Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Niin tietty. Sarkasmia, jota en ilmeisesti osaa!
bliss

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^En vaan tästä Kitinän yleisestä kuhinasta tänään. Mä odotan sen 2 viikkoa jonka ilmoitus on voimassa ja postaan sitten. :P

Tai no... tämä ehkä ansaitsee tulla julkaistuksi (nimet ja paikkakunnat poistettu):
deitti-ilmo kirjoitti:• ei yhdys sana ongelmainen tai muullakaan tavalla peruskoulun reputtanut.
Hra X kirjoitti:Hei! Kävin kattoo sun sivut.Sä oot sit kaunis ja söpö tos kuvas.Mä oon 42v sinkku mies ......n läheltä ....kylästä.Lapsia ei oo vielä ainakaan.Olen horroskoopissa vaaka mikä kuvaa hyvin mun luonetta.Olen kiltti ja sovitteleva niin kuin vaaka ihmiset ylensä on.Olen ammatiltani metsäkoneenkuljettaja.Jos haluut tutustuu ja vaihtaa kuulumisia tai vaikka saada hyvän ystävän ja eihän sitä sit tiedä mihin se johtaa niin mun meseosoite on [email protected] voit liittää mut siihen jos haluut.En oo sit mikään pelkän seksin vonkaaja. Toi toimii samalla sähköpostina.Mä kyl nyt teen paljon töitä ja oon ilta/yövuorossa klo 13.00-0300 että en paljoo viikolla oo mesessä mut viikonloppunna se on auki koko ajan.
Terveisin x
edit: Epälukuinen määrä näitä tähän, valikoi sopivasti: ^^^^^^^^^ :D


edit2: Verrattavissa tähän tuo vastaus :P
Viimeksi muokannut bliss, 11.01.2010 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti: "En oo sit mikään pelkän seksin vonkaaja."
Ansaitsee pystin. Kuka nyt pelkkää seksiä vonkaisi, kun voi vongata myös viikkorahaa ja kodinhoitoapua. Tai siskoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Mun osalta kuhina johtuu intensiivisestä paskanakkihommien välttelystä. Josko aamulla sitten......... *krääh* (No oon mä jotain tässä koko ajan tehnyt, tiedoksi härralle. :D)

Mut tuo herrasmieshän vaikuttaa ihan sympaattiselta, joskaan ei ehkä kovin sopivalta ilmoittajalle. Imho propsit siitä, ettei niin turhantarkasti välitä esitetyistä kriteereistä. Rohkeus on hyvä ominaisuus ihmisessä!

Edit: no kaikkee vihrettä
Viimeksi muokannut EveryWoman, 11.01.2010 21:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tuulenpuiska

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Sitä saa mitä tilaa?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Aluksi hyvinkin nousevasti, sitten pieni notkahtava lasku, ja sitten taas uusi nousu. Nyt vaikutus on miellyttävä, pientä jännitystä ilmassa mutta uskon sen päättyvän hyvin.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:Aluksi hyvinkin nousevasti, sitten pieni notkahtava lasku, ja sitten taas uusi nousu. Nyt vaikutus on miellyttävä, pientä jännitystä ilmassa mutta uskon sen päättyvän hyvin.
What are you on?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihan vaan yksi isopitkäjahankala vääntö exän kanssa päätyi minulle(kin) sopivaan lopputulokseen. Molemmat saivat onnellisen lopun. Ei, ei sellaista kuitenkaan. Kuvailin siis elämänlaadun laskuja ja nousuja tämän päivän osalta. Ns. onnellisuuskäyrä.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ok. Kuulostit huumeiselta.

Speaking of witches, tänään Kisahallilta poistuessani en meinannut mahtua pyörälläni liikenteen sekaan, kun koko hallin edusta oli täynnä Ylermin maijoja. Niistä talutettiin ulos toinen toistaan tokkuraisempaa raskalia hallin päädyn laitokselle lepäilemään. Ihmettelin jo että mitkä saatanan viinakuurinlopettajaiset oli menossa viiden aikaan maanantai-iltapäivästä, kun huomasin yhden sinipukuisista palvelutyöntekijöistä kantavan asiakkaansa perässä täyttä kaljalavaa. Tajusin, että Tallinnan-paatinhan on täytynyt rantautua äskettäin. Ei minulla muuta, jatkakaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sinä et myy seksipalveluja jouluna enkä minä käytä huumeita. Pidetään tämä linja jatkossakin 8)
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Miten MAANANTAIN 11.1 tulo vaikutti elämäsi kvaliteettiin?

Viesti Kirjoittaja Niba »

nowaysis kirjoitti:Sinä et myy seksipalveluja jouluna enkä minä käytä huumeita. Pidetään tämä linja jatkossakin 8)
Onko minullq myynnissä mitään?
Vastaa Viestiin