Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

The Pacificin avausjakson. Ihan ok.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sanctuary:a aattelin katastella kun pääsen kotia, skifin puutostila kun SGU, Supernatural ja Warehouse 13 ovat lomalla.



Amanda Tapping nyt ei niin paljoa håtsita, mutta olkoot.
Boner

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

aasi kirjoitti:The Pacificin avausjakson. Ihan ok.
Kolmen vaiko neljä jakson jälkeen aika pettymys. Ei pääse kyllä lähellekkään edeltäjäänsä. Katsottava, mutta ontto.
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boner kirjoitti:
aasi kirjoitti:The Pacificin avausjakson. Ihan ok.
Kolmen vaiko neljä jakson jälkeen aika pettymys. Ei pääse kyllä lähellekkään edeltäjäänsä. Katsottava, mutta ontto.
Eilen katoin vitososaa, jossa rytisi aika kiitettävästi.
Kyllä mä tuosta tykkäilin, vaikkei päässytkään BoB:n tasolle.
Jotengi tuntuu ettei hahmoista saada irti kaikkea mitä pitäisi, tiedä sitten johtuneeko castingista vai mistä.
Boner

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dumis kirjoitti: Jotengi tuntuu ettei hahmoista saada irti kaikkea mitä pitäisi, .

Juuri näin. BoB:ssä oli paremmin esiteltynä hahmot, enemmän syvyyttä ja Dick Winters ihan kunkku.

Toinen suuri syy itselleni on se, että tuo lähempänä käyty sota kiinnostaa tuhannesti enemmän..
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Boner kirjoitti:
aasi kirjoitti:The Pacificin avausjakson. Ihan ok.
Kolmen vaiko neljä jakson jälkeen aika pettymys. Ei pääse kyllä lähellekkään edeltäjäänsä. Katsottava, mutta ontto.
Joo, loppuun asti katsottunaki jäi tasolle ihan ok, eli pettymys BoB:hen nähden.
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.

Huom, en ole vielä katsonut tätä sarjaa. Mutta tuon pätkän näin ja se oli ehkä romanttisinta ever.

Kiitos, olen yrittänyt jo itse, mutta en näemmä osaa.

Edit: mikä vitun jet.
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Sanctuary:a aattelin katastella kun pääsen kotia
Eka jakso ihan jepa, joskin aika teineille taitaa olla suunnattu.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Frasier
Simpsonit
Pieni talo preerialla
Pulmuset
Hill street blues (FST:llä varhain keskiviikko-aamuisin taitaa tulla torstai-iltanakin)

Noita tulee ainakin katsottua, ja kaikkia suosittelen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.
Ei. Mutta jos osoitat mulle tuotantokauden, jakson, ja mieluiten myös ajankohdan mistä moinen löytyy, niin voin ripata sen pätkän sulle vaikka tuubikamaksi.
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.
Ei. Mutta jos osoitat mulle tuotantokauden, jakson, ja mieluiten myös ajankohdan mistä moinen löytyy, niin voin ripata sen pätkän sulle vaikka tuubikamaksi.
Tää ois ehkä maailman ihaninta! Tiedän että on ensimmäisellä tuotantokaudella, otan lopuista infoista selvää ihan just pian.
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

RP kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Voisko joku ettiä mulle Sons of anarchyn pätkän siitä miten Jax sanoo Taralla sairaalassa näkevänsä ainoastaan Taran kasvot nussiessaan satoja naisia tai jotain sinnepäin.
Ei. Mutta jos osoitat mulle tuotantokauden, jakson, ja mieluiten myös ajankohdan mistä moinen löytyy, niin voin ripata sen pätkän sulle vaikka tuubikamaksi.
Tää ois ehkä maailman ihaninta! Tiedän että on ensimmäisellä tuotantokaudella, otan lopuista infoista selvää ihan just pian.
No ilmeisestikin ensimmäisen tuotantokauden viimeisessä jaksossa. Vissiin aika lopussa, muistelisin itsekin näin. Ovat siis jossain sairaalan odotushuoneessa.

