Katsoin sarjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Aloitin eilen Tyttökultien katsomisen, poikkeuksellisesti toisesta tuotantokaudesta. Ykkönen puuttuu. Sanon, tästä ei laatu parane <3
ninnithequeen

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RP kirjoitti:Aloitin eilen Tyttökultien katsomisen, poikkeuksellisesti toisesta tuotantokaudesta. Ykkönen puuttuu. Sanon, tästä ei laatu parane <3
Sophie on ihan paras.
ninnithequeen

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:^ Mä olin aikanaan ihan koukussa Harkittu Murha-sarjaan (Murder One)... Pitäisköhän koettaa metsästää se jostain ja tsekata, että vieläkö se on yhtä hyvä ku teininä.
Ui hitsi, toi tosiaan oli hyvä! Ja se alkumusiikki mieletön :D


Oon vähän pettyny ettei Riemumieli oo vielä kehunu meijän Robin of Sherwoodia. Se on niinko The Best. Kaikki jaksot löytyy VHS:ltä ja DVD:ltä. Ja meikämamma osaa joka jakson vuorosanatki ulkoo :D
milli

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja milli »

Dumis kirjoitti:How i met your mother on päivä päivältä parempi. Tääkin jakso oli aivan törkeän hyvä :D
Juh, toi on ihan super kans. Mä itkeä pillitin just toissapäivänä kun ensimmäisen tuotantokauden viimeinen jakso oli niin IhQ :P

Toinen mihin ollaan hurahdettu totaalisesti on toi The Big Bang Theory.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Top Chef on mun ikisuosikki, nyt siitä tekee erityisen kiinnostavan (hyvin pärjäävä) suomalaisvahvistus.
Aloitin seuraamisen viime kaudella ja katsoinkin joka jakson. Tää ja Survivor on kaks parasta realityä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ainoo sarja mitä oikeesti viime aikoina oon seurannu oli iki-ihQ Tanssi jos osaat! (vaik olikin uusinta). Alkaispa jo uus.

Nyt rupes näkyyn taas MTV joten "laatuviihdettähän" on saatavilla ihan yllinkyllin: True life (tykkään oikeesti), X-effect, Disaster date, Osbournes, Jackass (kuinka monetta kertaa noi nyt pyörii? no Knoxvillee jaksan kuolata kuiteski), jne. =D

Eli siis oikeesti en suraa nyt mtn.

Paitsi Martina ja Eskon katon toki aina, Martinasta oon jotenki (melki) aina tykänny. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Asema 62 on ihana! En malta odottaa, että mies lähtee baariin ja lapset nukahtaa... Aion katella boksilta 3 jaksoa herkkuja! mmh!

Täykkärit, Pako (vaikka paneskelun taustalla tms.), Pancho, Mentalist, Flash Forward ja Asema 62. Siinäpä ne. Martina ja Esko unohtu ekan jakson jälkeen (tykkäsin kyllä, ei vaan ollu kai tarpeeks kiinnostava kun jatko unohtu).
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

...
Viimeksi muokannut Lapitii, 02.02.2010 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Verta, hikeä ja t-paitoja

Kuusi halpojen vaatteiden perään olevaa brittinuorta matkustaa Intiaan kokeilemaan, miten heiltä onnistuu halpavaatteiden ompelu. Ainakin ekan jakson perusteella toppen sarja! Alustavasti näyttäisi siltä, että tyypeistä juuri se, jonka mielestä köyhyys johtuu vain ihmisen omasta laiskuudesta, pärjää huonoiten.

http://areena.yle.fi/video/678947
Brotonia Bum
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 26.01.2010 19:57

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Brotonia Bum »

Olen huono katsomaan televisiota ja pidän sitä keskittymiskyvyn puutteena ja hektisen elämän seurauksena, en ylpeilyn aiheena.

