Vancouver 2010

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Montako mitalia Suomi saavuttaa kisoista

1-5
7
47%
6-7
2
13%
8-9
1
7%
10-11
2
13%
12-13
1
7%
Vielä enemmän
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 15

NuoriD

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Oli ehkä parhaat bileet ikinä! :]
Määki olin siel :]
Määkin olin siellä, määkin olin kännissä... :vihelt: Enny sentään, olin keskellä Afrikkaa suomen pelipaita päällä koulussa.
Mää olin New Yorkissa enkä tiennyt koko hommasta mitään. No itse asiassassa NYT:ssa oli kaksi riviä, eli ottelun lopputulos. Keväisessä NY:ssä ko. uutisten merkittävyys tuntui hyvin vähäiseltä. Tämä oli tosiaan sitä aikaa, kun uutiset sai nopeimmin lehdessä.

Suomeen tultuani jouduin sitten tunnekuohun valtaan, kyynelet tippuivat Hesarille lukiessani juhlista. Ja tämä on totta.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla tulee kokoajan mieleen joku biisi noista Bedlamin kuvista:

Tästä yo. kuvasta tuli heti "those were the days my friend, we thought they'd never end.." :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14943
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohtuu betoniset rosterit kummallakin.

Venäjän ketjut:

Aleksandr Ovetshkin-Pavel Datsjuk-Aleksandr Semin.
Ilja Kovaltshuk-Jevgeni Malkin-Maxim Afinogenov.
Danis Zaripov-Sergei Zinovjev-Aleksei Morozov.
Sergei Fedorov-Viktor Kozlov-Aleksander Radulov.


Kanadan ketjut:

Patrick Marleau-Joe Thornton-Dany Heatley.
Rick Nash-Sidney Crosby-Patrice Bergeron.
Eric Staal-Ryan Getzlaf-Corey Perry.
Brenden Morrow-Jonathan Toews-Jarome Iginla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nash oli jossain haastattelussa uhannut tehdä 20 pistettä olympialaisissa. Katsotaan katsotaan! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mutta missä on Mertaranta?
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Manaaja kirjoitti:Mutta missä on Mertaranta?
Kui? Kyllähän se naisten peliä selosti.
elco

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja elco »

Ei Mertaranta mitään, mutta siinä tulosruudun Jari Porttolassa alkaa kyllä kova elämä näkymään: on silmäpusseista päätellen vedetty vähän muutakin kuin rekeä.
Dumis

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

elco kirjoitti:Ei Mertaranta mitään, mutta siinä tulosruudun Jari Porttolassa alkaa kyllä kova elämä näkymään: on silmäpusseista päätellen vedetty vähän muutakin kuin rekeä.
Alkaa näkymään? Nyt vai 20 vuotta sitten? Käsittääkseni ero ei ole hirveä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No hei ette oikeesti voi Porttolaa pilkata siä...

Mä oon ollu ihan komerossa näitten kisojen suhteen. Know nada, kiinnostus zero.

Mut vois vissiin sentäs googlettaa, onko märkäperseissä mitalitoivoja (no kai on, tietysti on?!) vai tsiikataanko vaan ihailun kannalta ilman kansallistunnetta.
Ellei sit joku ihana ihminen täällä vaivaudu kertomaan mulle?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Kai Nalo

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco?

Kuva
Dumis

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään se alkaa!

RP

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja RP »

Tässähän ihan herkistyy :jee:

Venäjä näyttää aika kovalta, tuskin oli edes kovin vedossa Latvian kanssa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23539
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Harkitsen uudestaan naisten pronssia kun kiinakin kaatuu vain vaivoin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lapitii kirjoitti:Mä oon ollu ihan komerossa näitten kisojen suhteen. Know nada, kiinnostus zero.
Tätähän on joka paikassa hehkutettu kaikkien aikojen kovimmaksi lätkäturnaukseksi. Eli jos Suomi tän voittais, niin finaalin uusintaa näytettäisi jokaisena juhlapyhänä uusintana vielä silloinkin, kun jääkiekko on jo kielletty kokonaan liian väkivaltaisena lajina.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Mä oon ollu ihan komerossa näitten kisojen suhteen. Know nada, kiinnostus zero.
Tätähän on joka paikassa hehkutettu kaikkien aikojen kovimmaksi lätkäturnaukseksi.
Miten musta tuntuu että tätä virttä on veisattu joka ikisissä kiekon arvokisoissa since 1995. Jääkiekon maailmancup 2004, olympialaiset 2002, kotikisat 1997..
En mää kyllä muista kauhean usein moista hehkutusta kuulleni. Ei kai nyt ainakaan 95-kisoja kukaan kovaksi turnaukseksi etukäteen sentään kutsunut? :D Maailmancupin sijoitus oli monen mielestä kovin Suomen maajoukkueen saavutus koskaan, mutta kyllähän se kova olikin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Mä oon ollu ihan komerossa näitten kisojen suhteen. Know nada, kiinnostus zero.
Tätähän on joka paikassa hehkutettu kaikkien aikojen kovimmaksi lätkäturnaukseksi.
Miten musta tuntuu että tätä virttä on veisattu joka ikisissä kiekon arvokisoissa since 1995. Jääkiekon maailmancup 2004, olympialaiset 2002, kotikisat 1997..
So what?! Meiksei sais, optimismi ei ole väärin.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suvinen kirjoitti:
bedlam kirjoitti: En mää kyllä muista kauhean usein moista hehkutusta kuulleni. Ei kai nyt ainakaan 95-kisoja kukaan kovaksi turnaukseksi etukäteen sentään kutsunut? :D
Ei etu- eikä jälkikäteenkään; muistaakseni kultaa on pyritty vähättelemäänkin koska tuona vuonna kisoista olisivat kovat huiput puuttuneet. Viittasinkin nyt lähinnä siihen, kuinka sitä kultahuumaa on metsästetty joka ikisissä kisoissa vuoden -95 jälkeen, oli aihetta tai ei. Kyllähän se alkaa 15 vuoden jälkeen jo vähän puuduttamaan.
En siis alkuperäisessä viestissäni tarkoittanut pelkästään suomalaisten höpötyksiä, vaan kyllä ihan tuolla amerikanmantereellakin ovat hehkutelleet kovasti etukäteen tätä Vancouverin turnausta.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ollikin kaunistui silmissä heti kun viikset kasvatti.

Kuva
ninnithequeen

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

HYI VITTU! xD
Dumis

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:Ollikin kaunistui silmissä heti kun viikset kasvatti.

Kuva
Ehkä Olli on liittynyt siihen "lätkästä olympikakultaa ja viikset koristaa naamaa juhannkseen asti"-feispuukryhmään :wink:

edit: kohtuu-tyylikäskin!
NuoriD

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:Ollikin kaunistui silmissä heti kun viikset kasvatti.

Kuva
Tuo Olli on esteettiseltä kannalta mielenkiintoinen tapaus. Mikä siinä mättää? Silmät liian lähellä toisiaan ja naaman asymmetria?
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumis kirjoitti:Ehkä Olli on liittynyt siihen "lätkästä olympikakultaa ja viikset koristaa naamaa juhannkseen asti"-feispuukryhmään :wink:
Täällä Oulussa se on vissiin niinkin paha, että viikset ja mullet olympiakullasta. Liian hapokasta.
NuoriD

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

bedlam kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ehkä Olli on liittynyt siihen "lätkästä olympikakultaa ja viikset koristaa naamaa juhannkseen asti"-feispuukryhmään :wink:
Täällä Oulussa se on vissiin niinkin paha, että viikset ja mullet olympiakullasta. Liian hapokasta.
Mulla on mullet kyllä hyvin alulla.
Dumis

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Dumis »

bedlam kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Ehkä Olli on liittynyt siihen "lätkästä olympikakultaa ja viikset koristaa naamaa juhannkseen asti"-feispuukryhmään :wink:
Täällä Oulussa se on vissiin niinkin paha, että viikset ja mullet olympiakullasta. Liian hapokasta.
Viikset ja mullet on kyllä aika stanan hapokasta, erikseen vois mennä mutta yhdessä... ääää!