Kessuton Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Millille kredittiä! Kerrassaan hieno suoritus, ja kuten JD totesi, juuri painossa pysymisen vuoksi. Kuitenkin susta saa vaikutelman ettei ruoka hallitse ajatuksia vaan pystyt nauttimaan herkuista ja juhlimaan kun aihetta on. Ei ne harvat juhlahetket vaan se jokapäiväinen arki. Ihana, kannustava esimerkki!
Elämä kantaa, jos sen antaa
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Melnais kirjoitti:Millille kredittiä! Kerrassaan hieno suoritus, ja kuten JD totesi, juuri painossa pysymisen vuoksi. Kuitenkin susta saa vaikutelman ettei ruoka hallitse ajatuksia vaan pystyt nauttimaan herkuista ja juhlimaan kun aihetta on. Ei ne harvat juhlahetket vaan se jokapäiväinen arki. Ihana, kannustava esimerkki!
Kiitos :) Ruoka on kyllä hallinnut vielä jokin aikaa sitten tosi paljon, terapia ja omalta tuntuva ruokavalio auttaneet hurjasti, jonkinasteinen erittäin sekava syömishäiriö, ahmiset, oksentelut, syömättömyys, ahkarat kalorirajat, laksatiivit.. jne jne.. Mulla on hurjasti vielä työtä tuolla saralla. Kaipa tällainen "coming out" myös auttaa pysymään terveenä :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja annepa »

milli kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Millille kredittiä! Kerrassaan hieno suoritus, ja kuten JD totesi, juuri painossa pysymisen vuoksi. Kuitenkin susta saa vaikutelman ettei ruoka hallitse ajatuksia vaan pystyt nauttimaan herkuista ja juhlimaan kun aihetta on. Ei ne harvat juhlahetket vaan se jokapäiväinen arki. Ihana, kannustava esimerkki!
Kiitos :) Ruoka on kyllä hallinnut vielä jokin aikaa sitten tosi paljon, terapia ja omalta tuntuva ruokavalio auttaneet hurjasti, jonkinasteinen erittäin sekava syömishäiriö, ahmiset, oksentelut, syömättömyys, ahkarat kalorirajat, laksatiivit.. jne jne.. Mulla on hurjasti vielä työtä tuolla saralla. Kaipa tällainen "coming out" myös auttaa pysymään terveenä :)
No huuu mulla pitäis olla paljon helpompaa! Söin vaan liikaa ja vääriä ruokia. Oon tehny töitä ruokarytmin kans varmaan jotain 3 vuotta ja suurimmaksi osaksi nyt on hyvä mutta aina välillä lipsahtaa. Ja kuten toisaalla sanottu, viikonloppu tuntui aina pilaavan kaiken. Mut hei, viime viikonloppu ei pilannutkaan!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Mun kaveri näki sut muuten ekaa kertaa viikonloppuna (porukoillas) ja soitti heti juorupuhelun "se oli se hyvännäkönen blondi sielt teinipalstaltas, mmmmikä se ny oli". :D
Siis mitä!? KUka missä.. tää vaatii yv:tä. Nih! Mä en tiedä olenko nyt kauhuissani tai mitä :D
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^ Sä et oo koskaan polttanut?
19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Hih, ihanaa jeesustelua :h:
Kui? Kysyttiin, vastasin. Pitääks mun alkaa pitää päivittäistä narinalinjaa asiasta á la dumari, että oisin vähemmän jeesus? :P
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:
Stinky kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: 19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Sit on hienoa että se oli sulle noin helppoa. Kaikille ei ole. Valitettavasti.
Psst.. kysy siltä laihduttamisesta.
15 kiloa painoa pudotettu reilussa puolessa vuodessa ja siitä vielä yksi 5 kiloa lisää vaihdettu läskiä lihakseksi.

