Vapaa tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
nastamuumio

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Elppis kirjoitti: Ensin itketään et ei oo, sit itketään et on. Hmpf!
Jotain sellasta intohimoa kaipais.
Kai Nalo

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti: No sano sille suoraan, että ei kiinnosta puhuminen vaan paneminen. Niinq että turpa kii ja käytä kikkeliä :P
Just niin. "Tulitko tänne panemaan vai puhumaan. Jos puhumaan, niin tossa on ovi. Osaat varmaan käyttää?"
nastamuumio

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kai Nalo kirjoitti:
bliss kirjoitti: No sano sille suoraan, että ei kiinnosta puhuminen vaan paneminen. Niinq että turpa kii ja käytä kikkeliä :P
Just niin. "Tulitko tänne panemaan vai puhumaan. Jos puhumaan, niin tossa on ovi. Osaat varmaan käyttää?"
Tuntuu, että tsäänssit meni jo. Ja se ei pane, jos en käy just ensin suihkussa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Unohda.
Kai Nalo

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nastamuumio kirjoitti:Ja se ei pane, jos en käy just ensin suihkussa.
Eikö sinne suihkuun voi mennä kimpassa ja panna jo siellä?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti: Mistä tietää ettei naapurit ole koskaan asuneet ok-talossa? Lumitytöt on tehty päin v*ttua.
Samat sanat. Autotallin päätyssä on lumikasan takana noin 5 metriä nurmikkoa. Tai no on siinä ehkä 10 cm lunta päällä. Kukas sinne nyt näillä lumimäärillä lähtee työnteleen yhtään mitään, sen puolitoistametrisen kasan taakse???
Lisäksi meidän talon päätyssä on autopaikka joka me on pidetty puhtaana jos vaikka tulee autollisia vieraita. No nyt siihen vähälumiselle paikalle oli kolattu viime yön lumet. Onneksi sitä oli vähän, putsasin siis autopaikan uudestaan.

Nämä naapurit on kuitenkin asunu tässä toistakymmentä vuotta, että en usko että kyse on siitä onko asunut pientalossa vai ei. Saattaapi kyse olla siitä että IHMISET ON TYPERIÄ!

nastamuumio kirjoitti:
Ja se ei pane, jos en käy just ensin suihkussa.
Viittaan edellä mainittuun totuuteen ihmisten ominaisuuksista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:Eivät ne kovin kalliita ole.
Pertti, sä olet taas tyhmä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä oon kyllä oikeesti liian neuroottinen. Mutta toi suihkuhomma, aina ennen on kyllä kelvannut, jos oon esim. muutama tunti aiemmin käynyt suihkussa - onks nää aiemmat olleet sitten ihan porsaita vai onko kyse vaan siitä, että ajat muuttuu ja noi aiemmat on sijoittuneet ajallisesti jonnekin pian pronssikauden jälkeen?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nastamuumio kirjoitti:Mä oon kyllä oikeesti liian neuroottinen. Mutta toi suihkuhomma, aina ennen on kyllä kelvannut, jos oon esim. muutama tunti aiemmin käynyt suihkussa - onks nää aiemmat olleet sitten ihan porsaita vai onko kyse vaan siitä, että ajat muuttuu ja noi aiemmat on sijoittuneet ajallisesti jonnekin pian pronssikauden jälkeen?
Aiemmat on käyneet riittävän kuumana suuhun...
nastamuumio

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Aiemmat on käyneet riittävän kuumana suuhun...
Joo, olinhan mä jotain kaksviis silloin....
NuoriD

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

nastamuumio kirjoitti:Mä oon kyllä oikeesti liian neuroottinen. Mutta toi suihkuhomma, aina ennen on kyllä kelvannut, jos oon esim. muutama tunti aiemmin käynyt suihkussa - onks nää aiemmat olleet sitten ihan porsaita vai onko kyse vaan siitä, että ajat muuttuu ja noi aiemmat on sijoittuneet ajallisesti jonnekin pian pronssikauden jälkeen?
Jotkut väittävät, että ihmiset ovat erilaisia.

Kuulostaahan tuo nyt tietty hiukan neuroottiselta tyypiltä, mutta jos se sitten itsekin käy useasti suihkussa, niin et joudu sissijuustoa pureskelemaan.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mut se kaivattu intohimo. Äääääää, tää tuntuu ajantuhlaukselta. Hajukemiat kun ei kohtaa niin niin... Missä on Keikaus?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Missä on Keikaus?
Missä on JJ, ven niidid?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vesper kirjoitti:Apua. Tilasin netistä kummitytölle Nintendo DS-pelin, ja nyt vähän jännittää mikä siinä on vialla, kun oli niin edullinen.
Tilaamaasi tuotetta ei valitettavasti ole saatavilla. Tästä syystä tilauksesi on nyt peruutettu. Pahoittelemme aiheuttunutta vaivaa.

V*ttu!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
tuulenpuiska

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Ketjua lukiessa tulee mieleen josko Nastis on oikeasti subbari, joka salaa haluaa että se otetaan väkisin, rajusti ja kysymättä :P
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja huima »

tuulenpuiska kirjoitti:Ketjua lukiessa tulee mieleen josko Nastis on oikeasti subbari, joka salaa haluaa että se otetaan väkisin, rajusti ja kysymättä :P
Eikös jokainen nainen ole?
RP

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä otan teidät kaikki, väkisin. Loppuu tämä saatanan saamattomuusjauhanta.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

annepa kirjoitti:Lisäksi meidän talon päätyssä on autopaikka joka me on pidetty puhtaana jos vaikka tulee autollisia vieraita. No nyt siihen vähälumiselle paikalle oli kolattu viime yön lumet. Onneksi sitä oli vähän, putsasin siis autopaikan uudestaan.
Mulla oli joskus autoton aika, jolloin asuin kerrostalossa ja maksoin kuitenkin lämpötolpallisesta parkiruudusta. Laiska naapuri kippasi pari kertaa lumet putsattuun parkkiruutuuni. Josta sitten erään kerran heivasin koko ison kasan sen ison Mersun ruutuun. Tuli pimputtaman ovikelloa ja meuhkasi josko haluan turpaani kun tommosta teen. Kysyin jotta josko veisit ne oman ruutusi lumet sinne minne ne alunperin kuuluu vai paukkaanko saman tien sua turpaan. Sen jälkeen mulla oli usein puhdas parkkiruutu ilman omaa lumityötä. Ja alkoi tervehtimäänkin ko episodin jälkeen.

RP vois aloittaa vaikka täältä !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Woop woop. Sain ku sainki otettua 20min päikkärit töiden jälkeen!!!!!1111 Ja jaksoin käydä salillakin. Johan siinä sit kuitenki oli viikon tauko. Nyt kaffetta, miehen puolikkaita ja odotusta että ysti tulee saunomaan.
bliss

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Viddu. Meni ekaks väärään ketjuun :P

Tarttis varmaan tehdä jotain että sais aikaan sitä sutinaa

Viime aikoina tosin vain yksi tyyppi on vähän niinq koskettanut mun simpukkaa. Toisaalta. Sehän riittää - mutta mä taidan olla sille vähän liian vanha ja liian arkipäiväinen ja tylsä ja liian kaikkee muutakin ei-toivottavaa.
Next...
NuoriD

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Viddu. Meni ekaks väärään ketjuun :P

Tarttis varmaan tehdä jotain että sais aikaan sitä sutinaa

Viime aikoina tosin vain yksi tyyppi on vähän niinq koskettanut mun simpukkaa. Toisaalta. Sehän riittää - mutta mä taidan olla sille vähän liian vanha ja liian arkipäiväinen ja tylsä ja liian kaikkee muutakin ei-toivottavaa.
Next...
Se on menny ihan sekasin.

Neljänkympin villitys?
bliss

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Tsekkaa mitä vastasin sulle Mitä haluat vuodelta 2010 -ketjussa. Toteutan sitä. Niinq.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Mulla ei kestäis. Mitä vanhemmaks tulee sen huonommin kai kestää... Jospa se toinen lähtis maanpakoon.
Asie Payton

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Skimbaloma menee ihan nysväämiseksi - täällä on kylmä kuin ryssän helvetissä (no ainakin niitä venäläisiä täällä on ihan helvetisti) ja ravintolayrittäjä rikastuvat lompakkoni suosiollisella avustuksella. Jääkausi tulossa!!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapaa tiistai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Asie Payton kirjoitti:Skimbaloma menee ihan nysväämiseksi - täällä on kylmä kuin ryssän helvetissä (no ainakin niitä venäläisiä täällä on ihan helvetisti) ja ravintolayrittäjä rikastuvat lompakkoni suosiollisella avustuksella. Jääkausi tulossa!!
(sun pitää vaan ymmärtää, ne pitää Lapin asuttuna! Jänkäjoonaat voi sitten kesät vedellä viinaa tunturissa? Keskieuroopassa varmaan vöhemmän venäläisiä laskettelijoita)

Jaa-a kävin juuri pikavisiittimellä Itiksen alennusmyynneissä, joka toinen "asiakas" tyssä, lopuista puolet oli somppuja, jotkut blissiä vanhemmat somput työnteli omia hedelmäkärrejään kun Stokkalla siemasin tupla ekspresson..(3,90 Amica vrt. 2,40 Rosso) Ovat somalitkin huomanneet kuinka valtio tukee lapsiperheitä?
Vastaa Viestiin