Trans Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

martza kirjoitti:
RP kirjoitti:
martza kirjoitti:
Sofilla on ihan huulet. :p:
Sillä on PYHit = penis ystävälliset huulet. Mut Oksanen ei oo mun juttu, ei.
Jäi kiireessä "at" kirjaimet pois sanasta ihanat.

Kyllä muo kiihottaa ainakin nuo Sofian hyvin punaisiksi maalatut huulet.

Ne, kun alkaisi vaeltaa pitkin kehoa niin voe tokkeensa.
Siis kyllä voi ihmiset olla niin PERIN erilaisia. Minä en suurinpiirtein mikään muu nainen voisi vähempää kiihoittaa kuin Sofi Oksanen. Ei yhtä pientä atomin vertaa ja olen mies jota kiihoittaa vain naiset. Toki siis on vanhoja naisia tai epäsiistejä naisia tai muita jotka eivät myöskään kiihota, mutta siis ... voi että... MÄ EN TULE ikinä ymmärtämään loppujen lopuksi miten erilaisia ihmisten mielenkiinnon kohteet ovat...

Mutta siis MARTZA?? Eikös hän nyt taas ole oikeasti nainen? Suvisen fani? Onko Martza Lesbo tai Bi vai onkos tämäkin sitä tylsää "panisin" herutushuumoria?

Stadinarska on lupsakkaalla päällä, älkääpäs väittäkö että olen tosikko. EN OLE EN EN EN
EN PIR oho VIE OLE TOSIKKO JA OLEN HAUSKA,...EN EN EN EIKUN SIIS KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ..

äh, antaa olla, TAI JOS VIELÄ SANOISIN...ei en mä nyt enää...vaikenen kuin ANU SAUKKO.


S t a d i n a r s k a

Saminnarskun rakastettu esikuva ja idoli
Stinky

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Uu jea. Ysti treffattu, muksuja halittu, kaupassa käyty, hiusväri vaikuttamassa ja kakku uunissa paistumassa :] Kohta kakku uunista ja sit suihkuun. Sit vihdoin saa vaan olla.
Huomasin just että on toi syöminen unohtunut tältä päivältä. Mutkun ei maistu. Ei tee ees mieli paitsi näkkäriä ja maksamakkaraa.
Stinky

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kakku meni rikki :( En leivo enää ikinä.

Missä kaikki on? Onko kaikki muka löytänyt elämän? Ihan mälsää nyt kaikki :(
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kävin taas hurulassa, jessus mikä meininki. Täytyy ristiä sormet ja varpaat etten koskaan joudu itse potilaaksi.
Nyt pientä polttariaskartelua eli skumppapullojen etikettejä ja rintamerkkejä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Missä kaikki on? Onko kaikki muka löytänyt elämän? Ihan mälsää nyt kaikki :(
Joo. Olen löytänyt elämän, internetistä.
Stinky

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Intternetti? Mikä se on? Löytyskö sieltä mullekkin elämä?
Manaaja

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Höpsö sähän oot jo täällä. Miltä nyt tuntuu?
Stinky

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ai kaameeta. Siis tämäkö se nyt on? Tulikin nyt ihan erilailla jännä fiilis. Rupes melkein jännittää.
SikaMika

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Päätin päättää päiväni. Nimittäin lasillisella Laphroaigin Quarter Caskia ja palasella mustapippurigoudaa. Pitäisi vielä pakata, huomenna lähtö mummun kuoppajaisiin suoraan töistä.

Jouluaaton kalenteri on lähes täynnä pukinkeikkaa. Sitä edeltävän ajan kalenteri on melkein täynnä openkeikkaa. Täytyisi vähentää hieman erityisesti viimeksi mainittuja, tuppaa väsyttämään niin perkeleesti koko ajan että on pakko nukkua piiiitkät päikkärit joka ilta eikä lopputyö oikein edisty. Tosin väsymykseen vaikuttaa tällä kertaa viime viikonlopun porsastelut; kolmen päivän non-stop känni ei vanhuksella kuittaannu olkia kohauttamalla. Tää viikonloppu oli tarkoitus olla kuivin suin, mutta maalaisserkut jo vihjaili kekkeröinnillä. Perjantain jo väistin koska ei maistu ja väsyttää ja koska joudun roudailemaan erästä puista boksia ympäri hautuumaata lauvantaina. Yritän hillitä lauantainakin jotta sunnuntaisen paluumatkan voisi käyttää lukemiseen eikä niinkään kuorsaamiseen ja hikoiluun. Siinä on suunnitelma, kerron sitten missä kaikissa kohdissa se hörppäsi vettä sisäänsä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Heh, kuulostaa tutulta. Mulla on toisinaan kolmen tunnin päiviä, joiden jälkeen on ihan kuollut olo ;-) Toista se on tehdä siistiä sisätyötä. Tää homma vertautuu varmaan johonkin osakkeiden diilaamiseen pörssissä(snadilla palkkaerolla), saa puhua/kailottaa koko ajan, jakaa tietoa kymmeneen suuntaan sekä olla vastuussa ettei kukaan 20:stä ryssi asioita suuntaan tahi toiseen.

Eikä tarkoitus ole vähätellä siistin sisätyön rankkuutta, tarkoitin lähinnä sitä, että tämä työ pitäisi ainakin joinakin päivinä luokitella fyysiseksi työksi ;.)

Meillä sikisrokotukset tänään. Kyllä yläasteelaisiakin jännitti silmin nähden, muutama itkeskelikin. Yks pikkunen pyörtyi ja oksensi. Huomenna sitten kuullaan lopullinen uhriluku ;-)(toivon, että menee vitsinä eikä siis mitään vakavia sivuvaikutuksia tule kenellekään, tuokin pyörtyminen saattaa mennä jännityksen piikkiin).
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Trans Torstai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pakko esivalmistella huomista leivonta- ja kokkausurakkaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin