Siveys Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriD

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Nyt oikein?
Parempi. Katsoisin kuitenkin, että vielä parempi olisi:

Hur mycket pengar har ni?

När kan vi komma och hämta bort pengarna?
Tuossahan sulla on illaksikin varmiit repliikit.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Borde vi kanske byta språket nu och använda bara svenska resten av dagen?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oh nej nej nejjjj!!!

Tai no, toisaalta ihan sama, koska Daven kysymykset meni jo niin pahoiks etten mä tänne mitään enää kehtaa postaa. Kylläpä kaikki kuulostaa typerältä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
nastamuumio

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

NuoriD kirjoitti: Tuossahan sulla on illaksikin varmiit repliikit.
En tarvi noita. Mulla on varaa ottaa putkimies, kun, katso, yksi mua ja Gattista samankaltaistava tekijä on enon perintö. Mä en tosin saanut ihan yhtä paljon omaisuutta, mutta sen verran kumminkin, etten just nyt tarvi mitään sugardaddyä. Epädemokraattistahan periminen on, mutta, hei, mä oon nuori ja tarviin ne rahat. Välillä ikävällä tavalla tulee kyllä mieleen, että ikävällä tavalla hyödyn kyseisen enon tyttären itsemurhasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Martza on, pilkkuhirviö, niin... ugh.


Itiksestä selvitty hengissä, muutama lahja tuli ostettua. Hipelöin ehanaa korsettia, mutta räkkiin jäi. Pihi paskiainen kun olen (ja pienitissinen, joten olis ollut ihan tuhlausta).

Nyt kuorimaan potut ja pinnistämään lihaboltsit että pojilla on illaksi ruokaa kun mä lähden työporukan mukana syömään valkosipuliravintolaan. Huomiseksi on klo 7 aamuvuoroa luvassa, joten tämän(kin) vuoden pikkujouluissa käyn vain syömässä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lapitii kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos haluaa tappaa itsensä, on paljon kivuttomampia ja helpompiakin tapoja, joista jää lisäksi kauniimpi muisto ja ruumis.
Niin mitäs suosittelisit?
Eikö arsenikki jätä semmosen kivan punertavan värin, että näyttää vielä elävältäkin... Oikeasti musta alkoholismi ei ole yhtään hauska asia, ja toivon että Lapitii löytäis toisen tavan olla ja elää ja käsitellä ongelmiaan =/

Lapi musta ois tosi mielenkiintoista ja opettavaista, jos oikeasti avautuisit ongelmastasi. Ehkä saisit täältä myös vertaistukea ja uusia ideoita omien tunteittesi käsittelyyn. Vertaistuella en tarkoita itseäni, mutta aihe kiinnostaa kovasti koska sen vaikutukset ovat yhteiskunnallisesti niin suuret ja sen jälkiä korjailen itsekin työssäni päivittäin.
Viimeksi muokannut nowaysis, 11.12.2009 14:37. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:Martza on, pilkkuhirviö, niin... ugh.


Itiksestä selvitty hengissä, muutama lahja tuli ostettua. Hipelöin ehanaa korsettia, mutta räkkiin jäi. Pihi paskiainen kun olen (ja pienitissinen, joten olis ollut ihan tuhlausta).

Nyt kuorimaan potut ja pinnistämään lihaboltsit että pojilla on illaksi ruokaa kun mä lähden työporukan mukana syömään valkosipuliravintolaan. Huomiseksi on klo 7 aamuvuoroa luvassa, joten tämän(kin) vuoden pikkujouluissa käyn vain syömässä :)
Tämähän ilmeisesti on Lapitiin olotila. Minkäs sille mahtaa.

