Viimeisimmät Levyostokset

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Terrorizer

Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

tuli hommattua tämmöiset tuotokset

Germs - We Must Bleed CD
bootleg-cd (”GI” LP & ”What we do is secret” MLP) Pat Smearin entinen bändi
Kuva

Lama - s/t CD
remasteroitu klassikko
Kuva
Lama - ..ja mikään ei muuttunut CD
single & e.p. kokoelma

Solardisk.com - 3rd Anniversary Label Sampler compilation CD
kokoelma (Terveet Kädet,Plan E,Valse Triste,Black League,Driller
Killer,Impaled Nazared,Brutal Truth .. + 4 MPEG videota TK,Valse Triste & Plan E)
Kuva

The Spirits Of The New Age compilation CD
kotimainen kokoelma Hateball Recordsilta (D.O.G., Flippin' Beans, Metro.442, Minerva, Mr. Catamanic, Otos-77, The Outloves, Palmcut, Plan E, Poplarit Preesens, Rattle, Solitaire, Swin, Takiainen, Tuhataurinko, Valse Triste, Voodoo )
Kuva

Valse Triste- Kompilaatio CD
Six Week Reecords (USA) julkaisema kokoelma, 6 ensimmäistä 7 " e.p + muutama demo-biisi
Kuva
Viimeksi muokannut Terrorizer, 18.08.2005 0:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
AarneAnkka

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

PMMP: Kovemmat Kädet. Ottaa päähän ostaa kokonainen albumi vain yhden hyvän biisin takia. Kuva
1108

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Ottaa päähän ostaa kokonainen albumi vain yhden hyvän biisin takia.
Meinasin laittaa että wareta. Mutta sinun ammattisi tuntien, niin ei taida waretus olla mieleen.

PS: Lyökää siihen uutukaiseen starforcen uusin suojaus, on kuulemma toimiva.
Enthu

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Enthu »

viimesin taitaa edelleen olla nigtwishin once
bedlam

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

AarneAnkka kirjoitti:PMMP: Kovemmat Kädet. Ottaa päähän ostaa kokonainen albumi vain yhden hyvän biisin takia.
Häh? Siinä oli pari huonompaa biisiä ja loput aivan rautaa. Matoja on levyn ykkösbiisi, mutta esim. nimikappale ei jää paljon jälkeen.
Exsat

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:PMMP: Kovemmat Kädet. Ottaa päähän ostaa kokonainen albumi vain yhden hyvän biisin takia.
Häh? Siinä oli pari huonompaa biisiä ja loput aivan rautaa. Matoja on levyn ykkösbiisi, mutta esim. nimikappale ei jää paljon jälkeen.
Madot on mun lemppari myös. Salla tahtoo siivet ja Maria Magdalena ovat aivan ihania. Kovemmat kädet biisi iskee myös. Mä olen kyllä ihan rakastunut siihen levyyn. :h:

Mikä se sun hyvä biisi oli, Ankka?
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Canine »

En oo ostanut levyn levyä ainakaan 3 vuoteen joten vastaan että Mötley Crüen Greatest Video Hits DVD jonka ostin viime kuussa.
Not only is life a bitch, it has puppies
Geetzu

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

AarneAnkka kirjoitti:PMMP: Kovemmat Kädet. Ottaa päähän ostaa kokonainen albumi vain yhden hyvän biisin takia.
Saahan netistä ostettua ihan kappaleittainkin, jos ei vaikka lempibiisiä sinkkuna ole kaupassa.
Oma viimeisin ostos eilen: Moby - 18. Vanhan kadotin jonnekin.
Quarter

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Broken Dreams tuplakokoelma.

Aivan mahtava setti rokkia vitutukseen. Kannatti. Uutta ja vähän vanhempaa, raskaampaa ja vähän kevyempää. 19,95 maksoi ja tykkään.
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Joo tota, kun listaatte niitä lättyjänne niin olisi ihan mukava jos vähän laittaisitte osviittaa siitä millaista musiikkia on kyseessä, ja jotain kommenttiakin olisi kiva saada. Vituttaa lukea vaan joku lista ostetuista levyistä, äly hoi! :x
Lutka

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Lutka »

ostin:

lauri tähkä ja elonkorjuu : syntymähäjyt

* pohjalaista uhoa, hauskoja ja sattuvia sanoituksia. hienoja kansanmusiikkimelodioita ja rokkia sekoitettu sopivassa suhteessa. särökitaraa ja kaustisviulua. lisäksi erittäin karismaattinen miessolisti.

oasis : be here now tai jotain (e jaksa kävellä levyhyllylle just nyt)

* ostin yhden biisin takia, mutta paljastui ihan kelpolevyksi muutenkin. kuulin piisin "don´t go away" hiljan erään amerikkalaisen telkkarisarjan loppubiisinä (todistettavasti syyllinen) ja ihastuin ikihyvin. saman sarjan lopussa oli ennen juhannusta edie brickellin circle of friends josta intoutuneena silloin hankin myös sen levyn. kerrankin amerikkalaisella sarjalla siis jonkin muu kuin viihteellinen arvo.

oasis : (what´s the story) morning glory ?

* edellä mainittua biisiä metsästäessäni tämä osui käteeni ja päätin että se kuuluu jokaiseen levyhyllyyn ja otin siis mukaani. oikein hyvä. ei varmaan kaipaa esittelyjä sen kummemmin.

rage against the machine : live at jossain

* hiljan ostin nuo kaikki muut ratm:it audioslaven livekeikan jälkeen ja nyt sitten näin tämän levykaupan hyllyssä. otin mukaan lähinnä jumppamusaksi.

apples of idun : widow

* kone-elementtejä ja kitaroita yhdistävä bändi jonka ensimmäinen levy päätyi käsiini kaverin kautta. ei ehkä ihan mun musiikkimakua, mutta depeche mode / nine inch nails jne genrestä pitäville voi tarjota joitain mukavia elämyksiä. tummaa, tummaa. bändi on tekemässä toista levyään piakkoin, jossa on luvassa bändivoittoisempaa soitantaa. sitä odotan innolla.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Buena Vista Social Club (fiilistelylevy) ja seuraavaksi ostan varmaan Manu Chaon Clandestinon. Koitan opetella espanjaa samalla..
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Camilla kirjoitti:Buena Vista Social Club (fiilistelylevy) ja seuraavaksi ostan varmaan Manu Chaon Clandestinon. Koitan opetella espanjaa samalla..
On tuo Buena Vista kyllä aivan saatanan mahtavaa Dark Ambient musiikkia!
Seuraavaksi suosittelen hankkimaan sen kuuluisan lukutaidon :evil:
Starflare

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Ei jumalauta, minä luovutan.... Beddiksellä, Hounddogilla ja Lutkalla oli ainakin jotain tasoa tossa hommassa... älkää te luovuttako :(
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Impi »

Ostaako joku muka vielä levyjä?

Viimeisin harkittu ostokseni oli Ramonesin Adios Amigos, ja siitähän on jo vuosia aikaa. Muutaman kiksu-cd:n olen ostanut sen jälkeen treenaamista varten.

Therapyn Troublegum oli aarteeni eiliseen asti, jolloin joku luopio (todennäköisesti minä itse) kaatoi kännipäissään limsat sen päälle.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
santtu

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja santtu »

Tukholmasta ei Amsterdamin tavoin selviä ilman levyostoksia.

Toissapäivänä päätin sijoittaa ns. klassikoihin.

Isaac Hayes : Hot buttered soul

Levy joka on jäänyt itseltäni täysin unohduksiin. Kuuntelin joskus kauan, kauan sitten 90-luvun alussa läpi ja tykästyin syvästi. Muistikuvat levystä ovat: 4 pitkää kappaleita ja tyylikkäitä sovituksia. Alice Echolsin mukaan coolia makuukamarimusiikkia, johon valkoinen mies ei pysty.


Madlib : Shades of Blue

Itsestäni ehkä mielenkiintoisin valtavirtaan uinut biittinikkari, jolta on ilmestynyt MF Doomin kanssa jo ainakin yksi aution saaren levy nimeltään Madvillainy. Shades of Bluella Madlib muokkaa uusiksi Blue Note -levy-yhtiön artisteja soittamalla tekaistujen bändien intsrumentit ja scratchäämällä tyylillä.


Hakuseen jäi vielä 2raumwohnungin Kommt zusammen-levy, joka pitää ilmeisesti tilata netistä. Käsittämätöntä.
bedlam

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Impi kirjoitti:Ostaako joku muka vielä levyjä?
Mä en ole imuttanut netistä tai polttanut kaverilta elämäni aikana yhtään levyä. Ja tuskinpa tulen sitä tekemäänkään jos ei fyysinen levyformaatti sitten joskus kokonaan häviä bittivirran tieltä.
Exsat

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:
Impi kirjoitti:Ostaako joku muka vielä levyjä?
Mä en ole imuttanut netistä tai polttanut kaverilta elämäni aikana yhtään levyä. Ja tuskinpa tulen sitä tekemäänkään jos ei fyysinen levyformaatti sitten joskus kokonaan häviä bittivirran tieltä.
En mäkään. Mulla on yks poltettu levy kotona, ja se on saatu lahjaksi pojalta, joka oli muhun ihastunut. Ei kyllä nostanut pointseja, vaikka ihan OK levy onkin.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Impi »

Exsat kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Impi kirjoitti:Ostaako joku muka vielä levyjä?
Mä en ole imuttanut netistä tai polttanut kaverilta elämäni aikana yhtään levyä. Ja tuskinpa tulen sitä tekemäänkään jos ei fyysinen levyformaatti sitten joskus kokonaan häviä bittivirran tieltä.
En mäkään. Mulla on yks poltettu levy kotona, ja se on saatu lahjaksi pojalta, joka oli muhun ihastunut. Ei kyllä nostanut pointseja, vaikka ihan OK levy onkin.
Hyvä teille. Ihan ymmärrettävää, että musiikista kiinnostuneet ihmiset on myös kiinnostuneita muusikkojen palkoista.

Mun muutoinkin ajoittain löysä omatuntoni ei kyllä yhtään vinkaise vastaan, jos saan polteltua levyjä ilmaiseksi. Saan itse valita biisit, ei tarvitse ottaa yhdeltä artistilta kuin ne hyvät, ja voin yhdistellä sopivia levyjä erilaisiin käyttötarkoituksiin. Koneelta voin kuunnella biisejä ennen polttamista, ja esim kiksussa (mitä paljon kuuntelen) voi mukana tulla ihan helvetisti paskaa, jos randomina ostelee vaikka jotain kokoelmalevyjä.

Lisäksi olen varmasti köyhempi kuin yksikään muusikko, joten säälin enemmän itseäni kuin niitä...
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
bedlam

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Impi kirjoitti:Hyvä teille. Ihan ymmärrettävää, että musiikista kiinnostuneet ihmiset on myös kiinnostuneita muusikkojen palkoista.
Minulle kansitaide on kuitenkin se päällimmäisin syy miksi levyt alkuperäisenä ostan. Se, että saa hypistellä kansia ensimmäisiä kertoja levyjä kuunnellessaan ja lukea mahdollisia sanoituksia samalla.
Dumari

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Impi kirjoitti:Ostaako joku muka vielä levyjä?
Ostin Maidenin keikan jälkeen välittömästi kuusi vanhinta levyä, aikaisemmin en noita biisejä kuunnellut olleskaan, mutta päätin että on nyt niin huva pändi että on pakko hommata kaikki levyt, vielä pari puuttuu. Muutama vuosi sitten autossa oli CD-laukussa n.10 kpl orkkis levyjä ja ne katosi jonnekin mystisesti, joten tätä nykyä autossa on vain poltettuja levyjä ja orkkikset pysyy kotona.
Therapyn Troublegum oli aarteeni eiliseen asti, jolloin joku luopio (todennäköisesti minä itse) kaatoi kännipäissään limsat sen päälle.

KATASTROF!
Hebuli

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

1108 kirjoitti:Meinasin laittaa että wareta. Mutta sinun ammattisi tuntien, niin ei taida waretus olla mieleen.

PS: Lyökää siihen uutukaiseen starforcen uusin suojaus, on kuulemma toimiva.
Starforce on myös siitä tosi "mukava" että sillä suojatut ohjelmat eivät kuulemani mukaan sitten toimi esim. 64-bittisessä WindowsXP:ssä. Upeeta.

Viimeisimmät musalevyostokseni: nelisen vuotta sitten taisin ostaa etelä-Ranskasta muutaman CD:n hävinneiden Pink Floyd ja Supertramp-levyjeni tilalle. Niiden kotelot menivät hajalle kotimatkalla kun urpot lentoaseman työntekijät olivat pahoinpidelleet matkalaukkuani, mutta CD:t olivat säilyneet kunnossa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja cardic »

verenpisara: irtileikattu
reverend bizarre: In The Rectory Of The Bizarre Reverend / Return To Rectory (2CD)

torstaina tuli ostettuu
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Impi »

bedlam kirjoitti:
Impi kirjoitti:Hyvä teille. Ihan ymmärrettävää, että musiikista kiinnostuneet ihmiset on myös kiinnostuneita muusikkojen palkoista.
Minulle kansitaide on kuitenkin se päällimmäisin syy miksi levyt alkuperäisenä ostan. Se, että saa hypistellä kansia ensimmäisiä kertoja levyjä kuunnellessaan ja lukea mahdollisia sanoituksia samalla.
No joo, kyl mä ton ymmärrän. Olisittepa nähneet, kun kyynelsilmin asettelin sen therapyn levyn kansilehdykkää kuivumaan tuolinkarmille.

Tätä nykyjään vaan kuuntelen enemmänkin sellaista musaa, minkä sanoitukset ei päätä huimaa, joten kansilehdillä ei ole suurtakaan väliä..
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Viimeisimmät Levyostokset

Viesti Kirjoittaja Impi »

Dumari kirjoitti: KATASTROF!
Joo mä tarviin kriisiapua. Oon niin laiska tutustumaan uusiin bändeihin, että pitäis ees vanhoista levyistä pitää huolta.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Vastaa Viestiin