Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Mun äiti on sairaalassa ja kaikkee, niin kyllä mun nyt lohtuna pitäisi saada tietoa naisten pikkuhousuista. Villa- eli välihousuistakin saavat naiset kertoa.
Poikuus! Eräällä tavaalla saavutit rajan, johon on todella vaikea päästä ja joka monelle on täysin mahdoton.
Onhan se upeaa tehdä jotain kaikkein isointa. Arska, monissa mudissa hyvinkypsytetty mukavuusilmiö, kärsi pienistä hengitysongelmista...
nyt sujuu jo. Poikuus on parasta. Se lienee osoitettu.

Gatpoikuus! Olet tukijani, tiedoksi, hehheh. Kirjoita myös omalle palstalleni mukavaa. Tosin siellä on kielletty räävittömyydet koska SA:n palsta on hyvän tavan harjoituskenttä. Lupa on epäonnistua.

Ajattele. MINÄ aloitan värittömän kirjoittelun, mutta toisaalta en lopeta väritöntä kirjoittelua! Ymmärtääkö PoikuusGattaca tämän tuettunsa lauseen?

Olen nyt joulun ajan JOULUARSKA. Mieleni tekisi etsiä sinulle nainen jouluseuraksi. Minun vanhassa epätäydellisessä (humor) pakassani vain taitaa olla liikaa niitä, joille kakantuoksuinen vessa on kauhistus, mutta karhuajuovia voi olla... Vai oletko jo siivonnut huusisi?

TÄRKEÄÄ! Onnea äitisi terveydelle paljon!

J o u l u n a r s k a
Bhven

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Väärin kysytty. Otsikossa olisi pitänyt lukea: Millaiset on sun alushousut on?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Toivoisin varsinkin Kitinän naisilta joulumieltä kertoa tässä alushousuistaan. Sitäpaitsi tänään on (yksi) nimipäiväni.

Eilen kävin saunassa ja tänään minulla poikkeuksellisesti on ei normaalit mustat puuvillabokserit vaan silkin tyyppistä kangasta, sinikuvioiset. Bokserit toki. Mutta puuvillaisiin verrattuna kovin heppoiset, ulkona kylmät ja imukykykin on heikko.
Enttu

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Tummansiniset Tono international bokserit ...
M1kk0
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 17.11.2009 22:50

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja M1kk0 »

Tämmöset mustat black horse bokserit..
Manaaja

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

M1kk0 kirjoitti:Tämmöset mustat black horse bokserit..
Oi vitsi, mä just liu'utin esinahkani pois mun paksun ja suonikkaan, järeän penikseni rubiininpunaisen ja kiiltelevän terskan päältä.

Hei, kerro lisää?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:
M1kk0 kirjoitti:Tämmöset mustat black horse bokserit..
Oi vitsi, mä just liu'utin esinahkani pois mun paksun ja suonikkaan, järeän penikseni rubiininpunaisen ja kiiltelevän terskan päältä.

Hei, kerro lisää?
Johan olet itsekin kertonut mustista Black Horseistasi. Ja kyrpäsikin puolesta sä ja mä ollaan niin samixii!

Tarkoitus on siis, että jos me kerromme kalsareistamme, misutkin heltyisivät kertomaan pikkareistaan. HellBell?
Manaaja

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Gat kirjoitti:Ja kyrpäsikin puolesta sä ja mä ollaan niin samixii!
Usko jo homorunkku, ei olla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ja kyrpäsikin puolesta sä ja mä ollaan niin samixii!
Usko jo homorunkku, ei olla.
Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ja kyrpäsikin puolesta sä ja mä ollaan niin samixii!
Usko jo homorunkku, ei olla.
Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
First step - denial.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ja kyrpäsikin puolesta sä ja mä ollaan niin samixii!
Usko jo homorunkku, ei olla.
Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! ...
NuoriD

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Usko jo homorunkku, ei olla.
Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! ...
Avaa nyt, mielesi tekee kuitenkin!
bedlam

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! En enää ikinä avaa yhtäkään kuvalinkkiä kitinässä! ...
Avaa nyt, mielesi tekee kuitenkin!
Ihanan karvanen ja märkä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Uuh! Panisin!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jotkut geneeriset Anttilasexyt.
Paras päivä ikinä.
Manaaja

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ja kyrpäsikin puolesta sä ja mä ollaan niin samixii!
Usko jo homorunkku, ei olla.
Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
Taas?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Manaaja kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Usko jo homorunkku, ei olla.
Kyllä tää nyt vaatis kuvallista todistusaineistoa molemmilta.
Taas?
Todellakin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

RP kirjoitti:Pippelit esiin!
Tuo on seksuaalista ahdistelua! Bannia!

Nyt minulla ei ole alushousuja ollenkaan. Kävin saunassa ja päällä on vain kylpytakki. Tuskin jaksan etsiä boksereita, ehkä nukunkin näin, Kuningas ja Tulevien Lasteni Varastot villinä ja vapaana!

Edelleen puuttuu naisten kertomaa alushousuistaan. Niin moni mies on omistaan raportoinut, että jo tasa-arvovaltuutetusti naistenkin pitäisi.

Hyväksyn sitten vaikka teillä olisi stringit, uskon että pyllynne on puhdas.
Manaaja

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Niin Gat, mikä se sun pippelin ympärysmitta nyt sitten onkaan, häh? Vaikka pituus vois olla samaa linjaa, niin epäilen kyllä ettei paksuus ole. Kinsey on vakuuttanut mut siitä, että kovin harvalla se on samoissa linjoissa!
Manaaja

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ei saatana, tajusin just että tein itestäni peruuttamattomasti 130% homoseksuaalin edellisellä kysymyslausekkeellani. No paskat, menköön nyt tän kerran, tuskin se mun seksielämään negatiivisestikaan vaikuttaa. Yritän paikata avatarinvaihdolla.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:Ei saatana, tajusin just että tein itestäni peruuttamattomasti 130% homoseksuaalin edellisellä kysymyslausekkeellani.
Jaha. Manaaja tuli lopultakin kaapista. Eikös tunnukin paremmalta nyt kun lopulta tunnustit? Ei homous ole enää mikään häpeä vaan kunnioitettavaa moniarvoisessa nyky-yhteiskunnassa. Seuraava askel on, että luotat tunteisiisi ja myönnät tykkääväsi minusta "sillai".

Uteluusi, että ei ole mittanauhaa ja niin siweä olen, etten kertoisi. Sen verran kumminkin, että ihmettelen millaisille kynäpeniksille kondomit, vaikkapa Sultan, on suunniteltu. Siihenhän tarvitaan ainakin kolme kättä venyttämään sitä liian ahdasta rengasta rubiininpunaisen (tai hygienian puutteesta sinertävän), kosteankiiltävän ja paksun Terskani yli. Toimivin tekniikka on ohjeista poiketen vetää kortsu taakse kuorimattoman esinahan päälle, vasta sitten raakasti kiskaista liikkuvat taakse.

Ontopic Nyt minulla on mustat bokserit kuten aina. Vaikkei vielä päällyshousuja. Mutta nämä ovat tuntematonta halpismerkkiä "Bodywear". Musta leveä kuminauha paljaaltaan ylimpänä. Ja näissä ei ole sepalusaukkoa!! Mitävittuu? Hankalaa kusta kun Jorman joutuu kiskomaan kalsarien ulkopuolelle, sieltä Syvältä asti tonkien. Sepaluksettomuudesta tulee sitäpaitsi tyttömäinen ellei peräti homo olo.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ei housuja, olen alasti. Vai lasketaanko paplarit vaatteiksi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Gat kirjoitti:Hyväksyn sitten vaikka teillä olisi stringit, uskon että pyllynne on puhdas.
Mulla on nyt stringit, enkä ole käynyt vielä tänään pesulla (huom, en kakallakaan, olisit kuitenkin vaatinut tarkentamaan heti seuraavassa viestissä). Tuolta stringien ohi on valunut jo kaikki aamupanon seurauksetkin ties minne (lököhousuihini), ja tämä yhdistettynä lasten oksennuksiin, joita väkisin on roiskahdellut salaa esim. lahkeilleni... Olo on, että vois kävästä pesulla koht.

Sit laitan peruspöksyt, joita en edes vaivaudu peilaamaan takaa päi. Googletin alushousut, ole hyvä.

Kuva
RP

Re: Millaiset alushousut sinulla on päälläsi just nyt? Vai onko?

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla on taas menkkapöksyt.
Vastaa Viestiin