Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Info tulevista miiteistä

Tunnistusmerkki pikkujoulumiittiin...

KYLLÄ
12
30%
EI
28
70%
 
Ääniä yhteensä: 40

safi

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja safi »

Starflare kirjoitti: Se pitää katsoa vielä ettei aikataulut kuse, mutta mikäli eivät niin olen tulossa. Mutta kityläiset tuollaisissa rytkyissä olisi jo aivan ehdottomasti nähtävä :D .
Täh? Mikäs tuossa naisen tyylissä mättää. Ajattelin nimittäin ilmestyä paikalle mustassa pitkässä hamosessa :twisted:, joka on kyllä hienompi, kun kuvan naisella ja seittipuserossa, mutta täytyy sitten vissiin harkita uudelleen. Tuskinpa kuitenkaan, tyyliäni en muuta edes pyynnöstä.
Starflare

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Starflare »

safi kirjoitti:
Starflare kirjoitti: Se pitää katsoa vielä ettei aikataulut kuse, mutta mikäli eivät niin olen tulossa. Mutta kityläiset tuollaisissa rytkyissä olisi jo aivan ehdottomasti nähtävä :D .
Täh? Mikäs tuossa naisen tyylissä mättää. Ajattelin nimittäin ilmestyä paikalle mustassa pitkässä hamosessa :twisted:, joka on kyllä hienompi, kun kuvan naisella ja seittipuserossa, mutta täytyy sitten vissiin harkita uudelleen. Tuskinpa kuitenkaan, tyyliäni en muuta edes pyynnöstä.
Tuplatäh? eihän siinä olekaan mitää vikaa, päinvastoin.
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ninnithequeen kirjoitti:En nyt osaa ehdottaa mitään, mutta oliko se nyt selvillä, että KAIKKI tulevat aluksi Cantinaan? Myös syömättömät?

Ja kuka ottaa asiakseen soitella pitkin baareja, josko olisi mahdollista varata meidän poppoolle edes osa tiloista jatkoja ajatellen?
eipä muuten mahdu, eikä siellä ole tapana hengailla ruokapöytien välissä. ja käsittääkseni me ollaan jossain katetussa kabinetissa.

että siinäkin mielessä tuo tunnistamiskuvio edelleen huolettaa neitseiden puolesta.
1108

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

KGrilli kirjoitti:ja käsittääkseni me ollaan jossain katetussa kabinetissa
Aika kiva, ottaen huomioon että on joulukuu kun bileet on. Ei tarvi laittaa pilkkihaalaria päälle.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti: eipä muuten mahdu, eikä siellä ole tapana hengailla ruokapöytien välissä. ja käsittääkseni me ollaan jossain katetussa kabinetissa.

että siinäkin mielessä tuo tunnistamiskuvio edelleen huolettaa neitseiden puolesta.
Niin tuota, mehän ei sitä kabinettia saatu, koska meitä on niin monta, näin ainakin minä luin tuolta...
Eikös ruokailu ole ylhäällä, ja alakerran baarissa voivat syömättömät hengata? Muistelisin että kyl sinne parikymmentä mahtuu.

"Hengailla ruokapöytien välissä"...voi jeesus sitähän mä just tarkotin... :nuts:
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ninnithequeen kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: eipä muuten mahdu, eikä siellä ole tapana hengailla ruokapöytien välissä. ja käsittääkseni me ollaan jossain katetussa kabinetissa.

että siinäkin mielessä tuo tunnistamiskuvio edelleen huolettaa neitseiden puolesta.
Niin tuota, mehän ei sitä kabinettia saatu, koska meitä on niin monta, näin ainakin minä luin tuolta...
Eikös ruokailu ole ylhäällä, ja alakerran baarissa voivat syömättömät hengata? Muistelisin että kyl sinne parikymmentä mahtuu.

"Hengailla ruokapöytien välissä"...voi jeesus sitähän mä just tarkotin... :nuts:
noh, yläkerrassa on sellasia pieniä kolosia ja looseja ja sitten se iso armeijan ruokasalia tai sotkua muistuttava "ruokala". alakerrassa sitten samalla lailla niitä pieniä kolosia ja pöytiä nurkissa. monta eri huonetta jne.
Gina

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Gina »

KGrilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: eipä muuten mahdu, eikä siellä ole tapana hengailla ruokapöytien välissä. ja käsittääkseni me ollaan jossain katetussa kabinetissa.

että siinäkin mielessä tuo tunnistamiskuvio edelleen huolettaa neitseiden puolesta.
Niin tuota, mehän ei sitä kabinettia saatu, koska meitä on niin monta, näin ainakin minä luin tuolta...
Eikös ruokailu ole ylhäällä, ja alakerran baarissa voivat syömättömät hengata? Muistelisin että kyl sinne parikymmentä mahtuu.

