Fittan Lördag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Koskas ei olisi?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hmph. Mua tylysti hyljittiin tänään siis eilen. Enkä tajua miksi, kun tein kivoja ehdotuksia 100 % positiivisessa hengessä kaikkien yhteiseksi parhaaksi, ja missiona tehdä myös huomisesta (siis tästä pvästä) supermukava. Suoria vastauksia (syistä yms.) en tietenkään saanut, ihme fleimausta vaan. Tuntuu omituisilta hyvän fiiliksen torpedointiyrityksiltä, ja haiskahtaa salailulta. En tajuu, mut olkoon.
En aio sen antaa pilata omaa hyvää mielialaani.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lapitii kirjoitti:Hmph. Mua tylysti hyljittiin tänään siis eilen. Enkä tajua miksi, kun tein kivoja ehdotuksia 100 % positiivisessa hengessä kaikkien yhteiseksi parhaaksi, ja missiona tehdä myös huomisesta (siis tästä pvästä) supermukava. Suoria vastauksia (syistä yms.) en tietenkään saanut, ihme fleimausta vaan. Tuntuu omituisilta hyvän fiiliksen torpedointiyrityksiltä, ja haiskahtaa salailulta. En tajuu, mut olkoon.
En aio sen antaa pilata omaa hyvää mielialaani.
Saanko yrittää?
tuulenpuiska

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Juuri kun ajattelin säästyä onnitteluilta, niin eiköhän tullut tekstari. No, valehtelisin jos väittäisin etteikö se olisi mukava saada vilpittömiä syntymäpäiväonnitteluja...


Ps. ei saa soittaa frederikkiä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:Juuri kun ajattelin säästyä onnitteluilta, niin eiköhän tullut tekstari. No, valehtelisin jos väittäisin etteikö se olisi mukava saada vilpittömiä syntymäpäiväonnitteluja...


Ps. ei saa soittaa frederikkiä.
Camoon son!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

[quote="tuulenpuiska"][/quote]
Et välty, lääläslää! Onnee-ponnee!!

PS: Et kai sä ny sentäs ihan 3-kybänen oo, jotta Frederikiltä saatatkin välttyä. Ja siinähän sitä onkin jo syntymäpäivälahjaa kerrakseen...
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
tuulenpuiska

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Lapitii kirjoitti: Et välty, lääläslää! Onnee-ponnee!!
Kiitos 8)
Lapitii kirjoitti: PS: Et kai sä ny sentäs ihan 3-kybänen oo, jotta Frederikiltä saatatkin välttyä. Ja siinähän sitä onkin jo syntymäpäivälahjaa kerrakseen...
Enks mä just niin edellä sanonut? Täytän tänään 30 vuotta. En uskoisi itsekään ellei passissa lukisi...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tähän ei taas moni kykene, leikkasin nenääni haavan vahingossa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

tuulenpuiska kirjoitti:Täytän tänään 30 vuotta. En uskoisi itsekään ellei passissa lukisi...
Jumalavit. o_O No mut sehän on hieno tasaluku.

Mä alan nyt valmistautumaan laajamittaiseen kätköilyreissuun. Jip jip!
Viimeksi muokannut Lapitii, 19.12.2009 13:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
RP

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja RP »

Onnee Puiska <3 Nyt oot mies, et enää pikkupoikanen!
tuulenpuiska

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

RP kirjoitti:Onnee Puiska <3 Nyt oot mies, et enää pikkupoikanen!
Herranjumala! Kuka musta miehen teki? :P
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Niba »

tuulenpuiska kirjoitti:
RP kirjoitti:Onnee Puiska <3 Nyt oot mies, et enää pikkupoikanen!
Herranjumala! Kuka musta miehen teki? :P
(valkoinen)
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Gat »

Äitireportaasia.

Ekaksi tuosta lääkityksestä, koska minun epäiltiin yrittävän myrkyttää äitini. Ilmeistä kontraindikaatiota ei liene, kun kerran tipan kautta sai (liian vähän) Diatsepaamia. Lisäksi lekuri on luvannut, josko peräti jo huomenna saisi reseptinmukaista normilääkitystään. Ainoana syynä miksei heti, on että pelkäävät raatelemansa nielun puolesta. Tietenkään niille ei tule mieleen jauhaa pillereitä ja antaa vesitilkan kanssa, kuten äiti nielemisvaivansa kanssa kotona pahimmillaan teki.

Muuten oli viime yönä ollut taas eteisvärinäkohtausta. Infarktihan se ei ole, mutta vaarallisin pienemmistä rytmihäiriöistä.

Ja nyt on niin, että lääkintäalan "ammattilaiset" tuskin mitenkään pystyvät yksipiippuisilla "aivoillaan" käsittämään, että äitini sai kyseisen sydänoireen kesken sen mahatähystyksen, jonka mahdollisesti itse ryssivät vetämällä kurkut auki. Jonka jälkeen äidiltäni osastolle kärrättyä vietiin normilääkityksensä kokonaan, ei saanut nukuttua, kärsii lääkkeen puuttuessa lihaskipuja, on vieläkin järkyttynyt. Että ihan sattumaako vain, että oire ilmeni tähystyksen ja lääkityksen kieltämisen (syyttä) jälkeen?

Eli keino pelastaa äiti olisi saada hänet kotiin ja huitsin vikkelään. Mutta eihän lääkäri pystyne pisteitä yhdistämään, hänhän on asiantuntija, ja käsittää ne erillisinä ilmiöinä eikä sairaalasta johtuvina.

