Sellon ampuvälikohtaus

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriD kirjoitti:Olisikohan nyt jo aika kerätä käsiaseet pois? Sisäministeri tietysti jatkaa virassaan entiseen tapaan..
Paljonko tässäkin tuo olisi auttanut jos joku somppu tuonut mukanaan tussarin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lisää vettä mamuvastaiseen myllyyn.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Lisää vettä mamuvastaiseen myllyyn.
Se on ihan sama onko ampuja syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Kun kilahtaa niin kilahtaa ja muut kärsii.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja saira »

Jotenkin toivon, et tällä kertaa asiasta uutisoitaisiin toisin: Media nostaa koulusurmissa esiin antisankarin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mamu-mutiainenhan se.
Pillujutuista kyse.
Panttivankitilanteesta huhutaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lisää vettä mamuvastaiseen myllyyn.
Se on ihan sama onko ampuja syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Kun kilahtaa niin kilahtaa ja muut kärsii.
Et nyt ihan tainnut ymmärtää mun pointtia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Lisää vettä mamuvastaiseen myllyyn.
Se on ihan sama onko ampuja syntyperäinen suomalainen vai maahanmuuttaja. Kun kilahtaa niin kilahtaa ja muut kärsii.
Et nyt ihan tainnut ymmärtää mun pointtia.
Etkä sinä minun.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Persujen kannatus olikin jo kivasti laskussa, mutta nyt ne taitaa taas nousta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bhven

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Voimia ja jaksamista omaisille. Hieman naurattaa jo etukäteen mitäköhän tarinaa homman urposiipi kehittää foorumilla. Lieneeköhän kyseessä soturi- ja kunniakulttuurissa kasvanut genitaaliuskonnon edustaja? En jaksa nyt mennä lukemaan.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21507
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Poliisi julkaisi kuva. Kosovon albaani, eli rikollissakkia. Näistä kavereista tulee olemaan vielä paljon riesaa.

Kuva
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bhven kirjoitti:Voimia ja jaksamista omaisille. Hieman naurattaa jo etukäteen mitäköhän tarinaa homman urposiipi kehittää foorumilla. Lieneeköhän kyseessä soturi- ja kunniakulttuurissa kasvanut genitaaliuskonnon edustaja? En jaksa nyt mennä lukemaan.
Entäs jon onkin? Luuletko ettei sellaista kulttuuria ole? Miksi naureskella jos noin todella on.´Ei kuitenkaan ollut Afrikan neekereitä kunniamurhineen.

Albaani siis. Jos ase oli luvaton, niin paljon hei auttaa viedä kaikkien Suomen kansalaisten luvalliset aseet.
elco

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti:Poliisi julkaisi kuva. Kosovon albaani, eli rikollissakkia. Näistä kavereista tulee olemaan vielä paljon riesaa.
Ottaen huomioon sen, miten paljon he rikastuttavat kulttuuriamme ja vaihtavat vaippojamme vanhainkodissa niin ollaan kovasti plussalla.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21507
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:Ottaen huomioon sen, miten paljon he ... vaihtavat vaippojamme vanhainkodissa niin ollaan kovasti plussalla.
Totta tuokin. Ainakin puoliksi. Uskon albaanien ainakin vievän ne vaipat.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Entäs jon onkin? Luuletko ettei sellaista kulttuuria ole? Miksi naureskella jos noin todella on.´Ei kuitenkaan ollut Afrikan neekereitä kunniamurhineen.
Niin just! Ei ole yksittäistapauksia!
Albaani siis.
Aijjaa. Komento takaisin, kyse oli sittenkin yksittäistapauksesta. Hajaantukaa, täällä ei olekaan mitään keskusteltavaa. (paitsi tietenkin aselait)
Jos ase oli luvaton, niin paljon hei auttaa viedä kaikkien Suomen kansalaisten luvalliset aseet.
Auttaa, koska luvattomat aseet ovat varsin usein aikaisemmin olleet luvallisia. Mitä vähemmän luvallisia aseita, sitä vähemmän niitä varastetaan tai päätyvät muuten vääriin käsiin/tarkoituksiin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Eikös tuota jo epäillä mustasukkaisuusdraamaksi? Pettäjille ja kolmansille osapuolille urheilutermein myrskyvaroitus.
Neljä kuollutta?
Joku gangbang-porukka, yksi porukasta tuli mustasukkaiseksi.

Huumori on yksi tapa yrittää selviytyä yli ikävistä asioista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23551
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Auttaa, koska luvattomat aseet ovat varsin usein aikaisemmin olleet luvallisia.
Ja tilasto tämän faktan takana olikaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Tuonkin hullun olisi voinut poistaa päiviltä, jos jollakin muulla olisi ollut ase.
Mietitäänpäs tilanne uudestaan.

Prismassa kuuluu kova pamaus. Puolet paikallaolijoista vetää käsiaseensa esiin. Ketä kohti he alkavat ammuskella takaisin? Jokaista "uhkaavan näköistä" lähelläolijaa joka sohottaa ympärilleen aseellaan?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Huumorintaju onkin tarpeen tällä pakolaisten haalimistahdilla.
Ilmeisesti Bhven viittasi sinuun Homman hörhösiivellä.

Keitä syytät ampumatapauksesta? Kaikkia Suomen albaaneja, vai kaikkia maahanmuuttajia? Muualla ehdittiin jo puhua tummahipiäisestä ammuskelijasta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21507
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Frederik Krueger kirjoitti:Keitä syytät ampumatapauksesta? Kaikkia Suomen albaaneja, vai kaikkia maahanmuuttajia?
Kaikkia afrikan, lähi-idän ja balkanin pakolaisia / mamuja.

Aasialaiset venepakolaiset taas ovat erittäin jees. Kovia opiskelemaan ja ahkeria työntekijöitä. Nokialle töihin tulevat 'maahanmuuttajat' ovat myös jees. Samoin kuin meidän asiakkaana oleva nuori skotti, oikein ahkera 3 firman pyörittäjä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

MTV3 osti juuri mainostilaa Goolge.fi:stä sanoilla Ibrahim ja Prisma. Hyeenat!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja aasi »

annepa kirjoitti:MTV3 osti juuri mainostilaa Goolge.fi:stä sanoilla Ibrahim ja Prisma. Hyeenat!
Näin saman väitteen, mutta en minä ainakaan pysty todentamaan oikeaksi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sivustahuutaja kirjoitti:Aasialaiset venepakolaiset taas ovat erittäin jees.
Eivät voi olla, koska ainakin vietnamilaiset olivat vuoden 2005 rikosepäilytilastoissa korkeammalla sijoituksella kuin esim. somalit ja irakilaiset. Turkkilaiset taisivat olla tilastossa vielä pahempia kuin vietnamilaiset, saattoi olla joku muukin ulkomaalaisryhmä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja annepa »

aasi kirjoitti:
annepa kirjoitti:MTV3 osti juuri mainostilaa Goolge.fi:stä sanoilla Ibrahim ja Prisma. Hyeenat!
Näin saman väitteen, mutta en minä ainakaan pysty todentamaan oikeaksi.
No, media on joka tapauksessa hyeena. Niin kai me kaikki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja saira »

Aselakien syyttäminen tässä asiassa on yhtä mustavalkoista kuin monikulttuurisuuden syyttely. Kumpikaan ei ole syy. Laittomia aseita saa myös tuotua ulkomailta, ei ne kaikki suomalaisilla ole olleet.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
elco

Re: Sellon ampuvälikohtaus

Viesti Kirjoittaja elco »

saira kirjoitti:Aselakien syyttäminen tässä asiassa on yhtä mustavalkoista kuin monikulttuurisuuden syyttely. Kumpikaan ei ole syy. Laittomia aseita saa myös tuotua ulkomailta, ei ne kaikki suomalaisilla ole olleet.
Mikä se syy sitten on?

Olisiko nämä murhat voitu välttää sillä, että Kosovon albaaneja ei olisi päästetty maahan? Uskoakseni olisi.