Täytyyks mun jotenkin hävetä tätä tulosta? Varmaan paremminkin olis voinut vetää, mut menee jo liian masokistiseksi mun makuun.
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ei tietenkään tarvii hävetä. Hupsu :]

Tänään mennyt tupakkaa 0. Oon jo nyt vähän ylpee itestäni. Sietääkin olla, tämmönen tervakeuhko jolla meni se 1,5 askia päivässä. Joo, se oli ihan kamalan paljon, mä tiedän.
Niksalaastari on lantiolla ja hätävaraks vielä niitä imeskelytabuja. Tänään on mennyt yks semmonen ja kolme porkkanaa.
Mua ei just nyt niin haittaa vaik pari kiloo tuliskin ylimäärästä. Ei se toivottavaa ole mutta en mä ranteitani siitä auki vedä.
Liikun just niinku ennenki (ehkä jopa enemmän) ja sapuskan yritän miettiä kans ettei mee herkuttelulinjalle.

Ps. Milli näyttää niin paljon upeemmalta livenä kun kuvissa. Kaunis nainen ja ihanakin vielä :h:
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Tänään mennyt tupakkaa 0. Oon jo nyt vähän ylpee itestäni. Sietääkin olla, tämmönen tervakeuhko jolla meni se 1,5 askia päivässä. Joo, se oli ihan kamalan paljon, mä tiedän.
Niksalaastari on lantiolla ja hätävaraks vielä niitä imeskelytabuja. Tänään on mennyt yks semmonen ja kolme porkkanaa.
Äh, noi niksatuotteet on ihan perseestä. Huudat mieluummin vähän kovempaa perkelettä, nussit vähän aggressiivisemmin ja imet kyrpää vähän enemmän. Kyllä se siitä!

Mä oon kyllä selvinnyt ilman nussimista ja kyrvän imemistä, mutta se saattaa johtua siitä etten mä polttanut kuin askin päivässä, ja vähensin ennen lopettamista.
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti: Äh, noi niksatuotteet on ihan perseestä. Huudat mieluummin vähän kovempaa perkelettä, nussit vähän aggressiivisemmin ja imet kyrpää vähän enemmän. Kyllä se siitä!
Töissä pitää osata käyttäytyä eli ei voi huutaa, mulla ei oo ketään ketä nussia tai kenen kyrpää imeä.
Ojennatko auttavan kätes tai siis kroppas :wink:

No joo, mulle se on sama miten lopetan. Kunhan lopetan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Itse poltin, tosin aika vähän, kahdeksan vuotta. Koskaan ei ole ollut niksoja eikä lopetus tuntunut juuri miltään, koska päätöstä ei tarvinnut edes tehdä. Voisin naureskella niksoissa kieriskelijöille ja vähätellä lopettamisen vaikeutta, mutta koen oppineeni vain sen, että vieroitusoireet ovat niin kovin kovin yksilöllisiä. Helvetin tyhmää polttaminen on, enkä taatusti enää polta kuin joskus kännissä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

thx Stinky :)
Juuh, mä kans onnistuin ilman noita nikotiinikorvikkeita. Pariin otteeseen yritin tosiaan myös noilla purkilla/imeskelytableteilla huonolla menestyksellä. Viimeisellä kerralla on kyllä joo vaihtanut kaikista kevyimpään tupakkaan mitä oli .. ja olin vähentänyt polttamista muutenkin, tosin en tietoisesti siksi, että olisin lopettamassa, koska ajatusta lopettamisesta tuli ihan yhtäkkiä. Muuten en vältsi olis kestänyt ilman niitä.

Tupakoinnin lopettaminen on kyllä saatanasta, mutta mä taidan muutekin olla helposti koukuttuvaa sorttia.

Nyt vaikka välillä tekee mieli..ja joskus baareillessa polttaa, niin se ajatus niiden vieroitusoireiden kokemisesta uudelleen pitää sit kuitenkin kurissa ja nuhteessa.
bliss

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla ei ikinä ollut mitään vieroitusoireita tupakan kanssa. Lopetin kertalaakista, tosin olin silloin (ja oon edelleen) sitä mieltä, että olen toistaiseksi polttamatta. Se ei jotenkin ollut niin ehdotonta.

Kykenen helposti polttamaan silloin tällöin eikä siitä ole muita seurauksia kuin sairaan paha maku suussa ja kamala haju. Toisten tupakointi ei oo ikinä häirinnyt, jos siis tupakoivat ulkona :)
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:Töissä pitää osata käyttäytyä eli ei voi huutaa, mulla ei oo ketään ketä nussia tai kenen kyrpää imeä.
Ojennatko auttavan kätes tai siis kroppas :wink:
Jos vähän sepalusta raotan?
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

^Ai vähän??!! Ei mua sit kiinnosta.
milli

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja milli »

^LOL

Hmm.. voisi se yksi jo päästä säbätreeneistä, niin mäkin pääsisin kotiin. Kivaa tämän tilinpäätösaika, joka päivä tavallista pidempään töissä. Nice.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noni, idiootti strikes again!

Olin nettishoppaillut kaikkea kivaa ja kun tuli maksun aika ja menin verkkopankkiin maksamaan, niin en löytänyt tunnuksia mistään ja tilaus keskeytyi ja ostoskori tyhjeni :doh: Sen takia halusin maksaa heti, etten tulis toisiin ajatuksiin ja rupeis pihistelemään. Nyt kynnys kerätä samat kamat on tuhatkertainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bliss »

^The Korkeampi Voima oli sitä mieltä, että et tarvitse niitä tavaroita :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bliss kirjoitti:^The Korkeampi Voima oli sitä mieltä, että et tarvitse niitä tavaroita :D
Selkeesti :D

Nyt fb on sitä mieltä, etten mä saa kommentoida sulle.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Stinky kirjoitti:^Ai vähän??!! Ei mua sit kiinnosta.
*vetää kiltisti housut kinttuihin*
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Yyh, vielä pitäis jaksaa lukee, ysiltä sitten vois kattoo telsua tai lukee hömppää.
Prepare for the worstest.
Stinky

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Manaaja kirjoitti:
Stinky kirjoitti:^Ai vähän??!! Ei mua sit kiinnosta.
*vetää kiltisti housut kinttuihin*
Nyt just ois kova imemistarve. Soot liian kaukana ja kipsalle en lähde röökiä hakemaan.
Mä huudan siis perkelettä!
Dumis

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Manaaja kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: 19-vuotiaasta. Lopetin tossa uutenavuotena.
Hih, ihanaa jeesustelua :h:
Kui? Kysyttiin, vastasin. Pitääks mun alkaa pitää päivittäistä narinalinjaa asiasta á la dumari, että oisin vähemmän jeesus? :P
Ime parsaas! Emmä oo röökistä maininnut tänne kuin kerta-kaks viikkoon ja naamikseen saman verran!
NuoriD

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
Stinky kirjoitti: Sit on hienoa että se oli sulle noin helppoa. Kaikille ei ole. Valitettavasti.
Psst.. kysy siltä laihduttamisesta.
15 kiloa painoa pudotettu reilussa puolessa vuodessa ja siitä vielä yksi 5 kiloa lisää vaihdettu läskiä lihakseksi.

Täytyyks mun jotenkin hävetä tätä tulosta? Varmaan paremminkin olis voinut vetää, mut menee jo liian masokistiseksi mun makuun.
Hieno homma. Aiemmin vain olet kirjoittanut laihduttamisen vaikeudesta, sen takia tuo. Mutta hienolta kuulostaa, hyvä!

Mitä ole nyt tehnyt toisin, ymmärsin aiemmin, että painon pudottaminen on ollut sulle hankalaa aiemmmin?
Manaaja

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Mitä ole nyt tehnyt toisin, ymmärsin aiemmin, että painon pudottaminen on ollut sulle hankalaa aiemmmin?
Kieltäytynyt nopeista hiilareista lähes täysin ja pitänyt lihakset about jatkuvasti jonkinlaisessa korjausta ja palautumista vaativassa tilassa jossain päin kroppaa.
Kai Nalo

Re: Kessuton Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Mä olen nyt pari päivää kessutellut ja yhteensä noin puoli toppaa vihreätä Smartia. Olen myös syönyt aikalailla huonoa ruokaa ja juonut muutaman oluen kuitenkaan humaltumatta. Voi jösses mikä olotila on verrattuna aikasempaan freesiin elämäntapaan ja olotilaan.

Nakkasin just kaks askia kessuja roskiin ja taidan painua ruokakauppaan hakemaan kasviksia ja broiskua ranskalaisten ja kalapuikkojen tilalle. Ei tämmönen elämäntapa kyllä pitkälle kanna. :laatta:
Vastaa Viestiin