Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun joulutunnelma on kynttelikkö ikkunalla ja taistelen tässä just itseni kanssa josko laittais kuusta ollenkaan ton terroristin takia; ellen sitten keksi uutta tapaa koristaa kuusi: riipustan sen ylösalaisin katosta koristeineen.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Voe kristus.

Mulle soitettiin just ja tarjottiin töitä - Stepistä. Siis se baari jossa 10 v olin töissä :lol:
10-vuotiaana? 10 vuotta? 10v sitten?

Sinne vaan..
10 vuotta olin siellä tiskin takana...oot säki siel ovella käyny joskus...

Juu jos ny ei kuitenkaan menis ihan hetkeen takas :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Happy happy joy joy.

Porukat antoivat mahtavan joululahjan, lähtevät pariksi viikoksi pyhälle maalle. Ei tarvitse mennä tylsistymään siihen persläpikaupunkiin vaan voi viettää loman rauhassa kotona.

Tunnelmaa tosin latistaa tuo nokasta valuva juttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Stinky

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oon pyörinyt taas energiajäniksenä koko päivän mut nyt tais patterit loppuu. Iski kauhee väsy.
Töiden jälestä lääkäriin ton selän takia. Josko nyt tehtäis vähän muutakin kun vaan tungettais pillerireseptiä kouraan :roll:
milli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja milli »

ah, nyt on satulatuoli testattavana..
Dumis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tylsä päivä töissä. Eilenkin oli enemmän dyynia. Kohta shit exää jeesaa muutossa ja iltasella vois vaikka yllättäen hieroa GH5:ta :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Täälläkin tylsää. Istun yksinäni 8m2 kopissa - töitä tullut kokonaiset 20 koko päivän aikana *ZZzzzzzZZZ*

Kohta tonne pimeyteen hakemaan poitsua ja sit kaupoille, story of my life ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Täälläkin tylsää. Istun yksinäni 8m2 kopissa - töitä tullut kokonaiset 20 koko päivän aikana *ZZzzzzzZZZ*

Kohta tonne pimeyteen hakemaan poitsua ja sit kaupoille, story of my life ;)
Mulla on hiukan isompi koppi. Taitaa olla jotain 10m2. Ahtaalta tuntuu silti.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mä en jaksa, ihan rikki. Siis siitä, että joku voi oikeasti maksaa rahaa siitä mitä taas tänään työkseni tein. Työnkuvana joko kirjan lukeminen tai jos se alkaa kyllästymään niin voin seurata pilttien polskintaa ja jakaa niille jälki-istuntoa. Tänään viikonlopun riennot väsytti vähän liikaa lukeakseni, joten jaoin jälkkää. Fillarilla töihin, ekana saunaan ja suihkuun, 4.5 tuntia "työskentelyä", reippaat sata juuroa rahaa taskuun ja fillarilla kotiin. Näin sen pitäisi olla joka paikassa.

Mummo tuli kuopatuksi. Täysin vetistelemättä ei homma toiminut, ilmapiiri on otollinen itkuppilleille harrastaa tointaan kun kaikki muutkin ympärillä poraavat itsensä tärviölle. Muistopamflettia tavatessa meinasi ääni tyttömäisesti värähtää ja värähtikin. Tämä jos mikä oli tietenkin kännin paikka, eli käytiin pakollisten sukulointien ja spekulointien jälkeen serkkupoijan kanssa testaamassa Joensuun hyväksi tiedetty yöelämä. Hieno mesta, jos en olisi onnellisesti varattu niin tuolla olisi kyllä päässyt äkkiä poikuudestaan (Gattaca, huomhuom.) eroon. Naiset ovat kauniita ja niin ihanan välittömiä, että jos naishommat ei Yosemitessa toimi niin ei sitten vittu missään. Serkkupoika ei sitten kuitenkaan onnistunut yrityksissään/yrittämään (lienemmekö sukulaisia laisinkaan, taitaa olla postinjakajan poikia) joten mentiin kämpillensä juopottelemaan ja musisoimaan aamu kymmeneen. Kolme tuntia unta palloon ja freesinä junamatkalle sieltä ikuisuuteen ja sen kautta lopulta Helsinkiin.
Kaikkiaan olosuhteisiin nähden nasta reissu. Tuli nähtyä kauan kadoksissa olleita sukulaisia ja saatua lisävaloa omiin juuriinsa. Noiden juttujen kohtaaminen auttoi selkeästi tässä mummonmenetys-prosessissa, jäi lämmin ja hyvä tunne koko hommasta. Piis.
SikaMika

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ainiijoovittu. Enoni pitää meitä Audimiehiä aivan pilkkanaan: vähän reilu viisikybäinen starba (joskin varsin hyvin säilynyt sellainen) oli mennyt jallittamaan kumppanikseen 27-vuotiaan lentoemon. Äijä osaa ja jaksaa, nostan hattua.
Enttu

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Kukkuu tapahtuuks täällä mitään? Hiljaiseloa ollut jonkin aikaa ...
enää ei tsättääminenkään ole niin kivaa kuin ennen,
alan tulla vanhaksi :?: :?: :?:
Vastaa Viestiin