Miulla on isompi ja tarkempi, eikä maksanut mitään. Tosin se nyt on vaan lainassa.AarneAnkka kirjoitti:Kiasus siunakke. Ei taida olla yhtään halvempaa keinoa joka olisi riittävän äijä?1108 kirjoitti:Ammun paskaks tällä.
Miten yleensä tapat hyttysen?
-
- Kitisijä
Re: Miten yleensä tapat hyttysen?
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Juu mut se onkin ihmisten tappamiseen, olen joitakin käsitellyt.Mylwin kirjoitti:Miulla on isompi ja tarkempi, eikä maksanut mitään. Tosin se nyt on vaan lainassa.AarneAnkka kirjoitti:Kiasus siunakke. Ei taida olla yhtään halvempaa keinoa joka olisi riittävän äijä?1108 kirjoitti:Ammun paskaks tällä.
Pyyhin Netikettiin..
Läimäyksellä se lähtee *slam*.
Joskus suu auki läähättäessäni olen syönyt niitä välipalaksi vahingossa.
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Mulli75 kirjoitti:Läimäyksellä se lähtee *slam*.
Huvitin muita lapsena kaverini 8-vuotissynttäreillä syömällä kukkakärpäsiä kakussani.
Olin outo lapsi.
nami nami
-
- Kitisijä
Ilmasta napaten ja nyrkkiin pusertaen.
Tämä on siis suosikkitapani, mutta kaikki käy, kunhan vain saan ne hengiltä tai pois, vihaan hyttysiä/itikoita/sääskiä!!!
Parikin pistoa, niin jo on koko kesä pilalla...
Toivon aina kuivaa kevättä, että hyttysten lisääntyminen vaikeutuisi.
Tämä on siis suosikkitapani, mutta kaikki käy, kunhan vain saan ne hengiltä tai pois, vihaan hyttysiä/itikoita/sääskiä!!!
Parikin pistoa, niin jo on koko kesä pilalla...
Toivon aina kuivaa kevättä, että hyttysten lisääntyminen vaikeutuisi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Mussa on varmaankin jotenkin kummallinen ominaishaju, kun hyttyset ei ole ikinä olleet mun kimpussa
En saata muistaa ainuttakaan hyttysenpistoa vuosikausiin. Eipä silti että niitä joitenkin kaipaisin.

En saata muistaa ainuttakaan hyttysenpistoa vuosikausiin. Eipä silti että niitä joitenkin kaipaisin.