Koska lähti viattomuus

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Koska menetit viattomuutesi ?

10-12 v.
0
Ei ääniä
13 v.
8
7%
14 v.
10
9%
15 v.
14
12%
16 v.
18
15%
17 v.
15
13%
18 v.
20
17%
19 v.
8
7%
20 v.
4
3%
21 - 23 v.
4
3%
24 < v.
10
9%
Olen neitsyt
3
3%
En mä teille kerro.
3
3%
 
Ääniä yhteensä: 117

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Millon kirsikka puhkaistiin? Milloin sait kokea ensi kerran naisen oikeasti sisältä?

Kerro, ja vähän tarkennusta missä, milloin ja miten meni 8)

Oma vastaus: 18 vuotiaana Malmilla. Mies oli odottanut kiltisti yhdeksän kuukautta, kun lohkaisin. Hyvin tuo meni, hitaasti eikä tuskitta, mutta loppupuolella näkyi jo valoa.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Trallalaa...

16-vuotiaana, laivalla 17-vuotiaan opiskelijan kanssa. Oli aika näppärä nainen.

EDIT: Laskin juuri että olin muuten 15 v.
Viimeksi muokannut 1108, 29.10.2005 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Enthu »

I'm a Virgin
millivanilli

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

18v silloisen poikaystävän kanssa. Kuukauden verran ehdiittiin seurustella ennen isoa hetkeä.
Eka kerta tuntui pettymykseltä, ei oikein tuntunut miltään, ei edes sattunut, vannoin etten ikinä enää harrastaisi seksiä... onneksi tuo päätös ei ole pitänyt :P Seksikin muuttui varsin hyväksi muutamien kertojen jälkeen. Neitsyys lähti kundikaverin kotona. Molemmat ihan vesiselviä, olin tehnyt päätöksen joskus muinoin, etten ekaa kertaa ei koeta mitenkään päihtyneenä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Himassa (lapsuudenkodissa), selvin päin, sillonen samanikänen ex, ihan ok kokemus muuten paitsi että systeri pukkas huoneeseen kesken kaiken. :P
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Mojo »

16 vee ois oikea vastaus.

Olin isoisena riparilla, ja leirin jälkeen mentiin muiden isoisten kanssa joenrantaan hiukan niinq päättämään leiriä oluen voimalla. Siinä sitten istuskellessä ja juominkien rohkaisemana lähestyin erästä isoistytseliä jonka kanssa jo leirillä pientä flirttiä oli ollut ilmassa.

Yks asia johti toiseen, tultiin hyvin juttuun ja loppuillasta (ei, en ollut ihan päädyissä, vaan sopivasti pienessä) löysin itseni tuon samaisen tytskän huoneesta alasti ja iloisesti penetroiden. Tuolloin se oli tietenkin aevan järisyttävän hieno kokemus... tyttö osasi hommansa :D

Eikä siinä sen kummempaa... suhde jatkui jonkun aikaa... kunnes se loppui.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
safi

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja safi »

*Reps* En muista, että tästä aiheesta olisi koskaan keskusteltu edes cityssä. Vaikka täälläkin on kysytty kaikki mahdolliset/ mahdottomat jutut mitä ihmisen pieneen likaiseen mieleen voi tulla. Tosin urani ei vielä tällä saralla ole kovin pitkä, joten ihan varma en ole asiasta.

14-vuotiaana tuli kokeiltua. Mikään kovin ihmeellinen toimitus tuo ei tainnut olla, koska silloisen kumppanin nimikään ei ole jäänyt mieleen.
Naaman kyllä muistan ja sen, että alkoholia oli nautittu tuona hetkenä enemmän kuin tarpeeksi. Ihanan romanttista.
slam

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti: Kuukauden verran ehdiittiin seurustella ennen isoa hetkeä.
Aika teiniä. :lol:

- Ensi suutelma kajauttiin 2003 syksyllä.

- Otin rinnat esille 2004 keväällä, mutta en saanut(vaikka olin ihastunut hieman, mutta niin pelosta jäykkänä, että onneksi ei edes yritetty :D )

Olen edelleen sitä mieltä, että ihmiset nussii liian "höllin perustein". Minä ainakin halua olla, jollakin asteella "ihastunut" tapaukseen tai ainakin tarpeeksi himossani, + jos olen tarpeeksi himossani olen myös tarpeeksi ihastunut. *kieroa* 8)

Hieman väkinäisesti kännissä työntelin ineen tuossa viime vuonna ekoja kertoja... Kumpa Olis edes ollut ihastunut. :P Mutta kokeilun halu oli, niin kova, että väkisellä väänsin ihteni naisen petiin... ;) Ei siitä tullut oikein mitään.

Tämän vuoden keväällä toisen "vähän" enemmän ihastuttavan ihmisen kanssa harrastin. Oli vähän jo mukavampaa, kun oli hieman "tykästynyt", että ei etonut koko aikaa :D ...

Nainen sanoi, että olet niin himossasi, että sun on pakko saada... hmm. Menihän siinä melkein koko yö ensin pelokkaan maatessa... "nainen pyöri ihmeissään" ja vähitellen vähän uskalsi käydä kiinni... Olihan se ihan hienoa, mutta ei tarpeeksi... "kun oli ehkä vähän liian jännittynyt ja ihmeissään" xD

... eNempää en kerro :lol:
Viimeksi muokannut slam, 29.10.2005 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

slam kirjoitti:
Aika teiniä. :lol:

Olen edelleen sitä mieltä, että ihmiset nussii liian "höllin perustein". Minä ainakin halua olla, jollakin asteella "ihastunut" tapaukseen tai ainakin tarpeeksi himossani, + jos olen tarpeeksi himossani olen myös tarpeeksi ihastunut. *kieroa* 8)
Kyllähän siinä oli silloin paljon tunnetta pelissä, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Vaihto-oppilasvuoden vuoksi suhde loppui.
Edith

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Edith »

Korkkasin kohdan 21-23v. Tosirakkauteen ja siiheen yhteen ainooseen oikeeseen uskonut ennenkään, mutta vasta 22-vuotiaana saatoin tehdä sen ihan rauhassa ekassa ihan omassa vuokra-asunnossa. Kokemus ei ollut sen paremmin nautinnollinen kuin tuskallinenkaan.

