Vapaa tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
tuulenpuiska

Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Jaa mistä? Saatte arvata kahdesti :D
Dumis

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Huomenta vaan, eipä viime yönäkään kovin hyvin tullut nukuttua.
Ehkäpä mä kohta hommaan sen uuden patjan&sängyn.
milli

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Asiakkaalla.. ihan kivaa olla kyllä töissä ja vielä kivempaa kun huomenna ei tarvitse mennä töihin :D Kiva tällainen pehmeä lasku työntekoon loman jälkeen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Muutaman viikon tauon jälkeen sain taas perseeni liikutettua salille ja ihan varovaisestihan sitä otettiin, juu niin varmaan. Syväkyykkyjä harjoittelin.

Yöllä ei sitten nukuttu kun perseessä ja reisissä kasvukivut sykki. Sängystä pääsin liikenteeseen puolentuntia herätyksen jälkeen ja aamutoimetkin menivät vikkelään, mitä nyt otsa otti kontaktia peilikaapin kulman kanssa.

Ja eikun junaa odottamaan. Ja odottamaan. Kolme varttia viimassa seistyä semmoinen kapistus vihdoin suostui saapumaan. Olotila oli kuin japskimetrossa ja vieressä seissyt turkkiin pukeutunut svenskataalande matami haisi jollekkin hajuvedelle niin että laatta meinasi lentää. Ja varmuudenvuoksi vielä töni laukullaan palleille.

Ei taas vituta yhtään.

Edit: ja ettei liian helpolla pääsisi niin iski kunnon jysäri.
Viimeksi muokannut Bluntly, 05.01.2010 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vapaa mistä, ei kukaan ole vapaa, ei absoluuttisesti eikä muutenkaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mistä tietää ettei naapurit ole koskaan asuneet ok-talossa? Lumitytöt on tehty päin v*ttua. Voi hemmetti että meinas mennä hermo.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriD

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:Mistä tietää ettei naapurit ole koskaan asuneet ok-talossa? Lumitytöt on tehty päin v*ttua. Voi hemmetti että meinas mennä hermo.
Oliko lumet lykitty sun puolelle, vai miksi kiinnostaa?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mistä tietää ettei naapurit ole koskaan asuneet ok-talossa? Lumitytöt on tehty päin v*ttua. Voi hemmetti että meinas mennä hermo.
Oliko lumet lykitty sun puolelle, vai miksi kiinnostaa?
Hehheh, jos lumet on lykitty naapureiden puolelle niin he todella ovat asuneet OK-taloissa pitkään. Liian pitkään nääs!

Stadinarska
VuKi 2009
perusharkat menossa uuteen tyyliin
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Stadinarska kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Mistä tietää ettei naapurit ole koskaan asuneet ok-talossa? Lumitytöt on tehty päin v*ttua. Voi hemmetti että meinas mennä hermo.
Oliko lumet lykitty sun puolelle, vai miksi kiinnostaa?
Hehheh, jos lumet on lykitty naapureiden puolelle niin he todella ovat asuneet OK-taloissa pitkään. Liian pitkään nääs!
Niin, tai niin korvessa yksin pitkän aikaa, etteivät tajua vielä että uusia taloja on rakennetty ympärille.

Uudessa paikassa, hiljaista on, onneksi. Saan opetella rauhassa näiden omia käytäntöjä, vaikka työt samoja ovatkin. Ergonomia vaikuttaa ainakin todella hyvältä, jee, kerrankin!!

Lähtisköhän joku tänään leffaan tai safkaamaan tmv... Avatar? Joku?
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumis

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti: Lähtisköhän joku tänään leffaan tai safkaamaan tmv... Avatar? Joku?
Voisin kyllä jotain kahavitella tjms (holitta), Avatareen on jo leffasura to/pe-käyntiä varten.
Stinky

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Nyt rupee unettomuus vaikuttaa duuneihin. Muuta tehnyt tänään kun sössinyt.
Ihottumakin is bäk. Vittu että vituttaa stressata jutuista tälläin kropallakin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Stinky: Melatoniini autto mulla sen verran, että muistan heränneeni vain kerran viime yönä ja nukahtaneeni helposti uudestaan. Eiköhän se mulla tästä kun pääsee työrytmiin taas kiinni. Kysy lekurilta tai roudaa ulkomailta :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Menen katsomaan pilvilinnaa jokja romahti, pitää saattaa loppuun tuo trilogia.
14:15 rivi7 paikka 12, vagipaikka tuossa 3. kopissa..Tennarissa.
NuoriD

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nowaysis kirjoitti:. Kysy lekurilta tai roudaa ulkomailta :)
Lääkäri kirjoitta melatoniinia lähes yhtä nopeasti kuin laskun, eli ei sitä kannata ulkomailta asti lähteä roudaamaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No jos nyt sattuu olemaan ulkomailla vaikka ennen unettomuutta ;-) Itse en ole koskaan unettomuusnappeja lääkäriltä asti hakenut, äidiltä tai mieheltä niitä satunnaisesti saanut, ja kesällä ajattelin ostaa melatoniinia muuten vaan varastoon ja jetlagiin.

