Kenkäfriikit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

En löytänyt täältä ketjua, joka olisi keskittynyt pelkästään kenkiin. Olen itse kenkäfriikki ja tykkään katsella kenkiä (ja tietty ostaa niitä - olen tosin tällä hetkellä ostokiellossa).

Tänne siis kuvia ja juttuja kengistä!

Nämä olisi kuin minulle tehty, kuola jo valuu suupielestä.


Kuva

Ps. Olipa vaikeeta saada tämä kuva tänne näkyviin. Kuva on siis Halensin sivulta:

http://www.halens.fi/ProductPage.aspx?p ... rt=0&dir=1

Miten ihmeessä olisin saanut kuvan laitettua suoraan sieltä sivulta, ettei olisi tarvinnut ladata sitä ensin Kitinän Galleriaan?!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Leila »

En nyt tiedä olenko ihan kenkäfriikki, mutta kyllä niitä taitaa olla kaapeissa ihan liikaa ja silti uusia tarvitsee koko ajan. Varsinkin saappaat on mun heikkous. Kenkien tosin pitää olla sellaiset, että ne on mukavat jalassa ja että pystyn niillä hyvin kävelemään. Olen joskus nähnyt sellaisia liikavarpaita että huh huh...
Mikä muuten on sopiva hinta kengille? Ihan halpoja en yleensä osta, ne kun monesti on mitä on eikä kestäkään juuri mitään. Eikä mulla mitään sikakalliitakaan ole, mutta hyviin kenkiin voin laittaa 100-200 euroa. Niitä kyllä sitten käytänkin pitkään ja tarvittaessa korjautan.
Äiti ei tiedä
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Leila kirjoitti:En nyt tiedä olenko ihan kenkäfriikki, mutta kyllä niitä taitaa olla kaapeissa ihan liikaa ja silti uusia tarvitsee koko ajan. Varsinkin saappaat on mun heikkous. Kenkien tosin pitää olla sellaiset, että ne on mukavat jalassa ja että pystyn niillä hyvin kävelemään. Olen joskus nähnyt sellaisia liikavarpaita että huh huh...
Mikä muuten on sopiva hinta kengille? Ihan halpoja en yleensä osta, ne kun monesti on mitä on eikä kestäkään juuri mitään. Eikä mulla mitään sikakalliitakaan ole, mutta hyviin kenkiin voin laittaa 100-200 euroa. Niitä kyllä sitten käytänkin pitkään ja tarvittaessa korjautan.
Mun heikkous on kaikki kengät. Minäkin arvostan hyvää istuvuutta. Toisin kuin moni luulee, niin korkkaritkin voi tuntua hyvältä jalassa. Se vähän riippuu oman jalan muodosta ja sen mukaan pitää valita malli, jos ei halua kärsiä.

Mun kalleimmat kengät ovat maksaneet ehkä noin 70 euroa. Siitä on tosin aikaa, kun niin kalliit ostin. En viitsi maksaa kengistä paljon, sillä haluan rymytä niillä rauhassa.

Hinta ei aina ole laadun tae. Olen ostanut monet halvat (jopa vain 10 euron) kengät ja ovat olleet ihan yhtä kestäviä kuin muutkin. Tai sitten minulla on vain käynyt hyvä tuuri kenkien kanssa.

Ai niin, kerran ostin keskustan Biancosta ihanat saappaat ja ne levisi jalkaan ekana päivänä. Pohja alkoi "nauraa" ja vein sen korjattavaksi omaan laskuuni.

Sen jälkeen alkoi "nauraa" toiesekin kengän pohja ja vein kengät takaisin liikkeeseen. Rahoja en saanut takaisin eikä kenkiä korjattu, en saanut edes uusia samanlaisia tilalle, koska niitä ei ollut. Sain vain samanhintaisen lahjakortin liikkeeseen ja kyllä otti päähän.

Oikeasti minulla olisi ollut oikeus purkaa kauppa ja saada rahat takaisin, mutta en tajunnut sitä silloin. Paska kauppa ja huono palvelu kaiken kaikkiaan.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Ai niin, Suomessa kengät on kalliita (ja valikoimat minun makuuni surkeat, vaikka parannusta on tapahtunut viime vuosien aikana) verrarruna aika moneen muuhun maahan (en yksilöi maita, ettei kenellekään tule mieleen, että minulla on kusta päässä tmv. tai loukkaannu tästä huomiosta muutenkaan). :P Suurin osa kengistäni onkin ostettu muualta kuin Suomesta.
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

Kuva
mä bongasin nämä ihanuudet eräästä muotiblogista. Mielettömät. Rick Owenssin saappaat. Upeat :h:
bliss

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen luultavasti parantunut pahimmasta, koska myin viime vuoden aikana kaapeistani 67 paria kenkiä pois :oops:
Olen myös kenkienostolakossa ellei tule _ihan_pakottavaa_tarvetta_ (pakottava tarve: lenkkarit hajoavat käyttökelvottomiksi tms.)

Kyllä niitä edelleen on aika monet käyttöä odottamassa... :P


edit:
milli kirjoitti: Upeat :h:
Tässä nähdään kuinka erilaisia makuja meillä on. En ikipäivänä laittaisi tollasia jalkaani, saati että uhraisin niihin senttiäkään rahaa :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Toi Millin linkittämät kengät kuuluvat haaremihoususarjaan, nouwei :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

^Onneksi on erilaisia makuja :D

Kuva

nyt mulla on jalassa maailman parhaimmat nilkkurit, Bronxit ne olla pitää. Omat on kyllä jo kohta niin kärsineet, että mietin jopa uuden samanlaisen parin hankkimista, jos näitä löytyy enää mistään.
RP

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja RP »

Säästän edelleen niihin mun manoloihin. Jimmy choo on pop, ei mitään henkka maukka versioita niistä.

