Punttisali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Sopinee tähän ketjuun:


Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Bluntlylle ja Masalle vaan tiedoksi, että pumpissa käyvät miehet on kyllä yleisesti ottaen todellakin sangen lihaksikkaassa kunnossa olevia. Rohkenisin epäillä, että vika on joko painoissa(liian vähän) tai nostajassa(väärä tekniikka), jos ei tunnu missään ekan pumppitunnin jälkeen...Bonuksena ne harvat miehet saavat tsiigailla kyykkääviä treenattuja naispeppuja mielin määrin, hyvällä omatunnolla ;-)

Uskon väitteenne, jos _nyt_ käytte molemmat testaamassa, sanotte ohjaajalle olevanne ekakertalaisia niin saatte kunnon ohjeet. Jos tämänkään jälkeen ei oikeasti tunnu juuri missään, myönnän tappiomme.
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

^ Varmasti, mutta nyt puhutaan punttisalista ja puntteilusta, eikä esim. ratsastuksesta tai purjehtimisesta :leuhka:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^^ Ei ollut pyhe mistään tuntumisesta. Varmasti oksentaisin ensimmäisen vartin jälkeen vaikka kädessä olisi vain hammastikullta toisiinsa liitetyt golf-pallot. Asia ei vain kiinnosta pienimmässäkään määrin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

nowaysis kirjoitti:Bluntlylle ja Masalle vaan tiedoksi, että pumpissa käyvät miehet on kyllä yleisesti ottaen todellakin sangen lihaksikkaassa kunnossa olevia.
Nimenomaan erottuvuutta tuntuu pumpissa saavan pirun hyvin. Vaikka homma onkin "aerobista" johonkin voimanostoon verrattuna, niin näyttää ja tuntuu siltä, että rasva palaa, ja nimenomaan lihaksien ympäriltä.

Aerobinen treeni on sitäpaitsi ihan hyvästä välillä. Se parantaa hapenottokykyä ja verenkiertoelimistön tehokkuutta paljon paremmin kuin voimasuoritteet. Ja siitäkin on pirusti iloa silloin kun lähdetään tekemään jotain kympin sarjoja kyykkyä.
Manaaja

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kai Nalo kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Onks masa ja blantli koskaan kokeillu noita tyttöjen juttuja?
Onon, ja silti ne on tyttöjen juttuja. Ero on vähän kuin pullan leipomisella ja pihvin paistamisella junous.
Mä en jaksa oikein uskoa että olisit käynyt kokeilemassa. Tai sitten valitsit analogian todella huolimattomasti.
bliss

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulle ei nyt mahdu tajuntaan että jos käy punttisalilla, miksei ole pätkääkään kiinnostunut aerobisesta liikunnasta. Kestävyyskunto ei tee pahaa kenellekään. Kandee kokeilla.

Ja huom: tapoja on monia, ei oo mikään pakko juosta ;)
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Manaaja kirjoitti: Mä en jaksa oikein uskoa että olisit käynyt kokeilemassa. Tai sitten valitsit analogian todella huolimattomasti.
Niin, tuon analogian tarkoitus oli kertoa se, että nainen leipoo pullat ja mies paistaa pihvit niinku noin pääsääntöisesti.

En ole käynyt bodypumpissa vaan aerobikissä. Kovaa puuhaahan sekin on mutta silti. Ketjun tarkoitus oli keskustellä punttien nostamisesta eikä ohjatusta ryhmäliikunnasta. Sitä me Bluntlyn kanssa vinoilemme.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:Mulle ei nyt mahdu tajuntaan että jos käy punttisalilla, miksei ole pätkääkään kiinnostunut aerobisesta liikunnasta. Kestävyyskunto ei tee pahaa kenellekään. Kandee kokeilla.
Mun tajuntaan ei taas mahdu että täällä tuputetaan väkisin jotain helvetin bodypumppia joka ei kiinnosta paskan vertaa :D

Jos haluan aerobista, menen lenkillä tai kikkaritreeneihin. Ne maistuvat paremmalta.
Viimeksi muokannut Kai Nalo, 10.02.2010 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Se parantaa hapenottokykyä ja verenkiertoelimistön tehokkuutta paljon paremmin kuin voimasuoritteet. Ja siitäkin on pirusti iloa silloin kun lähdetään tekemään jotain kympin sarjoja kyykkyä.
Airobiseen riittää kun rämmin päivittäin työpisteelle ja takaisin.

Ja isoille lihasryhmille kutonen on ihan ehdoton maksimi meikäläisen tyylillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
bliss kirjoitti:Mulle ei nyt mahdu tajuntaan että jos käy punttisalilla, miksei ole pätkääkään kiinnostunut aerobisesta liikunnasta. Kestävyyskunto ei tee pahaa kenellekään. Kandee kokeilla.
Mun tajuntaan ei taas mahdu että täällä tuputetaan väkisin jotain helvetin bodypumppia joka ei kiinnosta paskan vertaa :D

Jos haluan aerobista, menen lenkillä tai kikkaritreeneihin. Ne maistuvat paremmalta.
En oo tuputtanut kenellekään mitään, olin vaan hiton utelias aiheesta.
Ihan sama kuinka sitä hapenottokykyä hankkii, hyötyä siitä joka tapauksessa on - myös siellä punttisalilla.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

bliss kirjoitti:[

En oo tuputtanut kenellekään mitään, olin vaan hiton utelias aiheesta.
Ihan sama kuinka sitä hapenottokykyä hankkii, hyötyä siitä joka tapauksessa on - myös siellä punttisalilla.
No kai mä nyt helvetti sen tiedän. Tuolla on urheiluketju lenkkejä ja aerobista varten, täällä yritettiin nostaan rautaa eikä jumpata ohjaajan tahtiin. Saatana :P
Stinky

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Saako tänne nyt sitten laittaa oman saliohjelman teidän muiden haukuttavaks/kehuttavaks? Täh?
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Stinky kirjoitti:Saako tänne nyt sitten laittaa oman saliohjelman teidän muiden haukuttavaks/kehuttavaks? Täh?
No nimenomaan sitä varten tää ketju on. Tosin mä olen amatööri niissä vinkeissä, mut eiköhän pyry paikkaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hyvä jätkät, ette edes tiedä mitä bodypump on ja silti dissaatte sitä. Ei näin. Kyllä se on ihan rehellistä painojen nostamista, ja eikös siellä punttisalilla juuri sitä tehdä. Ja ei tarvi kiinnostaa teitä, mutta vaikka Swirliäpäs voi!

http://www.tuuli.net/kunto-ohjelmat/les ... dypump.htm
Prepare for the worstest.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:Hyvä jätkät, ette edes tiedä mitä bodypump on ja silti dissaatte sitä. Ei näin.
Johan Bluntly sen kertoi miksi dissataan. Sarjatoistot maksimissaan 6-8 ja kaikki siitä yli on aerobista.

Eli saatana toisen kerran :P
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Miten niin kaikki yli siitä on aerobista? Eikö se sykeraja määritä milloin on aerobista ja milloin menee anaerobisen puolelle? Kun teet pumpissa kunnolla niin vetää ihan saleen anaerobisen puolelle. Voit myös juosta anaerobisesti.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En oikein jaksais alkaa vääntään sun kanssa, oot niin hanakka olemaan oikeassa nykyisin, mutta jos sanot käynees aerobicissä, se ei tarkoita että olisit käynyt bodypumpissa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei kykene. Parempi näköjään puhua puntinnostelusta vain palstoilla, jossa kaikilla on yhteisymmärrys siitä ettei perseenheiluttelulla ole mitään tekemistä maastavedon kanssa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

nowaysis kirjoitti:Miten niin kaikki yli siitä on aerobista? Eikö se sykeraja määritä milloin on aerobista ja milloin menee anaerobisen puolelle? Kun teet pumpissa kunnolla niin vetää ihan saleen anaerobisen puolelle. Voit myös juosta anaerobisesti.
Et ole tainnut ikinä treenta punttisalilla 3*6-8 sarjoja maksimipainoilla tähtäimenä maksimivoiman lisääminen ja lihasten kasvaminen?
nowaysis kirjoitti:En oikein jaksais alkaa vääntään sun kanssa, oot niin hanakka olemaan oikeassa nykyisin, mutta jos sanot käynees aerobicissä, se ei tarkoita että olisit käynyt bodypumpissa.
Anteeksi nyt, mutta sinähän se tässä väännät, etkä suostu millään tajuamaan että puhumme Bluntlyn kanssa ihan eri asioista ja tarkoitusperistä.
Kai Nalo

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Bluntly kirjoitti:Ei kykene. Parempi näköjään puhua puntinnostelusta vain palstoilla, jossa kaikilla on yhteisymmärrys siitä ettei perseenheiluttelulla ole mitään tekemistä maastavedon kanssa.
Siltähän tämä näyttää joo.
bliss

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Miten niin kaikki yli siitä on aerobista? Eikö se sykeraja määritä milloin on aerobista ja milloin menee anaerobisen puolelle? Kun teet pumpissa kunnolla niin vetää ihan saleen anaerobisen puolelle. Voit myös juosta anaerobisesti.
Et ole tainnut ikinä treenta punttisalilla 3*6-8 sarjoja maksimipainoilla tähtäimenä maksimivoiman lisääminen ja lihasten kasvaminen?
Mä oon. Oon silti taipuvaisempi olemaan nowan kanssa samaa mieltä.
Vaihtelu ja erilaiset lihasärsykkeet ovat avainsanoja.

Ette kai te ole niin tolloja, että vedätte läpi vuoden viikosta toiseen samaa ohjelmaa, ts. pelkkää maksimivoimaa? :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23505
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Punttisali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Onko me väitetty niin?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin