Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pulkannaru kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Seiso n. 1m pöydästä. Nojaa eteenpäin niin, että pidät kädet suorina, mutta venytät suoraa selkää. Ehkä tunnet asennon paremmin "rankasti takaapäin keittiön pöytää vasten" - tosin tällä kertaa olet ottavana osapuolena. Tarkista selusta ennen tehtävää.
Ei toimi mulla. Pitää saada ekaksi venytettyä pakaralihaksia ja takareisiä (omia!). Sitten selälleen makaamaan kädet sivuille ojennettuina ja seuraavaksi ensimmäistä polvea kohti vastapuolen rannetta. Hetken kuluttua lihasten rentoutuessa kiertoliike vapauttaa pinteen. Tai jos ei niin sama toiselle puolelle. Taidan hoitaa kotona ennen pikkareita.
Kuulkaapas nyt. Kyllä se helpoin tapa taitaa kuitenkin olla roikkua rekissä/leuanvetotangossa, ja varovaisesti vaikka heilutella jalkoja sivuille ja eteen/taakse. Antaa painovoiman hoitaa asiansa, sitähän varten se on olemassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

martza kirjoitti:Kohta pääsee kotiin. Tuo sade hiukan harmittaa, mutta ei se tahtia haittaa. Tänään vrmaan joutuu ottaa muutaman drinksun poitsun kanssa ja vaihdellaan kuulumisia armeijasta.
Muista panna. Ei sitä poikaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pleikkari asennettu, eka plyyräy väijytty. Uncharted 2:ta pelattu ja olut avattu. Reilun puolen timman päästä DivariJokerit vs. Blyys telkasta.

Ihan ookoo fiiwis siis, tosin päivällä meinas kyllä olla iksu :?
tuulenpuiska

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Vittu näitä kelejä. Siis oikeasti mikä vuodenaika nyt onkaan? Lunta siellä pitäis olla eikä syyssadetta. *räyh*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lumi on tarpeetonta.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ah, oon vaan NIIN hyvä! Viime minuuteilla hoidettu huomiselle limousinekyyditys, ja mikä parasta, ilmainen sellainen. Joskus on vaan eduksi olla viehättävä 8)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vesper kirjoitti: Joskus on vaan eduksi olla viehättävä 8)
Öö, eksä sanonut ton jo eilen (ja ehkä xiljoona kertaa aikaisemmin)? :twisted:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Eka kerta! Luetaan niitä viestejä...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

martza kirjoitti:Viiden aika aamuyöstä, on mulle aamu tai aamuyö. Yleensä herään kuuden maissa.
Kai sulla on sellainen äänimuistutuksella varustettu dosetti?
Manaaja

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Nii ja eilen useatkin puhuivat suuhoidon antamisesta ja Manala valittaa kun pimppinsä ei kestä päivittäistä ajoa! Ei kai noista oikeasti tuu jollekin ärsyyntynyt olo?
Mulle ainakin tulee ihan vitun ärsyyntynyt olo kaikkien muiden paitsi mun panemisista.
Manaaja

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Sain nenäparkaani kortisonisumutetta, oli kuulemma pahannäköinen.
Saaks tota sumutetta tilata koko kropalle?
Manaaja

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti:kiihoittavaa puuhaa.
Eheheheh :D No hyvä että seksi on kiihoIttavaa.
Sulla onse oma palomies kotona ja vastakohtana sille myös pissa ja kakkapommi?

Pidän yksityiselämäni omana tietonani.
No se on mukava juttu. Ei kukaan sun FireFoxin bookmarkkeja olis halunnutkaan tietää.
tuulenpuiska

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Joku on syönyt ärrinmurrin-keksejä!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Niba »

NUU!
Väärä ketju----
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Frederik Krueger kirjoitti:Kuulkaapas nyt. Kyllä se helpoin tapa taitaa kuitenkin olla roikkua rekissä/leuanvetotangossa, ja varovaisesti vaikka heilutella jalkoja sivuille ja eteen/taakse. Antaa painovoiman hoitaa asiansa, sitähän varten se on olemassa.
Joo, jos lihakset eivät ole liian jumissa (< jolloin tuo lenyttely ja selinmakuu-jutska). Käytän tota silloin. Ja usein lenkin päätteeksi leuanvetotankoon roikkumaan ja siitä lantiota kiertäen koko ajan kasvavaa kiertoliikettä kunnes paukahtelee. Tai ei vaan kierry enempää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

par-sky kirjoitti:Vitun agraaliyhteiskunnan aivopesemät hyypiöt. Onko virastoissa ja kouluissa lehmiä (on, mutta semmosia jotka sanoo ammuu ja joista tulee maitoa)jotka pitää lypsää aamun aluksi vai miksi miksi miksi ne aukeaa kahdeksalta = epäinhimillisen aikasin.
:komp: :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitkässä suhteessa oleva ei kerskaile parisuhdeseksillään kenellekään. Se EI ole tyylikästä, vaan noloa ja huomionhakuista. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä juttu. Asiasta voi kerran kaksi mainita joskus, mutta se on toinen juttu se.
:komp: :h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumis

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kahdeksalta = epäinhimillisen aikaisin? :roll:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Pitkässä suhteessa oleva ei kerskaile parisuhdeseksillään kenellekään. Se EI ole tyylikästä, vaan noloa ja huomionhakuista. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä juttu. Asiasta voi kerran kaksi mainita joskus, mutta se on toinen juttu se.
Tämän on oltava mustavalkojuttu, huomaahan sen myös irl. Meillä ne harvat kamut, joiden seurassa ei parisuhdeseksistä puhuta ja asioita jaeta on vähän kuin jääneet taka-alalle, sellasia kirppariseura- ja lätkämatsityyppejä. Ei illanistujais- tai varsinkaan biletyskamuja. Ei missään nimessä kainalossanukkumis-ystäviä. On tosiaan ihmisiä, joiden seurassa mikä tahansa rakkaudesta tai seksistä sanottu tuntuu kerskailulta, toki silloin pidetään suu kiinni, jotta oma olo ei huononis ja seurassa yhä voisi olla.

Täällä... No pakko tunnustaa, ettei joistain ole koskaan saanut mitään parisuhdepuolelta irti ja hyvä niin. Ison osan anti ei varmaan edes muita kiinnostaisi (silti joskus sopivissa väleissä odotan ja snadisti toivon, että hehkuttaisittekin jotain, tää on mun luonne - no can do!) ja hyvä niin. Kukin kirjottelee mitä tykkää, osa kirjottelee ehkä tottumuksesta ja täysin huvikseen, eikä oleta kenenkään edes lukevan lauseita...

Mut mut. Kaikista eniten mua vituttaa, ettei aikuinen ihminen kykene käsittämään eroja ihmisten välillä. Luonteissa ja teoissa. Varsinkin nuo lainauksen kolme ensimmäistä lausetta nostivat karvat pystyyn (nyt ne ekaa kertaa luin, meni ohi aiemmin) ja melko reippahasti. Vitsi mä tykkään käsikarvoista kyllä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja huima »

Vesper kirjoitti:Ah, oon vaan NIIN hyvä! Viime minuuteilla hoidettu huomiselle limousinekyyditys, ja mikä parasta, ilmainen sellainen. Joskus on vaan eduksi olla viehättävä 8)
Niin, eiks ne Gentlemens' clubille tosiaan ilmaiseksi kuljeta asiakkaita ja tanssijoita.
prosessi

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Pitkässä suhteessa oleva ei kerskaile parisuhdeseksillään kenellekään. Se EI ole tyylikästä, vaan noloa ja huomionhakuista. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä juttu. Asiasta voi kerran kaksi mainita joskus, mutta se on toinen juttu se.
Mut mut. Kaikista eniten mua vituttaa, ettei aikuinen ihminen kykene käsittämään eroja ihmisten välillä. Luonteissa ja teoissa. Varsinkin nuo lainauksen kolme ensimmäistä lausetta nostivat karvat pystyyn (nyt ne ekaa kertaa luin, meni ohi aiemmin) ja melko reippahasti. Vitsi mä tykkään käsikarvoista kyllä.
Avainsanana ei ehkä kuitenkaan tuossa lainauksessa ole se parisuhdeseksi, vaan kerskailu. Eli ärsyyntyneitä lukijoita ei ehkä niinkään häirinnyt se mitä sanottiin, vaan ennemminkin se, että miksi sanottiin. Martzan tapauksessa se, että hän keskittyy vain ja ainoastaan itseään ja omaa kyvykkyyttään mitä erilaisimmilla osa-alueilla korostavien asioiden kertomiseen, ja välttelee kaikkea sellaista, joka saattaisi antaa hänestä vähän realistisemman kuvan, luo helposti mielikuvan kerskailusta, vaikka kyseessä yhtä hyvin saattaa olla oman epävarmuuden ilmenemismuoto. Samaisesta syystä omat kertomisesi eivät ärsytä noita samoja lukijoita, sillä sinä kerrot tasapuolisesti myös niitä negatiivisia asioita, jolloin huikeimmatkaan parisuhdeseksikuvaukset eivät enää vaikutakaan kerskailulta.
RP

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja RP »

prosessi kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Pitkässä suhteessa oleva ei kerskaile parisuhdeseksillään kenellekään. Se EI ole tyylikästä, vaan noloa ja huomionhakuista. Tämän pitäisi olla itsestäänselvä juttu. Asiasta voi kerran kaksi mainita joskus, mutta se on toinen juttu se.
Mut mut. Kaikista eniten mua vituttaa, ettei aikuinen ihminen kykene käsittämään eroja ihmisten välillä. Luonteissa ja teoissa. Varsinkin nuo lainauksen kolme ensimmäistä lausetta nostivat karvat pystyyn (nyt ne ekaa kertaa luin, meni ohi aiemmin) ja melko reippahasti. Vitsi mä tykkään käsikarvoista kyllä.
Avainsanana ei ehkä kuitenkaan tuossa lainauksessa ole se parisuhdeseksi, vaan kerskailu. Eli ärsyyntyneitä lukijoita ei ehkä niinkään häirinnyt se mitä sanottiin, vaan ennemminkin se, että miksi sanottiin. Martzan tapauksessa se, että hän keskittyy vain ja ainoastaan itseään ja omaa kyvykkyyttään mitä erilaisimmilla osa-alueilla korostavien asioiden kertomiseen, ja välttelee kaikkea sellaista, joka saattaisi antaa hänestä vähän realistisemman kuvan, luo helposti mielikuvan kerskailusta, vaikka kyseessä yhtä hyvin saattaa olla oman epävarmuuden ilmenemismuoto. Samaisesta syystä omat kertomisesi eivät ärsytä noita samoja lukijoita, sillä sinä kerrot tasapuolisesti myös niitä negatiivisia asioita, jolloin huikeimmatkaan parisuhdeseksikuvaukset eivät enää vaikutakaan kerskailulta.
Meillä on selkeästi erilaiset kakkulat. Mä olen ollut lukevani hiukan siihen suuntaan, että martzalla ei ole ollut aikaisemmin niin ihku pihku suhde ja tavallaan nyt elää sitä elämänsä parhainta aikaa, johon toki pikku murheetkin kuuluu. Voi olla että kakkulani ovat väärässä. Ja ihminen joka on häpi häpi omistaen avoimen häpeilemättömän luonteen tuo sitä myös esiin. En näe siinä kerskailua. Elämässä nyt sattuu olemaan negatiivisia asioita ja paljon mieluummin luen niistä positiivisista asioista kuin iänikuista narinaa pikkujutuista ja joskus vähän isommistakin. Pakko sanoa, että kyllä on elämä helppoa ja murheetonta jos näin mitättömät asiat saa pään kireälle.
prosessi

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RP kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Avainsanana ei ehkä kuitenkaan tuossa lainauksessa ole se parisuhdeseksi, vaan kerskailu. Eli ärsyyntyneitä lukijoita ei ehkä niinkään häirinnyt se mitä sanottiin, vaan ennemminkin se, että miksi sanottiin. Martzan tapauksessa se, että hän keskittyy vain ja ainoastaan itseään ja omaa kyvykkyyttään mitä erilaisimmilla osa-alueilla korostavien asioiden kertomiseen, ja välttelee kaikkea sellaista, joka saattaisi antaa hänestä vähän realistisemman kuvan, luo helposti mielikuvan kerskailusta, vaikka kyseessä yhtä hyvin saattaa olla oman epävarmuuden ilmenemismuoto. Samaisesta syystä omat kertomisesi eivät ärsytä noita samoja lukijoita, sillä sinä kerrot tasapuolisesti myös niitä negatiivisia asioita, jolloin huikeimmatkaan parisuhdeseksikuvaukset eivät enää vaikutakaan kerskailulta.
Meillä on selkeästi erilaiset kakkulat. Mä olen ollut lukevani hiukan siihen suuntaan, että martzalla ei ole ollut aikaisemmin niin ihku pihku suhde ja tavallaan nyt elää sitä elämänsä parhainta aikaa, johon toki pikku murheetkin kuuluu. Voi olla että kakkulani ovat väärässä. Ja ihminen joka on häpi häpi omistaen avoimen häpeilemättömän luonteen tuo sitä myös esiin. En näe siinä kerskailua. Elämässä nyt sattuu olemaan negatiivisia asioita ja paljon mieluummin luen niistä positiivisista asioista kuin iänikuista narinaa pikkujutuista ja joskus vähän isommistakin. Pakko sanoa, että kyllä on elämä helppoa ja murheetonta jos näin mitättömät asiat saa pään kireälle.
Sama kuva minullakin, mutta eivätpä minua myöskään Martzan jutut häiritse, paitsi silloin kun hän vähättelee ihmisten murheita ja kuittailee niihin naistenlehtiviisauksilla (esim. Lapitiin ex-kumppanin lapseen liittyvä ikävä). Lähinnä mietin noiden oikeasti ärsyyntyneiden motiiveja, etenkin kun taidan itsekin kuulua niihin, joiden tekstejä herkästi tulkitaan kerskailuksi.
tuulenpuiska

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

huima kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ah, oon vaan NIIN hyvä! Viime minuuteilla hoidettu huomiselle limousinekyyditys, ja mikä parasta, ilmainen sellainen. Joskus on vaan eduksi olla viehättävä 8)
Niin, eiks ne Gentlemens' clubille tosiaan ilmaiseksi kuljeta asiakkaita ja tanssijoita.
Kyllä Huima tietää!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Perjantai (ilman idioottien äänestyksiä)

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

All I wanna do is take Madonna home.
Vastaa Viestiin