Jää kyllä väliin ainakin sen sinkkubiisin perusteella. Jäätävää paskaa.
Löytyipä muuten levykauppa äxästä Gehennaa pirun halvalla! WW kiekko lähti tilaukseen kun irtosi vitosella, ja tyrkyllä oli myös kuuteen euroon Adimiron Black, mitä suositellaan ehdottomasti mustemmasta metallista pitäville. Löytyy jo omasta hyllystä.
Unexpect - In A Flesh Aquarium
Metallica - Death Magnetic (digipack) Ilmeisesti tän on tarkotus toimia myös tekovaginana, ton arkun sijaan pahviversiossa on reikä.
Metallicaahan nuo kaupassa soittivat, ei vaan jaksanut innostua vielä. My Ruinia ettiskelin muttei ollut, melko yllätys kyllä. Ostin sitten Stay Heavy Recordsin Dirty Black Summer EP:n ja Bloodbathin The Wacken Carnage cd-dvd-paketin.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
pikkuego kirjoitti:Lisää näitä Anttilan 2xCD 15 € -helmiä:
Anssi Tikanmäki: Maisemakuvia Suomesta
Kolmas Nainen: Hyvää ja kaunista
Olin joskus Itäkeskuksen Stoassa katsomassa Oulunkylän pop-jazz observatorion konserttiversiota Maisemakuvia Suomesta:ta. Anssi oli itse liidaamassa. Torvisektio soitti ihan perkeleen huonosti. Vääriä nuotteja yms. ja muutenkin esitys oli hirveää kuraa, mutta levy on hyvä.
Erikoismainintana Seppo Hovi soittaa hanuria ko. levyllä.
Dire Straits: Making Movies
Dire Straits: On Every Street
Dire Straits: Dire Straits
Europe: Definitive Collection
Lynyrd Skynyrd: The Collection
Live: Secret Samadhi
Lake Of Tears: Greatest Tears Vol 1
Lake Of Tears: Greatest Tears Vol 2
Labyrinth: Return To Heaven Denied
King Diamond: Puppet Master
Who: Tommy
Zombie Rob: Educated Horses
Tuli tänään postissa. Yhden kuuntelukerran jälkeen olen vakuuttunut, että kannatti. Paikoin liian synkkää tosin mulle, mutta genren diggailijat varmaan pitävät. http://www.qumma.com
Norther: Dreams of endless war
Norther: Mirror of madness
Norther: Death unlimited
Norther: Till death unites us
Therapy: Troublegum
Norther: N -ltd digi