Kevyt keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pidätkö itseäsi enemmän

itsekkäänä
12
60%
epäitsekkäänä
8
40%
 
Ääniä yhteensä: 20

bliss

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Eihelvetti. Nyt oon nähnyt kaiken. Mythbustersit kiillottavat kakkaa :shock: :D
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

bliss kirjoitti:Eihelvetti. Nyt oon nähnyt kaiken. Mythbustersit kiillottavat kakkaa :shock: :D
Hitto, unohdin laittaa tallennukselle. Onneksi tulee sunnuntaina uusintana. Haluan nähdä kakankiillotusta!
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bliss kirjoitti:Eihelvetti. Nyt oon nähnyt kaiken. Mythbustersit kiillottavat kakkaa :shock: :D
Mitä myyttiä tuossa testataan?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Unohdin vaihteeksi eväät kotiin. Täytyy mennä vaan kiltisti syömään ne sinne, jottei yhteiskuntarauha järky.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unohdin vaihteeksi eväät kotiin. Täytyy mennä vaan kiltisti syömään ne sinne, jottei yhteiskuntarauha järky.
Nyt on torstai!
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unohdin vaihteeksi eväät kotiin. Täytyy mennä vaan kiltisti syömään ne sinne, jottei yhteiskuntarauha järky.
Nyt on torstai!
Voi torstainakin jäädä eväät kotiin. Mä lähden nyt syömään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unohdin vaihteeksi eväät kotiin. Täytyy mennä vaan kiltisti syömään ne sinne, jottei yhteiskuntarauha järky.
Nyt on torstai!
Kaks kertaa viikossa on minimi syödä eväät töissä. Näin olen luvannut toimia, jottei meiltä lopu rahat, nyt kun kiinnitin mummonmiljoonanikin kokonaan kämppään ja muut säästöt meni asuntokuplassa. Muija jää kuitenkin kohta hoitovapaalle ja häät pitäis maksaa. Vituttaa repiä joku 10 kiloa niihinkin...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

No siis mä vaaaaan huomautin, että kirjoitat keskiviikon ketjuun, mutta siis kiitos informaatiosta ;)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:No siis mä vaaaaan huomautin, että kirjoitat keskiviikon ketjuun, mutta siis kiitos informaatiosta ;)
Nyt meni täälläkin ylös asti 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

MUT SIIS MITÄ, OLEN HIDAS!! OOTTE MENOSSA NAIMISIIN, KOSKA KOSKA?? IHANAA <3
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:MUT SIIS MITÄ, OLEN HIDAS!! OOTTE MENOSSA NAIMISIIN, KOSKA KOSKA?? IHANAA <3
Ja mä kysyisin että miksi, kun aika usein tuntuu olevan jotain naputettavaa...?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:MUT SIIS MITÄ, OLEN HIDAS!! OOTTE MENOSSA NAIMISIIN, KOSKA KOSKA?? IHANAA <3
Ja mä kysyisin että miksi, kun aika usein tuntuu olevan jotain naputettavaa...?
Ai? Mun mielestä Ylermi tuntuu naputtavan melko vähän, ainakin siis tänne julkisesti. :shock:

Tietysti vertaan taas itteeni, ägh...
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Ja mä kysyisin että miksi, kun aika usein tuntuu olevan jotain naputettavaa...?
Ai? Mun mielestä Ylermi tuntuu naputtavan melko vähän, ainakin siis tänne julkisesti. :shock:
Minä taas epäromanttisena tylsimyksenä kysyisin pikemminkin sen perään, mikä saa 3-kymppiset säästämään ruokailussakin, jotta saa järkättyä kalliit prinsessahäät? Kuulostaa varsin hullulta.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Siis mä en hehkuta tietoisesti parisuhteitani ~koskaan, koska se on vaan jotenkin kornia. Sen sijaan raportoin ihan tietoisesti oikeastaan vain karikot, koska itse tykkään lukea muiden karikoista. Ne on vaan huomattavasti mielenkiintoisempia ja elämänmakuisempia ne.

Mutta Vesperille siitä tulkintapropsit, että ei mun nykyinen suhde helppo ole, toisaalta aika harvalla on. Kun kumpikaan osapuoli ei ole helposti alistuva, niin suhde ei juuri koskaan ole helppo, näin minä asian näen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti:Kuulostaa varsin hullulta.
Naiset on. Mut on ne välillä ihaniakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RP kirjoitti:MUT SIIS MITÄ, OLEN HIDAS!! OOTTE MENOSSA NAIMISIIN, KOSKA KOSKA?? IHANAA <3
Jos kaikki menee niinkuin on kaavailtu, niin tänä kesänä. Ihan tietoisesti olen jättänyt kertomatta, etten hehkuttaisi vastoin luontoani. Mut en mä nyt tuota pimittäänkään ala, kun kerran kysyit 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:MUT SIIS MITÄ, OLEN HIDAS!! OOTTE MENOSSA NAIMISIIN, KOSKA KOSKA?? IHANAA <3
Ja mä kysyisin että miksi, kun aika usein tuntuu olevan jotain naputettavaa...?
Öh? Veikkaisin, että liitto, jossa ajoittain taistellaan ennen papin aamenta kestää suuremmalla todennäköisyydellä, kuin liitto, jossa eletään pelkässä ruusunpunaisessa hattarassa.
Viimeksi muokannut NuoriD, 07.01.2010 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

urpiainen kirjoitti:Minä taas epäromanttisena tylsimyksenä kysyisin pikemminkin sen perään, mikä saa 3-kymppiset säästämään ruokailussakin, jotta saa järkättyä kalliit prinsessahäät? Kuulostaa varsin hullulta.
Niin kuulostaa. Jospa sitä eroaa huonommin kun muistaa mitä kaikkea se yks pikkujuhla veikään...
Dumis

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
RP kirjoitti:MUT SIIS MITÄ, OLEN HIDAS!! OOTTE MENOSSA NAIMISIIN, KOSKA KOSKA?? IHANAA <3
Jos kaikki menee niinkuin on kaavailtu, niin tänä kesänä. Ihan tietoisesti olen jättänyt kertomatta, etten hehkuttaisi vastoin luontoani. Mut en mä nyt tuota pimittäänkään ala, kun kerran kysyit 8)
No helvetti, onnea! Ja kyllä tuota nyt saa hehkuttaa, oli se sit mitenkä kornia, höpsö! Viikosta toiseen IhQdaa!-hehkutukset sit vaan alkaa kyllästyttää...
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti: Minä taas epäromanttisena tylsimyksenä kysyisin pikemminkin sen perään, mikä saa 3-kymppiset säästämään ruokailussakin, jotta saa järkättyä kalliit prinsessahäät? Kuulostaa varsin hullulta.
Miehellä on suhteellisen edullinen työpaikkaruokailu ~100€/kk. Tuossa ei ole kahvit mukana. Joten jos haluaa säästää (siis ihan mihin tahansa), niin tuolta aloittaisin ensimmäisenä. Varsinkin kun kotona syödään kuitenkin vielä yksi iso ateria. Omat maukkaat eväät mukaan.
Viimeksi muokannut RP, 07.01.2010 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriD

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:
RP kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Unohdin vaihteeksi eväät kotiin. Täytyy mennä vaan kiltisti syömään ne sinne, jottei yhteiskuntarauha järky.
Nyt on torstai!
Voi torstainakin jäädä eväät kotiin. Mä lähden nyt syömään.
Hernekeittoa. :prööt:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onnea Ylermi! Kyllä niitä häitä saa 3000 euroonkin, jengillä masu täys ja hauskaa on (kysykää Dumikselta), mutta 10000 taas takaa jonkinlaista yleellisyyttä ;) Sehän riippuu ihan ihmisistä minkälaiset häät haluaa, ei se kallis hinta aina prinsessointia tarkoita!
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:
Nyt on torstai!
Voi torstainakin jäädä eväät kotiin. Mä lähden nyt syömään.[/quote]

Hernekeittoa. :prööt:[/quote]

Meillä kanssa, pannukakku syötiin jo eilen :oops: Kyllä perä taas rutajaa iloisesti illalla.
Asie Payton

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jospa sitä eroaa huonommin kun muistaa mitä kaikkea se yks pikkujuhla veikään...
Riippuu kai siitä mitä se raha merkitsee. Itsellä se kun valuu sormien läpi kuin juoksuhiekka, niin eipä tuo juuri erossakaan missään tuntunut.

Yllille onnittelut. Ennustan, että liitto on onnistunut tänne raportoidusta ja ylisuurista häistä huolimatta. Positiivisen kautta toisen onnen hetkellä, sano!!
Dumis

Re: Kevyt keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Elppis kirjoitti:Onnea Ylermi! Kyllä niitä häitä saa 3000 euroonkin, jengillä masu täys ja hauskaa on (kysykää Dumikselta)
Oli kyl yhet hauskimmista häistä, eikä kyl johtunut käytetystä rahasta vaan hyvästä järkkäilystä.
Vastaa Viestiin