Punttisali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Onko porukka tuolla salilla kovin erilaista kuin Elixiassa?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On.

Aloittelijoita ei näy, harrastelijoita vain minä ja pari muuta. Naisoletettuja ei montaakaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

ok

Itse en niin tykkäisi käydä tuollaisessa paikassa, mutta mä nyt tietysti enemmän keskitynkin kännykän näpräämiseen silloin(kin) harvoin, kun salille eksyn.

Ei mua punttiniiloissa muu häiritse kuin se karjuminen.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Fiona »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.09.2018 9:12 Ei mua punttiniiloissa muu häiritse kuin se karjuminen.
Tämä ja painojen pudottaminen lattiaan. Pitkän sairastelukierteen jälkeen täytyy taas skarpata liikunnan ja ruokailun suhteen.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

James Potkukelkka kirjoitti: 06.09.2018 9:12 Ei mua punttiniiloissa muu häiritse kuin se karjuminen.
Mä joskus oon käynyt tollasten niilojen kansoittamalla salilla. Mua lähinnä häiritsi kun ne kasautuu puoleksi tunniksi jonkun laitteen luo pulisemaan satunnaisen sarjan nostaen.

En nyt ihan tiedä mitä karjumisella tarkoitat, mutta jos sitä sarjan puskemisesta kuuluvaa ähinää tai sarjan jälkeisestä lihastuskasta ähkimistä, niin se on ihan OK. Ne tulee väkisin mukaan siinä vaiheessa kun kykenee vähän isompaa rautaa liikuttamaan tai siis ainakin mulla tuli.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomattavaa edistymistä havaittavissa, ainakin rahankäytössä tähän harrastukseen. Nykyisin kahden salin jäsenyys. Lähisali jos ei ehdi lähtemään kauemmaksi ja hyvä sali kauempana.

No viime vuodesta kokonaishinta nousi vain 15 euroa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen yrittänyt poikaa usuttaa salilla käymiseen. Ollaan nyt muutama kerta käyty yhdessä ja jopa kerran käynyt yksinkin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti: 23.01.2019 10:00 Olen yrittänyt poikaa usuttaa salilla käymiseen. Ollaan nyt muutama kerta käyty yhdessä ja jopa kerran käynyt yksinkin.
Sano sille, että tarttee lihakset saadakseen pillua nuorena ja hyvätuloisen duunin saadakseen vanhempana. Sitten esitöt panomiestä, että olet uskottava.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja exsu »

Oon tehnyt ekaa kertaa elämässäni viisijakoista ohjelmaa. Kivaa hommaa, kun yksittäinen treeni jää aika lyhyeksi. Toisaalta sopivien treeniaikojen kairaaminen viisi kertaa viikossa (+ nyrkkeilyt päälle) on silti aika työlästä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ miten toi toimii? Ite vedän:

ma - pull
ti - push
ke - legs
to - pull
pe - push
la - legs
su - legs

Aikaa menee ~10 min päivässä. Tää on vaan lihasten aktivointia ja 30-lukulaista työkyvyn ýlläpitämistä, eikä kehonrakennusta.
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti: 27.02.2019 9:32 Oon tehnyt ekaa kertaa elämässäni viisijakoista ohjelmaa. Kivaa hommaa, kun yksittäinen treeni jää aika lyhyeksi. Toisaalta sopivien treeniaikojen kairaaminen viisi kertaa viikossa (+ nyrkkeilyt päälle) on silti aika työlästä.
Mä en päästä itseäni moodiin, missä harrastus on kovin suunnitelmallista. Olen silloin jatkuvasti äreä ja malttamaton, kun mietin jo pitkälle etukäteen reenejä, jotka harvemmin kaikki toteutuvat. Perheellisenä on pakko downshiftata, jotta on parempi ihminen, puoliso ja isä. Mut harrastelen noin viisi kertaa jotain liikuntaa viikossa, joista pari työajalla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pari kuukautta mennyt bodailutyyppisessä homoilussa. Voisi alkaa vääntämään taas perusvoimakautta herra Wendlerin oppien mukaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

:off:
Bluntly kirjoitti: 28.02.2019 19:34 Pari kuukautta mennyt bodailutyyppisessä homoilussa. Voisi alkaa vääntämään taas perusvoimakautta herra Wendlerin oppien mukaan.
Vanhemmiten bodaustyyppinen, lihasta väsyttävä ja rikkova reeni vetää mulla kropan jumiin ja kipeäksi moneksi päiväksi, ettei enää oikein huvita. Olen innostuksissani siihen suuntaan muutamia reenejä viime aikoina vetänyt, mutta ei se kyllä kivaa ole olla jatkuvassa kiputilassa. Itse reeni on palkitseva bodaustyyppisenä kylläkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

How To STOP Cardio From Killing Your Gains (3 WORST Mistakes You’re Making)
In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vaihdoin kyykätessä normitangon buffalotankoon. Sai aloittaa ihan alusta, sekä tekniikassa että painoissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Taitaa tuossa labrallakin olla osansa. Siinäkin suomalaiset jäävät kärjestä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

On muuten aika metka juttu, että kuulantyöntäjät ovat usein nopeampia 20/30 metrin juoksutestissä kuin sprintterit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tuli sitten kuukauden tauko kun katosi mielenkiinto kaikkeen. Paluu on...tuskallista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Loppupuolella harvinaisen laadukasta mm. ravintokeskustelua.

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pistin yhtenä uudenvuodenlupauksena tehdä kaksi isojen nostojen ennätystä. Eilen pukkasin peräti kakkosen pystypunnerruksessa uudella ennätyspainolla.

Ohjelman seuraavassa syklissä tulisi vastaan maven ennätyspainot.

Ehkäpä tällä kertaa täytän nämä vaatimukset.


Toisella palstalla uhosin kuitenkin vähän kovemmat tulokset.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ryhmääni tuli vajaa vuosi sitten itseäni kymmenen vuotta nuorempi kölvi. Hän on nyt sitten innostunut kesän juoksureenien taakse jäätyä puntilla käymään. Tuli puheeksi voimatasot ja enkat. Vielä kun talon salille on ilmestynyt sotilaspenkkipunnerruksen enkkalista, niin olin ja olen yllytetytty.

Muutama reeni takana leuanvetoja ja penaa lyhyillä sarjoilla ja isommilla raudoilla ja tulokset semiraketoivat. Leuoissa vitosia 30kg:n lisällä ja penkkiä kolmonen 115kg:llä. Tämä työkaveri kehittyy hänkin nopeasti ja vilkku on päällä, mutta kilpailuhenkisenä en voi kyllä millään ohi laskea. Raportoin, jos saan rautamäärää ylös...

Oma paino muuten noin 82kg.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olen ollut uskossa, että lähisalini on kiinni, mutta näyttää auki olevan. Täytyy vääntäytyä
sinne ettei kuihdu aivan olemattomiin. Paino putosi masennuksen aikana n 6 kg. Nyt alkaa ruokahalu viimein palautua ja jos vain syö, ilmestyy rantapallo mahan kohdalle ja tikut sen jatkeeksi 😬

Pastori Luttisen sanoin, täytyy lähteä hikoilemaan senttien kanssa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 20.04.2020 8:47 Pastori Luttisen sanoin, täytyy lähteä hikoilemaan senttien kanssa.
Sen verran pitää salilla heilua, ettei ole luontaisia vihollisia.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin