Asioitten salaaminen

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kokemuksesta voin kertoa ettei niitä täällä kannata kertoa. Mutta tottakai kaikilla on salaisuuksia.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Täällä salaan ihan helvetin paljon mielipideasioita ja oikeaa persoonaani.
On mulla oikeassa elämässäkin aika rumia luurankoja kaapissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen narsisti, joten kyllä, salaisuuksia löytyy. Typerintä on se, että sellaiset asiat, jotka ovat sinänsä mitäänsanomattomia, ovat salaisuuksia. Taas ne asiat, jotka suurimman osan mielestä kannattaisi säilyttääkin omana tietonaan, tulevat julki helpoiten.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Oikeastaan, mies taitaa olla ainoa henkilö maailmassa jolta en tietääkseni salaa mitään. Tietää kyllä luurangot, minkä paketin on eteensä saanut. Muilta salaan, osalta paljonkin. Pieniä juttuja yleensä, ei niin kovin tärkeitä kokonaisuutta ajatellen. Täällä taas on edustettuna vain muutama puoli itsestäni, eikä nekään ihan satasena.
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Elppis kirjoitti: Taas ne asiat, jotka suurimman osan mielestä kannattaisi säilyttääkin omana tietonaan, tulevat julki helpoiten.
Tuon takia niitä ei juuri kannatakkaan salata, ne kun aikuisten oikeasti tulee julki. On kokemusta näistä ei ole todellista tapahtumista, niistä miten ne asiat voi tulla julki vaikka se olisikin epätodennäköistä. Olen niistä tainnut joskus kertoakin.
NuoriD

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriD kirjoitti:Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
Jesus himself :D
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Oletteko koskaan valehdellut kitinässä? Mä en ole valehdellut koskaan. Joitain väärinkäsityksiä en ole aktiivisesti korjannut, mutta itse en ole valehdellut koskaan.
Jesus himself :D
:paavi:
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mullakin mies on nyt ainoa, jolta en salaa mitään. Parilta ystävältä en muuten, mutta nimenomaan avioliittoamme koskevia asioita sitten kuitenkin. Kitinässä salaan aika paljonkin, vaikkei sitä toki kukaan usko. :wink:

Ja Kitinässä oon monesti kaunistellut totuutta.
Dumis

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:Niin, elämänkokemuksieni perusteella salaan parisuhteessa aina mielipiteeni muista naisista ja edellisistä parisuhteista.
Susta tulee niin seuraava Dave :D
Parisuhteessa en salaile tietääkseni mitään. Ajan mittaan kerron tarvittavan määrän, enkä ens treffeillä kaikkea.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen niin huono valehtelija, ettei minusta ole salailijaksi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ette salaile mitään? Kai teillä jotain yksityistä kuitenkin on? Vai kerrotteko kaikki runkkailunne ja muutkin intiimihköt asianne kumppanillenne?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Salailu, riippuu määritelmästä. Pidän salailuna sellaista mitä tarkoituksella pimittää. En esim. sitä jos jättää mainitsematta paskalla käynnin. Yleensä mainitsen runkkailuista muun puuhan ohella, intiimivaivatkin tietää. Pitää mun jollekin avautua.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Niin on kai eri asia salailla, kun olla puhumatta jostain, esimerkiksi peräaukon haavaumista (?).
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Totta helvetissä erityisesti peräaukon haavaumista kerrotaan.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Olen sitten tyypillinen suomalainen mies ja kärsin hiljaa itkemättä.
Paras päivä ikinä.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Mies kertoo varmaan mulle ihan vaan kipupelkoisuuttaan. Osaan varoa yllättämästä esim. kesken unien.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mielestäni on erittäin outoa, jos mies raportoi runkkinsa muijalleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni on erittäin outoa, jos mies raportoi runkkinsa muijalleen.
Toi menee mun mielestä kategoriaan "kävin vessassa", ei noista kerrota ellei jotain todella spessua tapahtunut (käyttäkää mielikuvitusta).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En mä nyt ihan tota tarkottanut. Mutta kai te nyt kuitenkin salassa runkkaatte?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni on erittäin outoa, jos mies raportoi runkkinsa muijalleen.
Toi menee mun mielestä kategoriaan "kävin vessassa"
:sir: Täällä on oppinut, että mikään itsestään selvä ei olekaan itsestään selvää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mielestäni on erittäin outoa, jos mies raportoi runkkinsa muijalleen.
Toi menee mun mielestä kategoriaan "kävin vessassa"
:sir: Täällä on oppinut, että mikään itsestään selvä ei olekaan itsestään selvää.
No en minä ainakaan valaise miestäni tekstarilla joka kerta kun vessassa käyn.

Salassa runkitaan joo, ellei sitä sit kuiskata korvaan ja lähdetä töihin. Sillai kjäh.
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Salaan kaiken enkä puhu koskaan totta. En nytkään.

Haluaisin avata ketjun otsikolla "Salaattien asioiminen" mutten uskalla enkä osaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Salailua olisi olla kertomatta, että masturboi. Se, milloin sitä tekee ja tekeekö yksin vai yhdessä, on asia aivan erikseen.
Paras päivä ikinä.
SikaMika

Re: Asioitten salaaminen

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Riemumieli kirjoitti:Salailua olisi olla kertomatta, että masturboi.
Enemmän salailua mun mielestäni olisi olla kertomatta, ettei masturboi.
Vastaa Viestiin