Toimii kyllä vaihtelevasti. Mulla vaikutusta on havaittu, joillakin isommilla annoksilla ja joillakin ei ollenkaan.

Sanotaan vielä, ettei tää mun ns. unettomuus oo "oikeaa" unettomuutta, rikkinäisempiä öitä vaan jotka ei kuitenkaan vaikuta päivän vireystilaan.

(Viittasin sillä matkailulla myös Stinkyn työhön.)
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Kiitos vinkistä. Mä vähän googlettelen tota melatoniinia eka.

Ps. En ole enää matkailualla :]
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Oliko lumet lykitty sun puolelle, vai miksi kiinnostaa?
Kiinnostaa siksi, että se vaikeuttaa mun lumitöiden tekoa. Urpot kasaavat heti tohon väylien reunaan sellaset vallit, että lumi ei enää näillä sademäärillä mahdu mihinkään. Jokainen ok-asuja kyllä tietää, että se lumella täyttäminen aloitetaan sieltä huomattavasti kauempaa.

Ja miks mun puhelin soi koko ajan? Oon saatana lomalla, ei kiinnosta puhua kenenkään kanssa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Vittu missä se vitutusketju on saatana! Vituttaa tuo tekopyhä synnyttäjä niin etten taida päästää koskaan lastani sen lähettyville. Vittu mitä suuruusharhaa ja paranoiaa! Helvetin hullu ämmä, jos kulkee geeneissä listin itseni ennen kuin alan samanlaista haittaa tuottaa muille.

Lisäksi vituttaa se supermasentava lällätys "olen kylmä ja kivinen kaivo, piha ilman sadettajaa", eikö nyt VOI lakata soittamasta julkisilla paikoilla!? Että vielä teostokorvauksen joku niittää siitä hyvästä että saan raivosta verensyöksyn, saatana.

Eipä muuta, hyviä pyhiä vaan kaikille.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Apua. Tilasin netistä kummitytölle Nintendo DS-pelin, ja nyt vähän jännittää mikä siinä on vialla, kun oli niin edullinen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
milli

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

Melnais kirjoitti:Vittu missä se vitutusketju on saatana! Vituttaa tuo tekopyhä synnyttäjä niin etten taida päästää koskaan lastani sen lähettyville. Vittu mitä suuruusharhaa ja paranoiaa! Helvetin hullu ämmä, jos kulkee geeneissä listin itseni ennen kuin alan samanlaista haittaa tuottaa muille.
Meidän isä niin kiltisti joskus sanoi, että säälii sitä miestä joka meidän sukuun joutuu.. koska.. meidän äidin suvun naiset ovat niin kauheita akkoja.. ja mä kuulema välillä muistutan äitiä.
Nyt mä sitten tarkkailen koko ajan sitä, että muistutanko meidän äitiä.. ja jos jotain merkkejä tulee, niiin olen aivan murheen murtama.

Toivotaan, että tiedostamalla nuo epämieluisat piirteet, pystytään välttämään ne.
nastamuumio

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Hiihaa, eilen keskusteltiin puhelimessa, pariinkin kertaan, ja tais mennä jotakin perille, kun tänään ei oo vielä soinut. Ei kuitenkaan lopullisesti, koska huomenna pitää kuulemma "vähän jutella". Jo ekalla tapaamisella sanoi, että "kaikesta pitää voida puhua".

On vaan niin totta toi, kun viimisimmässä Trendi-lehdessä oli, että kakskymppisinä naiset tahtoo vaaleenpunasen parisuhteen, mutta miehet ei ja sit kolmikymppisenä asiat on päinvastoin. En kuitenkaan halua siirtyä kakskymppisiin miehiin, vaikka lehdessä niin suositeltiin. Kokemuksia?
Kai Nalo

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nastamuumio kirjoitti:Kokemuksia?
Mietit liikaa. Miksi et vaan pane niin kauan pankkoon, että kestät tulevan 3 vuoden selibaatin?
nastamuumio

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kai Nalo kirjoitti:
Mietit liikaa. Miksi et vaan pane niin kauan pankkoon, että kestät tulevan 3 vuoden selibaatin?

Se panetus nyt vaan lakkaa, kun kaikesta pitää puhua. Ja sitten on parikin syytä, miksi vieläkään ei ole pantu, ja fiilikset vähenee suurin piirtein sana sanalta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kai Nalo kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Kokemuksia?
Mietit liikaa. Miksi et vaan pane niin kauan pankkoon, että kestät tulevan 3 vuoden selibaatin?
Ensin itketään et ei oo, sit itketään et on. Hmpf!
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

nastamuumio kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:
Mietit liikaa. Miksi et vaan pane niin kauan pankkoon, että kestät tulevan 3 vuoden selibaatin?

Se panetus nyt vaan lakkaa, kun kaikesta pitää puhua. Ja sitten on parikin syytä, miksi vieläkään ei ole pantu, ja fiilikset vähenee suurin piirtein sana sanalta.
No sano sille suoraan, että ei kiinnosta puhuminen vaan paneminen. Niinq että turpa kii ja käytä kikkeliä :P
Vastaa Viestiin