Pelkäänpä, että kohta taas kerran joudun konfliktiin "auktoriteettien" kanssa. Vaikka lääkärit ovat vain glorifioituja automekaanikkoja. Niin monesti olen saman kokenut vaikka lakimiesten, metsäneuvojien, sijoitusneuvojen ja lekureidenkin kanssa. Lopulta oikeassa ollen koska erikoiskoulutus ei merkkaa että olisi kykyä tajuta kokonaiskuviota. Miten vitussa tämä maailma voi olla näin, että aina joutuu taistelemaan hyvää tarkoittavien niljakasta, suihin ja sieraimiin lonkeronsa työntävää tyhmyyttä ja näkemyksettömyuyttä vastaan. Ei voi edes upottaa miekkaa niihin paskiaisiin, kuten ennenvanhaan saattoi.

Salakuljetetut (siis sairaalalekurinkin mukaan ihan sopivat) lääkkeet on siellä vielä, mutta äitini ei uskalla Oxepamiakaan napata, koska hoitsut (ei nähty lääkäriä) kyylää eikä ole vettäkään johon sekoittaa. Valvonee siis ensi yönkin ja kuolee siihen tuossa kunnossa.

Muuten äiti oli käydessä kovin liikuttava. Antoi ohjeita joulunvieton järjestelystä, joulu on ollut äidille tärkeä. Kertoi, että nurkkakaapissa on paperi, jossa lukee runo jonka haluaa kuolinilmoitukseensa. Ja purskahti itkuun.

Asiallisesti ottaen nielutulehdukseen ei niin kuolla, ja toistaiseksi, siis toistaiseksi muuta ei ole ilmennyt. Rytmihäiriöitä ollut ennenkin. Muttei noin pahoja kuin "sattumalta", just nyt kiduttavan ja verenvuodon aiheuttaneen tutkimuksen ja lääkityksensä "Cold Turkey" tyylin katkaisun jälkeen. Joten kyllä se on tuo sairaala, joka äitini tappaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

yyh pitää mennä kauppaan yyh siellä on kylmä yyh onneks ei tarvii paljoo ruokaa ostaa kun enää huominen himassa jee. Tosin kotona ois menny kevyesti vaikka puolikas ensi viikosta, puuhaa riittäis eikä oo viime aikoina täällä ehtinyt juuri olemaan rennosti.
Prepare for the worstest.
nastamuumio

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kai on olemassa jokin aikaraja, jota ennen jonkinlaisen tapailun saa lopettaa puhelimitse?
Stinky

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tuulenpuiskalle synttärionnittelut!
nastamuumio

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Joo, Tuulenpuiskalle onnittelut!

Mun henk.koht. tilanne tosin on tällä hetkellä vähän että vittusaatana, mutta eipä tää sinänsä mitään kovin uutta.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

nastamuumio kirjoitti:Kai on olemassa jokin aikaraja, jota ennen jonkinlaisen tapailun saa lopettaa puhelimitse?
Ei ole. Jos nyt kyseessä on alle parin viikon deittailu, niin imo puhelin on ihan korrekti tapa. Eikö se ollutkaan kovin jännä tyyppi?
Prepare for the worstest.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Puiskalle onnea.

Mut nyt kaverille glögille.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
nastamuumio

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

nowaysis kirjoitti: Eikö se ollutkaan kovin jännä tyyppi?
Ei oo oikein jännää, että soittelee kolme kertaa päivässä ja sitten ikään kuin mun pitäis keksiä koko ajan jotain juttua ja musta tuntuu, että mun pitäis olla jotain muuta kuin olen. Se on liian helppo. Mä oon edelleen epäkypsässä vaiheessa, jossa vain saavuttamattomat kiinnostaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Toi on just tota. Olet kiinnostunut, mutta toinen ei saisi osoittaa sitä, muuten alkaa ahdistaa. Omalle kohdalleni sattui kerran samanlainen tapaus. Kun neito kertoo, että ahdistaa, ei ole mitään syytä/järkeä kuluttaa ko. lutakkaan enempää aikaa. Pidin parin viikon tauon ja toivotin eukolle hyvää naistenpäivää. Sen jälkeen hän kysyi, olisinko vielä kiinnostunut tapaamisesta. Sanoin tylysti että no way Hose, mikä tuollaisille perseille on enemmän kuin oikein.

Summa summarum, jos on kiinnostunut, saa sen myös osoittaa. Jos toista ei kiinnosta, tuskin siitä mitään muutenkaan tulisi.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Onnittelut puiskalle. Näin pelottavasta naamastas muuten unta yksillä päikkäreillä. ;)

Muut kuin lapsosten, miehen ja anopin lahjat postitettu ja jaettu, ah mikä levollinen fiilis. Glögit tulee jo korvista ulos, täytynee siirtyä takaisin kaakaoihin.
tuulenpuiska

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onnittelut puiskalle. Näin pelottavasta naamastas muuten unta yksillä päikkäreillä. ;)
Se on se parta...
Jenny Daa-aah! ling

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

tuulenpuiska kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onnittelut puiskalle. Näin pelottavasta naamastas muuten unta yksillä päikkäreillä. ;)
Se on se parta...
Kyllä se oli se ilme...

*slap!*
tuulenpuiska

Re: Fittan Lördag

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
tuulenpuiska kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Onnittelut puiskalle. Näin pelottavasta naamastas muuten unta yksillä päikkäreillä. ;)
Se on se parta...
Kyllä se oli se ilme...

*slap!*
"Ei suositeltavaa lapsille, vanhuksille ja herkkähermoisille"
Vastaa Viestiin