"Hengailla ruokapöytien välissä"...voi jeesus sitähän mä just tarkotin... :nuts:
noh, yläkerrassa on sellasia pieniä kolosia ja looseja ja sitten se iso armeijan ruokasalia tai sotkua muistuttava "ruokala". alakerrassa sitten samalla lailla niitä pieniä kolosia ja pöytiä nurkissa. monta eri huonetta jne.
Välihuomautuksena sanon että ainakin minä osaan kävellä paikasta a, paikkaan d, paikan b ja c kautta.
Herra Manala

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

kesseli kirjoitti:mua huolettaa myös se paikka minne mahdumme syömisen jälkeen. siellä pitäisi olla tilaa riittävästi, a-oikeudet, ei liian korkea ikäraja, suht neutraalia musiikkia (eli ei mitään hevikaraokea), eikä liian kaukana.
Eikä mitään tilavia invavessoja ettei likaiset homot pääse yllättämään takaapäin.

Siis ne tämännäköiset:


Kuva
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Gina kirjoitti:
KGrilli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Niin tuota, mehän ei sitä kabinettia saatu, koska meitä on niin monta, näin ainakin minä luin tuolta...
Eikös ruokailu ole ylhäällä, ja alakerran baarissa voivat syömättömät hengata? Muistelisin että kyl sinne parikymmentä mahtuu.

"Hengailla ruokapöytien välissä"...voi jeesus sitähän mä just tarkotin... :nuts:
noh, yläkerrassa on sellasia pieniä kolosia ja looseja ja sitten se iso armeijan ruokasalia tai sotkua muistuttava "ruokala". alakerrassa sitten samalla lailla niitä pieniä kolosia ja pöytiä nurkissa. monta eri huonetta jne.
Välihuomautuksena sanon että ainakin minä osaan kävellä paikasta a, paikkaan d, paikan b ja c kautta.


Dr. Phil tulee Neloselta joka arkipäivä... (vinkki)
Yönmustaritari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Vaola kirjoitti:
alja kirjoitti:
kesseli kirjoitti:mun ehdotus olis dtm:n yläkerta.
ja kuten tiedämme, noi homofoobikot ei sinne suostu.
Hep, hep hetkonen... Johan tässä ollaan yhden miitin jatkoilla siellä oltu! Vai eikö siitä tohdi puhua..? :P
Ei tohdi ei.
PerttiMakimaa

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kirjoittakaa punaisella tussilla (permanent) otsiinne isolla teksti "HÅMÅ" :)
Dumari

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Niin, kuinkas monta uutta on tulossa mukaan? Ne jotka luulevat etteivät välttämättä tunnista muita Runkkuja tai eivät osaa paikalle, niin voivat ilmoittautua vaikka ketjussa ja sitten pyytää kapulannumeroa mahdollisen eksymisen varalta.

Kyseltävää? Vaklatkaa nyt se naamari tuolta galleriasta ja pyytäkää se numero (multa saa ainakin).
ninnithequeen

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti: (multa saa ainakin).
Joo ja multakin saa. Puhelinnumeron siis.
bedlam

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jos vaikka viitisenkymmentä runkkua on samassa kasassa, luulisi että kuka tahansa edes jonkun pärstävärkin kuvien perusteella tunnistaa.
Gina

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Gina »

KGrilli kirjoitti: Dr. Phil tulee Neloselta joka arkipäivä... (vinkki)
Tä?
Patz

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Patz »

Pitäiskö pikkujouluissa järkätä rinki Ginalle ja KGrillille niin saisivat toisiinsa kohdistuvat paineet purettua ja nokkimisjärjestyksen selvitettyä?
killkill

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Pitäiskö pikkujouluissa järkätä rinki Ginalle ja KGrillille niin saisivat toisiinsa kohdistuvat paineet purettua ja nokkimisjärjestyksen selvitettyä?
Loistava idea!
Ehdotan kahluuallasta ja öljypainia!

Seuraavaan erään sitten Manala vs. Gulli-setä, niin saavat tytötkin silmänruokaa :mrgreen:
gullible

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti: Seuraavaan erään sitten Manala vs. Gulli-setä, niin saavat tytötkin silmänruokaa :mrgreen:
Vitut. Klonkku vs. King Kong menee ennemmin komediaosastolle.

Tissikuningattaruus voitaisiin tosin puolestani ratkaista kk:n pistämättömällä menetelmällä. (Tätä eittämättä ajoit alusta alkaen takaa, mutta toivoit, että joku tymempi sanoo sen, ettei sinun tarvitse.)
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Patz kirjoitti:Pitäiskö pikkujouluissa järkätä rinki Ginalle ja KGrillille niin saisivat toisiinsa kohdistuvat paineet purettua ja nokkimisjärjestyksen selvitettyä?
niin, mä olen samaa mieltä. sillä erolla, että jos vaan ihan vaikka hanskat ja nyrkkeilysäkki Ginalle. mulla kun ei ole tarvetta häntä nokkia laisinkaan. ehdotin Dr.Philiäkin ihan vaan samasta syystä kuin Patsy alkuperäistä rinkiä.
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

gullible kirjoitti:
killkill kirjoitti: Seuraavaan erään sitten Manala vs. Gulli-setä, niin saavat tytötkin silmänruokaa :mrgreen:
Vitut. Klonkku vs. King Kong menee ennemmin komediaosastolle.

Tissikuningattaruus voitaisiin tosin puolestani ratkaista kk:n pistämättömällä menetelmällä. (Tätä eittämättä ajoit alusta alkaen takaa, mutta toivoit, että joku tymempi sanoo sen, ettei sinun tarvitse.)


kerro kerro kerro!
killkill

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja killkill »

gulli-täti kirjoitti:toivoit, että joku tymempi sanoo sen, ettei sinun tarvitse.)
That's the truth, goof! Aarnen kanssa eturivissä!
gulli-setä kirjoitti:Klonkku vs. King Kong menee ennemmin komediaosastolle.
Okei, mutta kumpi on kuNpi?
Viimeksi muokannut killkill, 02.11.2005 9:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Exsat

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja Exsat »

KGrilli kirjoitti: niin, mä olen samaa mieltä. sillä erolla, että jos vaan ihan vaikka hanskat ja nyrkkeilysäkki Ginalle. mulla kun ei ole tarvetta häntä nokkia laisinkaan. ehdotin Dr.Philiäkin ihan vaan samasta syystä kuin Patsy alkuperäistä rinkiä.
Hertat ja Tertut ja Maijat ja muut,
karuselli pyörii,
lapset siinä hyörii.
Silmät ne vilkkuu ja naurussa suut,
kaikki vaan, kaikki vaan ylös ohjailsemaan!
Hah-hah-haa, näin sitä saa
viiden pennin hevosella ratsastaa!
Hah-hah-haa, näin sitä saa
viiden pennin hevosella ratsastaa!
KGrilli

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Exsat kirjoitti:
KGrilli kirjoitti: niin, mä olen samaa mieltä. sillä erolla, että jos vaan ihan vaikka hanskat ja nyrkkeilysäkki Ginalle. mulla kun ei ole tarvetta häntä nokkia laisinkaan. ehdotin Dr.Philiäkin ihan vaan samasta syystä kuin Patsy alkuperäistä rinkiä.
Hertat ja Tertut ja Maijat ja muut,
karuselli pyörii,
lapset siinä hyörii.
Silmät ne vilkkuu ja naurussa suut,
kaikki vaan, kaikki vaan ylös ohjailsemaan!
Hah-hah-haa, näin sitä saa
viiden pennin hevosella ratsastaa!
Hah-hah-haa, näin sitä saa
viiden pennin hevosella ratsastaa!

scroll, baby scroll (sopii laulun teemaankin)
gullible

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja gullible »

killkill kirjoitti: Okei, mutta kumpi on kuNpi?
No tässä kamerakännykkäpaparazzin ottama kuva itsestäni pesemässä venettä Kotkan Meripäivien 2003 jälkeen.
http://rysae.tripod.com/meripaivat/Meripaivat26.jpg

Omasta mielestäni olisin voinut ihan hyvin näytellä Klonkkua ja säästää Peter Jacksonilta pitkän tehostepennin.
killkill

Re: Pikkujoulumiitin kityilijätunnistuspropleemi ! KALUPPI

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kuva todellakin muistuttaa Andy Serkisin pimeämpää puolta :)
Muille uteliaille tiedoksi, kopypastettakaa linkki, suora klikkaus vie virheilmoitussivulle.
Vastaa Viestiin