Päivän paha teko

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ajoin tapani mukaan bussikaistaa työmatkalla
milli

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja milli »

mä laitoin liioitelun määrän (yksi iso valaisin, ei edes kattolamppu) valoja aamulla päälle lähtiessäni töihin.. tavallisesti sokkeloin siis taskulampun kanssa, mutta ajattelin, että eipä se avokki minunkaan aamu-uniä vaali mikäli jostain kumman syystä minä saisin jäädä vielä sänkyyn hänen lähtiessään töihin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin likaisia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ajoin ihan reipasta ylinopeutta, ohitin "matelijan" ja kahdessa kohtaa ajoin bussikaistalla. Nää on mun harvoja kompastuskiviä... :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Samaa vikaavikaa rahikaisella. Vain raskas kaasujalkani voi tapella löysän liikennemoraalini kanssa tasapäisesti. Shame on me.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Menin autolla töihin. Ajoin tosin täysin sääntöjen mukaisesti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lähden tänään poikien kanssa risteilylle daamin vahvasta vastustuksesta huolimatta.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nautin työlounaallani oluen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tuulenpuiska

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ostin olutta, vaikka rahatilanne olisi suosinut nuukuutta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Menin autolla töihin. Ajoin tosin täysin sääntöjen mukaisesti.
En usko tätä. Aivan varmasti jossakin kohtaa teit jonkintasoisen rikkeen. Ehkä et tiedostanut sitä.
Kummallinen luulo, mikä kertoo vain liikennesääntöjä kohtaan kokemastasi halveksunnasta. En tehnyt ensimmäistäkään liikennerikettä koko matkalla, en edes hipelöinyt kännykkää. Jos pelkääjän paikalla olisi istunut inssiajotarkastaja, olisin saanut täydet pisteet ja papukaijamerkin. Täydellinen suoritus!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Taidat olla väärässä ketjussa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
ninnithequeen

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päästin suustani v-sanan, vaikka tytär oli vieressä, kun imuri teki tenän. Sain ansaitusti luunapin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Päästin suustani v-sanan, vaikka tytär oli vieressä, kun imuri teki tenän. Sain ansaitusti luunapin.
Haha. =D Jutskailin just puhkussa broidin kaa, joka oli pienenä noista tosi tarkka. Jos pääs suusta "hemmetti", nii hän tuli tosi pahana ja nyrkit pystyssä et "mitä tuli sanottua??!!!"
Mut hei, mä luulen et Nitsku pääsee tosta yli. Et tuskin niin kauheen paha kuitenkaan. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ostin auton. Maailma tuhoutuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ostin olutta. Elimistöni tuhoutuu, maailma kiittää. Ash to ash jne...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Varmasti et "varmistunut jostakin suunnasta tulevasta kevyestä liikenteestä" tai vastaavasta tai et ajanut autoa riittävän lähelle katukiveystä oikealle kääntyessäsi. :)
Tein ihan kaiken, varsinkin nuo mainitsemasi. Jopa käteni olivat 10 vaille 2 asennossa ratilla. Jotkut vaan osaavat. :P
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriD

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Varmasti et "varmistunut jostakin suunnasta tulevasta kevyestä liikenteestä" tai vastaavasta tai et ajanut autoa riittävän lähelle katukiveystä oikealle kääntyessäsi. :)
Tein ihan kaiken, varsinkin nuo mainitsemasi. Jopa käteni olivat 10 vaille 2 asennossa ratilla. Jotkut vaan osaavat. :P
Mutta tarkistitko ennen ajoon lähtöä renkaiden ilmanpaineen ja moottoriöljyn oikean määrään sekä pissapojan nestemäärän?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

NuoriD kirjoitti:Mutta tarkistitko ennen ajoon lähtöä renkaiden ilmanpaineen ja moottoriöljyn oikean määrään sekä pissapojan nestemäärän?
Ei se liity varsinaisesti itse ajamiseen sääntöjen mukaan, eihän. Ei inssisetäkään vaadi moista.

