Pikkujoulut

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kansanperinteen mukaan pikkujouluissa tapellaan, naidaan, oksennellaan ja itketään. Mites sinä?

Itse olen "kunnostautunut" vähän heikosti tällä saralla, vaikka toisin luulisi, kun ajoittain tulee heitettyä automaattiohjaus päälle.

Jos pysytään otsikon mukaisesti tiukasti pikkujouluissa, niin niissä ei ole tullut pahemmin töpeksittyä. Ilmeisimmin siksi, että olen ottanut kaukoviisaasti itseni tuntien osaa niin harvoihin pikkujouluihin.

Ollessani sh:na vokottelin osaston pikkujouluissa erästä naispuolista tuhtia kolleegaa. Seuraavassa työvuorossa yritin pysyä ko. tuhdista tytöstä visusti kaukana. Emme koskaan myöhemmin keskustelleet asiasta ja sijaisuuteni onneksi päättyi pian.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähden pois kun viina ja/tai ruoka loppuu. Nykyfirmassa tuo tapahtuu hyvin aikaisessa vaiheessa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja martza »

NuoriD kirjoitti:Kansanperinteen mukaan pikkujouluissa tapellaan, naidaan, oksennellaan ja itketään. Mites sinä?

Itse olen "kunnostautunut" vähän heikosti tällä saralla, vaikka toisin luulisi, kun ajoittain tulee heitettyä automaattiohjaus päälle.

Jos pysytään otsikon mukaisesti tiukasti pikkujouluissa, niin niissä ei ole tullut pahemmin töpeksittyä. Ilmeisimmin siksi, että olen ottanut kaukoviisaasti itseni tuntien osaa niin harvoihin pikkujouluihin.

Ollessani sh:na vokottelin osaston pikkujouluissa erästä naispuolista tuhtia kolleegaa. Seuraavassa työvuorossa yritin pysyä ko. tuhdista tytöstä visusti kaukana. Emme koskaan myöhemmin keskustelleet asiasta ja sijaisuuteni onneksi päättyi pian.
Sinkkuna myös, aikaa aikaa sitten, tuli firman pikkujouluissa ahdisteltua ja tuli muutaman kerran loppuun asti saatettuakin hommat, mitkä kaduttivat jonkin aikaa, mutta onneksi näistä tapahtumista on jo aikaa ja muutenkin firmat ovat vaihtuneet altani aika tiheään. Uutta väkeä on pukannut rinnalleni, mutta nyt vakiituneena , ei ole tarvetta pikkujoulusuhteiluihin.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriD kirjoitti:Ollessani sh:na vokottelin
Miksi sinut oltiin alennettu sairaanhoitajaksi?

Tänä vuonna ainoat kohdalle osuvat (tänä la) pikkujoulut ovat täysin alkoholittomat, koska paikalla on lähisuvun lähes kaikki lapset. Melkein kuin suviseuroille menisi, mutta onhan se kiva että lähisuku kokoontuu taas yhteen edes jollain verukkeella. Se lisää yhteisöllisyyttämme ettei suvun lapsista tule syrjäytyneitä kouluammuskelijoita emmekä me aikuisetkaan vedä itseämme yhtä herkästi kiikkuun.

Työpaikan pikkarit on peruttu kai rahasyihin vedoten, enkä osaa oikein kaivatakaan niitä. Rumia insinöörismiehiä talo täynnänsä, ja muutenkin.

Siitä olenkin jo kertonut kuinka nuoruudessa silloisen työpaikan (elintarvikeliike) pikkujouluissa minua vokotteli ihastunut invalidinainen, joka rupesi väkivaltaiseksi kun en lämmennyt hänen lähentelyilleen (meinasi vääntää peukaloni sijoiltaan; toinen nainen puolestaan venytti villapaitaani yrittäessään repiä sitä pois päältäni). En halunnut menettää neitsyyttäni juuri hänelle, odotin tosirakkautta. Löytyihän se tosirakkaus onneksi sitten myöhemmin, monen monituista kertaa.

Edellisistä Kitinän pikkujouluista onkin jo aikaa. Olikos ne just ne joihin ND väitti tulevansa vakoilemaan salaa, vaimonsa kanssa? En ole aikeissa osallistua tänäkään vuonna, joten lepo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ikinä ollut virman pikkujouluissa, ei meillä niitä ole koskaan mun aikana järjestettykään. Saattais mennä tappelemiseksi, vissiin aikoinaan mennytkin joten sen takia niiden järkkäily on lopetettu.
NuoriD

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Ollessani sh:na vokottelin
Miksi sinut oltiin alennettu sairaanhoitajaksi?
.
Opiskeluaikaa, olen toiminut perushoitajana ja sairaanhoitajana ennen kuin pätevyys riitti lääkärin hommiin.