Mitä noihin korsetteihin tulee eikö korseteissa ole push up tyyppisiä laisinkaan?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

martza kirjoitti: Mitä noihin korsetteihin tulee eikö korseteissa ole push up tyyppisiä laisinkaan?
Onhan niitä, mutta rusinasta on vaikea puristaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Stinky

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Voi perse kun on taas levoton olo! Ahistaa ihan. Kohta onneks pääsee ees hetkeks ihmisen ilmoille. On aika monta kertaa tän viikon aikana pää meinannut hajota. Mä kaipaan töihin!!!!
Ripiitillä kuunnellut Stellan aamun kuiskausta ja kiusannut naapureita laulullani. Vittu. Ton mä vie joskus laulan karaokessa. Niin kerta.
Illan suunnitelmat taitaa olla kalsarikännit ja Kumman kaa x 6 :]
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Elppis kirjoitti:
martza kirjoitti: Mitä noihin korsetteihin tulee eikö korseteissa ole push up tyyppisiä laisinkaan?
Onhan niitä, mutta rusinasta on vaikea puristaa.
Kyllähän rusinoistakin saa jotain esiin push upeilla.
Ole vaan onnellinen, kun vanhenet pikku hiljaa niin vähemmän vaan sitten roikkuu.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Söin muuten just rusinoita, rahkaa, mehukeittoo ja mysliä.
Prepare for the worstest.
prosessi

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Borde vi kanske byta språket nu och använda bara svenska resten av dagen?
Varför?
Det skulle vara hemtrevligt, och dessutom skulle det kräva att de flesta här måste tänka lite längre förrän de skriver något. Bland annat Niba, Arska och Martza skulle möjligen vara tvungna att tiga helt.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos haluaa tappaa itsensä, on paljon kivuttomampia ja helpompiakin tapoja, joista jää lisäksi kauniimpi muisto ja ruumis.
Niin mitäs suosittelisit?
Eikö arsenikki jätä semmosen kivan punertavan värin, että näyttää vielä elävältäkin... Oikeasti musta alkoholismi ei ole yhtään hauska asia, ja toivon että Lapitii löytäis toisen tavan olla ja elää ja käsitellä ongelmiaan =/
Eikös lekurit käytä ihan vaan panacodii vaimitäsenytoli simppelii, ja tappaa itteensä enemmän kun keskiverto-muussa-ammatissa? (Olipa fiksusti muotoiltu. =)

Ja voi jestas, onks must nyt tullu joku puolivirallinen palsta-alkkis (eittämättämättä sopishan se; ennen oli Turun epävirallinen baariopaskoira, sittemmin kyl enempi kotikissa. Ai niin! pitääkin poiketa taas Habossa! =)? Ja joo, kieltämättä viimesen vuoden, tai oikeestaan kesästä asti on menny enempi kuppia (nurin), mut pääosin se on ollu erittäin kivaa. En vaihtais pois. Nytkin on kaikki ihan fine. Paitsi et kaliat loppuu... =/
Viimeksi muokannut Lapitii, 11.12.2009 14:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja martza »

prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Borde vi kanske byta språket nu och använda bara svenska resten av dagen?
Varför?
Det skulle vara hemtrevligt, och dessutom skulle det kräva att de flesta här måste tänka lite längre förrän de skriver något. Bland annat Niba, Arska och Martza skulle möjligen vara tvungna att tiga helt.
Det är inte möjlig. :lol: :lol:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nii että oot vaan bilealkkis siis?
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

prosessi kirjoitti:
Det skulle vara hemtrevligt, och dessutom skulle det kräva att de flesta här måste tänka lite längre förrän de skriver något. Bland annat Niba, Arska och Martza skulle möjligen vara tvungna att tiga helt.
Det skulle ju vara helt kanon, men jag tycker andå att det är tyvärr bara önsketänkande...Men man får andå hoppas?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Borde vi kanske byta språket nu och använda bara svenska resten av dagen?
Varför?
Det skulle vara hemtrevligt, och dessutom skulle det kräva att de flesta här måste tänka lite längre förrän de skriver något. Bland annat Niba, Arska och Martza skulle möjligen vara tvungna att tiga helt.
Vi kan skriva vad språket som helst det är inte så tungt.
Ja kan rapa och prutta också med svensk dialect? ;)
Att skriva svenska språket det är suolesta? :lol: :lol: :lol:
Några orden jag måste anvanda liksom jag har hört "svensksråkiga" talar så i bussen!
Viimeksi muokannut Niba, 11.12.2009 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti:Nii että oot vaan bilealkkis siis?
Ai siis minä vai? Riippuu bilealkkiksen määritelmästä; ei mua enää juur kiinnosta baarit (ikä hei PAINAA! =P). Enempi oon nykyään taipuvainen kalsarikänneihin. Tykkään olla kotona, hyvässä seurassa. =) Onhan noita toki menny parit silkkaan vitutukseenkin jonkun ison faidiksen jälkeen, mikä on not-so-good, mut se ei kuitenkaan oo mun tapasta juurikaan. Et emmä sitä niin nää ongelmana.
Ehkä kuitenki snadisti sen, että kun vähän väliä laittaa saunaa lämpeen tai tekee jotain muuta vastaavaa kivaa, mihin "vaan nyt sopis niin hyvin olut". Hmm joo, sitä pitää vähentää. En kuitenkaan jaksa alkaa tiukkapipoileen sen suhteen; sillon kun on maullaan, niin sillon otetaan. Mä oon liian mukavuudenhalunen ja Hedonisti isolla Heellä. And I like it!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No jos asia on noin.. Jotenkin noista aamuyön unettomista känniviesteistä ei ihan päällimmäisenä välity se mahtava ilon fiilis, mutta kukapa sitä toisen ajatuksia tietää.
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onks täällä joku "mä osaankin ruotsia" - "niin mäkin!" - miitti?

Leave me alone, I understand this a lot better.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

nowaysis kirjoitti:No jos asia on noin.. Jotenkin noista aamuyön unettomista känniviesteistä ei ihan päällimmäisenä välity se mahtava ilon fiilis, mutta kukapa sitä toisen ajatuksia tietää.
Joo ei ne tod oo ilosii ollukaan, rankat on ollu vitutukset joskus (kelläpä ei?), mut mikäpä turvallisempi paikka vähän purkaa kuin tämä? =) Ja joojoo, myönnän et sillon on mennyt jokusia liikaa. Ja unettomuus on isoimpia ongelmiani, oon kärsiny siit Ihan Aina. En tiä mitä sen kans tekis... =/

Mut oliko nyt vielä jotain muuta mitä haluat tietää mun alkoholinkäytöstä?

Kommentoikaa hei sitä lääkäreiden itsarihommaa, se oli tätä kiinnostavampi ja hukku tonne jo!
Viimeksi muokannut Lapitii, 11.12.2009 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^^ Tuskin sentään, sikshän mä täs niinQ harjottelen!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Elppis kirjoitti:Onks täällä joku "mä osaankin ruotsia" - "niin mäkin!" - miitti?

Leave me alone, I understand this a lot better.
They just think we are illiterate undergraduates? ;)
Kielitaitoja on niin monenlaisia?
Kieltä voi käyttää monella tapaa jos vain viitsii?
Luullakseni yliopisto-opintoihin sisältyy välttämätön
ruotsin kielen suorite, mutta en ole missään tapauksessa hakeutumassa sellaiseen ympäristöön jossa sitä pitäisi joka päivä käyttää.
Viimeksi muokannut Niba, 11.12.2009 15:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Niba kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Onks täällä joku "mä osaankin ruotsia" - "niin mäkin!" - miitti?

Leave me alone, I understand this a lot better.
They just think we are illiterate undergraduates? ;)
Kielitaitoja on niin monenlaisia?
Kieltä voi käyttää monella tapaa jos vain viitsii?
Kysytsä vai kerrotsä?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Siveys Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lilo kirjoitti:^^ Tuskin sentään, sikshän mä täs niinQ harjottelen!
Niin harjoittelet mitä? Lääkäriks vai? No ratkasepa (alotetaan helpolla) toi mun uniongelma. Jos en ota lääkettä, en nuku, piste. Kuten huomasitte esim. viime yönä. En vaan kalian kans haluis ottaa.

Ja jos harjottelet jotain muuta, niin sori ja sivuuta toi edellinen, eiköhän me siitäkin sit joku kiva puheenaihe keksittäis (ja hei niiden kaikkien ei tarvi liittyy muhun! puhutaan vaik sust vaihteeks. tai Turkkussest.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vastaa Viestiin