Minäpä sain just huomautuksen äsken, jouduin ihan poliisisetien autoon kuuntelemaan mitä tein väärin. Keskittymiskyky nollassa, sydän hakkas täysillä, syynä ei todellakaan rikkeeni (jota en ollut vielä kuullut, eikä se oikein kiinnostanutkaan) vaan tietoisuus alastomasta kropasta villakangastakin alla. Vttu sinkkuna olisin oikeasti tullut pidätetyksi kahden karskin uniformuisen väkisinmakaamisesta!!1

Päivän paha teko: Käännyin myöhäisillä keltaisilla. Totesin poliisille, etten voinut ajaa suojatietä matelevan mummelin yli, joten himmasin. Valo oli saletisti vihreä vielä kun ylitin näkymättömän viivan liikennevalotolpan kohilta. Olikin eka huomautukseni ikinä, tekis mieli mennä ajelee ilman sitä villakangastakkia tonne nyt, dippadaj...
RP

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja RP »

Hih!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja huima »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Minäpä sain just huomautuksen äsken, jouduin ihan poliisisetien autoon kuuntelemaan mitä tein väärin. Keskittymiskyky nollassa, sydän hakkas täysillä, syynä ei todellakaan rikkeeni (jota en ollut vielä kuullut, eikä se oikein kiinnostanutkaan) vaan tietoisuus alastomasta kropasta villakangastakin alla. Vttu sinkkuna olisin oikeasti tullut pidätetyksi kahden karskin uniformuisen väkisinmakaamisesta!!1
Pics or it did not happen.
milli

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Minäpä sain just huomautuksen äsken, jouduin ihan poliisisetien autoon kuuntelemaan mitä tein väärin. Keskittymiskyky nollassa, sydän hakkas täysillä, syynä ei todellakaan rikkeeni (jota en ollut vielä kuullut, eikä se oikein kiinnostanutkaan) vaan tietoisuus alastomasta kropasta villakangastakin alla. Vttu sinkkuna olisin oikeasti tullut pidätetyksi kahden karskin uniformuisen väkisinmakaamisesta!!1
håttia.. mulla on kans poliisifantasioita..
tekis mieli mennä mälläilemänä tuonne idempään ... *silmät lasittuu*
tuulenpuiska

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Minäpä sain just huomautuksen äsken, jouduin ihan poliisisetien autoon kuuntelemaan mitä tein väärin. Keskittymiskyky nollassa, sydän hakkas täysillä, syynä ei todellakaan rikkeeni (jota en ollut vielä kuullut, eikä se oikein kiinnostanutkaan) vaan tietoisuus alastomasta kropasta villakangastakin alla. Vttu sinkkuna olisin oikeasti tullut pidätetyksi kahden karskin uniformuisen väkisinmakaamisesta!!1
Jenny on niin ihanan pikku/isosti tuhma :p: juuri sellaisena kuin me se halutaan :twisted:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

huima kirjoitti:Pics or it did not happen.
Pitäis kysyä Ylermiltä onks kaikista autoon otetuista kuva jossain, saisinko mäkin ehkä sen kuvan ja etenkin mua kiinnostais sen kuskin ilmeet, ne näytti takakulmasta kurkittuna enempi virnuilevilta ku äänessä olleen apparipaikkasen tosikon (kuuma tosikko!!1)...

Ja tietysti se poliisiauton röntgenkamera ois napannu mut kiinni kitinävalehtelusta, oli meinaan alusvaatteet ja korkeekorkoset saappaat takin lisäks, ei täysin nagu iho. Yks palstalainen ainakin uskoo vähäiseen vaatetukseen ja jo valmiiks hieman tykyttelevään olooni. :wink:
RP

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja RP »

Varastin vahingossa kaupasta :o
RP

Re: Päivän paha teko

Viesti Kirjoittaja RP »

Suvinen kirjoitti:Vietin useita tunteja mesetuttavan kanssa keskustellen S/M- leikeistä ynnä muusta sellaisesta. Lapsi unilla ja mies töissä. Mikä helvetti mua oikein vaivaa?
Suhde on hiukan huonolla tolalla ja sulla on "lapsi 1vee, tätäkö se elämä nyt on, tässäkö se nyt on"-kriisi. Se on kuulemma aika yleistä, itsekin kokenut. Meinasin alkaa rellestämään, mutta onneksi olin liian vanha ja huonon viinapään omaava mukavuudenhaluinen sohvaperuna ;)

Meni kyllä ohi.
Vastaa Viestiin