Vaikea sanoa kun en ole katsonut :/ Muistan vaan tämän pätkän.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Suomen Top Chef oli kyl eka jakson perusteella ihan eri tasoa kuin Master Chef. Mikshän näiden piti edes samaan aikaan startata. Ja Steffani tuomarina, jee.
Pröötprööt
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

RP kirjoitti:Vaikea sanoa kun en ole katsonut :/ Muistan vaan tämän pätkän.
Oisko sulla sähköpostia (gmail esmes) johon mahtuis 16 megatavun kokoinen liitetiedosto?
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Manaaja kirjoitti:
RP kirjoitti:Vaikea sanoa kun en ole katsonut :/ Muistan vaan tämän pätkän.
Oisko sulla sähköpostia (gmail esmes) johon mahtuis 16 megatavun kokoinen liitetiedosto?
KIITOS <3 <3 <3 Toi on varmaan kauneinta mitä kukaan on virtuaalimaailmassa tehnyt! <3 Oikea pätkä oli! :)
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Oon vaan niin ihana, en voi sille mitään!
Boner

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

pierupylly kirjoitti:Suomen Top Chef

Mua vituttaa yli kaiken suomalaisten ohjelmien äänitys, eikä topseffi tehnyt poikkeusta. Saisko niille helvetin tyypeille jokaiselle mikrofoni siihen nenään kiinni, että kuulis mitä ne puhuu. Nyt joko televisio huutaa täysillä, ja jonkun musakohdan tullessa putoo lamput katosta tai sit ei kuule yhtikäs mitään.

Perseestä sano.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Boner kirjoitti:
pierupylly kirjoitti:Suomen Top Chef

Mua vituttaa yli kaiken suomalaisten ohjelmien äänitys, eikä topseffi tehnyt poikkeusta. Saisko niille helvetin tyypeille jokaiselle mikrofoni siihen nenään kiinni, että kuulis mitä ne puhuu. Nyt joko televisio huutaa täysillä, ja jonkun musakohdan tullessa putoo lamput katosta tai sit ei kuule yhtikäs mitään.

Perseestä sano.
En mä kyllä huomannut mitään tuollaisia ongelmia.
Pröötprööt
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Mulla on sama ongelma kuin Bonerilla tai siis meillä on. Kokoajan sais olla volyyminappi kädessä.
Manaaja

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo, telkkarin kanssa toi ongelma on ehkä vähän pienempi, mutta varsinkin kotiteatterivehkeiden kautta toistettuna tekee mieli jatkuvasti vispata volumea kun puhe ei kuulu mutta täytemusiikit ja mainostauot räjäyttää tärykalvot.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ja se ongelma on etenkin NELONEN-kanavalla - mainokset on esim. tuplasti kovemmalla kuin itse ohjelman äänet, joka kertaa saa hyökätä kaukoon kiinni.
The great club outshines the individual, always and forever.
Boner

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Telkkareissa pitäsi olla max-volume taso jonka se puskee ulos. Eli säädät tason nn* ja tv itse pudottaa tuolle tasolle kun mainokset yms. mölypätkät alkavat.
CeDell Davis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Jou! Stay tuned. Kohta se taas alkaa. Detroit - boom, boom, boom... I'm gonna shoot ya right down...
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Sanctuary:a aattelin katastella kun pääsen kotia
Eka jakso ihan jepa, joskin aika teineille taitaa olla suunnattu.
Eka siison kateltu ja vähän tokaa.
Joo, kyllä tää on ihan lasten versio Supernaturalista.

Spoiler-varoitus!
Ei jumalauta! Pahikset oli just voittamassa kaiken ja hyvikset pelastui sillä että vetosivat tunteisiin... AARGH! Ei saatana.
AngryBird

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Tappajan näköinen mies on ihan ok.

Mielestäni vaatii kyllä sen, että on tullut luettua Röngän kirjoja, muuten ei tyypit oikein aukea.

Samuli Edelmann on mun kestoinhokki, yhden ilmeen pallinaama mutta Kari Ketosen esittämä virolainen rikollinen on suorastaan hillitön, samoin Kärpän sihteeri Oksana (Katja Küttner) ja pöljä poliisi Korhonen (Martti Suosalo).

Komediaksihan tätä ei ole tehty mutta tietty huumori, henkilöhahmoissa suoranainen komiikka, tässä on mukana.
Vastaa Viestiin