Tuskien Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^^No mutta... jos kerta on pakko jotain juippia etsiä niin eikö se sitten samaan hintaan vois olla sellanen enempi täydellinen? :D
Haastatteluun sit CV :D
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Musta tuntuu, että tuo blissin ilmo vetää puoleensa vittumaisia tyyppejä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No naisille tuskin vastaukset on tätä taattua google-kääntäjä laatua, mihin meikäläinen on joutunut tottumaan:

Hei

Hei! Voit aloittaa, haluan sanoa hänen nimeään. Nimeni on Elena. Haluan löytää miehen muodostaa perheen. Olen todella tyttö. Toivon, että kirjoitat minulle postilaatikkoon. Mielelläni nähdä viestisi.
Here's my e-mail osoite: [email protected]
Elena
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Bluntly kirjoitti:No naisille tuskin vastaukset on tätä taattua google-kääntäjä laatua, mihin meikäläinen on joutunut tottumaan:

Hei

Hei! Voit aloittaa, haluan sanoa hänen nimeään. Nimeni on Elena. Haluan löytää miehen muodostaa perheen. Olen todella tyttö. Toivon, että kirjoitat minulle postilaatikkoon. Mielelläni nähdä viestisi.
Here's my e-mail osoite: [email protected]
Elena
*kiihottuu*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Aika hevi ilmo. Arvioisin, että tulee noin 40-60 vastausta, kun kerta olet noin vanha kurppa.

Täytän muuten vaatimukset paitsi että olen liian nuori ja varattu.
Viinan kanssahan et ole koskaan lätrännyt?
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mä voin sitten jakaa vastausten parhaimmat (tai pahimmat) teidän kanssanne :P
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Miksi muuten laitoit horo-skooppisi? Et kai usko niihin? Siellähän on kait vaihtoehto "en usko" myös?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:Täytän muuten vaatimukset paitsi että olen liian nuori ja varattu.
No just mietin, että vapauselementtiä lukuunottamatta valtaosa miespuolisista ystävistäni täyttää kriteerit kirkkaasti. Kynnyskysymys ei siis liene vaatimuslista vaan tympeä asenne.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

EveryWoman kirjoitti:
elco kirjoitti:Aika hevi ilmo. Arvioisin, että tulee noin 40-60 vastausta, kun kerta olet noin vanha kurppa.

Täytän muuten vaatimukset paitsi että olen liian nuori ja varattu.
Viinan kanssahan et ole koskaan lätrännyt?
*auts*
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

NuoriD kirjoitti:Miksi muuten laitoit horo-skooppisi? Et kai usko niihin? Siellähän on kait vaihtoehto "en usko" myös?
Koska en jaksanut käyttää siihen sen enempää aikaa että olisin tutkiskellut enemmän vaihtoehtoja. Ja horoskooppi noin muuten antaa alkeellista suuntaa siitä milloin on hankittava syntymäpäivälahjat!
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
No mutta siinä on sitten jotain muuta vikaa.

Hassut vaatimuslistat ovat perseestä, koska harvoin ihmiset oikeasti haluavat sitä mitä rationaalisesti ajatellen vaativat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Mulla, superfilosofilla, on taas sellainen aate, ettei Bliss oikeasti halua että kukaan vastaa, sillai oikeasti.

Loppupeleissä Bliss haluaa varmasti sellasen cowboybuutseissaan ja chopperissa pihalle pärähtävän tatuoidun Jack Daniels- jätkän joka repäisee 501:t jalasta ja näyttää *sensuroitua matskua* ilman kumia.
Viimeksi muokannut Elppis, 07.01.2010 13:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Olemme siis aika eri laidoilla, sanoisin. Jääkäämme odottamaan.
Olen Pertin kanssa samaa mieltä :shock: Siis eihän tuohon ilmoon kukaan potentiaalinen vastaa. Kerros nyt, RP, minkälaisen miehen uskoisit tuohon vastaavan. Niinku käsi sydämmellä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Chap

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Chap »

NuoriD kirjoitti:Musta tuntuu, että tuo blissin ilmo vetää puoleensa vittumaisia tyyppejä.
Miksi vittumainen tyyppi vastaisin tuohon? Minä arvioisin, että tuo ilmoitus vetää puoleensa heikolla itsetunnolla varustettuja vässyköitä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Chap kirjoitti:Minä arvioisin, että tuo ilmoitus vetää puoleensa heikolla itsetunnolla varustettuja vässyköitä.
Näin.
Viimeksi muokannut Ylermi Ylihankala, 07.01.2010 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Mun eka ajatus oli, että ilmoituksesta ei käy oikeastaan mitenkään ilmi, mitä hän haluaa. Niiden ihmisten joukossa, jotka täyttävät luetellut kriteerit, on varmasti aika laidasta laitaan kaikenlaista porukkaa. Esim. "riittävä huumorintaju" ei kerro mitään olennaista, kun huumorintajun laji lienee kuitenkin määrää tärkeämpää.

Sitten tulin ajatelleeksi, että ehkä tuo valittu tyyli sitten kuitenkin välittää juuri oikean viestin juuri oikealle henkilölle. Sehän ei ole ihmeellistä, jos minun mielestäni ilmoitus ei vaikuta houkuttelevalta - minä kun tuskin olen blissin etsimää kumppanimatskua!

Olisikin siis tosi kiinnostavaa nähdä, millaisia vastauksia tuon tyyppiseen tekstiin tulee.
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

urpiainen kirjoitti:Kynnyskysymys ei siis liene vaatimuslista vaan tympeä asenne.
Ilmoituksen asennehan ei ole tympeä, sinulla vaan sattuu olemaan ennakkoasenne minusta tämän palstan juttujen perusteella ;)
bliss

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Elppis kirjoitti: Loppupeleissä Bliss haluaa varmasti sellasen cowboybuutseissaan ja chopperissa pihalle pärähtävän tatuoidun Jack Daniels- jätkän joka repäisee 501:t jalasta ja näyttää *sensuroitua matskua* ilman kumia.
Beibs, sä luet mua kuin avointa kirjaa :h:
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

bliss kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Kynnyskysymys ei siis liene vaatimuslista vaan tympeä asenne.
Ilmoituksen asennehan ei ole tympeä, sinulla vaan sattuu olemaan ennakkoasenne minusta tämän palstan juttujen perusteella ;)
Nääh. Sitä paitsi, pinnallisessa maailmassamme vastausten määrä ja luonne riippunee aika paljon myös siitä, minkälaiset kuvat laitoit ilmoituksen liitteeksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
MGandhi

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä taas oletan, että tuohon voisi vastata juuri sellainen mies jonka bliss haluaa.
Olemme siis aika eri laidoilla, sanoisin. Jääkäämme odottamaan.
Olen Pertin kanssa samaa mieltä :shock: Siis eihän tuohon ilmoon kukaan potentiaalinen vastaa. Kerros nyt, RP, minkälaisen miehen uskoisit tuohon vastaavan. Niinku käsi sydämmellä.
Muutenhan tuossa tekstissä ei varsinaisesti ole mitään vikaa, koska olettaisin (jos en paremmin tietäisi) ilmon olevan huumoripitoinen, kuin tuo viimeinen kohta: Et tule koskaan olemaan mitään lapseni rinnalla.

Juujuu, lapset on elämän suola ja maailman tärkein juttu, joojoo, mutta jos oikeasti haluaisi yh:nakin vielä joskus elää merkityksellisessä parisuhteessa, tuota ei kannattaisi suuremmin ainakaan mainostaa.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

EveryWoman kirjoitti:
Sitten tulin ajatelleeksi, että ehkä tuo valittu tyyli sitten kuitenkin välittää juuri oikean viestin juuri oikealle henkilölle.
Tätä niinku hiukan ajoin takaa.
elco

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti: Viinan kanssahan et ole koskaan lätrännyt?
Ehkä olen, ehkä en, mutta enää en läträä!

Suosittelen niitä urpiaisen kavereita.
RP

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

MGandhi kirjoitti: Juujuu, lapset on elämän suola ja maailman tärkein juttu, joojoo, mutta jos oikeasti haluaisi yh:nakin vielä joskus elää merkityksellisessä parisuhteessa, tuota ei kannattaisi suuremmin ainakaan mainostaa.
Parempi tuokin on ilmoittaa, ei tule sitten yllätyksenä. Välttyy suuremmilta murheilta.
NuoriD

Re: Tuskien Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Viinan kanssahan et ole koskaan lätrännyt?
Ehkä olen, ehkä en, mutta enää en läträä!

Suosittelen niitä urpiaisen kavereita.
No jos sä et läträä enää viinan kanssa, niin kai mäkin sitten olen vähintään 180 cm.
Vastaa Viestiin