä tulee hyvä päivä.
Turkulaisen kuiskaajan rajalla tapaamisella ja pyllynpesulla ei varmasti ollut kuitenkaan mitään tekemistä toistensa kanssa? Ja pyydyit suoraan omaan kotiisi siltä pysäkiltä?
Ilmeisen selvää on kuitenkin että pidät "pyllyäsi" suuressa arvossa kun et kutsu sitä perseeksi tai kiimareiåksesi? Don Juanismi usein mainitaan sublimoiduksi poikkeavuudeksi.

Kannoin renkaat ja vanteet autoon odottamaan perjantain vaihtoruljanssia ja jätin auton huuhtoutumaan sateeseen sen viikon autotalokokemuksesta toipumiseksi.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin