Vancouver 2010

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Montako mitalia Suomi saavuttaa kisoista

1-5
7
47%
6-7
2
13%
8-9
1
7%
10-11
2
13%
12-13
1
7%
Vielä enemmän
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 15

Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Jos jostain tinttitukkakumpareista tai lumilautailusta tulee niin ainoaksi jää.
Lasken eilisen tuohon jälkimmäiseen eli vahvasti on meikäläisen veikkaus tällä hetkellä otteessa.

Epäilykset naisten lätkäpronssin suhteen vain kasvavat entisestään, mutta pidetään nyt vielä siitä kiinni.

Muita ei edelleenkään näköpiirissä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:Mutta perkeleen Aino-Kaisa! Noi eiliset sprintit ovat kyllä aiheuttaneet kisojen suurimman vitutuksen tähän mennessä.
Joo, ei tuu Linnanjuhliin kutsua tänä vuonna!
The great club outshines the individual, always and forever.
Kai Nalo

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Olen äimänkäkenä. Jokinen ja Hakki tekivät maaleja ja Selänteen selkä ei suoristunut oman sinisen ylityksen jälkeen.

Puolustajien laukaisusihdistä en tosin ole yllättynyt. Se kun oli sitä odotettua "maali on tuolla jossain toisessa päässä" -luokkaa.

No, ihan Ok kenraali oli.
ninnithequeen

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu mie koskaan kuullutkaan koko Peetusta....ja saamarin hiihdot tosiaan. Jo ny on perhana...
Valko-Venäjä oli aika hampaaton.
SikaMika

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

SikaMika kirjoitti:38 mitalia, joista 37 kultaa.
Peetu pilasi hyvän veikkauksen. Yllä siis veikkasin vastoin kaikkia todennäköisyyksiä saldoksi 0 mitalia; arvelin että etukäteen vahvimmat ryssii kuitenkin mutta "pelkäsin" mustien hevosten tuovan pari mitalia. Toistaiseksi edetään suunnitelman mukaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lentävä tomaatti voitti Peetun.
Toisaalta mitä muuta voi odottaa pojalta joka on hanskannut X-gamesit moneen kertaan?
Olen seurannut pari viime vuotta aktiivisemmin Frontside ja
muuta lautatauhkaa(-lahnanen) Kokeilin v2000 itsekin lautailua mutta wanha ei taipunut eikä ole laskettelukamoihin sen jälkeen koskenut, toisaalta nainenkin on vaihtunut kahteen kertaan sen jälkeen..
Pipe on ihan kivaa katsella, temput samanlaisia show-pyöräilyssä tai perinnelautailussa..

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Onks jollain tarkempaa tietoo noista mimmien paipin lähetysajoista?
Tää on kyllä ihanaa arpomista...
[Edit: Mjaah, taisinkin jo karsinnan missata.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bliss

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bliss »

^
22.30 Naisten halfpipe, alkukilpailu
02.00 Naisten halfpipe, välierät (19.2.)
04.00 Naisten halfpipe, finaali (19.2.)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

bliss kirjoitti:^
22.30 Naisten halfpipe, alkukilpailu
02.00 Naisten halfpipe, välierät (19.2.)
04.00 Naisten halfpipe, finaali (19.2.)
Juu, mut ei noi viime yönäkään oikein mätsänny lähetyksiin.
Ja karsinta oli vissiin sit melkosen nopee, koska en paljoo myöhässä tullu kanavalle ja paipista ei silti näkyny vilaustakaan.

Yltsille (tai no saa muutkin vastata =) muuten: Missäs Treen baaris on paras tsiikaa jäkikset? Jos en saa tarpeeks vaikuttavaa kisastudioo kasattuu himaan tms.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Illalla sit suosikkijäkiekkojoukkueeni aina eli USA rökitti suoraviivaisella tyylillään turskansyöjät, joka toki siis mullekin onneksi.

Sit Suomen jääkiekkolikat saivat kyydin kaikki erikseen Usan tytöiltä. En usko että kuitenkaan tästä kyydistä pitivät. Minun silmäni menivät itsestään kiinni joskus klo yhden aikaan kun rasioita oli jo tullut.

Sisäinen lehmäni, korjaan kelloni, herätti minut sitten ja osatiedottomana avasin televilleni ja eiköhän sieltä tullunna Sveitsi-Kanada, joka oli 2-2 ja aivan mieletön loppu rangaistusvetoineen. Tuli siinä nähtyä yksi Kanadan tekemä pitkäkin... Sveitsiä vastaan, huh.

SITTEN kuitenkin kun kaikki olivat epäonnistuneet rankuissa niin Bing Crosby veti tiukan ranteen kilpikäden alapuolelta ja siellähän oli oikein kaunis rasia. Ja Kanada sit voitti, mut käkikellomaa sai kuitenkii pisteen!
On se monipuolinen ja iätön veikko tuo Bing kun laulanut vuosikymmenet joululaulut ja tekee sit maalit... :o

Peetu oli välillä saamassa hopiaa ja pussasi virkailijaa niinkuin kaikki. Hlfpipen mestarijenkki näytti rumalta naiselta hiukan mutta on hän superloistava lumikourussa. MINÄKIN katson naisten halfpipen. Olen fani! Tykkään ja kommentoin ja liityn ryhmään niinku feispuukisa!

Nyt sitten pitäisi miettiä arkipäivää silmät ristissä...tosi kiinnostavaa, juu ei!

Jos mää ihan kamalan rehellinen oisin niin olis vallan vekkulia olla nyt Vancouverissa ja vaik tutustua kaupunkiin Lepistön Lauran kanssa.

Eks ihmisellä pidä olla haaveita. Mut jos nyt kuitenkii aloittais päivän laittamalla talvikengät jalkaan ja palelemalla tuossa jumilta haisevan busipysäkin kohdalla kohta...

Pitäis viel kahtella kun Plushenko voittaa miesten hyppyluistelun, mutta antaa niiden nyt luistella rauhassa tuolla telkkarin sisällä. Suljin teeveen näet.

Hyvvöö päivvää ja viikonloppuu ihan kaikille asemaan ja rotuunne ja lahjakkuuteenne kahtomatta. Mutta mukavimmille annan erikseen halauksen! :h: Enkä laita allekirjoitusta enää. Olen luvannut Vespalleni!, oh siis Vespallemme :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tarpeeton jääkiekon otteluiden väliajan toinen -kotimainen- mietrintäturso, missä kontribuutio?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Niba »

Urheilutoimittajat on uskomattomia ja selostajat paskoja.
Aika mielenkiintoinen kommentti silti?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Hieman yllättäinkin varsin miellyttävä ajankohta lätkälle tuo 7.00. Mukavahan siinon aamukaffen keittelyyn nousta, ja nyt jo arskakin paistaa komeesti. Aika eksoottinen ja perinteistä poikkeava kisastudiofiilis kyllä. =P

Itse Suomen joukkueesta: Mahtavata että molemmat Ruudut saatiin kuitenkin mukaan. (Edes jonninlaista lohtua siihen että Sami Kapanen uupuu taas, josta sydämeni toki itkee verta.) Meinasin jo tos hehkutella (/hämmästellä =) Jarkon jäähyttömyyttä, mutta tulihan sieltä edes jotain pientä kuitenkin... No parit maalitkin toki.

Niitä akkain paipin koosteita en edelleenkään onnistunu bongaamaan (ja edelleen murisen tolle kökölle infoilulle), ja kun kisojen alussa olin vielä sen verran yössä että lumilautacrossit missasin tyystin (isoa murinaa!!!), jäänee loppukisat mun osaltani pelkän jäkiksen varaan. Jonkun mäkihyppelöisen saataan ehkä tsiikata jos jassan; oon ollu koko pienen (muah) ikäni täysin fanaattinen lajin suhteen, mut nykyään ei enää oikein jaksa nappaa.

Että mennään nyt sit näillä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Saarisen kommentit kisan jälkeen pistivät taas montun auki. Kuinka vuoden urheilija ja Menestyjä voi taas olla tyytyväinen hiihtoonsa, kun mitali ei taaskaan ollut edes lähellä? Itselle tuli olo kuin olisi huijatuksi tullut. Siis mitä vittua?!? Tähänkö pitäisi myös väsyneen valvoneen katsojan olla tyytis? Ja Kuitunenkin lanaa big time osallistuen vain yksilömatkalla 30:lle. Nyt lebot ryhdistäytykää!!! Toivottavasti Muranen ei saa säälipaikkaa viestiin noilla nollanäytöillä, vaan Sarasoja ryövää tuon paikan.

Onneksi Leijonat nokki kunnolla, ees jotain hyvistä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Niin Yltsi, vinkkaapa joku hyvä urkkabaari täältä? Hämäläisellä nopeudellani hokasin jo, että tuskin paljon näissä karkeloissa baarien jättiscreenit lämmittelee, mut kiinnostais noin muutenki. Ite en oo tainnu urkan merkeissä käydä ku Höyryssä (ainakaan jokuseen vuoteen).
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lapitii kirjoitti:Niin Yltsi, vinkkaapa joku hyvä urkkabaari täältä? Hämäläisellä nopeudellani hokasin jo, että tuskin paljon näissä karkeloissa baarien jättiscreenit lämmittelee, mut kiinnostais noin muutenki. Ite en oo tainnu urkan merkeissä käydä ku Höyryssä (ainakaan jokuseen vuoteen).
Höyry on jees. Mä kävin Tammelassa asuessani alakerran pupissa, kun oli leppoisa tunnelma ja tilaa. Konelssissa kävin kans ja myös sohossa väijyyn pelejä. Mut tärkein juttu on melkein, et näkee pelin esteettä, joten pienemmät pupitkin on hyviä. En mä tartte paljoa ihmisiä ympärilleni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:tärkein juttu on melkein, et näkee pelin esteettä
Niin toki. Tänks.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Saarisen kommentit kisan jälkeen pistivät taas montun auki. Kuinka vuoden urheilija ja Menestyjä voi taas olla tyytyväinen hiihtoonsa, kun mitali ei taaskaan ollut edes lähellä? Itselle tuli olo kuin olisi huijatuksi tullut. Siis mitä vittua?!? Tähänkö pitäisi myös väsyneen valvoneen katsojan olla tyytis? Ja Kuitunenkin lanaa big time osallistuen vain yksilömatkalla 30:lle. Nyt lebot ryhdistäytykää!!! Toivottavasti Muranen ei saa säälipaikkaa viestiin noilla nollanäytöillä, vaan Sarasoja ryövää tuon paikan.

Onneksi Leijonat nokki kunnolla, ees jotain hyvistä.
Tässäpä kunnon asenteesta mallia:
http://www.iltalehti.fi/kisaextra/20100 ... 8_ki.shtml
"Nyt Haukkala tavoittelee olympiavoittoa.
- Ilman muuta. Se on hävitty peli, jos sinne lähtee hakemaan jotain muuta. Kärkeen ja karkuun. Ja nilkoille vedän, jos jään jälkeen, Haukkala sanoo."
Manaaja

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuuluuko suomen miesten hiihtomaajoukkueen harjoituksiin jotkut tietynlaiset selittelyopinnot? Vai miten se on mahdollista, että juuri hiihtäjät aina vuosikymmenestä toiseen ovat niitä pahimpia selittelijöitä? Kun oli vähän nenä tukossa ja keuhkoputkessakin oli jotain tuntemuksia...

Vittu sillon kun minä olin nuori niin hiihdettiin verenmaku suussa, kai siinä nyt saatana on sillon jotain tuntemuksia keuhkoputkessakin!!11
ninnithequeen

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä tiesin et Hautamäki mokaa toisen hypyn TAAS. Se on tehny sen niiiiiiin usein.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Mä tiesin et Hautamäki mokaa toisen hypyn TAAS. Se on tehny sen niiiiiiin usein.
Toisaalta Hautiainen voittanut monta mitalia olympialaisissa aiemmin, ehkä kävi vain paska säkä, savolaisena ei tuo selittele. Nakea latu ja ok myöhäinen ponnistus niin siinä katkesi miehen mitaliputki tuon tyyppisissä kisoissa.

Mutta suomalaiset mieshiihtäjät heidän heikko menestys suksenarvontakisassa oli tosi surkea, taisivat arpoa sukset ja sauvat väärin? Hiihtivät luistelusuksilla aloitusosuuden ja sitten vaihtoivat ketkä vaihtoivat perinteiset sukset ja lyhyet sauvat luisteluhiihtoon, tai sitten lumi oli nahkeaa ja voitelujoukot mokasi? Nimittäin poiketen yleensä kisoista Vancouverissa ilmeisesti sen verran poikkeusolot, koska selkeitä eroja ollut luistossa eli "pohjois-amerikkalainen tumiolosuhde" jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne. jne...
Kun naisetkin paskoo alleen niin siinähän se, vielä kun jäälaatikkoleikki tuottaa neljännen sijan? Ja päälle päätteeksi alamäkilaskija pokaa mitskun niin kannattaa suomalaisten keskittyä ihan vain harrastushiihtoon?

Ei kannata ottaa vakavasti näitä urheilujuttuja.
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No tänään tulee yhdistetyn joukkuekisasta se toinen mitali. Oikeesti tulee.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bedlam kirjoitti:No tänään tulee yhdistetyn joukkuekisasta se toinen mitali. Oikeesti tulee.
Tästä lähdetään. Sitten tulee naisten kiekosta ronssi, Tanja suurpuikkaroi hopean, naiset viestihiihtävät myös ronssin, kuten Aikku 30:llä. Oisko se sit siinä?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bedlam

Re: Vancouver 2010

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jeespä jees, putkeen menee.
Vastaa Viestiin