Tykkään, mutta laukkuihin olen pimahtanut. Ja maksan hunajaa.
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Toi Millin linkittämät kengät kuuluvat haaremihoususarjaan, nouwei :roll:
Mä kans ajattelin vielä vähän aikaa sitten, että haaremihousut ovat ehdoton nounou, kuten myös leggnssit ja ehdottomasti wet look -legginssit, mistään paljettivaatteista puhumattakaan... mutta katso mitä kävikään. Mä myös inhosin matalapohjaisia saappaita, mutta nyt mulla on sellaiset parit :) Molemmat Spiritistä.
Mutta joo.. haaremihousuille en oo vielä niin lämmennyt, että niitä olisin ostamasssa.
RP

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja RP »

^^ ^Mullapa on käyttämättömänä kaapissa, myös valkoisena, lällislää ;)
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

RP kirjoitti:^^ Mullapa on käyttämättömänä kaapissa, myös valkoisena, lällislää ;)
Bronxit ? whaaaat?! :pics:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No Bronxit on sitten asia erikseen, mahtikenkiä!
The great club outshines the individual, always and forever.
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

Mä kyllä himoitsen Spiritin niitä saman sarjan korollisia saappaita, kuin mistä mulla on jo ne lättänät. Musta tuntuu, että mun pitää kyllä käydä hakemassa itselleni sellaiset.. asap.
Kuva
:h:

Kuva
Nää löytyy jo mun kaapista :)
bliss

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nämä olis NIIIIN mun saappaat:
Kuva

Edit: Nuo ovat siis Louboutinin saappaat. 985 €

Tykkäisin myös Alexander McQueenin ja Tory Burchin kengistä jos olis hillittömästi rahaa (ja aikaa ja tilaisuuksia myös käyttää niitä kenkiä).
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mä oon viimiset puoli vuotta tallustellut melkein ainoastaan prätkäbuutseissa. Mun toinen jalka on ihan vammainen (vaivasenluu + laskeutunut jalkaholvi) ja jalkapöytä on ollut kipeä kesästä lähtien, joten korkoja en ole voinut juuri käyttää ja kenkiin pitäisi mahtua tukipohjallisetkin :( Buutsit alkaa olla aika räjähtäneet ja uudet pitäisi saada. Nykyiset on puoleen sääreen, mutta tahtoisin tommoiset pidemmät:

Kuva

Toiset, joita olen nyt talvella käyttänyt on Rocket Dogin Honeypup-saappaat, jotka on aivan ihanat. Tollaiset, mutta tummanruskeana:

Kuva

Noi millin ekana postaamat on ihanat :h:
Dumis

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Onx kaikkiin naisiin sisäänohjelmoitu joku kenkäfetissi?
Voiko tilata ilman sellaista?
Kai Nalo

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Saako aihuttaa pahennusta? No aiheutan kuitenkin.
bliss kirjoitti:Nämä olis NIIIIN mun saappaat:
Kuva
.
Kenkärunkkari apruuvaa. Ketjun kaikki muut saappaat ovat kuin maatalon emännän lantalasaappaita. Nuo ovat kauniit ja naiselliset. Tosin hintakin oli sitten sitä luokkaa että huhhuh.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumis kirjoitti:Onx kaikkiin naisiin sisäänohjelmoitu joku kenkäfetissi?
Voiko tilata ilman sellaista?
Mä arvostan noita kenkiä muiden jaloissa, esim. Millin päällä noi tollaset korkeakorkoiset Bronxit on tosi hyvännäköiset, koska Milli osaa muutenkin pukeutua tyyliin sopivasti.

Mulla ei ole minkäänlaista tyylitajua, joten kengätkin on yleensä vain käytönnölliset. Tylsä eukko :(
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nämä on ihanat:

Kuva

Näissä tahtoisin mennä naimisiin, mutta hinta on aika hurja:

Kuva
milli

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppa thx, mutta.. kyllä mä oon vielä tosi clueles. Nyt vaan selkävammaisena on tullut surffailtua netissä kun ei oo päässyt urheilemaan. Sieltä löytyy ideoita. Pitää uskaltaa kokeilla uusia juttuja... ja edetä vähän kerrallaan. Paraksin puhumaan, minä siis.. mä vedin melkein koko vaatekaapin kerralla uusiksi.

Monetkohan Bronxit mulla onkaan muuten kotona kaapissa.. neljät? viidet? tulispa jo kesä niin pääsis käyttämään niitä enemmän.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sniif, mä en osais edes nousta pystyyn noin korkeilla koroilla. Rupeis huimaamaan :o
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää ketju ei voi olla olemassa ilman tätä pätkää:

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:rofl: Ai kamala :lol:
The great club outshines the individual, always and forever.
bliss

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja bliss »

Tämmöset suunnittelin hankkivani nyt keväällä, ja nimenomaan pinkkinä :] :

Kuva

Ostin ekat All Starit 14-vuotiaana ja ne tulivat tiensä päähän vasta viime kesänä neljännesvuosisadan palvelleina. Ei paha.
Vastaa Viestiin