Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lähdetään tästä.
Tänä vuonna voisin vaiks kattookin Tuntemattoman Sotilaan. Aikasemmin oon ollu liian herkkis enkä oo halunnu tilata itelleni painajaissi. Mut nyt vois mennä jo.
Viimeksi muokannut Lapitii, 06.12.2009 5:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

No ni. Uusi kone pelittää. Viallinen liitin teetti kolmisen tuntia töitä, että löytyi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

^ Happy for u. Mun kone (yks noista kolmesta, itse pääpiru siis) on tos levällään ku eihän tosta piuhahelvetistä ota selvää vttustnaprkl, ja sitäpaitsi uus winamp on täysin kelvoton kökkö! Kiesus että isosti vtutttaa. Piti luukuttaa vähän naapurille (josta kerron enemmän vitutusketjussa) että kyllä täältäkin pesee! Ja tarvittaessa linkoaakin.

Mutta. Joka puolella tuntuu hiljenevän siihen malliin et pääsin taas lempiharrastukseni eli misheard lyricsien pariin. =)

Ekana tupsahtikin mun muutenkin melkeinykköslempparibändi/-biisi:



Ja tää on ihan huippu kans:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ[/youtube]

Khihi!!! Kikattelen käkättelen tääl ittekseni kippurassa. xD Emmätiä oisko tää selvistäpäi näin kivaa. Vois ollakin!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kotona viikonlopun kakkoskekkereistä. Ei sitä vanha enää jaksa :/ Vanhemmilla oli eilen hääpäivä, 45 vuotta täynnä. Mites palstan naineet, onko samat tavoitteet?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Vesper kirjoitti:Vanhemmilla oli eilen hääpäivä, 45 vuotta täynnä.
Eipä käy kateeks, sen perusteella mitä oot kertonu. Päinvastoin. :laatta:
Eli kauimmaisena tavoitteistani semmone. (Sori vastasin vaik en ookaan nainu.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tupulle kerrankin jollain tapaa hyvää japsia:



Tuutulaulut ja hyvänyönpus!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mitvit?!?! Youtubesta ei löydy Laila Kinnusen Lazzarellaa??! WTF?

Se on tullu kutsumatta jo kaks kertaa mun luo tänään. Tiätteks, jotkut asiat vaan joskus tulee ja monelta suunnalta ja kietoutuvat toisiinsa... ja sillon niisson yleensä joku pointti tai miettimisen arvonen asia. Tää nyt oli tosi tyhmä esimerkki mut näitä on nyt taas tapahtunut tosi paljon. Vainuan muutosta, ehkä jopa jtn henkistä kasvua ilmassa, nuuh!

Onneks sentään Taiskaa löytyy. <3

Tätä en oikeestaan hakenu mut tulipa mieleen kaverini joka jäi yllättäin nuorena leskeksi. Tää oli sille kuulemma siitä tuskasta vapauttava biisi (plus yksi uni/visio/hallusinaatio/tuonpuoleisen vierailu/whatever mis se tanssi miesvainaansa kanssa <3 kaikki oli kuulemma sen jälkeen hyvin ja hänen päässään oli lepo ja rauha sen asian suhteen). Sit kaikki moralistit oli pahana että et sä voi olla tommonen, sun pitäis surra paljon enemmän ja kauemmin! Sitä paheksunnan määrää.... Oh fuck those hypocrates....



No mut jatketaan: Taiskallahan on näitä upeita paljon.

Ihq Mombasa <3

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oYkZlfRxBFc[/youtube]

Ja parashan on Moi moi vain, nyt vaan tulee aikaste huonolla äänenlaadulla. Mut oli kasarina mun lemppisbiisi! =) Liittyykin yhteen tapaukseen... eli siis eroon juu. Oli ne sillon 17-v. aika kovia paikkoja, snif!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=V5xAYvR6lyw[/youtube]

Ja oh ziisös fak, näinkin ihana biisi. Mähän oon ollu kaikki 6 v kun tää on tehty. =D Mut aika hyvää sanomaa sielläkin....

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=s9AtfUdc ... re=related[/youtube]

Mjooh, pitänee ruveta etsiin Taiskaa, ois aika tyylikästä saada se vaiks vanhana kunnon vinyylinä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kappas, äijis tuli (mun) himaan pikkujoulu-/tuparikekkereiltäns. Nice!

Kertoi ikävöineensä paljo, oli skarppina ja tosi kivana <3 tos hetkosen (nyt jo tua "tosi söpösti" kuorsaa), toi mulle kasan mun lempimättöjä. <3 Kun tiesi et oon oksuillu tänään paljon ja oon muutenkin huono syömään yksin. Vaiks itseasiassa olin täs just syöny makaroonilaatikkoo eli päivällisen - eilisen päivällisen. =P Vai olikohan toissapäiväinen. Niin ne vaan tuppaa unohtuun, aattelinkin et jos vaikka alottais harrastuksena laihduttamaan. Kun kaikki läskiporsaat itkee kuinka vaikeeta se muka on - ei se oikeesti ole.

Mut joo, really happy now. =)

Sit kun viä sais unta! Elän vaan niin eri aikavyöhykkeellä koko maailman kans enkä yksinkertasesti osaa nukkuu. Nytkin syöny jo max. setit uni-/nukahtamis-/rauhottavii lääkkeitä eikä tunnu pal missään. =/ Vain snadisti pehmeä olo. Mä en vaan osaa tätä! EVO, pölö minä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mussunmussun. Aika säälittävää pitää täällä monologia. Mut mussunmussun, törrrrkeen valkosipulista lempparipizzaa ja jääkylmää kaliaa. <3

*dellaan tästä välistä kuorsausavautumiset*, univammaa tuntuu olevan jos jonkinmoista, tommosii pelottavii hengityskatkoksiikin (joita äsken yritin kuvata videolle ku oon aika huolissani), josko mä nyt ottaisin viä yhen nukkkunapin ja OIKEESTI yrittäisin mennä unille. Ton röhkyn viereen aargh, täs ei kyllä minkään valtakunnan korvatulpat pelasta mua. No, onhan se kuiteski ihan kiva lääppii ja kaunis katsookin, notta ehkä mä kestän tän.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Tällä nyt taidan nukuttaa itteni (on kai pikkuhiljaa pakko jo). Tää on ihan hemmetin kaunis. <3

Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ei jumalavit mä kökötän täs viäkin! Syytän Gattista ja erittäin maukasta olutta. Sirdalud-pakettikin käveli vastaan ja napsaisin epätoivosena siitäkin, oh fuck kunnon seppo sekakäyttäjä -meininki. Täst en todellakaan oo ylpee.

Mut nyt laitan piuhat poikki ja lähen tutimaan. Jos saan X-asennossa lojuvaa Röhkyä tuupittuu ees vähän omalle tai whateverminnevaan puolelle sängyssä. Eiköhän se onnistu; onneks iso sänky pieni minä.

Hyvää yötä. Really. (No yhen kesulin voin tos imasta viä ja parit röökit. =P Mut oommä kyl aika tööt. <- Kerroin ku ette muuten varmaan ois huomannu.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Huomenta Suomi-mummo! Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Lapitii kirjoitti:Tupulle kerrankin jollain tapaa hyvää japsia:]
Kiitos! Ne harrastaa just tuollaisia videoita...monesti niillä on naamari yms päässä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hyvää syntymäpäivää, Suomi! Nyt armotonta puunausta ja tuunausta, että pääse illalla linnaan :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tungin naamaani reissumiehenpuolikkaan, 2 viipaletta palvikinkkua, cheddarjuustoviipaleen, suolakurkkuviipaleita, kaksi kananmunaa ja puoli litraa teetä, ja vieläkin on nälkä, perkeles.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti:Tungin naamaani reissumiehenpuolikkaan, 2 viipaletta palvikinkkua, cheddarjuustoviipaleen, suolakurkkuviipaleita, kaksi kananmunaa ja puoli litraa teetä, ja vieläkin on nälkä, perkeles.
Narsk narsk!
Et kai itsekkäästi kaikkia itse syönyt, senkin pikku ahmatti? Annoithan myös sapuskaa Saminarskulle! Se on mun kaveeeri ja tykkää enemmän minusta kuin sinusta, hehheh. Kerro terkkuja!

S t a d i n a r s k a
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Hauskaa Itsaria itsekullekin. Tänään on loppuelämänne viimeinen päivä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvää isoa päivää.

Venailen tässä tietoa pitääkö lähteä duuniin vai ei illemmalla. Ei oikein pysty suunnittelemaan mitään hauskaa siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Vanhemmilla oli eilen hääpäivä, 45 vuotta täynnä.
Eipä käy kateeks, sen perusteella mitä oot kertonu. Päinvastoin. :laatta:
Eli kauimmaisena tavoitteistani semmone. (Sori vastasin vaik en ookaan nainu.)
Joo, panostan itsekin laatuun määrän sijasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Eilen oltiin muijan kans kiipeilemässä ja sit syömässä espanjalaisessa. Vituttaa hieman kun en jaksanut illalla lenkille, vaikka se oli prioriteetti ykkönen hela päivä. Mukavoiduin, minä ja sohva olimme yhtä.

Tänään puolestaan Hämeenlinnaan tytön kummeille itsenäisyyspäivän viettoon. Tuleekohan siitä kovin virallista, kun paikalla on kolme kyttää ja yksi kapteeni? Illalla veljen kans futsalia reenaan ja linnanjuhlat. Näin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nastamuumio

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Huomenta, nukuin yli kakstoista tuntia ja kohta kirjoitan valmiiksi yhden opiskeluraportin ja jos ehdin, selaan sanomalehtien ihanat sunnuntainumerot ennen kuin lähden vanhempien luoksen vahtaamaan telkkarista kättelyshowta, jossa mulla on ekaa kertaa sukulainen mukana.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tuntematon alkaa, kaikki katsomaan!
Paras päivä ikinä.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Riemumieli kirjoitti:Tuntematon alkaa, kaikki katsomaan!
Tänä vuonna voisi jo todeta että ehkä se on nähty. Kohta täytyy lähteä siirtymään takaisin kohti huomista työpistettä eikä voi edes ottaa marskin ryyppyi. Vittu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RP

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja RP »

Siivoomista, juhlaruokaa, pidin historian luennon tytsälle, mies ja tytsä katsoivat Tali-Ihantalan. Illalla katson tytsän kanssa linnanjuhlat. Jossain vaiheessa pitäisi ehtiä katsomaan Tuntematon. Tosin funtsittiin että tänä vuonna myös Talvisota. Kunhan tytsä menee unille.

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
Dumis

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aika mojova rapula. Oli odotettavissa, kun kaksi päivää on pämpännyt. Hauskaa oli.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihanainen Itsenäisyyspäivä - eli suloinen sunnuntahi

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohta tuli saunaan. Lämpenemistä odotelessa juhlavaa ruokaa.
Sitten onkin etätöiden vuoro.. plaah.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin