Vapaa lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sain tuossa "ilmaisen" tarjouksen kun voitin Kondemarketissa ohiajaessani sellaisen. Siinä pääsi ilmaiseksi tutustumaan paikkaan Myllypurossa. Noh olisi pitänyt allekirjoittaa sopimus 60€'/kk niin olisi päässyt edes pukkariin jotta olisi voinut käytttää sen pari viikkoa ilmaista ikaa. Sopimus oli 18kk määräaikainen. Ennenkuin ehdin lukea pikkupränttejä olin jo ulko-oven toisella puolen. Kaveri yritti vielä soittaa minulle kun kävelin 5,4km Myllypurosta Herttomieneen. Mutta vastasin hänelle kuitenkin ja sanoin että "Ei kiinnosta näillä ehdoilla!" Vaikka halpaahan tuo olisi ollutkin! Ja eroon pääseminen sopparista vaikeaa.
Asie Payton

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Voi vitun vittu sentään. Se siitä saatanan kivasta vapaasta lauantaista. Rikoin vasemman polven heti ekassa pelissä. Eihän tästä nyt taas tule vittu yhtään mitään!!
SikaMika

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kai Nalo kirjoitti:Sali Järvenpäässä
Harjulan koulun (Loutti) kellarissa toimii punttimiesten sali. Se on melko pieni, mutta sieltä löytyy kaikki laitteet + runsaasti vapaita- ja käsipainoja. Melko hiljaista siellä on silloin harvoin ollut kun olen siellä käynyt, eli mukaan mahtuu pienuudesta huolimatta. Jäsenyys maksetaan vuosittain ja maksaa ~muutamia kymppejä.

EDIT: Maksaa 75€/vuosi ainakin tuon ao. linkin mukaan. Voin kysellä broidilta mitä se maksaa jäsenyydestään jos olet kiinnostunut.

http://www.javo.fi/index.php/voimailujaos
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ilmainen täky palstan maahanmuuttokriitikoille (olen jo kuulevinani Rouva Pupusen ja kselcon yhtäaikaisen orgasmin).

Pääsin nimittäin tänään todistamaan aitiopaikalta aitoa kulttuurien yhteentörmäystä uimareissulla. Saunaan tuli uimahousut jalassa ehkä seitsemän ulkomaalaisperäistä poikaa, iät vaihtelivat arviolta 8-13 vuoden välillä. Välillä he puhuivat murtaen suomea "Onks sulla Tekken?", välillä jotain muuta kieltä. En ole varma oliko se arabiaa (esim. Irak), persiaa (esim. Iran) vai mahdollisesti viroa (esim. Viro), kun en ole kielitieteilijä kuten Jussi Halal-Allah-Aho.

Saunassa ollut mieshenkilö muistutti ihan asiaankuuluvasti mutta ärtyneellä äänensävyllä että poikien pitäisi ottaa uimahousunsa pois jalasta "hygieniasyistä" tullessaan saunaan. Meinasin tosin oikaista häntä että todellinen syy on uimahousuista höyrystyvä kloori, sekä tietenkin se ettei kukaan vaan tuo saunaan räjähteitä uimahousuissaan. Oli miten oli, pojat hämmentyivät hieman, mutta jatkoivat pian jutteluaan Tekkenistä ja ties mistä. Eipä se mieskään jaksanut enää valittaa.

Mikä minua kuitenkin ihmetyttää, miten kyseisiä poikia ei ole vielä karkoitettu maasta vaikka eivät selvästikään kunnioita suomalaisia tapoja ja lakeja, ihmisoikeuksia, sukupuolten välistä tasa-arvoa, homojen oikeuksia (saattaa olla että valittajamies halusi nähdä poikien pilit?) jne. Täällä ne vaan ovat ja pelaavat Tekkeniä sossusta saaduilla pleikkareilla, samalla kun sotaveteraaneillamme ei ole edes Nintendoa! Hallituksen kädet ovat veressä tämän episodin johdosta, Astrid Thorsin tulisi erota ja hänet pitäisi karkoittaa takaisin Ruotsiin, jne. yms. tjsp.

Jos tänä iltana nuoriso mellakoi Helsingissä ja polttaa läjän autoja, ainakin tiedätte mistä episodista kaikki sai alkunsa.

Ps. Näin samassa saunassa suomalaismiehiä joilla oli uimahousut kyllä pois jalasta, mutta käyttivät sitä peflettinä tai pitivät käsissään. Ei näin, edelleen se höyrystyvä kloori. :x
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Viimeksi muokannut urpiainen, 09.01.2010 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kai Nalo

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

SikaMika kirjoitti:
EDIT: Maksaa 75€/vuosi ainakin tuon ao. linkin mukaan. Voin kysellä broidilta mitä se maksaa jäsenyydestään jos olet kiinnostunut.

Juu, kysäsehän piruuttas.

Kysäsehän myös miten myöhään sinne pääsee reenaamaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Frederik Krueger kirjoitti:Jussi Halal-Allah-Aho
Mua naurattaa tää ihan älyttömästi, siis koko teksti ja tää erityisesti. FYI! Putoon just kohta tuolilta!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mulla on yksin enemmän neliöitä kun teillä perheinä, mutten silti ottaisi himaani mitään punttivehkeitä nurkkiin roikkumaan. Pitäis sitten olla ihan erillinen tila moiselle harrastukselle.

Pakolliset sukuloinnit suoritettu, oon ihan rikkipoikkikatki koko reissusta. Ja huomenna oon vissiin lupautunut jonnekin treffeille. Ei vissiin kehtaa enää perua?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Asie Payton

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

^ Ei mitään kaluja näihin nurkkiin. Sitä varten töissä käydään, että harrastukset voi pitää kodin ulkopuolella.

Mutta siis, jos se on aviomiesehdokas, niin sitten meet. Jos ei, mutta panettaa, niin sitten meet. Jos ei, niin who the fuck cares?!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Luin ensin että kaljuja. Oon ehkä ehdollistunut :]

Ps. ei paneta. Oon viallinen joten samalla myös täysin haluton. Tai siis en haluton, mutta ajatuskin viallisena nakkeilusta lakanoissa on turn off. Plaah. Mut ehkä mä meen. On se Sielunkumppani, niinQ.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

FK hani: ei tänään, mulla on päänsärky.

Juujajoo, menet tietty treffeille, sinä hemaiseva blondi. Ja kerro kaikki sitten tänne mun iloksi <3
Asie Payton

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Asie Payton »

Vesper kirjoitti:On se Sielunkumppani, niinQ.
Et kuitenkaan kaluille :)

Aaaa, jos se on hän, niin sitten meet vaikka et antais.

Ja raportoit PRIVANA mulle ja pupulle ;)

RP: ei kaikkia ilonaiheita saa jakaa!!!!!!!! Vähintäänkin pidätellen!! Palsta vilisee hyeenoita ;)
Manaaja

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Frederik Krueger kirjoitti:Ei näin, edelleen se höyrystyvä kloori. :x
Eikös noi käytä uimahalleissa nykyisin enimmäkseen mm. otsonipuhdistusta?
RP

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja RP »

Asie Payton kirjoitti: RP: ei kaikkia ilonaiheita saa jakaa!!!!!!!! Vähintäänkin pidätellen!! Palsta vilisee hyeenoita ;)
Totta turiset! :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kalastusjuttu ei mennyt ihan suunnitelman mukaan. Ois tietty ollu kiva jos muut ois hoitanut valmistelut sovitun mukaan, mutta ei. Pitää jatkaa päivämmällä.
Kummitätin jäätyvät putket sulatettu ja lämmitin asennettu. Jos se auttaisi vesijutskien kylmyyteen.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vapaa lauantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

RP kirjoitti:
Asie Payton kirjoitti: RP: ei kaikkia ilonaiheita saa jakaa!!!!!!!! Vähintäänkin pidätellen!! Palsta vilisee hyeenoita ;)
Totta turiset! :)
Mitäpä sitä iloa jakaa jos sitä ole?
Vastaa Viestiin