Ihan avartavaahan se oli niitäkin hommia tehdä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Oon yleensä tosi nätisti. Mutta raportoin viikon päästä miten onnistuin tänä vuonna...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Ann »

Kovasti ku muistelin, niin yksissä pikkujouluissa olen tainnut olla aikuisiällä osallisena. Ei ehkä mun juttuja noi köyhän mielen beebeet.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Muutamissa työpaikan jouluissa tullut käytyä. Ja pari kertaa kaveriporukan pikkujouluissa.
Tämän vuotiset olivat kyllä heikoimmat aikoihin, johtui osaltani itselleni juomakelpoisen alkoholin loppumisesta. Niin, amatööri kun ei ollut taskumattia mukana.
Tältä vuodelta hauskana muistona kammo kännissä ollen n 25v neidin lausahdus kiedottuaan ensin kädet ympärilleni: Vi**u, jos mä oisin kaks vuotta nuorempi ni mä veisin sut kämpille ja raiskaisin sut kymmenen kertaa ennen aamua". Pyysin vieressä ollutta sen kaveria kertomaan lauseen neidille maanantaina. Kertoi. Nyt neiti hymyilee ja punastelee kun nähdään.
Liian nuori mulle, pahus.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:...n 25v neidin...

Liian nuori mulle, pahus.
Pahastikin kuumetta? Ota buranaa, sulla on menny joku trilobiitti aivoihin.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:Oon yleensä tosi nätisti. Mutta raportoin viikon päästä miten onnistuin tänä vuonna...
Mullakaan ei oo mitään kerrottavaa näistä tän vuoden jo koetuista, ens lauantain jälkeen toivottavasti sama tilanne. Alkoholia ei tuu ainakaan paljoa kulumaan, tosin ei se mulla (kai) yleensä juuri vaikuta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Ei kuumetta, mutta kun pitää olla samalla työpaikalla.
Ja en viitsi olla niin törkeä, että kaytäisin kaatokännissä olevaa hyväksi.
Mulle tuskin tulisi morkkista, sille vähintään bodymodification neidille ehkä pikemminkin :D
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Manaaja

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Pulkannaru kirjoitti:^^
Ei kuumetta, mutta kun pitää olla samalla työpaikalla.
Ja en viitsi olla niin törkeä, että kaytäisin kaatokännissä olevaa hyväksi.
Mulle tuskin tulisi morkkista, sille vähintään bodymodification neidille ehkä pikemminkin :D
Eiköhän se selvinpäinkin heruta. Kännissä sitä vaan ilmaisee salaiset mielihalunsa vähän suoremmin.
RP

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja RP »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Mullakaan ei oo mitään kerrottavaa näistä tän vuoden jo koetuista, ens lauantain jälkeen toivottavasti sama tilanne. Alkoholia ei tuu ainakaan paljoa kulumaan, tosin ei se mulla (kai) yleensä juuri vaikuta.
En tiedä mitä tarkoitat, mutta itse osaan mokata ihan samanlailla oli sitten alkomahoolia tai ei. Ihan naurattaa kun muistelee, ehkä silloin ei naurattanut, mutta näin jälkikäteen.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

RP kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti: Mullakaan ei oo mitään kerrottavaa näistä tän vuoden jo koetuista, ens lauantain jälkeen toivottavasti sama tilanne. Alkoholia ei tuu ainakaan paljoa kulumaan, tosin ei se mulla (kai) yleensä juuri vaikuta.
En tiedä mitä tarkoitat, mutta itse osaan mokata ihan samanlailla oli sitten alkomahoolia tai ei. Ihan naurattaa kun muistelee, ehkä silloin ei naurattanut, mutta näin jälkikäteen.
No kun ympärilleen on katellut niin kovastihan varsinkin nuo miehet tuppaavat mokaillapokailla brenkun vaikutuksen alaisena. Viimeks melko läheinen työkaveri-ystävä urpoili ja morkkiskrapuloi vielä tiistainkin kotosalla... Siinä vähän kaduin, etten ollut ite kovin hutikassa, ois kamua hävettänyt vähemmän.

En tiiä mitä koitan sönkkää, mut voin yrittää saada morkkiksen tänä viikonloppuna muutaman lasillisen avulla! :D
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pikkujoulut

Viesti Kirjoittaja aasi »

Näissä työpaikan jutuissa on aika yleisesti käynyt niin että en ehdi humaltua liikaa ennenkuin joku muu ehti humaltumaan niin pahasti että itsellä menee jarru päälle.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin