Viimeisimmät Levyostokset
Re: Viimeisimmät Levyostokset
Herra Ylppö ja Ihmiset - Sata Vuotta
Rush - Vapor Trails
Rush - Vapor Trails
Unexpect - In A Flesh Aquarium
Metallica - Death Magnetic (digipack) Ilmeisesti tän on tarkotus toimia myös tekovaginana, ton arkun sijaan pahviversiossa on reikä.

Metallica - Death Magnetic (digipack) Ilmeisesti tän on tarkotus toimia myös tekovaginana, ton arkun sijaan pahviversiossa on reikä.

-
- Kitinän uhri
Lisää näitä Anttilan 2xCD 15 € -helmiä:
Anssi Tikanmäki: Maisemakuvia Suomesta
Kolmas Nainen: Hyvää ja kaunista
-
- Kitinän uhri
Metallicaahan nuo kaupassa soittivat, ei vaan jaksanut innostua vielä. My Ruinia ettiskelin muttei ollut, melko yllätys kyllä. Ostin sitten Stay Heavy Recordsin Dirty Black Summer EP:n ja Bloodbathin The Wacken Carnage cd-dvd-paketin.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Olin joskus Itäkeskuksen Stoassa katsomassa Oulunkylän pop-jazz observatorion konserttiversiota Maisemakuvia Suomesta:ta. Anssi oli itse liidaamassa. Torvisektio soitti ihan perkeleen huonosti. Vääriä nuotteja yms. ja muutenkin esitys oli hirveää kuraa, mutta levy on hyvä.pikkuego kirjoitti:Lisää näitä Anttilan 2xCD 15 € -helmiä:
Erikoismainintana Seppo Hovi soittaa hanuria ko. levyllä.
-
- Kitisijä
Dire Straits: Making Movies
Dire Straits: On Every Street
Dire Straits: Dire Straits
Europe: Definitive Collection
Lynyrd Skynyrd: The Collection
Live: Secret Samadhi
Lake Of Tears: Greatest Tears Vol 1
Lake Of Tears: Greatest Tears Vol 2
Labyrinth: Return To Heaven Denied
King Diamond: Puppet Master
Who: Tommy
Zombie Rob: Educated Horses
Dire Straits: On Every Street
Dire Straits: Dire Straits
Europe: Definitive Collection
Lynyrd Skynyrd: The Collection
Live: Secret Samadhi
Lake Of Tears: Greatest Tears Vol 1
Lake Of Tears: Greatest Tears Vol 2
Labyrinth: Return To Heaven Denied
King Diamond: Puppet Master
Who: Tommy
Zombie Rob: Educated Horses
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Camel - Music Inspired by The Snow Goose
Tracy Chapman - Crossroads
Tracy Chapman - Crossroads
-
- Kitisijä
70-luvun pikkusievää, ponnetonta progea. Voisit yhtä hyvin kuunnella Mattia ja Teppoa.bedlam kirjoitti:Camel - Music Inspired by The Snow Goose

"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Joo, mä tiedän ettei tämä ole yhtä koukeroista, rankkaa ja tanssittavaa kuin 20 levyllistä Neil Youngia akustisena. Ime munaa.Homeboy65 kirjoitti:70-luvun pikkusievää, ponnetonta progea. Voisit yhtä hyvin kuunnella Mattia ja Teppoa.bedlam kirjoitti:Camel - Music Inspired by The Snow Goose
-
- Kitisijä
Olihan minullakin aikoinaan levyhyllyssäni esim. "I can see your house from here"...pikkusieviä laulelmia diskokompilla...bedlam kirjoitti:
Joo, mä tiedän ettei tämä ole yhtä koukeroista, rankkaa ja tanssittavaa kuin 20 levyllistä Neil Youngia akustisena. Ime munaa.
Ei silti, kyllähän sitä huonompaakin kamaa löytyy.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=8118
Tuli tänään postissa. Yhden kuuntelukerran jälkeen olen vakuuttunut, että kannatti. Paikoin liian synkkää tosin mulle, mutta genren diggailijat varmaan pitävät.
http://www.qumma.com
Tuli tänään postissa. Yhden kuuntelukerran jälkeen olen vakuuttunut, että kannatti. Paikoin liian synkkää tosin mulle, mutta genren diggailijat varmaan pitävät.
http://www.qumma.com
No todellakin. Ja Rhayader-biisihän sisältää tarttuvimpia melodioita niinku ever:Homeboy65 kirjoitti:Ei silti, kyllähän sitä huonompaakin kamaa löytyy.
Norther: Dreams of endless war
Norther: Mirror of madness
Norther: Death unlimited
Norther: Till death unites us
Therapy: Troublegum
Norther: N -ltd digi
Norther: Mirror of madness
Norther: Death unlimited
Norther: Till death unites us
Therapy: Troublegum
Norther: N -ltd digi
Eleanoora Rosenholm - Älä kysy kuolleilta, he sanoivat
Jolly Jumpers - Fantom Zone
Jolly Jumpers - Fantom Zone
Queensrüche - Operation: Mindcrime (Remastered)
Extreme - Saudades De Rock
Extreme - Saudades De Rock
Suicidal Tendencies - The Art Of Rebellion (möin tämänkin joskus aikoinaan poies..)
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon (SACD)
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon (SACD)
Dave Matthews Band: Central park concert 2DVD
Tool: Vicarious DVD
Tool: Vicarious DVD
Guns N Roses - Chinese Democracy
Pakkoha se nyt on kuulla, että mitä niillä kaikilla miljoonilla on saatu tehtyä.
Pakkoha se nyt on kuulla, että mitä niillä kaikilla miljoonilla on saatu tehtyä.
-
- Kitinän uhri
Ennakkokuuntelussa kokonaisuudessaan: http://fi.myspace.com/gunsnrosesbedlam kirjoitti:Guns N Roses - Chinese Democracy
Pitääpä kuunnella illalla, nimibiisin ja Betterin olen kuullut tähän mennessä. Olisin ollut hieman vahingoniloinen, jos levystä olisi 14 vuoden ja miljoonien dollareiden jälkeen tullut täyspaska, mutta noiden perusteellahan tulossa on kelpo rokkipläjäys. Tilusweeppisoolot rokkibiisin keskellä kyllä häirihtee.ak kirjoitti:Ennakkokuuntelussa kokonaisuudessaan: http://fi.myspace.com/gunsnrosesbedlam kirjoitti:Guns N Roses - Chinese Democracy
-
- Kitisijä
Naapurihuoneessa pyörimässä juuri nyt. Kyllä siellä aitoa kuraakin on seassa tyrkyllä näin ensikuuntelun perusteella, enempää en uskalla vielä kommentoida.bedlam kirjoitti:Pitääpä kuunnella illalla, nimibiisin ja Betterin olen kuullut tähän mennessä. Olisin ollut hieman vahingoniloinen, jos levystä olisi 14 vuoden ja miljoonien dollareiden jälkeen tullut täyspaska, mutta noiden perusteellahan tulossa on kelpo rokkipläjäys. Tilusweeppisoolot rokkibiisin keskellä kyllä häirihtee.ak kirjoitti:Ennakkokuuntelussa kokonaisuudessaan: http://fi.myspace.com/gunsnrosesbedlam kirjoitti:Guns N Roses - Chinese Democracy
Don't Panic!
Huomenna myynnissä. Dr. Pepperhän lupasi ilmaiset limukat kaikille amerikkalaisille, jos levy julkaistaan tämän vuoden puolella. Tuli kalliiksi.Suvinen kirjoitti:Miten multa on mennyt tää ohi?! Onko se todellakin, vihdoinkin.. valmis?bedlam kirjoitti:Guns N Roses - Chinese Democracy