Ja mun mielestä tästä on kyllä keskusteltu ennenkin. Tai ainakin mä epäilen kertoneeni oman lattean kokemukseni ennenkin.
slam

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja slam »

millivanilli kirjoitti:
Kyllähän siinä oli silloin paljon tunnetta pelissä, se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Vaihto-oppilasvuoden vuoksi suhde loppui.
Niin varmasti :P
tonttu8

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Tää oli 17vee ja ekan poikaystävän kans. Itse kokemus oli ihan jees ja tapahtui sängyssä, selvinpäin. Tunteet oli, ah niin suuria. Suhde kesti ½ vuotta. :D
Yönmustaritari

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Enthu kirjoitti:I'm a Virgin
Now i see the future

40
ninnithequeen

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

15 vee silloisen poikaystävän kanssa kaverin bileissä vessan lattialla :rofl:
Oltiin seurusteltu varmaan puolisen vuotta ensin.
Seurusteltiin yhteensä lähes 2 vuotta, mikä on siinä iässä käsittääkseni aika harvinaista kyllä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

14v

oma poikaystävä, oltiin oltu silloin pari kk, seukattiin pari vuotta.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Raiskatuksi tulin kun olin 15, silloin lähti se viattomuus. Ei kovasti muistikuvia, tyrmäystipat (tms) ovat kovasti tehokkaita vaikutuksiltaan. Seksielämän katson kuitenkin alkaneeksi ollessani 16, silloin pelehdin ekammaista kertaa omasta vapaasta tahdosta, silloisen poikaystävän kanssa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Viattomuus lähti viimeistään 15-vuotiaana, jolloin aloitin seksisuhteen yli kolmekymppiseen mieheen. Yhdyntää tähän kolme vuotta kestäneeseen suhteeseen ei kuitenkaan sisältynyt, eli säilytin "virallisen" neitsyyteni. Se meni sitten 18-vuotiaana poikaystävän kanssa. Tuntui pelkästään hyvältä, ihanalta ja oikealta ensimmäisestä kerrasta asti. Ehkä se viattomuuteni viejä teki kaikesta huolimatta oikean päätöksen kun kieltäytyi yhdynnästä kanssani. Linja piti vaikka miten manguin.

Kiitos, Kari! :h:
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

KisSandra kirjoitti:Raiskatuksi tulin kun olin 15
Auh.

*suru*
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

18. Kunhan pelehdittiin pedissä hieman minua vanhemman nuorukaisen kanssa ja penetraatio pääsi tapahtumaan hieman huomaamattani, no mikäpä siinä. Suhde kuitenkin kuivui kokoon paria viikkoa myöhemmin.

Se oli ensimmäinen yhdyntä ja ilman suurempaa tuskaa ja veren vuodatusta. Mutta muutamaa kuukautta myöhemmin harrastin seksiä seuraavan kerran ja silloin saatiin mukaan myös tuskaa ja verta, eli kumpi sitten lasketaan neitsyyden menemiseksi.

Edit: Niin ja viattomuus oli karissut jo aika päivää, vain itse yhdyntää tuli peloissaan pihdattua pitempään ;)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Hunis »

14... nuori mies ja ah niin ISO... ja pitkä odotus päätyi... tapahtui kotona minun ja pikkuveljen yht. huoneessa. Pikkuveli nukkui vieressä. alkuun vain pikku pusut ja sitten hieman pääsin housujen alle... ja hups ja penetraatrio pääsi käymään... ja kuinka se oli niin paljon enemmän kuin ajattelin...

edelleen olen koukussa...
:wink:
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
ninnithequeen

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hunis kirjoitti:14... pikkuveli ja ah niin ISO... ja pitkä odotus päätyi... tapahtui kotona minun ja pikkuveljen yht. huoneessa. Pikkuveli nukkui vieressä ja hups penetraatrio pääsi käymään... ja kuinka se oli niin paljon enemmän kuin ajattelin...
:shock:
Yönmustaritari

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

[quote="KisSandra"][/quote]

Tämä on jotenkin ainoa, joka herättää allekirjoittaneen jäässä viilenneen myötätunnon. Vaikkei siihen pystykän ottamaan kantaa saati oikeasti myötäntutemaan, koittaa kuitenkin ottamaan kantaa. Jotenkin. Sanoja tyhjään. Parempi olla hiljaa.

:igor:
huima

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja huima »

Hunis kirjoitti:14... nuori mies ja ah niin ISO... ja pitkä odotus päätyi... tapahtui kotona minun ja pikkuveljen yht. huoneessa. Pikkuveli nukkui vieressä. alkuun vain pikku pusut ja sitten hieman pääsin housujen alle... ja hups ja penetraatrio pääsi käymään... ja kuinka se oli niin paljon enemmän kuin ajattelin...

edelleen olen koukussa...
:wink:
Lienee hyvä että on lämmin suhde pikkuveljeen.
AarneAnkka

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

En mä teille kerro. No, muutamalle olen...
nokkaelain

Re: Koska lähti viattomuus

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Kyllä se muistaakseni alle 30 vuotiaana oli. Hyvinkin; siitä päätellen, että olen 29 ikäinen.
Vastaa Viestiin