Kenkäfriikit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ihan hienot. Noilla on kätevä tarkistaa, onko neidillä pikkarit hameen alla.
Otin mustana
No hyvä. Ruskeakenkäinen mies ei skoreta. Ainakin, jos uskomme kitinää, ja miksi emme uskoisi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt aletaan puhumaan päheistä popoista:

Kuva

Hupsista, väärä kuva aluksi.
Viimeksi muokannut Bluntly, 05.10.2011 22:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14923
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Lollero.
Universaali disclaimer.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

huima kirjoitti:Kävin tilaamassa kengät:

http://www.leftshoecompany.com/Collecti ... va=VH43477

Pitää odottaa nyt pari kolme viikkoa, että saan ne.

Stockmannilla -20% 25.9 mennessä tehdyistä tilauksista, eli jos hyvät miesten mittatilauskengät kiinnostavat, niin kannattaa käyttää hyväksi.
Taisivat tulle perille?

http://www.hs.fi/ulkomaat/Valmistajan+p ... 5547601180
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4289
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Noissahan on pohjassa ihan hirveä lämpövuoto jos lumi sulaa kengän alla. Jätä kauppaan.
masa

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:Nyt aletaan puhumaan päheistä popoista:

Kuva
´
Tuleeko crossipyörä kaupanpäällisiksi?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
eiq paloauto !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja exsu »

huima kirjoitti: http://www.leftshoecompany.com/Collecti ... va=VH43477

Pitää odottaa nyt pari kolme viikkoa, että saan ne.
Joko tulivat? Laita vähän kokemuksia, pohdin lahjakorttia ko. lafkaan puoliskolle joululahjaksi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja huima »

exsu kirjoitti:Joko tulivat? Laita vähän kokemuksia, pohdin lahjakorttia ko. lafkaan puoliskolle joululahjaksi.
Ovat hyvät jalassa.

Malli jonka valitsin on niin standardikengän näköinen, ettei se ulospäin huuda mitään erikoista - mutta jalassa tuntuu hyvälle. Jos valmiiden kenkien joukosta on vaikea löytää hyvin istuvia kenkiä, niin kannattaa hankkia.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ok. Tänks.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja exsu »

Musta on siitä kiva, että siihen käy melkein mitkä tahansa mustat korkkarit. Tai sitten jos haluaa jotain väripilkkua, niin jotkut värilliset korkkarit ja saman värinen pikkulaukku. Mitään liian krumeluuria en tuohon laittaisi, ettei mekon kiva leikkaus unohdu muun hässäkän alle.

Mä lähtisin liikkeelle jollain tälläisellä, koska pikkujoulut:
Kuva

Toisaalta nudekin voisi olla aika raikas:
Kuva

Tai sitten jotain samankaltaista mustana.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja exsu »

exPertti kirjoitti: Tuhma puoleni tietty pohti polvipituisia saappaita, mutta ei mennä sinne. :)
Ulkokengät!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Musta on siitä kiva, että siihen käy melkein mitkä tahansa mustat korkkarit. Tai sitten jos haluaa jotain väripilkkua, niin jotkut värilliset korkkarit ja saman värinen pikkulaukku. Mitään liian krumeluuria en tuohon laittaisi, ettei mekon kiva leikkaus unohdu muun hässäkän alle.
Oon ettinyt mustia platform- korkkareita, just tommosia mitä laitoit (alempi kuva) mutta mustana. Mietin kans sit erivärisiä, mutta laukku on jo ja se taas on musta.. korut on varmaan hopeaista, aattelin tukan ylös ja punaa vaan huuliin. Joutuu ehkä taipuun peeptoe- korkkareihin. Brandosilta tilasin parit sovitettavaksi, mutta yllättävän huono perus musta korkkari- valikoima oli niillä. Mustat sais maksaakin vähän enemmän, kun niitä vois käyttää sitten pitkään ja monenmoisissa yhteyksissä.
Ei kenkien ja laukun tartte olla samaa sävyä, ihan old schoolia! Rohkeesti vaan värikkäät kengät ja musta laukku.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:
exsu kirjoitti:Musta on siitä kiva, että siihen käy melkein mitkä tahansa mustat korkkarit. Tai sitten jos haluaa jotain väripilkkua, niin jotkut värilliset korkkarit ja saman värinen pikkulaukku. Mitään liian krumeluuria en tuohon laittaisi, ettei mekon kiva leikkaus unohdu muun hässäkän alle.
Oon ettinyt mustia platform- korkkareita, just tommosia mitä laitoit (alempi kuva) mutta mustana. Mietin kans sit erivärisiä, mutta laukku on jo ja se taas on musta.. korut on varmaan hopeaista, aattelin tukan ylös ja punaa vaan huuliin. Joutuu ehkä taipuun peeptoe- korkkareihin. Brandosilta tilasin parit sovitettavaksi, mutta yllättävän huono perus musta korkkari- valikoima oli niillä. Mustat sais maksaakin vähän enemmän, kun niitä vois käyttää sitten pitkään ja monenmoisissa yhteyksissä.
Ei kenkien ja laukun tartte olla samaa sävyä, ihan old schoolia! Rohkeesti vaan värikkäät kengät ja musta laukku.
Mä oon samaa mieltä :D (nauroin siis itselleni kun osallistuin tähän)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Ahdistuisin varmaan, en oo niin rohkee :D

Ehkä värilliset, joissa on esim. musta tehoste? Plääh?

Oon niin n00b, etten jaksa/osaaa linkittää kuvia.
Mulla mustan vaatetuksen tehokeino on melko usein värikkäät kengät, toimii.

Mut toisaalta mua ei kannata kuunnella, kun Crocs/Ugg/legginsit ;)

Ps. Hyvä iso D, oot niin oikeessa!!1
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Suvinen kirjoitti:Jos värikkäät, niin sitten tuommoiset.
Noni, ongelma ratkaistu :] Ja vaikken Guess-fani olekaan, niiden kengät on lähes poikkeuksettä hyvät jalassa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En koskaan osta kenkiä netistä, mutta nyt jäin tonne Brandosin sivuille vähän tutkailemaan. Ekat kengät jotka kiinnosti oli alennuksen jälkeenkin vielä 703€. Parempi etten tutkaile enempää...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä
Tämä kuulostaa mahdottomalta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä
Tämä kuulostaa mahdottomalta.
Miten niin? En mä osta vaatteitakaan netistä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En koskaan osta kenkiä netistä
Tämä kuulostaa mahdottomalta.
Miten niin? En mä osta vaatteitakaan netistä.
Misset, eikö se olis helpompaa?
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Dumiz kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Tämä kuulostaa mahdottomalta.
Miten niin? En mä osta vaatteitakaan netistä.
Misset, eikö se olis helpompaa?
No ei todellakaan. Miten mä voin tietää istuuko joku vaate/kenkä, tuntuuko se hyvältä (nuuh!), onko se hyvin tehty jne. Varmaan jos ostelis vaan jotain verkkareita niin onnistuiskin, muuten en kyllä ymmärrä ollenkaan miten nettitilaajat tän handlaa. Tai ehkä ne sitten vaan palauttaa pirusti...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Niin, no en tiedä tuosta sen tarkemmin, mutta tiedän kyllä yhden tyypin joka varmaan ainakin puolet veetteista/kengistä/laukuista tilaa netistä.
Enkä usko että vaatimustaso on kovin paljoa alhaisempi kuin sinun.

Kaipa mä joskus voisin tarkemmin kysyä kun jaksan kiinnostua 8)
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mä tilaan jonkun verran netistä, mutta yleensä tuttuja merkkejä, joten on vähän pienemmät riskit. Ja tietty palauttelenkin aika paljon, jos ei oo hyviä.

Niin ja pitää tunnustaa, että olen itsekin käyttänyt muutaman kerran tehostekeinona kirkkaita kenkiä tai laukkua vaikka ei olisi ollut mätsäävää asusteparia. Lähinnä tosi simppelien asujen kanssa, jos olen halunnut korostaa hieman kuinka räväkkä ja uskalias (sic!) olen.
masa

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja masa »

Just kollailen kans kenkiä netistä, mut kyllä se valkkaamine melkoista arpomista on. Kesäkenkien kanssa varmaankin helpompaa, mutta talvikengissä se pohjan materiaaali ja kuvio on aika tärkeä. Siis jos ei halua ensimmäisten liukkaiden aikaan halkaista kalloaan. Ainakaan Biancon nettikaupassa ei ole kuvia kengän pohjasta, joten hankalaa on.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kenkäfriikit

Viesti Kirjoittaja Vesper »

masa kirjoitti:Just kollailen kans kenkiä netistä, mut kyllä se valkkaamine melkoista arpomista on. Kesäkenkien kanssa varmaankin helpompaa, mutta talvikengissä se pohjan materiaaali ja kuvio on aika tärkeä. Siis jos ei halua ensimmäisten liukkaiden aikaan halkaista kalloaan. Ainakaan Biancon nettikaupassa ei ole kuvia kengän pohjasta, joten hankalaa on.
Bianco-kokemuksella sanoisin, että poikkeuksetta kengissä on huono pohja meidän oloihin. Itse kuskaan talvikengät aina suoraan suutarille.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin