Viimeisimmät Levyostokset
Hei, älä naura siinä yllä. Lapitii kun ei ikinä itse kykene sanomaan mistään mitään niin se uskoo kaiken lukemansa (ja kopypastaa sitten tänne) ja koska jossain luki, että (maailman rasittavin paskabiisi) Most Loneliest Day of My Life on heviä ni sit sekin on tosi hyvä sit niinku se tykkää metallista.
Mutta toinen joka on selkeästi Slayeriä esikuvanaan pitävä on sitten se KAUTTA AIKOJEN VITTU PASKIN VITTUPÄÄ TEINIHUORAITKUVIISUJA väsäävä Nickelback. Onhan niillä sähköt.
Mutta toinen joka on selkeästi Slayeriä esikuvanaan pitävä on sitten se KAUTTA AIKOJEN VITTU PASKIN VITTUPÄÄ TEINIHUORAITKUVIISUJA väsäävä Nickelback. Onhan niillä sähköt.
Kerta otit nyt noinkin idioottimaisen asenteen, että kuuntelet ja sitten vasta kommentoit niin kävin minäkin kuuntelemassa.
Onko tuo metallia...? No, sitten en tiedä genreistä mitään. Tajutonta paskaa kuitenkin. Kuulostaa juuri teinixeille väsätyltä mussunmussun-värjäsin-fledan-ja-heilun-niiteissä-paskalta. Tuli oikeastaan mieleen ylikaiken vihaamani Placebo säröillä.
Mistä sä bedlam Slayeriä löysit?
Onko tuo metallia...? No, sitten en tiedä genreistä mitään. Tajutonta paskaa kuitenkin. Kuulostaa juuri teinixeille väsätyltä mussunmussun-värjäsin-fledan-ja-heilun-niiteissä-paskalta. Tuli oikeastaan mieleen ylikaiken vihaamani Placebo säröillä.
Mistä sä bedlam Slayeriä löysit?
Visa vinkui ja paikkailin aukkoja levykokoelmassani tilaamalla:
Guns N´Roses - Appetite for Destruction, Use Your Illusion I & II
Faith No More - Platinum Collection
Alice in Chains - Dirt & Jar of Flies
Mötley Crüe - Classic Mötley Crüe
Guns N´Roses - Appetite for Destruction, Use Your Illusion I & II
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nyt ne tuli ja Mötikät soi!Lolita kirjoitti:Guns N´Roses - Appetite for Destruction, Use Your Illusion I & II
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Confessions on a Dance Floor kuulosti harvinaisen raikkaalta. Ei se Madonnan Eroticaa koskaan voittaisi, mutta eivätkös Forbidden Love, Future Lovers ja Jump olleet ihan hauskoja?Zeb kirjoitti:Minäkin sekosin tähän silloin kun "Sorry" soi radiossa. No, eipä siinä muuta kuulemisen arvoista sitten ollutkaan.JoeB kirjoitti:Tilapainen mielenhairio varmaan: Madonna - Confessions on a dance floor
Yksi 17-vuotias typyliini mesetti sitä mulle, jonkun "The Beautiful Ones" -nimisen, ja täytyy sanoa, että itse sentään kuuntelin teininä Graaf Sistersiä.Zeb kirjoitti:Mut hei, Poets of the Fallin uusimman ostin viimeksi ja se on ihan ihQ !
Ja ton kappaleen sanat siis alkoivat näin:
Flies with a broken wing, she's ever so graceful, so like an angel,
but I see, tears flow quietly.
Ei hemmetti.
Muse: Black Holes & Revelations 4½ hymynaamaa, tästä levystä ei vaan voi olla pitämättä.
Keane: Is it any wonder (single) Taattua Keanea. Olen myös lääpälläni bändin uusiin suomalaisiin (Sanna Annukka) kuvituksiin ja yksi sellainen komeilee läppärin taustakuvanakin.
Mew: Frengers Levyn kakkosraita 156 menee top kymppiin Patzin listalle maailman parhaista biiseistä evö.
Lisäksi alekopasta Pinkin ja Destiny´s Childin uusimmat.
Edit: linkit lisätty
Keane: Is it any wonder (single) Taattua Keanea. Olen myös lääpälläni bändin uusiin suomalaisiin (Sanna Annukka) kuvituksiin ja yksi sellainen komeilee läppärin taustakuvanakin.
Mew: Frengers Levyn kakkosraita 156 menee top kymppiin Patzin listalle maailman parhaista biiseistä evö.
Lisäksi alekopasta Pinkin ja Destiny´s Childin uusimmat.
Edit: linkit lisätty
Viimeksi muokannut Patz, 14.08.2006 12:23. Yhteensä muokattu 3 kertaa.