Nyt olen katsonut kotikatsomon maanantai sarjasta jo kaksi osaa. Se on ihan ok juttu, vaikka kärjistettyä. Mutta niistä tyypeistä löytää hitto itsensä, jokaisesta.

T. Monopersoona eikä mikään sadun yksipuolinen hahmo.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

En muista koska olisin nauranut niin zikana mitä lauantaina Putoukselle. Ihan paras! Tätä tällasta lisää kiitos.
bedlam

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Putouksen juoppolaulu oli hemmetin hyvä, sellaista vois olla lisää. Ja Akun metsästyssketsit.
bedlam

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai niin, Markon Inno pyörii näemmä Livillä. Ihme juttu, että pääkanavalla sitten pyörii niiden korvikkeiden versio.
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Häh, eiks marko poistunutkaan innosta?????? En kato tätä uutta kun ei oo markoo.
bedlam

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RP kirjoitti:Häh, eiks marko poistunutkaan innosta?????? En kato tätä uutta kun ei oo markoo.
On sitä ainakin muutama jakso tullu Markon kaa tuolta, ihan vahingossa hoksasin kun viritin tuon kanavan näkymään. Livihän näkyy ilmatteeks kai joka paikassa nykyään.
RP

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja RP »

bedlam kirjoitti:
RP kirjoitti:Häh, eiks marko poistunutkaan innosta?????? En kato tätä uutta kun ei oo markoo.
On sitä ainakin muutama jakso tullu Markon kaa tuolta, ihan vahingossa hoksasin kun viritin tuon kanavan näkymään. Livihän näkyy ilmatteeks kai joka paikassa nykyään.
Mä olen aina ajatellut että ne olisi jotain uusintoja, olen ihan möks jos ovatkin uusia jaksoja ja oon missannut. Oltiin ihan plääh kun Marko häippäs. Olen Liviltä katsonut vaan niitä skottihomosisustajia, ovat Markon jälkeen parhautta.
bedlam

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

RP kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
RP kirjoitti:Häh, eiks marko poistunutkaan innosta?????? En kato tätä uutta kun ei oo markoo.
On sitä ainakin muutama jakso tullu Markon kaa tuolta, ihan vahingossa hoksasin kun viritin tuon kanavan näkymään. Livihän näkyy ilmatteeks kai joka paikassa nykyään.
Mä olen aina ajatellut että ne olisi jotain uusintoja, olen ihan möks jos ovatkin uusia jaksoja ja oon missannut. Oltiin ihan plääh kun Marko häippäs. Olen Liviltä katsonut vaan niitä skottihomosisustajia, ovat Markon jälkeen parhautta.
Saattaa ne kyllä ollakin uusintoja, en vaan ole sattunut noita jaksoja sitten näkemään.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

EveryWoman kirjoitti:Verta, hikeä ja t-paitoja

Kuusi halpojen vaatteiden perään olevaa brittinuorta matkustaa Intiaan kokeilemaan, miten heiltä onnistuu halpavaatteiden ompelu. Ainakin ekan jakson perusteella toppen sarja! Alustavasti näyttäisi siltä, että tyypeistä juuri se, jonka mielestä köyhyys johtuu vain ihmisen omasta laiskuudesta, pärjää huonoiten.

http://areena.yle.fi/video/678947
Ahahaha "Tallenteen katseluoikeus on rajattu. Kyseisen tallenteen voit avata vain Suomessa". Aika-avaruudessa on vääristymä, sillä käsittääkseni istun nyt Helsingissä. Lisäksi VPN on auki Espoon serveriltä, eikä esim Dubaista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

RP, Innot on tsiikattavissa myös Ruutu.fi:ssä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Verta, hikeä ja t-paitoja

Kuusi halpojen vaatteiden perään olevaa brittinuorta matkustaa Intiaan kokeilemaan, miten heiltä onnistuu halpavaatteiden ompelu. Ainakin ekan jakson perusteella toppen sarja! Alustavasti näyttäisi siltä, että tyypeistä juuri se, jonka mielestä köyhyys johtuu vain ihmisen omasta laiskuudesta, pärjää huonoiten.

http://areena.yle.fi/video/678947
Ahahaha "Tallenteen katseluoikeus on rajattu. Kyseisen tallenteen voit avata vain Suomessa". Aika-avaruudessa on vääristymä, sillä käsittääkseni istun nyt Helsingissä. Lisäksi VPN on auki Espoon serveriltä, eikä esim Dubaista.
VPN pois ja tadaa, pyörii.

Katsoin sarjan molemmat jaksot nyt ja mua lähinnä huvitti brittiläiset kermaperseet ja niiden suhtautuminen asioihin. Voi nyyh, reality check, yhyy. Voivoi, vessassa on kakkaa, yök mitä teen. :roll:

Hyvä sarja niille jotka ei oo tajunnu. Suurimman osan länkkäreistä pitäs joutua kerran elämässään alkeellisiin oloihin ja ns paskatöihin.

Aion katsoa myöhemmätkin osat.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sinkkisten vikat jaksot taas eilen, on ne niin ihania! Enkä ota vastaan kenenkään negakommentteja, en en en. :]

Oon edelleen järkyttyny joittenkin Sinkkisfanien haukuista leffaa kohtaa, okei okei, eri asia mutta silti. EW, don't say a word!11

Täykkäreitten "what if.." -jaksokin sai silmät kostumaan. Sinkkisten vikan aikana tietty kyynelehdin vuolaasti.

Weeds alkaa taas kohta, innolla odotan erityisesti Silasta, ah..
Prepare for the worstest.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja huima »

EveryWoman kirjoitti:Verta, hikeä ja t-paitoja

Kuusi halpojen vaatteiden perään olevaa brittinuorta matkustaa Intiaan kokeilemaan, miten heiltä onnistuu halpavaatteiden ompelu. Ainakin ekan jakson perusteella toppen sarja! Alustavasti näyttäisi siltä, että tyypeistä juuri se, jonka mielestä köyhyys johtuu vain ihmisen omasta laiskuudesta, pärjää huonoiten.

http://areena.yle.fi/video/678947
Ihan loistava.

Sohvalla oikeasti tuntui jo useampia kertoja että voi hemmetti mitä pullaposkia ja kermaperseitä. Jos ollaan ottamassa jobi kokeeksi tehtäväksi, niin tekisivät edes kunnolla. Siinä on aika heikkoa kunnioitusta paikallisia kohtaan tulla perseilemään ja tulla motkottamaan olosuhteiden huonoudesta - tai kertoa kuinka toisten ihmisten työympäristön kuvaisi muille helvettinä maan päällä.

Mutta lisää tuollaista ja pakolliseksi katsottavaksi länsimaissa teineille koulussa. Suhtautuminen pitkiin tuotantoketjuihin ja toisella puolella maailmaa tapahtuvaan riistoon voisi muuttua, kun tekijöillä on yhtäkkiä kasvot ja jotkut joihin ihmiset voivat samaistua kokeilevat elää edes hetken sillä tavalla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Sinkkisten vikat jaksot taas eilen, on ne niin ihania!
Nukahdin kesken viimeisen jakson ja heräsin vikalle minuutille. Hetkellisesti vihasin itseäni.

Perjantaille oli ilmaantunut uusi sarja, Yhdestoista hetki, jota tuijottelin boxilta lähinnä Rufus Sewellin takia. Ei ihan vakuuttanut, mutta antanen toisenkin kerran...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dumis

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tää kosketti mun simpukkaa

Vetivät jollain messuilla vielä tuolla bändillä yllätysesiintymisen :D
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11448
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Katsoin sarjaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Tän Kallio-sarjan sisko (jonka nimeä en just nyt muista) on ihan mainio hahmo :D

Edit: Eeva siis
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin